Naiset: Kuinka karvaisia oikeasti olette, jos ette sheivaa?
Kuinka paljon teillä kasvaa karvoja esim. säärissä? Kasvaako teillä karvoja esim. alavatsassa, rinnoissa, reisissä (myös sisä- ja takareisissä), selässä tai kasvojen alueella? Minua kiinnostaa tietää, kuinka karvaisia naiset oikeasti ovat, koska nykyään lähes kaikki naiset sheivaavat kaikki karvansa pois, jolloin luonnollista naista ei näy koskaan missään eikä näin myöskään synny oikeaa käsitystä siitä, miltä nainen karvoineen päivineen näyttää. Mainitkaa myös ikänne, ja onko karvoitus lisääntynyt vai päinvastoin vähentynyt iän myötä?
Kommentit (271)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi sin ole TUMMA NAINEN, joka vuosi iän karttuessa karvat vaan lisii
Oottakaa 40-50 v sillä välillä alkaa tulla lisää mustaa karvaa vaikka minne , hihhhhhhhihhh,
Onneksi mä olen tumma nainen.
Tavan akka ja vasta 29. Odota vielä nurkan takana on iän vaivat.
Huulen yläpuolella,mutta leuassa yhä enemmän. Leukaan tulee koko ajan lisää. Johtuu iästä. Olen 55.
Sitten säärissä.
Muissa ylimääräisissä paikoissa ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sääret tosi karvaiset, reidet vain vähän, valtava puska haarovälissä, rinnassa yksittäisiä karvoja, selässä tietääkseni ei. Kainalot tietenkin karvaiset. Kunnon viikset, jonkin vertan leuassa ja poskissa. Varpaissa myös.
44 v, karvoitus on lisääntynyt iän myötä.
Onko muilla muuten kulmakarvat alkaneet iän myötä käyttäytymään siten, että sinnekin kasvaa muutamia hiton pitkiä mutaatiokarvoja?
Ei vielä ainakaan, mutta yksi nenäkarva on päättänyt alkaa tavoitella tähtiä. On lähes kolme kertaa kavereitaan pidempi. Paksumpi ja tummempi toki myös, ja töröttää ylpeästi suoraan eteenpäin keskeltä sierainta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttävintä on kuulla näiltä karvattomilta keijukaisilta kuka nyt muualta kuin sääristä ajelis?? Riittää kun ne vetää kerran kesässä!"
Joo karvaa kasvaa kaikkialla, mitään sairauksia ei ole eikä näin ollen mitään mikä auttaisi oikeasti. Mikään karvanpoistotekniikka ei tuo tuloksia kuin pariksi päiväksi korkeintaan (epilointi) muuten saa olla päivittäin karvoja poistamassa. Jos huvittaisi.
Olen miettinyt auttaisiko laser? Onko kenelläkään kokemusta?
Anna kasvaa. Olet syntynyt tuollaiseksi, miksi muuttaisit itseäsi yhteiskunnan mieliksi?
Eri, mutta eikö henkilön omalla näkemyksellä ulkonäsöstään ole merkitystä? Jos mieluummin on vähäkarvaisempi tai kokee karvoituksen häiritsevän itseään, niin miksipä ei silloin yrittäisi muuttaa asiantilaa? Ei minua ainkaan kiinnosta mitä yhteiskunta karvoistani ajattelee, mutta se kiinnostaa millä karvoituksella koen olevani viehättävämpi ja itsevarmempi.
Vierailija kirjoitti:
Sääret tosi karvaiset, reidet vain vähän, valtava puska haarovälissä, rinnassa yksittäisiä karvoja, selässä tietääkseni ei. Kainalot tietenkin karvaiset. Kunnon viikset, jonkin vertan leuassa ja poskissa. Varpaissa myös.
🤮
Naurattaa kun 15-vuotiaan poikani ja minun, 38 v. äidin, viiksi- ja partatilanne on aikalailla sama.
Itsestään ja hygieniastaan huolehtiva nainen on posliini. Kainalokarvat ovat myös naisilla oksettavia. M28
Vierailija kirjoitti:
Olishan tuota joka paikassa ja kunnolla. Mahassakin karvavana ja tissikarvoja. Käsivarret on ainoat, joista ei tarvi poistaa, sen verran hentoa. Partakarvaa ja viiksiä on. Kaikki pois vaan. Valoimpulssilaite helpottaa elämää kummasti. Selässä sentään ei kasva mitään.
Mahassa? Olet siis mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvin työläs määrä. 35 v. Ylhäältä alas päin:
Kulmakarvat olisi luonnontilassa aivan överit. Viiksistä ja leusta kasvaa kymmenkunta paksua tummaa karvaa vaalean nukan lisäksi. Tämä voimistunut 30+v.
Kainalot tummaa, paksua ja tiheää, en edes tiedä kuinka pitkäksi yltyisivät. Sänki se useimmiten on, en jaksa kauheasti sitä miettiä. Nännien ympärillä sen verran, että harmittaa, nypittynä tulehtuu helposti. Onnenpolku eli navan ympäriltä haaruksiin on komeampi kuin monella miehellä. Pitkää ja tummaa harvakseltaan, en ole päästänyt luonnotilaan mutta en jaksa aina mitään tehdä asialle.
Kunnon puska tietenkin, hyvin tuuheaa ja pitkää. Varmasti lämmittäisi talvella jos oltaisiin luolaihmisiä vielä. Jatkuu puoleen reiteen ja perseen puolelle, mutta onneksi ohuempana eikä niin kiharana.
