VAKAVA-2023
Onko muille tullut VAKAVA-kokeen kutsua, kun viikko enää kokeeseen?
Kommentit (413)
Aikaisemmin ovat tulleet. Harva panttaa tuloksia viimeiseen päivään asti.
Katselin eiken viime vuoden keskusteluja, niin sillo oli tullut 4.7. (ma)tulokset, kun pe 8.7. oli viimeinen julkaisupäivä
RA kirjoitti:
Katselin eiken viime vuoden keskusteluja, niin sillo oli tullut 4.7. (ma)tulokset, kun pe 8.7. oli viimeinen julkaisupäivä
Ihmettelen kun eilen vielä minulla näky varasija 5. kasvatustieteissä, nyt näkyy vain että valinta kesken ??
Siis nyt alko jännittää, elin siinä uskossa että tulokset tulee vasta 7.7. Nekö siis voi tulla jo tänään tai huomenna kun palkit näkyy minullakin?
RA kirjoitti:
RA kirjoitti:
Ihmettelen kun eilen vielä minulla näky varasija 5. kasvatustieteissä, nyt näkyy vain että valinta kesken ??
Pääsit siinä tapaukses ylempään hakukohteeseen sisään jos varasijat kadonnu!
Ai vaikka ei mitään tuloksia varsinaisesti näy😳
Se on semmonen palkkiteoria, että alemman hakukohteen varasija katoaa, jos on päässy ylempään hakukohteesee. En tiiä kuinka totta on, mutta aika monella on pitäny paikkaansa. Itekki odotan ku tokasta vaihtoehdosta katos varasija, mutta en liian innoissani haluu olla
Tuleeko se sähköposti jos on hyväksytty paikka niin samaan aikaan kun tulokset näkyy opintopolussa
Tai siis julkastaan, että kannattaako tuo opintopolun vahtaaminen
Tuleeko kirjoitti:
Tuleeko se sähköposti jos on hyväksytty paikka niin samaan aikaan kun tulokset näkyy opintopolussa
tuleeko siitä joku sähköposti myös, mä luulin et ne näkee vaa opintopolusta
Eka tulee kai opitopolkuun sit vast spostiin! Ja joo kaikilla on kai tullu ne lisätietoja kohat joten voi hyvin olla et tulis tulokset tänää tai huomenna
Vierailija kirjoitti:
Eka tulee kai opitopolkuun sit vast spostiin! Ja joo kaikilla on kai tullu ne lisätietoja kohat joten voi hyvin olla et tulis tulokset tänää tai huomenna
En tiiä jos on menny johonkin roskapotiin tms., mutta mut hyväksyttiin jo aiemmin maisterivalinnassa eikä siitä ole tullut mitään spostia. Ehkä sit tulee jotain, kun kaikki tulokset on julkaistu, emt.
https://helpotnopat.fi/soveltuvuuskoe.html
Soveltuvuuskokeen kysymyksiä on nyt päivitelty taas uusimman vuoden pysäkeillä.
Huomiselle meni :( Tai toivottavasti tulis huomenna, eikä vasta ensiviikolla.
Vierailija kirjoitti:
Huomiselle meni :( Tai toivottavasti tulis huomenna, eikä vasta ensiviikolla.
Sama täällä, tulisipa huomenna tulokset🤞🤞
Olin jo tullut valituksi alempaan hakutoiveeseen ja yhteen toiseen alempaan hakutoiveeseen olin varalla. Tiedot näistä paikoista hävisivät, samoin pisteet. Ylemmistä toiveista näkyy vain palkit muttei mitään pisteitä. Mihinhän se jo saatu opiskelupaikka hävisi.
Vierailija kirjoitti:
Olin jo tullut valituksi alempaan hakutoiveeseen ja yhteen toiseen alempaan hakutoiveeseen olin varalla. Tiedot näistä paikoista hävisivät, samoin pisteet. Ylemmistä toiveista näkyy vain palkit muttei mitään pisteitä. Mihinhän se jo saatu opiskelupaikka hävisi.
Varmaan siitä että tulit valituksi ylempiin, niin alemmat häviää
Ilmoittakaa tänne kun saatte tulokset!!
Tietääkö kukaan onko edellisinä vuosina tulokset tuleet vasta silloin ilmoitettuna päivänä (eli tänä vuonna 7.7) vai onko tulokset tulleet jo aiemmin?