VAKAVA-2023
Onko muille tullut VAKAVA-kokeen kutsua, kun viikko enää kokeeseen?
Kommentit (413)
Vierailija kirjoitti:
Kuinka paljon yleensä varasijat liikkuu? Hain siis yleiseen kasvatustieteeseen Joensuuhun ja varasija 9. Onko mahdollista päästä?
Kyllä ne käsittääkseni voi kymmenillä ainaki liikkua, ite oon kans Joensuuhun samaan paikkaan 3. varasijalla, 5. siis ehkä viikossa nyt pudonnu tuohon. Toivottavasti sulla tärppää!! Uskoisin, koska ei toi käsittääkseni hirmu suosittu ala ole
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka paljon yleensä varasijat liikkuu? Hain siis yleiseen kasvatustieteeseen Joensuuhun ja varasija 9. Onko mahdollista päästä?
Kyllä ne käsittääkseni voi kymmenillä ainaki liikkua, ite oon kans Joensuuhun samaan paikkaan 3. varasijalla, 5. siis ehkä viikossa nyt pudonnu tuohon. Toivottavasti sulla tärppää!! Uskoisin, koska ei toi käsittääkseni hirmu suosittu ala ole
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ne käsittääkseni voi kymmenillä ainaki liikkua, ite oon kans Joensuuhun samaan paikkaan 3. varasijalla, 5. siis ehkä viikossa nyt pudonnu tuohon. Toivottavasti sulla tärppää!! Uskoisin, koska ei toi käsittääkseni hirmu suosittu ala ole[/quote
Ootko koevalintajonossa varasijalla 3?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ne käsittääkseni voi kymmenillä ainaki liikkua, ite oon kans Joensuuhun samaan paikkaan 3. varasijalla, 5. siis ehkä viikossa nyt pudonnu tuohon. Toivottavasti sulla tärppää!! Uskoisin, koska ei toi käsittääkseni hirmu suosittu ala ole[/quote
Kyllä! Ainakin opintopolun mukaan :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä! Ainakin opintopolun mukaan :D[/quote
Mä oon siis todistusvalinnassa varasijalla 9 ja se eilen laski 5:llä. Mulla ei oo korvalinta varasija laskenut yhtään. Onko toivoa päästä kouluuun? Nimimerkillä stressaaja
Tietääkö joku millon sovarin tulokset saapunee?
Untuvikko kirjoitti:
Tietääkö joku millon sovarin tulokset saapunee?
Sivuainetta hakeneiden tulokset tuli ainaki tänään. Loput varmaan ensi viikolla?
Ei ole tullut ainakaan tänne luokanopen tai erkkaopen tuloksia^
Tulee tulokset sitten ensi viikolla näköjää, viikkoa vielä kitumista. Jeejee
Ei jaksais enään odottaa tuloksia..
Itellä ainakin tuli tänään palkit näkyviin (luokanope) ja ainaki itellä yleensä tullu siitä parin päivän sisää tulokset näkyvii
Vierailija kirjoitti:
Itellä ainakin tuli tänään palkit näkyviin (luokanope) ja ainaki itellä yleensä tullu siitä parin päivän sisää tulokset näkyvii
Mulle on myös tullut "palkki" näkyviin, mutta vain viimeisessä hakukohdassa. siis opintopolussa, jos muitakin kiinostaa^
Mitkä kirjoitti:
Mitkä palkit
Aukaise/kirjaudu sisään Opintopolkuun
--> mene hakemuksiin
Ehkä saattaa näkyä "palkit" , joissa lukee TYHJÄNÄ mm. koevalinnan pisteet tms.
Mullekin tuli lisätiedot kohta näkyviin opintopolussa, josko huomenna tulis tulokset vihdoin!!! Vaka maisterissa tuli tulokset seuraavana päivänä siitä kun lisätiedot kohta tuli.
Itselläni kävi hassusti; HY:n yleisen ja aikuiskasvatustieteen tulokset olivat valintakoejonoissa, mutta sittemmin ne poistettiin. Ne näyttävät nyt viivaa, mutta kohdallani en saa paikkaa, sillä sain yhden harvinaisemman paikan.