Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset: Kuinka karvaisia oikeasti olette, jos ette sheivaa?

Vierailija
19.05.2023 |

Kuinka paljon teillä kasvaa karvoja esim. säärissä? Kasvaako teillä karvoja esim. alavatsassa, rinnoissa, reisissä (myös sisä- ja takareisissä), selässä tai kasvojen alueella? Minua kiinnostaa tietää, kuinka karvaisia naiset oikeasti ovat, koska nykyään lähes kaikki naiset sheivaavat kaikki karvansa pois, jolloin luonnollista naista ei näy koskaan missään eikä näin myöskään synny oikeaa käsitystä siitä, miltä nainen karvoineen päivineen näyttää. Mainitkaa myös ikänne, ja onko karvoitus lisääntynyt vai päinvastoin vähentynyt iän myötä?

Kommentit (271)

Vierailija
61/271 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

35vee nainen, karvaa kasvaa vahvana kaikkialla paitsi kämmenissä ja jalkapohjassa. Kiitos geeneistä isä.

Onko isäsi orangi?

Mikä on orangi, en ole sellaisesta kuullutkaan? Sinäkö olet?

Orangit on ihmisapinasuku. Taidat olla vähän tyhmä?

Et sitten edes tuota tajunnut. Se on ORANKI, ääliö.

Vierailija
62/271 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta hei tummat ja karvaiset kanssasisaret! Kyllä mä otan mieluummin tåmän, koska mulla on on myös (nypittynä) upeat tummat kulmat, jotka ei meikkiä tai tekojuttuja kaipaa. Eikä kaipaa pitkät mustat ripsetkään. Ja hiukset ja paksut ja pitkät.

Ihanaa, kun ei tarvi mistään hakea kulmia ja ripsiä naamaansa! Ne on jo!

Mäkin olen kyllä erittäin tyytyväinen varsinkin tukkaan ja ripsiin, mutta en voi kieltää etteikö vartalon alueen karvat aiheuttaisi epävarmuutta. Mä haluan jonkun todella karvaisen miehen niin jään sitten ainakin sille kakkoseksi. Olisi hiton noloa jos olisin miestä karvaisempi. Pitää varmaan lähteä etsimään sieltä Etelä-Euroopasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/271 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohtui alaselässä kasvava vaalea turkki ja satunnaiset pitemmät ja tummat karvat.

N42

Vierailija
64/271 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

35vee nainen, karvaa kasvaa vahvana kaikkialla paitsi kämmenissä ja jalkapohjassa. Kiitos geeneistä isä.

Onko isäsi orangi?

Mikä on orangi, en ole sellaisesta kuullutkaan? Sinäkö olet?

Orangit on ihmisapinasuku. Taidat olla vähän tyhmä?

Et sitten edes tuota tajunnut. Se on ORANKI, ääliö.

Oletpa nokkela, osasit kuitenkin päätellä, että orangi = ORANKI!

Hienoa 👍🏻

Vierailija
65/271 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sääret tosi karvaiset, reidet vain vähän, valtava puska haarovälissä, rinnassa yksittäisiä karvoja, selässä tietääkseni ei. Kainalot tietenkin karvaiset. Kunnon viikset, jonkin vertan leuassa ja poskissa. Varpaissa myös.

44 v, karvoitus on lisääntynyt iän myötä.

Mulla lähestulkoon samoin kuin yllä olevalla, rintoihin (nännien ympärille) on alkanut iän karttuessa kasvamaan muutama pitkä musta karva. Viikset eivät ole ihan "kunnon" viikset, mutta kuitenkin. Leukaan myös nykyään kasvaa yksi pitkä karva, joka pitää tietty nyppäistä pois. Poskissa, eikä varpaissa karvoitusta. Täytän kohta 44 vuotta.

Onko muilla muuten kulmakarvat alkaneet iän myötä käyttäytymään siten, että sinnekin kasvaa muutamia hiton pitkiä mutaatiokarvoja?

Minulla on yksi mutaatiokulmakarva! Oli ehkä 4 cm, en tiedä, miten pitkäksi olisi kasvanut. Kasvaa aina liikaa.

Vierailija
66/271 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koskaan ole tarvinnut sheivata, paitsi kainaloista. Ei enään sieltäkään ikää päälle 60v.

Vierailija
67/271 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi sin ole TUMMA NAINEN, joka vuosi iän karttuessa karvat vaan lisii

Oottakaa 40-50 v sillä välillä alkaa tulla lisää mustaa karvaa vaikka minne , hihhhhhhhihhh,

Vierailija
68/271 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvin työläs määrä. 35 v. Ylhäältä alas päin:

Kulmakarvat olisi luonnontilassa aivan överit. Viiksistä ja leusta kasvaa kymmenkunta paksua tummaa karvaa vaalean nukan lisäksi. Tämä voimistunut 30+v.

