Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset: Kuinka karvaisia oikeasti olette, jos ette sheivaa?

Vierailija
19.05.2023 |

Kuinka paljon teillä kasvaa karvoja esim. säärissä? Kasvaako teillä karvoja esim. alavatsassa, rinnoissa, reisissä (myös sisä- ja takareisissä), selässä tai kasvojen alueella? Minua kiinnostaa tietää, kuinka karvaisia naiset oikeasti ovat, koska nykyään lähes kaikki naiset sheivaavat kaikki karvansa pois, jolloin luonnollista naista ei näy koskaan missään eikä näin myöskään synny oikeaa käsitystä siitä, miltä nainen karvoineen päivineen näyttää. Mainitkaa myös ikänne, ja onko karvoitus lisääntynyt vai päinvastoin vähentynyt iän myötä?

Kommentit (271)

Vierailija
161/271 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sääret tosi karvaiset, reidet vain vähän, valtava puska haarovälissä, rinnassa yksittäisiä karvoja, selässä tietääkseni ei. Kainalot tietenkin karvaiset. Kunnon viikset, jonkin vertan leuassa ja poskissa. Varpaissa myös.

44 v, karvoitus on lisääntynyt iän myötä.

Onko tämä trolli vai ihan tosi juttu?

Itse olen jo vanhempi naisihminen ja ei minulla ole koskaan kasvanut kainalokarvoja, ei ainuttakaan.

Säärissä jokunen, mutta niin vaaleita, ettei niitä juurikaan nää. Reisissä ei ole yhtään karvaa ja haarovälissä onneton "puska" eli muutama karva ristissä. Viiksiä ei tietenkään ole, eikä muutenkaan yhtään karvaa naamassa.  Kulmakarvat on mutta nekin vaaleat, ei näy mihinkään.  Hiukset on silti ihan normaalit ja jopa paksut ja aika tummat.

En muista, että äidillänikään olisi ollut karvoja jaloissa tai kainaloissa, eikä sisaruksillanikaan. Onko siis niin, että osa ihmisistä on lähes karvattomia? 

Muualle en ole karvoja kaivannut, mutta olisin halunnut "puskan" jalkoväliin. Nyt vehkeet näkyy liian hyvin.

Taidat itse olla trolli ja puolisokea. Kaikilla ihmisillä on ihokarvoja, jopa kasvoissa.

Niinpä. Jokasessa "ihohuokosessa" on karvatuppi. On sitten eri asia kuinka paksuja tai pitkiä  tai tummia karvat on.

Vierailija
162/271 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaloistani olisin yhtä karvainen kuin mies ja karvoitus jatkuu häpyalueelle asti. Kaikki siis tumma ja paksua karvaa. Lisäksi tummaa karvaa löytyy takapuolesta ja kainaloista. Lisäksi naamaan kasvaa tummia ja paksuja karvoja ehkä muutama tusina. Muualla on sitten ohuempaa vaaleaa karvaa, jota en uskalla ajella, ettei nekin muutu tummiksi.

Unohdin.. Nenäkarvat kasvaa ulos, joten leikkaan niitä. Lisäksi on varvaskarvoja.

Poistan suurimman osan ja se käy kätsysti höylällä. Herkemmille alueille tulee helposti tulehduksia ja näppyjä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/271 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

drtxyxrty kirjoitti:

Minusta  esteettisesti on  tasapainoisin näkyymä kun antaa olla karvojen siellä minne niitä ilmaantuu, eivät ne rumasti yleensä asetu. Myöskään niitä ei kasva paikkoihin joissa ne olisivat hyödyttömiä tahi isännälleen vaarallisia

Saattaisit olla eri mieltä, jos näkisit oikeasti karvaisen naisen (kuten minut). Kuvittelet, että kaikilla kasvaa joku tarkkarajainen siisti kolmio alakerrassa vain etupuolella, hentoiset kainalokarvat pienellä alueella ja muutama hassu säärikarva.

Minulla ei ainakaan ole mitään siistiä kolmiota vaan karvat leviää koko alavatsalle ja nousee napaan asti keskeltä.

