Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset: Kuinka karvaisia oikeasti olette, jos ette sheivaa?

Vierailija
19.05.2023 |

Kuinka paljon teillä kasvaa karvoja esim. säärissä? Kasvaako teillä karvoja esim. alavatsassa, rinnoissa, reisissä (myös sisä- ja takareisissä), selässä tai kasvojen alueella? Minua kiinnostaa tietää, kuinka karvaisia naiset oikeasti ovat, koska nykyään lähes kaikki naiset sheivaavat kaikki karvansa pois, jolloin luonnollista naista ei näy koskaan missään eikä näin myöskään synny oikeaa käsitystä siitä, miltä nainen karvoineen päivineen näyttää. Mainitkaa myös ikänne, ja onko karvoitus lisääntynyt vai päinvastoin vähentynyt iän myötä?

Kommentit (271)

Vierailija
101/271 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsestään ja hygieniastaan huolehtiva nainen on posliini. Kainalokarvat ovat myös naisilla oksettavia. M28

Kiitos kun kerroit, miten sinut pidetään loitolla, incel.

Itsestään huolehtiva mies löisi tuossa kohtaa itseään hienosäätölekalla silmien väliin.

Vierailija
102/271 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sheivaa kun karvani on sellaista haituvaa ja vaaleaa, melko huomaamatonta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/271 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kainaloissa karvat, sääret aika karvaiset mutta ei samalla lailla sakeasti kuin miehillä. Haaroissa puska, joka ylettää pari senttiä reisiinkin, persiistä puhumattakaan. Jos meinaa bikineitä käyttää, pakko ajella vähän tai näkyvät bikinien välistä. Onneksi on niin paksut reidet, että ne kyllä peittää jos ei aina jaksa sheivailla, iho ärtyy niin pahasti.

Rinnassa oli pitkään yksi yksinäinen parisenttinen rintakarva, jonka mies nyppi aina pois. Jonnekin se on viimeisen vuoden aikana hävinnyt. Lasten saamisen jälkeen ei ole tisseissä karvoja ollut, ei selässäkään eikä kasvoissa. Ainoastaan noissa paikoissa missä kuuluukin olla. Kulmakarvat on muuten kyllä aika paksut nekin.

Vierailija
104/271 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olishan tuota joka paikassa ja kunnolla. Mahassakin karvavana ja tissikarvoja. Käsivarret on ainoat, joista ei tarvi poistaa, sen verran hentoa. Partakarvaa ja viiksiä on. Kaikki pois vaan. Valoimpulssilaite helpottaa elämää kummasti. Selässä sentään ei kasva mitään.

Mahassa? Olet siis mies.

Naisilla kasvaa ryijy vatsassa ihan kuin miehilläkin. Useimmat vain höylää sen pois tai poistaa muulla tavalla.

Vierailija
105/271 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kasvaa mustaa karvaa kovaa tahtia, lähes kaikkialla ja iho on tosi vaalea, joten näkyvät selkeästi. Eniten inhottaa karvaiset käsivarret, sormet ja varpaat, viiksi- ja partakarvat, sekä miehekkäältä tuntuva karvainen persvako.

En vielä yläasteella sheivaillut käsivarsiani ja huomasin silloin erään karvaisen jätkän vieressäni tuijottavan järkyttyneenä ja inhoten käsivarttani, kun olin juuri nojannut siihen. Hän vielä korosti ilmettään kun katsoi sen jälkeen silmiini. Oikein kiva tämä tällainen maailma. Ei ole koskaan tullut mieleenkään inhottava käytös poikia/miehiä kohtaan karvojen tai niiden puutteen takia!

Vierailija
106/271 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sääret tosi karvaiset, reidet vain vähän, valtava puska haarovälissä, rinnassa yksittäisiä karvoja, selässä tietääkseni ei. Kainalot tietenkin karvaiset. Kunnon viikset, jonkin vertan leuassa ja poskissa. Varpaissa myös.

44 v, karvoitus on lisääntynyt iän myötä.