Kainalot tummaa, paksua ja tiheää, en edes tiedä kuinka pitkäksi yltyisivät. Sänki se useimmiten on, en jaksa kauheasti sitä miettiä. Nännien ympärillä sen verran, että harmittaa, nypittynä tulehtuu helposti. Onnenpolku eli navan ympäriltä haaruksiin on komeampi kuin monella miehellä. Pitkää ja tummaa harvakseltaan, en ole päästänyt luonnotilaan mutta en jaksa aina mitään tehdä asialle.

Kunnon puska tietenkin, hyvin tuuheaa ja pitkää. Varmasti lämmittäisi talvella jos oltaisiin luolaihmisiä vielä. Jatkuu puoleen reiteen ja perseen puolelle, mutta onneksi ohuempana eikä niin kiharana.

Sääret, tosi pitkäksi voi kasvaa, kutiavat. Jälleen vastaa kyllä miesten sääriä. Säärikarvoja on vielä jalkapöydässä ja pottuvarpaan päällä.

Inhoan sitä, että tästä on tehty häpeällinen asia. Että uimaan ei voi lähteä aina, koska se sheivaaminen tulehduttaa, etenkin jos menee heti veteen sen jälkeen, saati jotain petipuuhia on.

En jaksa nähdä sitä vaivaa, mitä pitäisi kai deittien eteen nähdä, kun siinä menisi monta tuntia ja satoja sisäänkasvaneita, tulehtuneita karvatuppeja viikottain. Käsivarret ja kainalot on ainoa mikä ei itseä häiritse ja hävetä.

Valoimpulssilaite sullekin. Siihen loppui sisäänkasvaneet ja kauheat urakat. Ennen piti sheivata joka toinen päivä, nykyään kerran kahdessa viikossa. Tosin harmillisesti just jalkoväliå ei tahdo hillitä, mutta eipä kutia eikä tule näppylää sinnekään.

Asenne- ja kulttuurimuutos eikä mitään kallista laitetta. Miksi miehet saa kulkea karvaisina mutta naiset ei?

Vierailija
69/271 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aika vähäkarvainen. Säärissä kasvaa vaaleaa nukkaa, nilkkojen ympärillä muutama tummempi. Säärikarvat kasvaa mulla hitaasti, jos sheivaan 10 päivän välein niin se riittää. Kainaloissa ja intiimialueella karvaa kasvaa kyllä, mutta melko harvassa. Olen vahannut noita paikkoja jo vuosia niin se varmasti on vaikuttanut. Käsissä, selässä, mahassa tai kasvoissa ei mulla karvat kasva niin että niille pitäisi jotain tehdä. Leuassa mulla on yksi musta jouhi, joka pitää välillä nyppästä pois. Se tulee omia aikojaan eikä todellakaan kasva säännöllisesti. Nyt se on ollut poissa jo 6kk ja joskus kasvaa viikossa takaisin.

Vierailija
70/271 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta hei tummat ja karvaiset kanssasisaret! Kyllä mä otan mieluummin tåmän, koska mulla on on myös (nypittynä) upeat tummat kulmat, jotka ei meikkiä tai tekojuttuja kaipaa. Eikä kaipaa pitkät mustat ripsetkään. Ja hiukset ja paksut ja pitkät.

Mäkin olen kyllä erittäin tyytyväinen varsinkin tukkaan ja ripsiin, mutta en voi kieltää etteikö vartalon alueen karvat aiheuttaisi epävarmuutta. Mä haluan jonkun todella karvaisen miehen niin jään sitten ainakin sille kakkoseksi. Olisi hiton noloa jos olisin miestä karvaisempi. Pitää varmaan lähteä etsimään sieltä Etelä-Euroopasta.

Mulla on yksi miestuttava, jonka mielestä karvaiset naiset ovat todella seksikkäitä. Häntä ei kuulemma haittaa yhtään, jos nainen on häntä karvaisempi. Myös eksäni oli tällainen. Tällaisia miehiäkin löytyy, heidät pitää vain löytää jostain.

Vierailija
71/271 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvin työläs määrä. 35 v. Ylhäältä alas päin:

Kulmakarvat olisi luonnontilassa aivan överit. Viiksistä ja leusta kasvaa kymmenkunta paksua tummaa karvaa vaalean nukan lisäksi. Tämä voimistunut 30+v.