Vierailija
164/271 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin huoletta olla rannalla pelkässä t-paidassa. Ihmiset luulee, että mulla on villaiset shortsit jalassa.

Vierailija
165/271 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja se kusen haju siellä ajamattomassa tortussa... hyi!

Vierailija
166/271 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla (olen alle 30) kasvaa karvaaa säärissä melko paljon. Reisissä muutamia. Alapäässä paljon. Vatsalla navan alla on sellainen pieni "polku" karvoja. Nännien ympärillä kasvaa pitkiä karvoja. En pysty nyppimään niitä joten ajan ne vaan pois. Kasvavat nopeasti. Kainaloissa on karvoja myös. Lisäksi kasvoissa hieman ohutta karvaa, mutta ei mitään erityistä. Yleensä ajan ne vaan pois. Kuten muutkin karvat. Alapää saa sen sijaan olla, kun en halua enää mitään ihonärsytystä sinne.

Vierailija
167/271 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahimpia on punahiuksiset, se keltainen pöheikkö, yök!

Vierailija
168/271 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämäkin keskustelu on hyvä esimerkki siitä, että molempien kannattaa vaa runkkailla itsekseen. Kaikki pääsevät helpommalla

Vierailija
169/271 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kainalokarvat löytyy kun en niitä ajele. Kainalot haisee jos sheivaan

Jännä. Yleensä kainalokarvojen ajeleminen nimenomaan vähentää haisemista.

Vierailija
170/271 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla (olen alle 30) kasvaa karvaaa säärissä melko paljon. Reisissä muutamia. Alapäässä paljon. Vatsalla navan alla on sellainen pieni "polku" karvoja. Nännien ympärillä kasvaa pitkiä karvoja. En pysty nyppimään niitä joten ajan ne vaan pois. Kasvavat nopeasti. Kainaloissa on karvoja myös. Lisäksi kasvoissa hieman ohutta karvaa, mutta ei mitään erityistä. Yleensä ajan ne vaan pois. Kuten muutkin karvat. Alapää saa sen sijaan olla, kun en halua enää mitään ihonärsytystä sinne.

Miten sulla on rintojen alue niin herkkä? Minulla kasvaa siinä noin 10cm pitkää mustaa paksua karvaa ja lähtee ihan helposti irti. Hätätilassa nostan vain tissin ylös ja riuhtaisen hampailla karvat irti jos niistä ei saa sormin tukevaa otetta ja ole pinsettejä saatavilla.

Vierailija
171/271 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten moni on jo todennut, ei ihmiselimistö pysty erottelemaan että tälle alueelle kasvatan tuuheata paksua karvaa koska sinne toivotaan, ja muualle en kasvata :D Siitä voi vetää johtopäätökset - minulla on suomalaisittain paksu, luonnonkihara tumma, pitkä tukka ja sen myötä karvoja myös muualla. Kainalot, pohkeet ja genitaalit sekä pakarataive paksuimmat ja ohuempaa haituvaa ympäri vartaloa muuten. Rinnoissa, selässä ja reisissä karvoitus on hennompaa ja värittömämpää. Kasvojen karvoitus on toistaiseksi väritöntä mutta iän myötä se kaikilla vääjäämättä tummenee eli erottuvammat viikset on odotettavissa kun ikää tulee lisää.

Kainaloiden iho on herkkää joten sen joudun sheivaamaan (ei kestä epilointia tai sokerointia), genitaalit joko sokerilla tai höylällä. Bikinirajan voi epiloida mutta sisäfileet ei kestä epilaattoria koska sisemmät häpyhuulet voivat mennä sinne giljotiinien väliin (on tapahtunut, en suosittele!). Sääret mieluiten epiloin tai sokeroin. Ja joo - rahaa menee valtavia määriä vuosittain karvanpoistoon. Olen myös harkinnut semmoista useamman satasen IPL-laserointivälinettä kotikäyttöön jolla tummapigmenttinen saisi vähän karvankasvua rauhoitettua.

