Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä vanhojentanssimekko isokokoiselle?

Vierailija
18.05.2023 |

Mihin liikkeeseen kannattaa lähteä sovittelemaan vanhojentanssimekkoja kooissa noin 44-48 (en ole ihan varma koosta, riippuu aina mallista jne)?

Kommentit (75)

Vierailija
41/75 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvin ehdit vielä laihduttaa kokoon 30-40.

Ei taida olla vaatekoot ihan hallussa?? Suomalaisnaisten yleisin vaatekoko on 42. 

Tässä aloituksessa mainitut vaatekoot ovat toki ylipainoon viittaavat, mutta ei nyt mitään ihan hervottoman kokoisia. Koko 48 taitaa olla se yhden X:n XL. Kokoa 30 ei taida olla olemassakaan, koko 32 on XXS. Tuumakoot on sitten asia erikseen.

Itsekin olen huolissani suomalaisten jatkuvasta lihomisesta, mutta järki käteen nyt kuitenkin. 

Vierailija
42/75 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyisin muuten on myös joustavia juhlapukukankaita ,joista voi ompeluttaa juhlapukunsa. Sen mekon ei tarvitse olla täysin joustamaton.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/75 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei taida olla vaatekoot ihan hallussa?? Suomalaisnaisten yleisin vaatekoko on 42. 

Tässä aloituksessa mainitut vaatekoot ovat toki ylipainoon viittaavat, mutta ei nyt mitään ihan hervottoman kokoisia. Koko 48 taitaa olla se yhden X:n XL. Kokoa 30 ei taida olla olemassakaan, koko 32 on XXS. Tuumakoot on sitten asia erikseen.

Itsekin olen huolissani suomalaisten jatkuvasta lihomisesta, mutta järki käteen nyt kuitenkin. 

Joo bmi:n mukaan olen ylipainoinen, mutta lihas painaa enemmän kuin läski;) Kehonrakentajana kun olen, niin joustamattomasta kankaasta valmistetut vaatteet pitää olla vähän isompi, kuin normaalisti käytän. 

ap

Vierailija
44/75 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyisin muuten on myös joustavia juhlapukukankaita ,joista voi ompeluttaa juhlapukunsa. Sen mekon ei tarvitse olla täysin joustamaton.

Muuten tää olis ehdottomasti se, mitä lähdetään toteuttamaan, mutta mekkoon tulee iso helma, joten yläosan tulee istua tosi napakasti vyötäröltä

ap

Vierailija
45/75 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sorry painovirhe, ymmärsit kyllä 38-40

Vierailija
46/75 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

46-48? No huhhuh, miten voi tuonikäinen olla noissa mitoissa? Paljonko epäilet painoksi kun ikää on 35 ja ne pari käkkäräpäätä tehtynä? Kannattaa ohjata nuori noilla rahoilla lääkäriin eikä ostella mitään telttoja.

Vierailija
47/75 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

46-48? No huhhuh, miten voi tuonikäinen olla noissa mitoissa? Paljonko epäilet painoksi kun ikää on 35 ja ne pari käkkäräpäätä tehtynä? Kannattaa ohjata nuori noilla rahoilla lääkäriin eikä ostella mitään telttoja.

Olen kehonrakentaja. Minun on vaikea arvioida joustamattomasta kankaasta tehdyn vaatteen kokoa, kun yläkroppa tosiaan iso ja vyötäröstä menee yleensä vaatteet kokoa L.

ap

Vierailija
48/75 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ajattelit oikeasti vain mennä liikeeseen sovittamaan? Mitä väliä hinnalla sitten on? Aika mulkkua kuitenkin..

Vierailija
49/75 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli ajattelit oikeasti vain mennä liikeeseen sovittamaan? Mitä väliä hinnalla sitten on? Aika mulkkua kuitenkin..