Onko muilla muuten kulmakarvat alkaneet iän myötä käyttäytymään siten, että sinnekin kasvaa muutamia hiton pitkiä mutaatiokarvoja?

Ei vielä ainakaan, mutta yksi nenäkarva on päättänyt alkaa tavoitella tähtiä. On lähes kolme kertaa kavereitaan pidempi. Paksumpi ja tummempi toki myös, ja töröttää ylpeästi suoraan eteenpäin keskeltä sierainta.

😂

Mulla myös friikkikarva. Usein tuntui että silmässä oli roska, jota ei saa pois, mutta sit kerran ripsaria laittaessa paljastuikin etä alaripsen yksi karva kasvaa sellaiseksi 10-15 senttiä pitkäksi ohueksi, kiharaksi kauhukarvaksi!

Karva on ihan läpinäkyvä, ohut, joten se tuli vasta näkyviin kun siihen osui ripsiväriä. Poistin varovasti pinseteillä. Uusiutui muutaman kerran.

Vierailija
107/271 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kovin karvainen. Kainaloissa ja alapäässä ainoastaan mulla kasvaa tummempia karvoja, luonnontilassakaan ei hirveän tuuheaksi tule. Kainalot ajan sileäksi ehkä kerran viikossa ja alapääkarvoja siistin. Karvat on suorat kuten hiuksetkin joten varsinkin jalkovälissä on mielestäni oudon näköiset jos kasvaa täyteen pituuteen (jossain palstalla joku kuvaili että suorat karvat näyttää kuin olisi syntymässä pitkähiuksinen vauva :D). Jaloissa ja käsivarsissa on hento vaalea karvoitus, niitä en ajele. Rinnassa on muutama tummempi mutta ne nyppään pois pinseteillä.

Vierailija
108/271 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttävintä on kuulla näiltä karvattomilta keijukaisilta kuka nyt muualta kuin sääristä ajelis?? Riittää kun ne vetää kerran kesässä!"

Joo karvaa kasvaa kaikkialla, mitään sairauksia ei ole eikä näin ollen mitään mikä auttaisi oikeasti. Mikään karvanpoistotekniikka ei tuo tuloksia kuin pariksi päiväksi korkeintaan (epilointi) muuten saa olla päivittäin karvoja poistamassa. Jos huvittaisi.

Olen miettinyt auttaisiko laser? Onko kenelläkään kokemusta?

Anna kasvaa. Olet syntynyt tuollaiseksi, miksi muuttaisit itseäsi yhteiskunnan mieliksi?

Eri, mutta eikö henkilön omalla näkemyksellä ulkonäsöstään ole merkitystä? Jos mieluummin on vähäkarvaisempi tai kokee karvoituksen häiritsevän itseään, niin miksipä ei silloin yrittäisi muuttaa asiantilaa? Ei minua ainkaan kiinnosta mitä yhteiskunta karvoistani ajattelee, mutta se kiinnostaa millä karvoituksella koen olevani viehättävämpi ja itsevarmempi.

Niin mutta. Miksiköhän näin koet? Etköhän rehellisesti juuri siksi, että sitä tuputetaan kaikkialla ainoana oikeana kauneusihanteena naisille. On helppoa uskotella itselleen, että minua ei kiinnosta yhteiskunnan mielipide, ja näin nähdäkseni monet tekevät. Mutta jos oikeasti esim. naisten säärikarvoja pidettäisiin kaikkialla täysin luonnollisina ja kauniina, ja mainoksissa esiintyisi naisia joilla ne näkyvät, niin olisiko tilanne sama? Tuskinpa. Tällöin iso osa nyt sheivaavista ei sheivaisi ollenkaan eikä kokisi karvattomuuden mitenkään lisäävän viehättävyyttään ja itsevarmuuttaan. Se on juuri se yleinen mielipide, mikä sen paineen luo.

Vierailija
109/271 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

en sheivaa mitään, miksi pitäisi,e i vaikuta negatiivisesti elämiseen. Jos karvaa kasvaisi naamaan niin sitten ehkä nyppisin ne jotenkin. 

