Olen 28, työelämä umpikujassa, ja rakkauselämä on täysin olematon. Täysi masennus päällä - apua!!!!!
Nyt tarvitsen teiltä apua ja neuvoja, sillä olen todellisessa elämäntilanteiden myrskyssä. Heräsin yhtäkkiä siihen, että olen 28-vuotias ja tunnen elämäni olevan täysin umpikujassa. Koko nuoruus on kulunut kuin sumussa ja viimeiset viisi vuotta olen lähinnä vain juossut oravanpyörässä töissä. Töiden jälkeen olen niin väsynyt, että lähinnä vain makaan sängyssä. Minulla on vain amiksen paperit, eikä oikein minkäänlaista työkokemusta - CV:ni on enemmän aukkoa kuin meriittejä.
En ole koskaan ollut osa samanikäisten kaveriporukkaa, enkä ole kokenut niitä "tavallisia" nuoruuden seikkailuja - ei matkoja, ei bileitä, ei ikimuistoisia hetkiä. Kun tarkastelee peiliin, silmien ympärillä syventyvät rypyt ja harakanvarpaat vain muistuttavat elämättömästä nuoruudesta ja siitä, että olen vain pelkkä säälittävä vanhapiika valtion häpeällisessä paskaduunissa. Kohta varmaan olen kuin ilmetty tantta jostain sketsistä.
Rakkauselämäni on myös täysin olematon. En ole koskaan ollut vakavassa suhteessa, ja tällä hetkellä asun vielä vanhempieni luona. Tapaamani miehet joko eivät kiinnosta minua tai sitten he haluavat minulta vain tilapäistä seksi suhdetta kunnes joku parempi löytyy. Ikuisesti yksin - arvatkaa masentaako?
Miten te, jotka olette kokeneet samankaltaisen elämäntilanteen, olette jaksaneet eteenpäin? Onko enää mitään toivoa vai pitääkö vain suosiolla alkaa odottamaan ryppyiseksi rusinaksi tulemista ja hautaa?
Kommentit (26)
Lähdet jonkun miehen kanssa reissuun?
Ei naisella ole mitään ongelmaa saada miestä. Ja jos haluaa yhdistää miehet ja työn, niin ei kun vain OnlyFansiin tai muuten maksulliseksi. Rahaa tulee, seuraa tulee. Elämällekin jotain muuta sisältöä kuin AV-mammapalstalla jankkaaminen.
No mikä siinä työelämässä mättää? Eikö ole jatkokoulutusmahdollisuuksia?
Miehiä olisi varmasti monen kilometrin jono parisuhteeseen mutta AP:lle kelpaa vain top 5% mies
Kolmenkympin kriisiltä kuulostaa. Myös helsinkiläinen elämäntyyli taitaa olla kyseessä.
Ei kai mikään estä matkustelemasta nyt. Toki sinulla lomat ja palkat on. Monet tapaavat matkoilla miehiäkin..