Hankitaan mekko liikkeestä, mikäli ei löydy tarpeeksi hyvää aihiota käytettynä. Eli kaikki  vaihtoehdot auki. Alustavasti menen vain sovittamaan

ap 

Vierailija
50/75 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kehonrakentaja. Minun on vaikea arvioida joustamattomasta kankaasta tehdyn vaatteen kokoa, kun yläkroppa tosiaan iso ja vyötäröstä menee yleensä vaatteet kokoa L.

ap

Niin ja siis en ole mikään 16-17v niinkuin suurin osa meistä lukion ykkösvuotisista on, 20v olen, koska kävin amiksen ennen lukioon tuloa

ap

Vierailija
51/75 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin edelleen niitä liikkeitä kaipailen, joissa mahdollisuus sovittaa isompiakin kokoja

ap

Vierailija
52/75 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhasta Sopu-teltasta sen saa aika kätevästi vähän muotoilemalla.

Vierailija
53/75 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanhasta Sopu-teltasta sen saa aika kätevästi vähän muotoilemalla.

Olen kehonrakentaja ja arvostan  itseäni sen verran,  että hankin itselleni juuri sellaisen mekon kuin itse haluan. Minun ei  tarvitse tavoitteellisen harrastuksen takia pukeutua telttaan

ap

Vierailija
54/75 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauhistunut kirjoitti:

Ap on kai yksi niistä maapallonpuolikastytöistä, joita olen kauhistellut palattuani Suomeen. Miksi nuoret naiset ovat niin mielettömän isoja? Voiko joku selittää? Miksi pojissa harvemmin sellaisia näkee?

Arvostetaan omia kehojamme ja halutaan ne hyvään kuntoon. Kehonrakennus on mulle rakas harrastus ja teen sitä tavoitteellisesti. Lisäksi en ole ihan niin nuori kuin oletatte, 20v kuitenkin jo, koska kävin amiksen ennen lukioon tuloa.

ap

20v ei ole mikään jo vaan vasta. Pikkulikka sinä edelleen olet vaikka olisit miten treenannut.

Vierailija
55/75 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä sinänsä kiinnostavan aloituksen pohjalta lähtenyt ketju on taas rönsyillyt, mutta ap ei ole tainnut saada riittävästi vastauksia varsinaiseen kysymykseensä vaateliikettä koskien. Kaipa se on, ap vaan googlettaen ja siltä pohjalta suoraan liikkeistä kysellen edettävä.

Vierailija
56/75 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kauhistunut kirjoitti:

Ap on kai yksi niistä maapallonpuolikastytöistä, joita olen kauhistellut palattuani Suomeen. Miksi nuoret naiset ovat niin mielettömän isoja? Voiko joku selittää? Miksi pojissa harvemmin sellaisia näkee?

Arvostetaan omia kehojamme ja halutaan ne hyvään kuntoon. Kehonrakennus on mulle rakas harrastus ja teen sitä tavoitteellisesti. Lisäksi en ole ihan niin nuori kuin oletatte, 20v kuitenkin jo, koska kävin amiksen ennen lukioon tuloa.

ap

20v ei ole mikään jo vaan vasta. Pikkulikka sinä edelleen olet vaikka olisit miten treenannut.

No on siinä aika iso ero onko itsensä tuohon kuntoon treenannut 16v vai 20v

Vierailija
57/75 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kauhistunut kirjoitti:

ap

No on siinä aika iso ero onko itsensä tuohon kuntoon treenannut 16v vai 20v

Tää on kyllä totta. Saako alaikäiset edes kilpailla kehonrakennuksessa?

Vierailija
58/75 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinatar-liikkeestä ainakin löytyy kokoja ja liike Helsingissä. Netistä voi katsella malleja. Hinnat useissa yli ton 300€ mut voihan siellä käydä kokeilemassa, jotta tietää paremmin millaisen haluaa ja mikä se oma koko on.

Vierailija
59/75 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halonen vois olla kans yks vaihtoehto. Riippuen tietty minkä tyylistä mekkoa etsii, mutta kokoja varmaan on.

Vierailija
60/75 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinatar-liikkeestä ainakin löytyy kokoja ja liike Helsingissä. Netistä voi katsella malleja. Hinnat useissa yli ton 300€ mut voihan siellä käydä kokeilemassa, jotta tietää paremmin millaisen haluaa ja mikä se oma koko on.

Kiitos! Hinnalla tosiaan niin väliä, kuhan joku löytyy, jonka vois muokata!

ap