Vierailija
110/271 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttävintä on kuulla näiltä karvattomilta keijukaisilta kuka nyt muualta kuin sääristä ajelis?? Riittää kun ne vetää kerran kesässä!"

Joo karvaa kasvaa kaikkialla, mitään sairauksia ei ole eikä näin ollen mitään mikä auttaisi oikeasti. Mikään karvanpoistotekniikka ei tuo tuloksia kuin pariksi päiväksi korkeintaan (epilointi) muuten saa olla päivittäin karvoja poistamassa. Jos huvittaisi.

Olen miettinyt auttaisiko laser? Onko kenelläkään kokemusta?

Anna kasvaa. Olet syntynyt tuollaiseksi, miksi muuttaisit itseäsi yhteiskunnan mieliksi?

Eri, mutta eikö henkilön omalla näkemyksellä ulkonäsöstään ole merkitystä? Jos mieluummin on vähäkarvaisempi tai kokee karvoituksen häiritsevän itseään, niin miksipä ei silloin yrittäisi muuttaa asiantilaa? Ei minua ainkaan kiinnosta mitä yhteiskunta karvoistani ajattelee, mutta se kiinnostaa millä karvoituksella koen olevani viehättävämpi ja itsevarmempi.

Väitätkö ettei yhteiskunnan kulttuurisilla käsityksillä olisi mitään vaikutusta omiin näkemyksiisi ja kauneuskäsityksiisi?!

Totta kai on.

Vierailija
111/271 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvaako muuten kaikilla ihmisillä karvatupsut kyynelanavan vieressä? Siis ei ripset vaan erikseen silmänurkassa karvoja? En näe ikinä missään mainoskuvissa ihmisillä karvoja siinä. En kehtaa tuijotella muita ihmisiä ottaakseni selvää.

Vierailija
112/271 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kasvaa ihan kunnolla. On lisääntynyt karvankasvu iän myötä, nyt 31-vuotias olen. Minulla on todettu PCSOS mikä liittynee asiaan.

Vahvaa (epätyypillistä naisille) karvankasvua mm. reisissä, perseessä, alaselässä, leuan alueella, huulten yläpuolella. Lisäksi yksittäisiä tummia karvoja nännien ympärillä, rintakehällä, selässä, isovarpaissa sekä navan alla.

Normaaliin suomalaiseen naiseen verrattuna jonkin verran tummemmat ja vahvemmat karvat taas käsivarsissa, alapäässä sekä kainaloissa.

Arjessa näkyviä karvoja poistan, mut en jaksa enää välittää vaatteiden alle jäävistä karvoista. Hirveä työmaa noissakin mitä poistelen. Onneksi mies ei ole mm. niistä persekarvoista moksiskaan 😂

Mullakin on noin muttei ole pcos diagnoosia

Vierailija
113/271 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kainaloissa, alapäässä ja säärissä paksu tuuhea ja vahva karvoitus, joka tulee esim.pikkuhousuista ja sukkahousuista läpi. Tämän vuoksi olen sheivannut ja epiloinut niitä pois koko ikäni, teinistä asti.

Kasvoissa ei -luojan kiitos- ole karvoja. Käsivarsissa ja reisissä karvat niin hentoja, että en viitsi ajella niitä. Nuorena nännin vieressä kasvoi karva, ei enää. Navan alapuolella oli myös nuorena satunnaisia karvoja.

Karvat ovat vähentyneet iän mittaan, ikää on 50+.

Vierailija
114/271 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säärikarvat ja alapääkarvoitus löytyy. Vähän alavatsassa, reisissä, käsivarsissa ja kasvojen alueella. Kainalokarvat sheivaan kerran viikossa, säärikarvoja sheivaan enemmän kesällä. Murrosiässä karvat lisääntyi, tällä hetkellä karvoitus pysynyt melko samana.

N28

Vierailija
115/271 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopetin kainaloudenkin ajelun kun ex alkoi urputtaa pikku tupsukoistani. Itte on karvainen kauttaaltaan paitsi päälaesta.

Törkeää. Ala itse vaatia häneltä jonkun luonnollisen kehojutun poistamista tai tuunaamista.

