Onko Sanna ensi kesän kuumin sinkku?
Kommentit (64)
Onko Uusivirran kanssa suhde loppunut?
Harvoja miehiä kiinnostaa naiset, joilla lapsi vaikka olisikin kuinka kuuma tahansa. Ehkä yhdenillan jutuksi käy jossain räkäisessä lähibaarissa.
Vierailija kirjoitti:
Itse vilpittömästi jättäisin työpaikan ja kotikaupunkini Sannan takia.
Menisin naimisiin, jäisin koti-isäksi ja tukisin joka käänteessä.
Cool, karismaattinen nainen. Hieno, ihailtava ihminen. Kaunis ja inspiroiva puhe Nykissä.
Go Sanna.
Voisit jäädä koti-isäksi ja hoitaa Sannan lasta, kun Sanna voi itse juosta bileissä ja ulkomailla
Outoa sensuuria kun poistetaan kaikki yhteiskuvat Sannasa ja "King Connahista"...
https://pbs.twimg.com/media/FflTjCZXEAEqn0V?format=jpg&name=900x900
Meillä on joku Sanna ongelmainen palstalla ;)
Ajattelin mennä kesällä viikonloppuisin Kallion ja töölön baareihin ja festareille jos löytäisin Sannan. Aion ottaa hänet. Saan aina mitä haluan.
Vierailija kirjoitti:
Itse vilpittömästi jättäisin työpaikan ja kotikaupunkini Sannan takia.
Menisin naimisiin, jäisin koti-isäksi ja tukisin joka käänteessä.
Cool, karismaattinen nainen. Hieno, ihailtava ihminen. Kaunis ja inspiroiva puhe Nykissä.
Go Sanna.
Haluat siis Sannulin tossuliiniksi?
Eikös sillä ollut se belgialainen heila, vai tuliko jo bänät?
Kateelliset somettaa ;) Oma ulkonäkö niin ja näin.
Vierailija kirjoitti:
Kateelliset somettaa ;) Oma ulkonäkö niin ja näin.
Onko kristallipallo vai oletko selvännäkijä.
Vierailija kirjoitti:
Harvoja miehiä kiinnostaa naiset, joilla lapsi vaikka olisikin kuinka kuuma tahansa. Ehkä yhdenillan jutuksi käy jossain räkäisessä lähibaarissa.
Ei kiinnosta uusperhe yleensäkään. Saati tässä tapauksessa.
Vierailija kirjoitti:
En koskisi pitkällä tikullakaan. Kantaa todennäköisesti kaikkia mahdollisia sp- tauteja, muutenkin ankean oloinen epänaisellinen tyyppi.
M 41
Ei sinun tarvitsekaan. Aika monelle muulle kelpaa.
Työttömät luuserit ja tuskinpa ns. persvakoduunaritkaan ovat kovinta valuuttaa tälle lyylille...
Vierailija kirjoitti:
Mlltäköhän Sanna maistuu? Haluisin antaa hänelle suuse***ä.
Tapasin hänet kerran sattumalta punavuoressa pienessä pubissa ja huh kun on livenä söpö.
Kylläpä täällä moni fantasioi Sannalla...
Ehei, te ette pääse hänen kanssaan mihinkään tekemisiin...! Ette lähellekään!
Yhtä robotti makkarissa kuin muuallakin. Poissaoleva katse joka paikassa. Ei pätkääkään naisellinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työttömät luuserit ja tuskinpa ns. persvakoduunaritkaan ovat kovinta valuuttaa tälle lyylille...
Minä taas luulen että hänelle kelpaa kuka vaan nyt kun on irronnut 19v väljähtyneestä suhteesta. Voi olla aikamoinen villikissa mackarissa...
Villiä menoa kokee vain WC-pönttö ja imuri.
-Kesärantaa esitellessään Marin kertoo sen sijaan avoimesti omasta siivousintoilustaan, joka on mennyt välillä jopa äärimmäisyyksiin saakka. Hän siivoaa Kesärannan useasti päivässä ja noukkii tuon tuosta jonkin roskan lattialta.
-Imuroin monta kertaa päivässä ja siivoan joka päivä- se on minun elämäntapani, Marin sanoo.
-Kun tulen kotiin, moikkaan perheen ja alan heti siivota. Olen sellainen ihminen, että alan siivota ja järjestellä, pyyhin keittiönpöydältä murut, laitan astianpesukoneen ja pyykkikoneen päälle, imuroin ja järjestän Emman lelut ja kaikki. Enkä edes huomaa sitä. Menen vaan ja teen kaikkea.
Se on jo vanha vosu..
Ei jatkoon!
Aaaahhh
https://fi-seiska-cdn-pro.seiska.fi/files/2022-10/ve001z8mwc.jpeg