Kainalot tummaa, paksua ja tiheää, en edes tiedä kuinka pitkäksi yltyisivät. Sänki se useimmiten on, en jaksa kauheasti sitä miettiä. Nännien ympärillä sen verran, että harmittaa, nypittynä tulehtuu helposti. Onnenpolku eli navan ympäriltä haaruksiin on komeampi kuin monella miehellä. Pitkää ja tummaa harvakseltaan, en ole päästänyt luonnotilaan mutta en jaksa aina mitään tehdä asialle.

Kunnon puska tietenkin, hyvin tuuheaa ja pitkää. Varmasti lämmittäisi talvella jos oltaisiin luolaihmisiä vielä. Jatkuu puoleen reiteen ja perseen puolelle, mutta onneksi ohuempana eikä niin kiharana.

Sääret, tosi pitkäksi voi kasvaa, kutiavat. Jälleen vastaa kyllä miesten sääriä. Säärikarvoja on vielä jalkapöydässä ja pottuvarpaan päällä.

Inhoan sitä, että tästä on tehty häpeällinen asia. Että uimaan ei voi lähteä aina, koska se sheivaaminen tulehduttaa, etenkin jos menee heti veteen sen jälkeen, saati jotain petipuuhia on.

En jaksa nähdä sitä vaivaa, mitä pitäisi kai deittien eteen nähdä, kun siinä menisi monta tuntia ja satoja sisäänkasvaneita, tulehtuneita karvatuppeja viikottain. Käsivarret ja kainalot on ainoa mikä ei itseä häiritse ja hävetä.

Valoimpulssilaite sullekin. Siihen loppui sisäänkasvaneet ja kauheat urakat. Ennen piti sheivata joka toinen päivä, nykyään kerran kahdessa viikossa. Tosin harmillisesti just jalkoväliå ei tahdo hillitä, mutta eipä kutia eikä tule näppylää sinnekään.

Asenne- ja kulttuurimuutos eikä mitään kallista laitetta. Miksi miehet saa kulkea karvaisina mutta naiset ei?

Juuri näin, kerrankin joku puhuu asiaa!

Vierailija
72/271 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä aikalainen murmeli olen. Melkein hävettää olla tällainen ihmisapina.

Vierailija
73/271 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todella karvainen. Olen brune ja poistan viiksikarvat, partakarvat, kulmakarvat (en toki kaikkia mutta siistin), sääri ja reisikarvat edestä sivulta ja takaa, perskarvat, pimpskarvat, varvaskarvat mahakarvat ja selkäkarvat. Ja ainiin vihaan sheivaamista! N34

Tiedoksi että kymmenenvuoden päästä karvamäärä tuplaantuu.koska alkaa esivaihtarit ja sitten taas lisää.

Vierailija
74/271 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi sin ole TUMMA NAINEN, joka vuosi iän karttuessa karvat vaan lisii

Oottakaa 40-50 v sillä välillä alkaa tulla lisää mustaa karvaa vaikka minne , hihhhhhhhihhh,

Onneksi mä olen tumma nainen.

Vierailija
75/271 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teille ketkä sheivaatte lähes koko kropan: eikö se kokovartalosänki ole hirveän karhea esim sänkyhommissa?

Vierailija
76/271 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluamme olla Loreen.

Vierailija
77/271 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole kovin karvainen, mutta outoja hajakarvoja ilmestyy välillä ihan mihin sattuu, myös kasvoihin. Esim tänään huomasin varmaan 2cm pitkän otsassa!  Nyppään pois aina kun huomaan. Ne on onneksi yleensä aika värittömiä ja sit ihmettelen että miten ne onkin voineet huomaamatta kasvaa noin pitkiksi. 

Tummia karvoja on lähinnä kainaloissa, alapäässä ja nivusissa ja harvana säärissä polven alapuolella ja nännien ympärillä satunnaisia.  Olen aika laiska sheivaamaan paitsi kesäisin. 

Vierailija
78/271 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on yksi miestuttava, jonka mielestä karvaiset naiset ovat todella seksikkäitä. Häntä ei kuulemma haittaa yhtään, jos nainen on häntä karvaisempi. Myös eksäni oli tällainen. Tällaisia miehiäkin löytyy, heidät pitää vain löytää jostain.

No mutta mua haittaa. En edes oikein syty miehistä joilla on heikko karvoitus tai jotka ajelee karvat pois.

Vierailija
79/271 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä aikalainen murmeli olen. Melkein hävettää olla tällainen ihmisapina.

Hukkaat elämäsi häpeään. Karvat ovat kauniita jos osaat katsoa oikein ja vapaudut aivopesusta, jonka länsimainen yhteiskunta on saanut aikaan.

Vierailija
80/271 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on niin karvainen pärse, etten tarvitse villahousuja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kuusi