Sääret, tosi pitkäksi voi kasvaa, kutiavat. Jälleen vastaa kyllä miesten sääriä. Säärikarvoja on vielä jalkapöydässä ja pottuvarpaan päällä.
Inhoan sitä, että tästä on tehty häpeällinen asia. Että uimaan ei voi lähteä aina, koska se sheivaaminen tulehduttaa, etenkin jos menee heti veteen sen jälkeen, saati jotain petipuuhia on.
En jaksa nähdä sitä vaivaa, mitä pitäisi kai deittien eteen nähdä, kun siinä menisi monta tuntia ja satoja sisäänkasvaneita, tulehtuneita karvatuppeja viikottain. Käsivarret ja kainalot on ainoa mikä ei itseä häiritse ja hävetä.
Valoimpulssilaite sullekin. Siihen loppui sisäänkasvaneet ja kauheat urakat. Ennen piti sheivata joka toinen päivä, nykyään kerran kahdessa viikossa. Tosin harmillisesti just jalkoväliå ei tahdo hillitä, mutta eipä kutia eikä tule näppylää sinnekään.
Asenne- ja kulttuurimuutos eikä mitään kallista laitetta. Miksi miehet saa kulkea karvaisina mutta naiset ei?
Niinpä. Ei vielä mun nuoruudessa tästä karva-asiasta vouhotettu kuin nykyään. Mitä useampi nainen poistaa kaikki karvat, sitä vähemmän naisten luonnollinen karvaisuus hyväksytään.
Elämässä on paljon tärkeämpiäkin asioita kuin pari karvaa. Kalliiksikin se tulee, kun rahan voisi käyttää fiksumminkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttävintä on kuulla näiltä karvattomilta keijukaisilta kuka nyt muualta kuin sääristä ajelis?? Riittää kun ne vetää kerran kesässä!"
Joo karvaa kasvaa kaikkialla, mitään sairauksia ei ole eikä näin ollen mitään mikä auttaisi oikeasti. Mikään karvanpoistotekniikka ei tuo tuloksia kuin pariksi päiväksi korkeintaan (epilointi) muuten saa olla päivittäin karvoja poistamassa. Jos huvittaisi.
Anteeksi jos hento karvattomuuteni ärsyttää, mutta vastasin kun kysyttiin
Ei siis ollut mikään hyökkäys juuri tähän keskusteluun, vaan ylipäätään se että ne joille on osunut paremmat geenit eivätkä joudu taistelemaan karvojensa kanssa ihmettelevät suureen ääneen että "miksi ihmeessä kukaan MUKAMAS joutuisi ajelemaan niitä karvoja päivittäin KUN EI HÄNKÄÄN JOUDU?!"
"PAREMMAT GEENIT"???
HAISTVITTU. Et ole parempi ainakaan järjenjuoksultas.
Lopetin kainaloudenkin ajelun kun ex alkoi urputtaa pikku tupsukoistani. Itte on karvainen kauttaaltaan paitsi päälaesta.
Vierailija kirjoitti:
Itsestään ja hygieniastaan huolehtiva nainen on posliini. Kainalokarvat ovat myös naisilla oksettavia. M28
Kommenttisi on se mikä on oksettava. Sinä et sitä todellakaan määrittele, millainen on "hygieeninen ja itsestään huolehtiva nainen". Suihkussa ne sheivaamattomat käyvät aivan samalla tavalla, joten lopeta valheelliset puheesi epähygieenisyydestä. Lisäksi karvat myös suojlevat alapäätä bakteereilta. Juuri tuo on yksi yleisimmistä virheellisistä argumenteista, joita karvattomuutta puolustavat käyttävät vain ajaakseen omaa mielipidettään ainoana oikeana.
Vierailija kirjoitti:
Tässä kysyttiin paljonko niitä karvoja kasvaisi jos ei sheivaisi.
Selässä ei kasva kuin muutama karva. Muuten yhtä karvainen olen kuin mies. Parran ajan päivittäin jos kotoa poistun.
Vierailija kirjoitti:
Onko luetunymmärtämisessäsi vikaa? Koitapa lukea ketjun otsikko uudelleen.
Kasvaa paksua tummaa karvaa jalkapöydissä, säärissä, pillukarvat jatkuu reisiin asti ja reidet yltäpäältä karvassa niin edestä takaa kuin sivuiltakin. Maha on karvanen, rinnoissa kasvaa myös karvaa. Selässä ei. Käsikarvat pitkät, mutta vaaleahkot. Ei karvoja kasvoissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🤮
Löytyy myös paljon ihmisiä joiden mielestä SÄ olet yrjöttävä.
Kainaloiden ajelu ja alakerran siistiminen ehkä kerran kahdessa kk:ssa. Sääret sheivaan kesäsin, kun alkaa hame- ja shortsikelit. Sakset, höylä ja vaahto riittävät tähän hommaan hyvin. Karvoitus vähentynyt siitä mitä oli joskus.
Vierailija kirjoitti:
Naurattaa kun 15-vuotiaan poikani ja minun, 38 v. äidin, viiksi- ja partatilanne on aikalailla sama.
Mulla kasvaa enemmän, mutta olen tarjoutunut poikaa auttamaan parran ajossa. Itse sain oppia miespuoliselta kaveriltani miten parta ajetaan oikein.
En sheivaa, muttei ole karistanut iskijöitä.
T30