Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oli virhe lisääntyä pihin miehen kanssa

Vierailija
18.05.2023 |

Mä oon tilanteessa, et oon täysin miehen armoilla taloudellisesti. Tai saan pientä työkyvyttömyyseläkettä, mutta se ei riitä elämiseen. Miehen on mahdoton ymmärtää miten paljon teini-ikäsiin lapsiin menee rahaa. Lapset eivät voi harrastaa maksullisia harrastuksia, koska ne ovat liian kalliita. Miehen mukaan lenkkeily on ilmaista. No onhan se, mutta nuoret ihmiset nyt haluavat harrastaa porukassa. Viimeiset kilarit mies sai terveyssiteistä. Hänen mukaansa sellaiseen ei sovi käyttää rahaa, joka vain heitetään roskiin pikaisen käytön jälkeen. Hulluinta on se, että miehen vanhemmat ovat samanlaisia ja heiltä tulee miehelle tulitukea. Anopin mukaan hänkin aikoinaan käytti rättejä, jotka voi aivan hyvin pestä muiden vaatteiden mukana.

Mä haluaisin tarjota lapsille kivoja juttuja: matkoja, elämyksiä, harrastuksia. Mutta ei ole varaa. Miehellä kyllä olisi varaa, siitä ei tosiaan ole kyse. Eikä tässä mitään luksusta kaivata, mutta en tajua miksi peruselämän täytyy olla näin vaikeeta, vaikka rahaa on. Oon ite täysin riippuvainen miehestä, en voi pakata kasseja ja lapsia ja muuttaa pois: ei riittäisi rahat.

Kommentit (108)

Vierailija
61/108 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noin siinä käy, kun mies tyytyy rahanahneeseen suominaiseen. Raha vain naisilla mielessä.

Tajuatko sinä perähikiän tynnyrin kasvatti että muiden maiden naiset ne vasta mammonan himoisia ovat. Ne teidän palvomat tatjaanat ja aasialaiset VAATIVAT rahaa ja lahjoja mieheltä. Suomalainen nainen on hyvin vaatimaton tässä suhteessa.

Tuo on myytti.

Minun tuntemani tatjaanat ja aasialaiset ovat ahkeria tekemään töitä, ja toki vaativat samaa mieheltäkin. Mitään erityisilä lahjoja eivät vaadi, eivätkä todellakaan lokkeile miehen kustannuksella.

Gold diggereitä löytyy suominaisistakin. Aika harvoin kaunis mutta pienituloinen nainen perustaa perhettä pienituloisen miehen kanssa. Niin vain rikkaammilla alueilla asuu niin paljon paremmannäköisiä naisia (geenit, ei vain hoikkuus ja meikit) että ovat kuin eri rotua.

Suominaiset ei halua suomalaisten miesten tietävän, että ulkomaalaiset naiset, etenkin japanilaiset, ovat parempia. Siksi väittävät aasialaisten naisten olevan rahanahneita.

Olen huomannut saman. M28

Vierailija
62/108 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin ei saa lapsia kohdella. Alaikäisille kuuluu hygieniatarvikkeet ja tavanomaiset harrastukset. Kuvailet elatuksen laiminlyömistä alaikäisiä kohtaan ja vanhanaikaista tai ei elatusvelvollisuus on myös puolisoiden välinen. Tee lastensuojeluilmoitus. Saat apua. Olen tosissani. Tuo on taloudellista väkivaltaa ja lasten laiminlyöntiä.

T. Sossu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/108 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Paljonko sitä asuntoa on jo maksettu? Onko se molempien nimissä tai oletteko avioliitossa ilman avioehtoa?

Vierailija
64/108 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, saatiinhan tästäkin taas naisten haukkumisketju.

Vierailija
65/108 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noin siinä käy, kun mies tyytyy rahanahneeseen suominaiseen. Raha vain naisilla mielessä.

Tajuatko sinä perähikiän tynnyrin kasvatti että muiden maiden naiset ne vasta mammonan himoisia ovat. Ne teidän palvomat tatjaanat ja aasialaiset VAATIVAT rahaa ja lahjoja mieheltä. Suomalainen nainen on hyvin vaatimaton tässä suhteessa.

Tuo on myytti.

Minun tuntemani tatjaanat ja aasialaiset ovat ahkeria tekemään töitä, ja toki vaativat samaa mieheltäkin. Mitään erityisilä lahjoja eivät vaadi, eivätkä todellakaan lokkeile miehen kustannuksella.

Gold diggereitä löytyy suominaisistakin. Aika harvoin kaunis mutta pienituloinen nainen perustaa perhettä pienituloisen miehen kanssa. Niin vain rikkaammilla alueilla asuu niin paljon paremmannäköisiä naisia (geenit, ei vain hoikkuus ja meikit) että ovat kuin eri rotua.

Suominaiset ei halua suomalaisten miesten tietävän, että ulkomaalaiset naiset, etenkin japanilaiset, ovat parempia. Siksi väittävät aasialaisten naisten olevan rahanahneita.

