Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 28, työelämä umpikujassa, ja rakkauselämä on täysin olematon. Täysi masennus päällä - apua!!!!!

Vierailija
18.05.2023 |

Nyt tarvitsen teiltä apua ja neuvoja, sillä olen todellisessa elämäntilanteiden myrskyssä. Heräsin yhtäkkiä siihen, että olen 28-vuotias ja tunnen elämäni olevan täysin umpikujassa. Koko nuoruus on kulunut kuin sumussa ja viimeiset viisi vuotta olen lähinnä vain juossut oravanpyörässä töissä. Töiden jälkeen olen niin väsynyt, että lähinnä vain makaan sängyssä. Minulla on vain amiksen paperit, eikä oikein minkäänlaista työkokemusta - CV:ni on enemmän aukkoa kuin meriittejä.

En ole koskaan ollut osa samanikäisten kaveriporukkaa, enkä ole kokenut niitä "tavallisia" nuoruuden seikkailuja - ei matkoja, ei bileitä, ei ikimuistoisia hetkiä. Kun tarkastelee peiliin, silmien ympärillä syventyvät rypyt ja harakanvarpaat vain muistuttavat elämättömästä nuoruudesta ja siitä, että olen vain pelkkä säälittävä vanhapiika valtion häpeällisessä paskaduunissa. Kohta varmaan olen kuin ilmetty tantta jostain sketsistä.

Rakkauselämäni on myös täysin olematon. En ole koskaan ollut vakavassa suhteessa, ja tällä hetkellä asun vielä vanhempieni luona. Tapaamani miehet joko eivät kiinnosta minua tai sitten he haluavat minulta vain tilapäistä seksi suhdetta kunnes joku parempi löytyy. Ikuisesti yksin - arvatkaa masentaako?

Miten te, jotka olette kokeneet samankaltaisen elämäntilanteen, olette jaksaneet eteenpäin? Onko enää mitään toivoa vai pitääkö vain suosiolla alkaa odottamaan ryppyiseksi rusinaksi tulemista ja hautaa?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis täähän on tontun väsäämä oksennus

Vierailija
2/26 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis täähän on tontun väsäämä oksennus

Haista paska

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ollut samankaltaisessa elämäntilanteessa kuin ap,

mutta aika vaikuttaisi olevan kypsä elämänmuutokselle.

Kannattaisiko sinun muuttaa omaan asuntoon? Miksi asut vanhempiesi luona? Vaikea kuvitella kovin vilkasta rakkauselämää nykyisellä asumisjärjestelyllä.

Hyvä että olet suorittanut amiksen, suorittavista työntekijöistä on pulaa.

Pidätkö työstäsi ja olisiko siinä etenemismahdollisuuksia?

Onko fyysinen terveydentilasi mielestäsi hyvä, jos olet aina työpäivän jälkeen kovin väsynyt? Vai onko työsi kovin raskasta?

Olet vielä nuori ja ehdit reissaamaan ja festareille yms mutta NYT vaikuttaisi olevan aika isoille ratkaisuille.

Kaikkea hyvää sinulle ap ja toivottavasti löydät uuden suunnan elämällesi.

Vierailija
4/26 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain elämäntaitovalmentajaa konsultoitava?

Vierailija
5/26 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän miltä sinusta tuntuu, olen samassa tilanteessa mutta asun yksin. Toisaalta hyvä että vanhemmistasi saat seuraa, jos ei ole ystäväporukkaa. Olen myös ollut vuosia sinkku ja tämä alkaa maistua puulta kyllä pidemmän päälle. Toivottavasti saisimme rakkausrintamalle onnea.

Vierailija
6/26 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oot juossu töissä  kokoajan mutta cv tyhjä ?

Vierailija
7/26 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö ollenkaan hoida ulkonäköäsi? Jos jotenkin näytät vanhalta niin sekin masentaa. Silmänympärysvoidetta olisi viimeinkin hyvä alkaa käyttää...

Vierailija
8/26 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama tilanne 1990-luvun laman jälkeen vastavalmistuneella.  Nuori, paperit kädessä, valmis työelämään intoa täynnä, ja työnhaussa naurettiin ulos joka paikasta. Vitutti kyllä ja kävi piippu ohimolla. Mutta joutessani sitten yksi kaunis aamu  hyppäsin laivaan nimeltä Pomeranian, joka vei minut Gdanskiin ja rekkamiehet siitä Varsovaan.  Siellä seikkailin pari kuukautta rahattomana suomen passilla, jolla muuten pärjää aika pitkälle. 

Nyt on omakotitalo uudellamaalla, 4 lasta,  mukava akka ja työpaikka, josta ei voi valittaa. 

Pointti on, älä jumalauta jää kotiin suremaan kun olet vielä nuori, maailma on mahdollisuuksia täynnä.

Vierailija
9/26 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulutko liittoon? Niillä on usein urapalveluita, esim voi mennä juttelemaan uravalmentajan kanssa. Olisiko sellaisesta apua?

