Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

VAKAVA-2023

vakavaa
19.05.2023 |

Onko muille tullut VAKAVA-kokeen kutsua, kun viikko enää kokeeseen?

Kommentit (413)

Vierailija
261/413 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka paljon yleensä varasijat liikkuu? Hain siis yleiseen kasvatustieteeseen Joensuuhun ja varasija 9. Onko mahdollista päästä?

Vierailija
262/413 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka paljon yleensä varasijat liikkuu? Hain siis yleiseen kasvatustieteeseen Joensuuhun ja varasija 9. Onko mahdollista päästä?

Kyllä ne käsittääkseni voi kymmenillä ainaki liikkua, ite oon kans Joensuuhun samaan paikkaan 3. varasijalla, 5. siis ehkä viikossa nyt pudonnu tuohon. Toivottavasti sulla tärppää!! Uskoisin, koska ei toi käsittääkseni hirmu suosittu ala ole

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/413 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ne käsittääkseni voi kymmenillä ainaki liikkua, ite oon kans Joensuuhun samaan paikkaan 3. varasijalla, 5. siis ehkä viikossa nyt pudonnu tuohon. Toivottavasti sulla tärppää!! Uskoisin, koska ei toi käsittääkseni hirmu suosittu ala ole

Vierailija
264/413 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ne käsittääkseni voi kymmenillä ainaki liikkua, ite oon kans Joensuuhun samaan paikkaan 3. varasijalla, 5. siis ehkä viikossa nyt pudonnu tuohon. Toivottavasti sulla tärppää!! Uskoisin, koska ei toi käsittääkseni hirmu suosittu ala ole[/quote

Ootko koevalintajonossa varasijalla 3?

Vierailija
265/413 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ne käsittääkseni voi kymmenillä ainaki liikkua, ite oon kans Joensuuhun samaan paikkaan 3. varasijalla, 5. siis ehkä viikossa nyt pudonnu tuohon. Toivottavasti sulla tärppää!! Uskoisin, koska ei toi käsittääkseni hirmu suosittu ala ole[/quote

Kyllä! Ainakin opintopolun mukaan :D

Vierailija
266/413 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä! Ainakin opintopolun mukaan :D[/quote

Mä oon siis todistusvalinnassa varasijalla 9 ja se eilen laski 5:llä. Mulla ei oo korvalinta varasija laskenut yhtään. Onko toivoa päästä kouluuun? Nimimerkillä stressaaja

Vierailija
267/413 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkö joku millon sovarin tulokset saapunee?

Vierailija
268/413 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Untuvikko kirjoitti:

Tietääkö joku millon sovarin tulokset saapunee?

Sivuainetta hakeneiden tulokset tuli ainaki tänään. Loput varmaan ensi viikolla?

Vierailija
269/413 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tullut ainakaan tänne luokanopen tai erkkaopen tuloksia^

Vierailija
270/413 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko tuli?

Vierailija
271/413 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee tulokset sitten ensi viikolla näköjää, viikkoa vielä kitumista. Jeejee

Vierailija
272/413 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millon on odotettavissa

Vierailija
273/413 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jaksais enään odottaa tuloksia..

Vierailija
274/413 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itellä ainakin tuli tänään palkit näkyviin (luokanope) ja ainaki itellä yleensä tullu siitä parin päivän sisää tulokset näkyvii

Vierailija
275/413 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itellä ainakin tuli tänään palkit näkyviin (luokanope) ja ainaki itellä yleensä tullu siitä parin päivän sisää tulokset näkyvii

Mulle on myös tullut "palkki" näkyviin, mutta vain viimeisessä hakukohdassa. siis opintopolussa, jos muitakin kiinostaa^

Vierailija
276/413 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä palkit

Vierailija
277/413 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä kirjoitti:

Mitkä palkit

Aukaise/kirjaudu sisään Opintopolkuun

--> mene hakemuksiin

Ehkä saattaa näkyä "palkit" , joissa lukee TYHJÄNÄ mm. koevalinnan pisteet tms.

Vierailija
278/413 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivann mulla ei kyl vielä näy

Vierailija
279/413 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullekin tuli lisätiedot kohta näkyviin opintopolussa, josko huomenna tulis tulokset vihdoin!!! Vaka maisterissa tuli tulokset seuraavana päivänä siitä kun lisätiedot kohta tuli.

Vierailija
280/413 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni kävi hassusti; HY:n yleisen ja aikuiskasvatustieteen tulokset olivat valintakoejonoissa, mutta sittemmin ne poistettiin. Ne näyttävät nyt viivaa, mutta kohdallani en saa paikkaa, sillä sain yhden harvinaisemman paikan.