Outo tuo väitteesi, että "suominaiset eivät halua suomalaisten miesten tietävän". Siis mitä ihmettä haluat sillä sanoa? Ihan kuin naisilla olisi tiedossa suuri salaisuus japanilaisista naisista ja me ollaan siitä hiljaa, että miehet ei saisi kuulla asiasta. Kuule, ette te voi olla noin tyhmiä mitä väität.

Vierailija
66/108 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos haluaa rahaa käyttää, on ne tienattava itse. Mies saa tietysti päättää miten omia varojaan käyttää.

Ei kenelläkään ole oikeutta toisen omaisuuden käytöstä päättää.

Entä jos mies päättää, että hän ei käytä omiin lapsiin yhtään rahaa?

Vähintään miehen nimi pois jälkikasvulta, itse mies tielle ja yhteydet isovanhempiin poikki. Dna talteen jotta voi vaatia perintöä.  

Vierailija
67/108 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No niin, saatiinhan tästäkin taas naisten haukkumisketju.

Ei kiellettyjen totuuksien paljastaminen mitään haukkumista ole.

Vierailija
68/108 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukuppi, kestositeet - miksi vihreä siirtymä omassa elämässä on noin hankala?

Vierailija
69/108 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin itse jo parikymppisenä silloisessa suhteessa, ett miten talousasiat menevät jos on lapsia yms. koska miehen sairaalloinen piheys ilmeni jo seurusteluvaiheessa. Onneksi tuli käytyä keskustelu ja todettua, että lapsia ei voi miehen kanssa hankkia (vaikka ei ollut edes ajankohtainen asia) eikä suhdetta ole syytä jatkaa. 

Ihmettelen, että miten näitä perusasioita ei selvitetä jo seurusteluvaiheessa eikä vai oleteta. Eli keskustelkaa asiat hyvät ihmiset jo seurusteluvaiheessa, niin ei tule yllätyksiä.

Oletteko naimisissa? Jos olette, niin teillä ei voi miehen kanssa olla kahta elintasoa. Eli elääkö mies itse yhtä pihisti? Joka tapauksessa tuossa sinun on tehtävä vain niin, että perustarpeet tulee toteutettua esim. ne terveyssiteet (kaikki eivät voi käyttää kestositeitä edes). Harrastusten suhteen ymmärrän keskustelu ja joku hyvä kompromissi olisi hyvä löytää.

Vierailija
70/108 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma mies kyllä yökkisi, jos keittäisi kuukuppia samassa kattilassa, missä keitän aamupuuron.

Vierailija
71/108 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos haluaa rahaa käyttää, on ne tienattava itse. Mies saa tietysti päättää miten omia varojaan käyttää.

Miehellä on elatusvelvollisuus. Jos lapsista ei huolehdita. voi tehdä lastensuojeluilmoituksen.

Vierailija
72/108 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se nainen älähtää, johon totuus kalahtaa. Joka ikinen kerta.

Vierailija
73/108 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos pystyt katsomaan omaa napaasi pidemmälle, niin ymmärrät, että läheskään kaikki naiset eivät voi turvautua vain kuukuppiin tai kestositeisiin tai menkkapikareihin. Ne ovat hyvä lisä, mutta ilman kertakäyttöisiä terveyssiteitä tai suoraan sanottuna inkotenssivaippoja tai vaippahousuja moni nainen olisi viikon pois työelämästä ja elämästä yleensäkin suljettuna neljän seinän sisään. 

Kaikillla ei ole niukkoja tai normaaleja kuukautia ja runsaisiin kuukautisiin kuukupit ja tavalliset terveyssiteet tuntuvat vitsiltä.

Vierailija
74/108 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, miehet nyt ei halua elättää edes omia lapsiaan.

Vierailija
75/108 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän vaikeaa se on kun sen kerran kun yrittääkin, niin tekee senkin naisen mielestä väärin...

Vierailija
76/108 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko sinulla sitten työkyvyttömyyseläkeläisenä paljonkin mahdollisuuksia rikkaisiin ja tuhlaileviin miehiin? Eikö tilanteesi ole kuitenkin ihan kohtalainen, vai olisitko ollut mieluummin lisääntymättä ollenkaan?

Kyllä terveyssiteet kuuluu normaaliin elämään, samoin harrastukset.

Ja normaalia on se, että mies maksaa ne naiselle?

Lapsista oli kyse, lue tarkemmin.

Vierailija
77/108 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän vaikeaa se on kun sen kerran kun yrittääkin, niin tekee senkin naisen mielestä väärin...

Ei pidä tehdä kaikkea ihan tahallaan päin persettä. Pikkuisen voi ottaa asioista selvää eikä perseillä miten lystää.

Vierailija
78/108 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset vihaa MGTOWia vaikka he itse ovat aiheuttaneet sen synnyn.

Vierailija
79/108 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sairas piheys ei tullut ilmi aikaisemmin? 

Vierailija
80/108 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähintään miehen nimi pois jälkikasvulta, itse mies tielle ja yhteydet isovanhempiin poikki. Dna talteen jotta voi vaatia perintöä.  

Suominaiset ovat miesvihaajia ja kostonhaluisia. Perintöä ei teille jätetä. HAH!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yhdeksän