Naiset: Kuinka karvaisia oikeasti olette, jos ette sheivaa?
Kuinka paljon teillä kasvaa karvoja esim. säärissä? Kasvaako teillä karvoja esim. alavatsassa, rinnoissa, reisissä (myös sisä- ja takareisissä), selässä tai kasvojen alueella? Minua kiinnostaa tietää, kuinka karvaisia naiset oikeasti ovat, koska nykyään lähes kaikki naiset sheivaavat kaikki karvansa pois, jolloin luonnollista naista ei näy koskaan missään eikä näin myöskään synny oikeaa käsitystä siitä, miltä nainen karvoineen päivineen näyttää. Mainitkaa myös ikänne, ja onko karvoitus lisääntynyt vai päinvastoin vähentynyt iän myötä?
Kommentit (271)
Kuva ennen karvojen poistoa.
https://www.google.com/search?q=naaras+apina&client=tablet-android-sams…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja se kusen haju siellä ajamattomassa tortussa... hyi!
Typerää trollausta. On ihan oma valintasi iskeä naamataulu sinne pesemättömään rönttöseen. Käy pesulla ennen :D
Valitse seurasi tarkemmin. Kun olin nuori, ei posliineja näkynyt kusin astiakaapista, eikä daamit haisseet kuselta eikä hieltä.
Harvat säärikarvat, kainaloissa ja häpyalueella reilummin (mutta ei rönsyile reisille asti, ihan normi alushousujen sisällä pysyy). Muualla ei.
Säärikarvat mielestäni harventuneet iän myötä, muissa ei muutosta. Nuorena oli myös käsivarsissa hento karva, se on hävinnyt, vaikka ikinä en oo sitä pois ajellut.
N42
Sääret ovat olleet aina karvattomat. Kainaloita sheivasin sillointällöin, ikääntymisen myötä tarve vähentynyt. Joskus miesystävää miellyttääkseni siistin pimpsukan ympäristön kemiallisella karvanpostoaineella (ajelun jälkeen kutina tosi kiusallista). Ei muualla kropassa karvoja eikä vielä "mummuviiksiä". Tänään ikää tulee 64 vuotta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja se kusen haju siellä ajamattomassa tortussa... hyi!
Typerää trollausta. On ihan oma valintasi iskeä naamataulu sinne pesemättömään rönttöseen. Käy pesulla ennen :D
Valitse seurasi tarkemmin. Kun olin nuori, ei posliineja näkynyt kusin astiakaapista, eikä daamit haisseet kuselta eikä hieltä.
Eipä kyllä haisseet. Jos joku haisi, siitä oli tapana olla hienotunteisesti hiljaa, ja kyllä se hien haju saunassa illalla viimeistään kaikkosi.
En ole koskaan ollut kovin karvainen, joten ei ole tarvinnut paljon karvoja ajella. Nilkoissa pari karvaa ristissä, mutta ne voi kuivana partaterällä ottaa pois. Kainaloissa vaaleata untuvaa, alapäässä samoin.
En sheivaa. Kainaloissa ja alapäässä on karvaa, samoin säärissä. Käsissä on mutta hyvin vaaleat. Hyvin huomaamattomat pari karvaa on navan alapuolella.
En onneksi seurustele, niin ei tarvitse sheivaa. Olen mukavuudenhaluinen eikä huvittaisi jonkun mieliksi ajella. Ajattelin tosin hankkia jonkun vielä karvaisemman tähän huusholliin, nimittäin kissan.
Vierailija kirjoitti:
En sheivaa. Kainaloissa ja alapäässä on karvaa, samoin säärissä. Käsissä on mutta hyvin vaaleat. Hyvin huomaamattomat pari karvaa on navan alapuolella.
En onneksi seurustele, niin ei tarvitse sheivaa. Olen mukavuudenhaluinen eikä huvittaisi jonkun mieliksi ajella. Ajattelin tosin hankkia jonkun vielä karvaisemman tähän huusholliin, nimittäin kissan.
Ei seurustellessa tarvitse sheivata. Jos sellaista joku alkaa vaatimaan, niin on väärä seurustelukumppani.
Naisella on hyvä olla luonnollinen alapään karvoitus, eivätkä muunkaan alueen karvat tosimiehiä häiritse, ellei kyseessä ole Chewbacca- tason kehokarvoitus.
