Sinä todella pitkähiuksinen nainen
Häiritseekö kuulla kommentteja hiuksistasi?
Nimim. hiukset yhtä matalalla kuin hameenhelma
Kommentit (26)
ei häiritse, koska pidän hiukseni yleensä ulkona/ihmisten ilmoilla nutturalla
eli kukaan ei kommentoi mitään
hiukseni ovat auki ollessa yli takamuksen
Vierailija kirjoitti:
Hame korvissa?[/quote
Jos hiukset yltäisivät vain korviin, ne olisivat todella lyhyet.
Hiuksista kommentit ei ole häirinnyt koskaan. Erilaiset versiot siitä kun jonkinlainen ukkeli lähestyy minua nuorempaa naista, ne on häirinneet eniten. Saati kun olin teini.
Maantienvärinen luiruhius pitkänä ei ole erityisen kaunis näky, tiedoksi vaan!
Riippuu mitä kommentteja ja keltä. En tykkää jos hiuksia tullaan koskettelemaan, ei haittaa kehut jos ne on sellasia nopeita eivätkä tuhlaa aikaani sen enempää. Mulla takapuolen alle yltävät hiukset ja asiaa ei auta että kirkkaan oranssit.
Miltä tuntuu kun töissä sinut tunnetaan pitkistä hiuksista? Jos joku kysyy, "kestä puhe?", niin riittää, kun sanoo, että "hänestä, jolla on letti polvitaipeisiin asti", niin kaikki tietävät!
Vierailija kirjoitti:
Ja johonkin polviin ylettyvät hiukset on vaan friikit, samalla tavalla kuin megapitkät kynnet. Eww. Vyötärömitta on ehdoton maksimi, harvalla edes kasvaa sen pitemmäksi.
Kehut eivät ole haitanneet koskaan, koskettelu on. Olen jo yli 40v, enkä ole saanut kehuja hiuksista moneen vuoteen. Töissä pidän usein nutturaa joten työkaverit eivät välttämättä edes tiedä kuinka pitkät hiukseni oikeasti ovat.
Olin drinkeillä perheeni kanssa terassilla. Täysin tuntematon hompsupari kommentoi koko ajan hiuksianI keskenään. Mm Tähkäpää ja naureskelivat. Itse olivat kaljuja.
Muuten kommentointi ollut aina positiivista
Mitä iloa pitkistä hiuksista on jos ne on aina kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Hiukset yöksi parille tiukalle lettinutturalle ja aamulla avattuihin hiuksiin vähän hiuslakkaa
Alan tekeen alastonvidejä, joissa peitän omilla hiuksillani kaikki paikat. Vartalo kyllä kestää ja naama vaikka ikää on jo.
Vierailija kirjoitti:
Esim. kreppiraudalla saa melko nopeasti puolet lisää "paksuutta" ohuisiin hiuksiin, kannattaa muistaa lämpösuojasuihke.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hiukset yöksi parille tiukalle lettinutturalle ja aamulla avattuihin hiuksiin vähän hiuslakkaa
Lettikiharat vasta hölmöltä näyttääkin, kun latvojen päät on suorat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esim. kreppiraudalla saa melko nopeasti puolet lisää "paksuutta" ohuisiin hiuksiin, kannattaa muistaa lämpösuojasuihke.
"Kreppirauta taikoo hiuksesi tuplasti paksumman näköisiksi"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiväthän ne suorat ole, kun kieputtaa latvat tiukalle nutturalle yöksi. Latvat kannattaa tasoittaa tarpeeksi usein.
Vierailija kirjoitti:
Kateus ei kaunista ketään.
Miehenä tykkään vain niistä naisista, joilla hiukset ulottuvat vähintään alaselkään . Mielellään ne peittävät naisen rinnat, pepun ja pimperon. Hiukset ovat naisen kruunu. Jos ette kasvata pitkiä hiuksia, peittäkää päänne ja laittakaa riittävän pitkä mekko päällenne. Sillä sitä minä en siedä, että nainen yrittää näyttää mieheltä! Jos te ette tottele, niin on sama kuin olisitte kaljuja, joka on naiselle häpeä. Ja minulla on kyllä parturin välineet aina repussani mukana!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luetunymmärtäminen
Hame korvissa?