Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinua odottaa pieni eläke ja kituuttelu

Vierailija
31.05.2025 |

Harmittaako se, että et tehnyt kunnon töitä?

Kommentit (87)

Vierailija
1/87 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole päässyt töihin, koska kukaan ei palkkaa. Turha sellaista on surkutella, jolle ei itse voi mitään.

T: Tuntematon 

Vierailija
2/87 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin odottaa. Ei kantsi opiskella vaan tehdä töitä amispohjalla. Saat melkeinpä parhaan eläkkeen, koska jos valmistut amiksesta ja teet 40 vuotta töitä ilman muita opiskeluja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/87 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se mitää, mun työt on Ihan Parasta! 😍😎

Vierailija
4/87 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tehnyt kyllä töitä, päiväkodissa kohta 25 vuotta ja eläkekertymä on reilu 800€. 

Onhan tämä perseestä, mutta omat mahdollisuudet vaikuttaa asiaan ovat rajalliset. Olemme kusetettu sukupolvi.

Vierailija
5/87 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa. Palkka on niin pieni, että jo sillä on joutunut kituuttamaan. Eläkkeellä saan sentään lisäksi asumis- ja toimeentuloatukea.

Vierailija
6/87 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan pakota täällä olemaan eläkkeelle asti.

Vierailija
7/87 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole päässyt töihin, koska kukaan ei palkkaa. Turha sellaista on surkutella, jolle ei itse voi mitään.

Huolestuttavaa, jos ei pääse enää töihin. :( 

Sitten pitää suunnata ulkomaille.

Vierailija
8/87 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin moni nyky työläisistä tulee saamaan minimi eläkkeen, syynä on pätkätyöt ja 0 tunti sopimukset, voittajia  on tietysti eläke yhtiöt.

Vierailija
9/87 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huolestuttavaa, jos ei pääse enää töihin. :( 

Sitten pitää suunnata ulkomaille.

Töihin on vaikea päästä koska maahan on tullut runsaasti korkeakoulutettuja sivistysvaltioiden erityisosaajia.

Vierailija
10/87 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

eipäs odota. Olen ollut sen verran fiksu etten ole luottanut eläkeponziin vaan olen hankkinut PÄÄOMATULOJA niin että pärjään 

Vierailija
11/87 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän töitä voi tehdä yli 70v saakka. 

Vierailija
12/87 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni eläke joo, sairastuin jo keski-iässä ja jouduin pois työelämästä. Sen sijaan kituuttelu ei: mökit ja asunnot maksettu, useamman sadan tuhannen perintö sijoitettuna. 

Vierailija
13/87 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en 70-vuotiaaksi elä, joten en eläkettä ajattele ollenkaan. 

Vierailija
14/87 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Minua odottaa loppuelämän kestävä vankeusrangaistus veronmaksajien piikkiin, kunhan eläkkeelle jään. Saa asunnon lisäksi ilmaisen terveydenhuollon eikä pörssisähkön hintavaihtelu harmita.

M52

Vierailija
15/87 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tehnyt kyllä töitä, päiväkodissa kohta 25 vuotta ja eläkekertymä on reilu 800€. 

Onhan tämä perseestä, mutta omat mahdollisuudet vaikuttaa asiaan ovat rajalliset. Olemme kusetettu sukupolvi.

Eikö olekin kiva, että saat yhtä paljon eläkettä kuin sellainen, joka ei ole tehnyt päivääkään työtä?

Vierailija
16/87 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

onneks koko elämän elänyt pskaduunilla alle 2000 e/kk palkalla niin tottunut pihiin elämään. pystyn tarvittaessa elämään hyvinkin pihisti ja pienillä summilla. 

Vierailija
17/87 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein kunnon töitä julkisella alalla 44 vuotta. Työuuvuin, koska työmäärä oli hirveä ja palkka pieni. Saan eläkettä hiukan enemmän kuin ne, jotka eivät tehneet päivääkään töitä.

Elämä ei ole reilua. Olen katkaissut välit sukumme loiseläjiin, jotka ovat lusmuilleet eri tekosyillä koko elämänsä. Onneksi kukaan lapsistamme ei ryhtynyt yhteiskunnan loisiksi.

Vierailija
18/87 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

onko sulla kuulo kunnossa, ei tinnitustä tms...aattelin vaan työpaikkasi melutasoa, jatkuvaa kirkumista desibelit tapissa

Vierailija
19/87 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään eläkettä ylipäätään kun tekoäly ja automaatio vie 99 % kaikesta työstä. 

Vierailija
20/87 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei. Minua odottaa loppuelämän kestävä vankeusrangaistus veronmaksajien piikkiin, kunhan eläkkeelle jään. Saa asunnon lisäksi ilmaisen terveydenhuollon eikä pörssisähkön hintavaihtelu harmita.

M52

Tämä siintää itselläkin mielessä. Miten aiot toteuttaa tämän. Pisimmän tuomion saanee (palkka)murhasta, mutta itsestä ei ole siihen. Talousrikoksistakin saa pitkiä tuomioita, mutta niitä täytyy sitten toistaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kuusi