Suomalaisilla on hormonihäiriöitä vai häiriköitä. Ja siksi ihmiset ovat melkein kuin tupsupalloja. Hae sana hakukoneella. Joku tekee ehkä dna- ja hormonikokeita ihmisillä? Vai mikä on vialla.
Ei kasva karvoja vatsassa, selässä tai sisäreisissä. Säärissä kasvaa tummempia karvoja, reisissä on semmosia vaaleita haituvia. Ei kasva viiksiä eikä partakarvoja. Sheivaan kainalot ja alapään. Menen kyllä välillä kuukausiakin sheivaamatta mitään. Kainalot tai alapää ei villiinny mitenkään älyttömästi. Mies ei ole huomannut karvojani enää vuosiin. Säärikarvat alkoivat tummenemaan joskus 20v:nä, mutta mielestäni karvat eivät ole lisääntyneet vuosien aikana. Molemmat vanhempani ovat aika karvattomia. En muista, että äiti olisi koskaan sheivannut mitään eikä ole koskaan ollut mikään karvapeikko siitä huolimatta. Säärikarvoja hänellä on muutama hassu. Isällä ei ole rintakarvojakaan yhtään ja tosi karvattomat jalat mieheksi. Olen kai perinyt suht karvattomat geenit vanhemmiltani.
N32
Vierailija kirjoitti:
Suomalaisilla on hormonihäiriöitä vai häiriköitä. Ja siksi ihmiset ovat melkein kuin tupsupalloja. Hae sana hakukoneella. Joku tekee ehkä dna- ja hormonikokeita ihmisillä? Vai mikä on vialla.
Yksi syy on PCOS eli munasarjojen monirakkulaoireyhtymä jossa tyypillisesti karvankasvu lisääntyy. Nykytietämyksen valossa ylipaino lisää pcos riskiä (ja pcos ylipainon riskiä), eli kun kansa on lihonut on myös pcos lisääntynyt.
Tuli mieleen yksi postaus jossa joku lesbo sanoi että ensimmäisen kerran kun harrasti seksiä biseksuaalin naisen kanssa kavahti vähän paljasta alapäätä. "Miksi se on kalju?" Sori mutta nauroin tälle ihan liikaa. Oon kyllä kuullut et lesbot ei juurikaan sheivaa yhtä paljon kuin hetero- ja biseksuaalit naiset.
Sheivasin alapääni ja sääreni viimeksi vappuna. Vasta nyt loppuivat punoittavat näppylät ja kutina. Kahden viikon kutina ja punoitus kuin olisi sukupuolitauti, vain yhden illan posliinin tähden! Järjetöntä. Sänki tulee jo illalla.
Miehet saa nyrpistellä niin paljon kuin tahtovat, en minäkään pidä neitimäisistä miehistä joille naisten karvat ovat ongelma.
alapää kuin näätä olisi pesiytynyt, joulupukki parta, kainaloissa 2 karvaa ristissä, sääret siellä täällä karvoja. Käsissä muutama. mutta näätä ajetaan kolostaan samoin joulupukki, kainaloihin en koske ja sääret vain kesällä puhtaaksi, koska talvella lämmittävät. Mieheni ei 40 vuoden aikana ole sanonut sanaakaan karvoistani, koska muut asiat ovat hänelle tärkeämpiä kuin minun karvoitus. olen 58v.
Olitteko te karvaiset muuten jo lapsena karvaisia? Itselläni oli jo lapsena karvahahtuvaa esim. selässä ja jaloissa.
Näkee sen hiuskuontalosta missä mennään.
Hyvin karvattomat geenit peritty. Harvat karvat päässäkin ja järkyttävän hidaskasvuista.
Vierailija kirjoitti:
Et taida paljosta tietää. Karvaisuus on useimmiten geneettinen ominaisuus, eikä liity hormoneihin mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksi syy on PCOS eli munasarjojen monirakkulaoireyhtymä jossa tyypillisesti karvankasvu lisääntyy. Nykytietämyksen valossa ylipaino lisää pcos riskiä (ja pcos ylipainon riskiä), eli kun kansa on lihonut on myös pcos lisääntynyt.
Mene nyt muualle se pcos:säsi kanssa. Karvoitus naisella normaalia. Vain harvalla on pcos. Nykyään kaikesta tehdään sairaus.
No onpa siinä taas mies järjen jättiläinen