Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko mahdollista armeijaan päästä jos on persoonallisuushäiriö

Vierailija
18.05.2023 |

Mulla tuli pari päivää sitten kutsunnat ja
mulla psykiatri todennut tunnehäiriön ja kertonut myös että täytän antisosiaalisen kriteerit. Mutta diagnoosii ei ole voinut mun iän takia antaa niin onko silti mahdollista päästä armeijaan?
Ja ikää mulla siis 17

Kommentit (28)

1/28 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googlaa. Puolustusvoimilla on listfus sairauksista jotka estää palveluksen. Minut vapautettiin kun on psykoosipiirteinen häiriö

Elämää kannattaa elää eikä valittaa joka asiasta

2/28 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitsi jos ei ole virallista diagnoosia niin sitä ei lasketa

Elämää kannattaa elää eikä valittaa joka asiasta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antisosiaalisilla piirrellä pääset armeijaan ja sinut nakitetaan johtajakoulutukseen.

Vierailija
4/28 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päästä? Joopa joo

Vierailija
5/28 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antisosiaalista persoonallisuushäiriötä ei diagnosoida alaikäisillä. Eikä kyseistä persoonallisuushäiriötä omaava ihminen usko moista diagnoosia koska tämä osoittaa hänessä olevan jotain vikaa

Vierailija
6/28 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi, mä oon Lauri ja oon sekoboltsi. Mitä vikaa teistä löytyy?

Vierailija
7/28 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemuksesta voin sanoa että vakinaisessa henkilökunnassa on varmasti henkilöitä joilla on persoonallisuushäiriöitä.

Vierailija
8/28 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaameaa oli oli muutaman kerran 70 luvulla kun lähes kaikki hyväksyyttiin.q

Vierailija
9/28 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moi, mä oon Lauri ja oon sekoboltsi. Mitä vikaa teistä löytyy?

Moi. Oon Timo ja ja vähän kahjo.

Vierailija
10/28 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikoinaan armeijaa ei voinut laistaa millään muulla kuin uskonnolla oli terve tai sairas

Vierailija
11/28 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystytkö noudattamaan sääntöjä ja toimimaan ryhmässä? Sodassa empatia ei ole erityisen tärkeää, mutta tiimissä pitää osata pelata jossain määrin. Armeijaan kyllä lähtökohtaisesti pääsee, mikäli ei erityisesti tee töitä välttääkseen sen tai ole syyllistynyt kovaan väkivaltaan tai huumeisiin.

12/28 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

A

13/28 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Antisosiaalista persoonallisuushäiriötä ei diagnosoida alaikäisillä. Eikä kyseistä persoonallisuushäiriötä omaava ihminen usko moista diagnoosia koska tämä osoittaa hänessä olevan jotain vikaa

Kuten sanoin sitä ei laitettu diagnoosiks ikäni takia mutta omakantani tiedoissa kummiskin lukee että täytin sen kriteerit ja piirteet

14/28 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pystytkö noudattamaan sääntöjä ja toimimaan ryhmässä? Sodassa empatia ei ole erityisen tärkeää, mutta tiimissä pitää osata pelata jossain määrin. Armeijaan kyllä lähtökohtaisesti pääsee, mikäli ei erityisesti tee töitä välttääkseen sen tai ole syyllistynyt kovaan väkivaltaan tai huumeisiin.

No itellä kyllä tullut jo tuomiota huumeista ja muista hommista mutta kyllä silti haluaisin armeijan käydä enkä haluais että nuo ovat esteenä

15/28 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kysyn siis sen takia koska kohta tulossa terveystarkastukset armeijaan liittyen ja sielä käydään kaikki terveystiedot läpi.

Vierailija
16/28 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä28194 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No itellä kyllä tullut jo tuomiota huumeista ja muista hommista mutta kyllä silti haluaisin armeijan käydä enkä haluais että nuo ovat esteenä

Riippuu näiden vakavuudesta ja kuinka kauan tuosta on. Voit päästä tai olla pääsemättä, mutta kyllä pv tarvitsee joukkoja.

Vierailija
17/28 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olet noin nuori, ja sinulla on ollut terveysongelmia, oletettavasti ainakin jotain ajankohtaisia, tarkempia terveystutkimuksia vaaditaan palveluskelpoisuuden selvittämiseksi.

18/28 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska olet noin nuori, ja sinulla on ollut terveysongelmia, oletettavasti ainakin jotain ajankohtaisia, tarkempia terveystutkimuksia vaaditaan palveluskelpoisuuden selvittämiseksi.

Itellä vähän ajan päästä terveystarkastus joka suoritetaan kaikille ketkä armeijaan menossa ja sitä juuri mietinkin että jos mun historian takia ei otettais armeijaan minua.

Vierailija
19/28 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, onhan se mahdollista, että heti kutsuntatarkastuksessa tehdään tuo kieltävä päätös. Jos tilanne on moniselitteinen, voidaan pyytää erikoislääkärin lausunto. Myös asian odottamaan jättäminen esim. pariksi vuodeksi ennen uutta arviota voi tulla kyseeseen.

Vierailija
20/28 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No päästivär ne meikäläisen lyhytpinnaisen raivohullun sadistin RUKkiin asti, joten kait ne muitakin jossain määrin vinksahtaneita sinne huolii.