Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä vanhojentanssimekko isokokoiselle?

Vierailija
18.05.2023 |

Mihin liikkeeseen kannattaa lähteä sovittelemaan vanhojentanssimekkoja kooissa noin 44-48 (en ole ihan varma koosta, riippuu aina mallista jne)?

Kommentit (75)

Vierailija
21/75 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyt ostamassa juoksulenkkarit, niin säästät mekon ostossa, kun ei tarvitse mitään extra kokoja olla ostelemassa... vielä on hyvin aikaa:)

Kyllä, omistan juoksulenkkarit, mutta enemmän viihdyn salikengät jalassa, jos satuit tuon miun yhen kommentin lukemaan. Hinta ei ole ongelma. 

ap

Vierailija
22/75 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinuna katsoisin ensin käytettynä netistä. Wanhojen pukuja löytyy hyvin käytettyinä ja harvoin ne kovin kuluneita ovat, kun ovat yleensä olleet kerran käytössä. Todennäköisesti saisit kuvia mekosta käytössä, niin voisit niiden pohjalta arvioida, sopiiko mekko vartalomallillesi. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/75 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinuna katsoisin ensin käytettynä netistä. Wanhojen pukuja löytyy hyvin käytettyinä ja harvoin ne kovin kuluneita ovat, kun ovat yleensä olleet kerran käytössä. Todennäköisesti saisit kuvia mekosta käytössä, niin voisit niiden pohjalta arvioida, sopiiko mekko vartalomallillesi. :)

Tarkoituksena olisi, että pääsisin eka liikkeeseen sovittamaan, että tietäis paremmin tota kokoa ja sen jälkeen mahdollisesti alkais sitten ettimään käytettynä. 

ap

Vierailija
24/75 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin ehdit vielä laihduttaa kokoon 30-40.

Vierailija
25/75 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Armeijan ylijäämävarastosta voisi löytyä puolijoukkuetelttoja.

Vierailija
26/75 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvin ehdit vielä laihduttaa kokoon 30-40.

Näin kehonrakentajan laihduttaminen ei ole millään tasolla toivottavaa, vaan tavoitteena on kasvaa. Ihanaa,  kun suurin osa määrittelee minut ja laihduttamisen tarpeeni vaatekoon perusteella. 

ap

Vierailija
27/75 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi tyhmiä ihmisiä liikenteessä, eivät selkeesti kestä sitä, että on olemassa lihaksikkaitakin tyttöjä. 

Vierailija
28/75 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosi tyhmiä ihmisiä liikenteessä, eivät selkeesti kestä sitä, että on olemassa lihaksikkaitakin tyttöjä. 

Joo on ja ne näyttää tiejyriltä.

Vierailija
29/75 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo on ja ne näyttää tiejyriltä.

Taijat ite olla ruipelo pikkupoika, jonka ego ei kestä sitä, kun tytöt on vahvempia?

Vierailija
30/75 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on kai yksi niistä maapallonpuolikastytöistä, joita olen kauhistellut palattuani Suomeen. Miksi nuoret naiset ovat niin mielettömän isoja? Voiko joku selittää? Miksi pojissa harvemmin sellaisia näkee?

Vierailija
31/75 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhistunut kirjoitti:

Ap on kai yksi niistä maapallonpuolikastytöistä, joita olen kauhistellut palattuani Suomeen. Miksi nuoret naiset ovat niin mielettömän isoja? Voiko joku selittää? Miksi pojissa harvemmin sellaisia näkee?

Arvostetaan omia kehojamme ja halutaan ne hyvään kuntoon. Kehonrakennus on mulle rakas harrastus ja teen sitä tavoitteellisesti. Lisäksi en ole ihan niin nuori kuin oletatte, 20v kuitenkin jo, koska kävin amiksen ennen lukioon tuloa.

ap

Vierailija
32/75 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mihin sitä tähän aikaan vuodesta tarvitaan?

Pitää hommata ajoissa, että saa muokkaukset tehtyä

ap

Tai sitten tilaa omilla mitoilla tehdyn, jossa ne haluamasi muutoksetkin sisältyy tilaushinytaan?

Vierailija
33/75 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja kehonrakentajilla yleensä joustamattomasta kankaasta tehtyjen vaatteiden pitää olla melko isokokoisia, koska lihasta ei saa painettua kasaan, kuten läskiä

t:eri

Vierailija
34/75 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Tai sitten tilaa omilla mitoilla tehdyn, jossa ne haluamasi muutoksetkin sisältyy tilaushinytaan?

Lupauduin jo, että sukulaisompelija saa tän projektin toteuttaa (on tosi innoissaan) ja toiveet sen verran spesifistejä, että menis aikaa löytää tästä läheltä tarpeeks taitava ja näitä toiveita ymmärtävä ompelija. Läheltä siksi, että mekko tulee vaatimaan paljon sovituskertoja

ap

Vierailija
35/75 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaverilla oli aikoinaan vanhojen tansseissa sellanen pieni kotelomekko, jonka päälle oli teettänyt upean ison helmaosan. Kotelomekkoja jne, saa kyllä sinun koossasi vaikka miltä merkiltä. Helman saat myöhemmin myytä jollekin muulle. 

Vierailija
36/75 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Lupauduin jo, että sukulaisompelija saa tän projektin toteuttaa (on tosi innoissaan) ja toiveet sen verran spesifistejä, että menis aikaa löytää tästä läheltä tarpeeks taitava ja näitä toiveita ymmärtävä ompelija. Läheltä siksi, että mekko tulee vaatimaan paljon sovituskertoja

ap

Ja siis muokkaus on helppo toteuttaa, kunhan nyt ensin löytäisi liikkeen, jossa on niin isoja kokoja, että mekko mahtuu yläkropasta. Sen jälkeen voi ettiä mekkoaihion torista, kun tietää kokoa paremmin ja sit sen jälkeen sukulainen saa sen muokkailla

ap

Vierailija
37/75 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun kaverilla oli aikoinaan vanhojen tansseissa sellanen pieni kotelomekko, jonka päälle oli teettänyt upean ison helmaosan. Kotelomekkoja jne, saa kyllä sinun koossasi vaikka miltä merkiltä. Helman saat myöhemmin myytä jollekin muulle. 

Tää ei muuten oo hullumpi idea! Toki toiveissa ois sit, että mekossa ois nyörit (jos yläkroppa tästä  vielä kasvaa), mut ei tosiaan mikään mahdoton idea

ap

Vierailija
38/75 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja mielellään ei mitään yli 300e mekkoja, kun mekko menee siitä vielä ompelijalle muokkaukseen, koska mulla on aika spesifistejä toiveita mekon suhteeen

ap

Olisit tyytyväinen jos edes löydät jonkun päälle sopivan, lisävaatimukset kannattaa unohtaa.

Vierailija
39/75 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja mielellään ei mitään yli 300e mekkoja, kun mekko menee siitä vielä ompelijalle muokkaukseen, koska mulla on aika spesifistejä toiveita mekon suhteeen

ap

Olisit tyytyväinen jos edes löydät jonkun päälle sopivan, lisävaatimukset kannattaa unohtaa.

Vaikka mun yläkroppa vaatii ison koon, ei se tarkoita sitä, että mun pitäis tyytyä  mihin tahansa.

ap

Vierailija
40/75 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Vaikka mun yläkroppa vaatii ison koon, ei se tarkoita sitä, että mun pitäis tyytyä  mihin tahansa.

ap

Komppaan tätä! Se, että on kehonrakentaja, ei tarkoita  sitä, että pitäisi luopua kaikista toiveista muun elämän saralla.