Vierailija
10/26 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisit ryhtyä kotirouvaksi. Kerta sitoutuminen kiinnostaa ja työelämä vaikuttaa olevan näillä näkymin nähtynä. Vanhempiesi luona oot varmasti joutunut pitämään jonkin verran kotia.

Tietenkin katsot miehen käyvän töissä. Tienaaja-turvaaja hoitaa alusta asti tarjoamiset. Pidä terveellä tavalla rajoista kiinni niin etköhän selviä.

Aloita yhdestä sivusta kerrallaan. Hio profiilitekstiä ennenkö päätät julkaista. Googleta kuvat sekä käyttäjän nimi. Nähkää Skypessä. Et siedä sontaa.

Sivut: Farmer's Only,FarmersD,single farmers dating,westernmatch.com . Appikaupasta cowboy dating

Vierailija
11/26 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sinulla ole toivoa kuten ei  meillä työttömillä miehilläkään.

Vierailija
12/26 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et ole kiinnostunut niistä miehistä, jotka haluavat muutakin kuin seksiä?

Vierailija
13/26 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei huolta, hyvin ehdit vielä elämään kiinni. Ala nyt vain ensiksi järjestellä asioitasi aikuisempaan suuntaan, eli muuta omillesi.

Minulta jäi myös aikanaan lähes kaikki kliseiset nuoruuden biletykset ym hömppäilyt pois. Nauratti kun korona-aikana povattiin yhdeksi lukiolaisten suurimmaksi tragediaksi sitä kun eivät päässeet benkkareihin. En aikanaan päässyt minäkään, enkä myöskään vanhojen tansseihin, enkä ole vielä tähän päivään mennessä tiennyt kärsineeni tragediasta.

Minä aloitin opiskelut tosissani vasta 24-vuotiaana ja vedin tiukkaa opintojen ja töiden putkea aina 35v asti. Silloin onneksi löysin lopulta myös rakkaan mieheni (kovaa etsintää oli sekin) ja nykyään meillä on ihana perhe.

Älä siis sisko rakas vaivu epätoivoon, nyt vaan alat askel kerrallaan ottamaan uuden elämänvaiheen steppejä. Mitään teiniaikuisuuden biletyksiä on turha haikailla, niillä ei loppujenlopuksi ole mitään väliä.

Tsemppiä! <3

Vierailija
14/26 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatko-opinnot, uusi työpaikka, uusi harrastus jossa tapaa uusia ihmisiä, ehkä miehenkin, alat nyt kesällä mennä ihmisten ilmoille rohkeesti vaan!

Vierailija
15/26 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tapaamani miehet joko eivät kiinnosta minua tai sitten he haluavat minulta vain tilapäistä seksi suhdetta kunnes joku parempi löytyy."

Se klassinen. Omantasoisesi miehet eivät kiinnosta, ja kovempitasoisille kelpaat vain panoksi.

See the pattern?

Vierailija
16/26 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasojankkaajat voivat lähteä tästä ketjusta. Jos ei ole järkevää sanottavaa, niin heippa.

T. Ap

Vierailija
17/26 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jatko-opinnot, uusi työpaikka, uusi harrastus jossa tapaa uusia ihmisiä, ehkä miehenkin, alat nyt kesällä mennä ihmisten ilmoille rohkeesti vaan!

En jaksa lisää opiskeluita tai hakea työpaikaa. Samaa paskaa se elämä kuitenkin olisi senkin jälkeen.

T. Ap

Vierailija
18/26 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisit ryhtyä kotirouvaksi. Kerta sitoutuminen kiinnostaa ja työelämä vaikuttaa olevan näillä näkymin nähtynä. Vanhempiesi luona oot varmasti joutunut pitämään jonkin verran kotia.

Tietenkin katsot miehen käyvän töissä. Tienaaja-turvaaja hoitaa alusta asti tarjoamiset. Pidä terveellä tavalla rajoista kiinni niin etköhän selviä.

Aloita yhdestä sivusta kerrallaan. Hio profiilitekstiä ennenkö päätät julkaista. Googleta kuvat sekä käyttäjän nimi. Nähkää Skypessä. Et siedä sontaa.

Sivut: Farmer's Only,FarmersD,single farmers dating,westernmatch.com . Appikaupasta cowboy dating

Onko tämä joku vitsi?

T. Ap

Vierailija
19/26 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuttaisin ulkomaille, oikeasti. Alkaisin ihan uudesta jossain aurinkoisessa paikassa.

Vierailija
20/26 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi olo tulee monille juuri tuossa iässä, mullekin tuli. Mulla oli koulutus, mutta ei sekään auttanut. Kannattaa miettiä omaan kotiin muuttamista, älä tee sitä virhettä että lähdet jonkun ääliön matkaan epätoivoisena. Opettele seisomaan omilla jaloilla. Tsemppiä, ehdit vielä mitä vain!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän viisi