Jotenkin jäätävää mitä kaikkea naiset joutuvat tekemään omalle luonnolliselle keholleen vain että miehet eivät möläyttelisi tyhmiä.

Suomalaisilla naisilla asiat ovat vielä paremmin, mutta itse olen asunut muualla maailmassa ja nähnyt kaikenlaista. Yksi tuttavatyttö Lähi-idässä mm. joutui viikottain valkaisemaan peroksidilla kasvojen karvat, sokeroimaan koko muun kropan, etenkin jalkovälin, käymään kampaajalla suoristamassa hiuksensa ja lankaamassa kulmakarvansa, jne... Myös ihoa pyrittiin siellä vaalentamaan eri keinoin (eivät halpoja eivätkä terveellisiä).

Ja kaiken piti tietenkin tapahtua salassa miehiltä, etteivät miehet (Lähi-idän luonnostaan hyvin karvaiset miehet huom.) saisi vihiä siitä, että naiset ovat myös luonnostaan karvaisia ja kiharahiuksisia.

Ihannehan tietysti oli että naisen on oltava kaunis, vaaleaihoinen, suorahiuksinen, ohutkulmakarvainen ja karvaton -- vaikka olisi täysin luonnonvastaista.

Ai niin, mainitaan vielä sekin, että naisella ei saanut olla klitoristakaan. Sekin leikattiin pois.

Vierailija
116/271 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmaan yllätä, jos sanon, että ihmiset ovat tässäkin asiassa yksilöitä. Kaikenlaista olen nähnyt, eikä karvoissa mitään pahaa ole.

Itse en sheivaa kuin kainaloita ja siistin vähän alapäästä, juhlamekossa esiintyessäni ehkä hieman sääristä, vaikka ei niissäkään montaa karvaa ole. Yksittäisiä karvoja nypin joskus pinseteillä polvien luota, siellä niitä saattaa näkyäkin. Toisessa rinnassa kasvaa yksi irrallinen karva, jonka nypin pois muistaessani. Hiukset minulla ovat kuitenkin aika pitkät ja tummat, vaikka muita karvoja ei paljon kasvakaan.

N45

Vierailija
117/271 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mallia sirkuksen karvainen nainen. Mulla on aina ollut etelä-eurooppalainen karvankasvu. Onneksi sokeroinnit on olemassa

Miksi et anna karvojesi kasvaa?

Vierailija
118/271 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kasvaa ihan kunnolla. On lisääntynyt karvankasvu iän myötä, nyt 31-vuotias olen. Minulla on todettu PCSOS mikä liittynee asiaan.

Vahvaa (epätyypillistä naisille) karvankasvua mm. reisissä, perseessä, alaselässä, leuan alueella, huulten yläpuolella. Lisäksi yksittäisiä tummia karvoja nännien ympärillä, rintakehällä, selässä, isovarpaissa sekä navan alla.

Normaaliin suomalaiseen naiseen verrattuna jonkin verran tummemmat ja vahvemmat karvat taas käsivarsissa, alapäässä sekä kainaloissa.

Arjessa näkyviä karvoja poistan, mut en jaksa enää välittää vaatteiden alle jäävistä karvoista. Hirveä työmaa noissakin mitä poistelen. Onneksi mies ei ole mm. niistä persekarvoista moksiskaan 😂

Mullakin on noin muttei ole pcos diagnoosia

Tai no rintakehällä ei taida kyllä olla, selkään en näe mutta ei kai sielläkään:D

Vierailija
119/271 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kasvaako muuten kaikilla ihmisillä karvatupsut kyynelanavan vieressä? Siis ei ripset vaan erikseen silmänurkassa karvoja? En näe ikinä missään mainoskuvissa ihmisillä karvoja siinä. En kehtaa tuijotella muita ihmisiä ottaakseni selvää.

Mulla kasvaa. Huomasin ehkä vuosi sitten. En tiedä onko ne olleet aina silti.

Vierailija
120/271 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä en ole kertaakaan joutunut jalkoja sheivaamaan ja ikää on. Kainalot vain ja niidenkin sheivaaminen vähentynyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän viisi