Vierailija
172/271 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kasvaa valehtematta noin 10 karvaa per kainalo. Mies aina nauraa, että turhaan sä niitä ajelet, kun ei siellä edes kasva mitään. :D Sääriin tulee laikukas karvoitus, jos ei ajele. Eli on kohtia mihin ei karvaa kasva ollenkaan. Reisiä en ikinä edes ajele, koska on semmoista vaaleeta pehmeää ihokarvaa.

Vierailija
173/271 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämäkin keskustelu on hyvä esimerkki siitä, että molempien kannattaa vaa runkkailla itsekseen. Kaikki pääsevät helpommalla

Tai sitten kummankaan sukupuolen ei pitäisi näytellä toisilleen jotain mitä ei ole.

Vierailija
174/271 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja se kusen haju siellä ajamattomassa tortussa... hyi!

Typerää trollausta. On ihan oma valintasi iskeä naamataulu sinne pesemättömään rönttöseen. Käy pesulla ennen :D 

Vierailija
175/271 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten ei ole ongelmaa mutta sääret on tosi pahat. Se ihmetyttää että mummoilla ei enää säärissä kasva karva että missä kohtaa se karvan kasvu loppuu.. Odotan sitä päivää todella.

Vierailija
176/271 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kainalokarvat löytyy kun en niitä ajele. Kainalot haisee jos sheivaan

Jännä. Yleensä kainalokarvojen ajeleminen nimenomaan vähentää haisemista.

Mulla myös alkaa kainalot haisemaan jos sheivaan karvat.

Vierailija
177/271 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkin verran vähentynyt keski-ikäistyessä. Tai ehkä se kasvutahti on hidastunut. Niin täytyy olla, koska hiukset myös näyttävät ohuemmilta kuin nuorena ja kasvavat hitaammin.

Alapäässä on kiharaa karvaa, sisäreisissä myös vähän mustaa karvaa. Kainalokarvat ihan selkeästi vähentyneet nuoruusiän jälkeen, väittäisin että puolet vähemmän kuin 25-vuotiaana. Toisaalta äidilläni oli vanhempana myös hyvin vähän kainalokarvoja. Että lieneekö perinnöllistä. Hänellä myös hiukset oheni niin paljon, että päänahka näkyi selvästi.

Vierailija
178/271 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuten ei ole ongelmaa mutta sääret on tosi pahat. Se ihmetyttää että mummoilla ei enää säärissä kasva karva että missä kohtaa se karvan kasvu loppuu.. Odotan sitä päivää todella.

Mulla on alkanut sääristä karvantiheys harvenemaan. Ikää 50. Mutta kaukana ollaan vielä sheivaamattomuusmahdollisuudesta. 

Vierailija
179/271 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 67 v. nainen ja voin lohduttaa, että iän karttuessa karvan kasvu tyrehtyy. Minulla ei ole enää vuosiin kasvanut säärikarvoja ja kainalokarvojenkin kasvu on melko olematonta eikä kulmajarvojakaan ole tarvis enää nyppiä, mutta hiuksia minulla on edelleen runsaasti. Kasvoihin ja kaulalle kasvaa niitä ei toivottuja hajanaisia jouhikarvoja, joita saa alvariinsa poistaa.

Sama täällä. Leuassa kyllä on ylimääräisiä karvoja, mutta varsinainen karvaongelmani on harventuneet hiukset ja kulmakarvat.

Kulmakarvani ovat eriparia, ja niitå karvoja kasvaa sojottaa suoraan ylöspäin ja joka suuntaan erivärisiä ja jopa lasimaisia karvoja.

Kestovärikään ei tartu niihin kunnolla.

Joku vahaus voisi auttaa sojottaviin kulmakarvoihin. Minustakin tuntui jossain vaiheessa, että hiukseni olisivat harventuneet, mutta syy taisi ollakin käyttämissäni hiuksilleni sopimattomissa shampoissa ja muotoilutuotteissa mikä tuli ilmi vaihtaessani kampaajaa. Nyt käytän kosteuttavaa ja tuuheuttavaa shampoota sekä silloin tällöin syväpuhdistavaa shampoota, muotovaahdon sijasta käytän nyt suolasuihketta.

Vierailija
180/271 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

:-)

Mun 90-vuotias äiti ei enää ajele, mutta en muista koska hän lopetti...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän viisi