Oli virhe lisääntyä pihin miehen kanssa
Mä oon tilanteessa, et oon täysin miehen armoilla taloudellisesti. Tai saan pientä työkyvyttömyyseläkettä, mutta se ei riitä elämiseen. Miehen on mahdoton ymmärtää miten paljon teini-ikäsiin lapsiin menee rahaa. Lapset eivät voi harrastaa maksullisia harrastuksia, koska ne ovat liian kalliita. Miehen mukaan lenkkeily on ilmaista. No onhan se, mutta nuoret ihmiset nyt haluavat harrastaa porukassa. Viimeiset kilarit mies sai terveyssiteistä. Hänen mukaansa sellaiseen ei sovi käyttää rahaa, joka vain heitetään roskiin pikaisen käytön jälkeen. Hulluinta on se, että miehen vanhemmat ovat samanlaisia ja heiltä tulee miehelle tulitukea. Anopin mukaan hänkin aikoinaan käytti rättejä, jotka voi aivan hyvin pestä muiden vaatteiden mukana.
Mä haluaisin tarjota lapsille kivoja juttuja: matkoja, elämyksiä, harrastuksia. Mutta ei ole varaa. Miehellä kyllä olisi varaa, siitä ei tosiaan ole kyse. Eikä tässä mitään luksusta kaivata, mutta en tajua miksi peruselämän täytyy olla näin vaikeeta, vaikka rahaa on. Oon ite täysin riippuvainen miehestä, en voi pakata kasseja ja lapsia ja muuttaa pois: ei riittäisi rahat.
Kommentit (108)
Vierailija kirjoitti:
Eroa ja maksat elatusmaksusta teinien menot. Opiskeluihin voivat myös vaatia isältä elatustukea.
Tästä kommentista paistaa kostonhalu ja miesviha.
Miehet ei ole teille pankkikortteja. Hankkikaa itse rahaa työllä.
Vierailija kirjoitti:
No enemmän saisit varmaan rahaa yksin. Lapsilisiin yh korotukset, asumistukea ja elatustuet, jos mies tienaa kerran niin paljon, elarit on isommat.
Tässä on kyllä Suomessa onnistuttu oikein erinomaisesti. Mitäpäs jos se mies ottaisikin ne lapset kun on parempi vanhempi, osaa tehdä muutakin kuin unelmoida ja haihatella, olisihan hänellä taloudellisesti paremmat edellytyksetkin ja jos toinen on pienellä sairas eläkkeellä niin kykeneekö edes kunnolla kasvatukseen kun ei työhön kykene? Sitten isälle korotetut tuet ja lisät ja pienet elarit vielä siihen päälle eläjeläiseltä, kaipa hänellekin joku pieni kaupungin omistama vuokraluukku löytyisi...
Menkkapöksyt voi tosiaan esihuuhtelematta pestä samassa pyykissä miehen valkoisten paitojen kanssa.
En minä ole vihainen, vähän ärtynyt vain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eroa ja maksat elatusmaksusta teinien menot. Opiskeluihin voivat myös vaatia isältä elatustukea.
Kyllä isäkin elättää lapsensa. Olen samaa mieltä. Helpompi on elää ilman nuukaa miestä. Pitää vaan huolehtia siitä, että saa elatusmaksut.
Porvoossa sattuu tuotakin!
Käytetyt siteet voi leivittää ja paistaa pihvinä. Veri on terveellistä!
Vierailija kirjoitti:
Menkkapöksyt voi tosiaan esihuuhtelematta pestä samassa pyykissä miehen valkoisten paitojen kanssa.
Niin? Ei ne paidat siitä mitenkään kärsi.
Muistan kun kaveri kertoi kuinka heillä säästettiin shampoossa ja sitä sai laittaa vain pikkasen pesuveteen ja lisäksi pikkareissa säästettiin. Luulisi, että tämä on provo, mutta kyllä tällaistakin on.
Vierailija kirjoitti:
Noin siinä käy, kun mies tyytyy rahanahneeseen suominaiseen. Raha vain naisilla mielessä.
Tajuatko sinä perähikiän tynnyrin kasvatti että muiden maiden naiset ne vasta mammonan himoisia ovat. Ne teidän palvomat tatjaanat ja aasialaiset VAATIVAT rahaa ja lahjoja mieheltä. Suomalainen nainen on hyvin vaatimaton tässä suhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä isäkin elättää lapsensa. Olen samaa mieltä. Helpompi on elää ilman nuukaa miestä. Pitää vaan huolehtia siitä, että saa elatusmaksut.
Rahanahneus ei ole syy elareihin. Jos käyt töissä, niin et tarvitse miehen rahoja. Joten voit unohtaa elarit.
Vierailija kirjoitti:
Sellaista se on. Tämän palstan mammat tekevät solkenaan virheitä pariutumisessa ja lisääntymisessä. Tyhmästä päästä kärsii sitten koko ruumis ja jälkikasvukin.
Tekevät tahallaan mitä tahansa, jotta vain pääsevät tänne palstalle haukkumaan miehiä.
Mies voi elättää lapset, niin tajuaa, miten paljon rahaa teineihin menee. Käytä sinä vain pieni eläkkeesi itseesi, ei se muuhun riitäkään. Älä suostu kaikkeen. Ei ole oikein, että samassa perheessä yhdellä on yltäkylläisyys, toisella puute.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noin siinä käy, kun mies tyytyy rahanahneeseen suominaiseen. Raha vain naisilla mielessä.
Tajuatko sinä perähikiän tynnyrin kasvatti että muiden maiden naiset ne vasta mammonan himoisia ovat. Ne teidän palvomat tatjaanat ja aasialaiset VAATIVAT rahaa ja lahjoja mieheltä. Suomalainen nainen on hyvin vaatimaton tässä suhteessa.
Ketjun jokainen suominainen on vaatimassa rahaa ja elareita. #fakta
Vierailija kirjoitti:
Porvoossa sattuu tuotakin!
Käytetyt siteet voi leivittää ja paistaa pihvinä. Veri on terveellistä!
Jotkut laittaa kukille sen liotusveden, missä ovat säilyttäneet kestositeitä ennen pesua. Kuulemma kasvit kukoistavat, kun saavat tällaista ravinnetta.
Oisko kestositeet ja/tai kuukuppi sitten se ratkaisu, mikä kävisi ap:n miehelle?
Minusta on ihan ok, että yrittää elää säästeliäästi. Mutta mies, joka kitsastelee rahankäytössä omien lastensa kohdalla on kyllä todellinen turn-off.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ketju on taas täynnä naisia vihaavia ukon rähjäkkeitä joilla ei ole mitään kokemusta naisista saati perhe-elämästä?
Ilmiannettu miesvihasta. N21
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin? Ei ne paidat siitä mitenkään kärsi.
Olet vissiin kokeillut.
Palstapojathan voi kertoilla omasta nuoruudestaan siihen aikaan kun pappa/mamma maksoi. Vieläks lohkee?
Vierailija kirjoitti:
Vaikka vaimo olisi mistä ulkomailta tahansa, niin ihan samalla tavalla miehen pitää elättää lapsensa. Lapet tarvitsevat muutakin kuin katon päänsä päälle ja halvinta mahdollista ruokaa.
Onko tämä toisen ketjun yllyttämänä väsätty provo? :D