Menin sit ottamaan yhteyttä poikaystävän exään
Lyhyesti : meillä noin vuoden mittainen seurustelu suhde takana , mies aivan ihana , ehkä liiankin , todella aikaisin puhui isoja sanoja , romantisoi kaiken , ei ole koskaan tuntenut vastaavaa kuin minun kanssa jne. Yhdistin jotenkin selailtuani hänen some tilejä kuka hänen exä on , pistin hälle viestiä ja kysyin suoraan onko mitään ns huonoa sanottavaa hänestä.
Sanoi heti että ei kannata luottaa , on hyvä puhumaan ja antaa olettaa että olet suuri rakkautensa , mutta kaikki on valhetta. Oli jäänyt kiinni pettämisestä ym. Ehkä suurin kolaus oli kun kuulin että oli esitellyt exän äidilleen , minulle väitti että ei ole ketään ennen perheelleen esitellyt. Miten tästä eteenpäin ?
Kommentit (86)
Vierailija kirjoitti:
Mitä sä odotit ottaessasi yhteyttä eksään? Harvoin suhteet päättyy niin, että siinä kummallakaan on mitään erityisen hyvää sanottavaa toisesta. Joko toi mitä eksä sanoo on totta tai sen liioittelua. Sulla ei oo mitään mahdollisuutta tietää, kumpaa. Miksi kysyit?
Pyri tapaamaan tuo exä kasvotusten samalla aiheella.
Pyri muutoikin saamaan lisää faktaa uudesta ehdokkaastasi ja jos kaikki viittaa samaan suuntaan niin juokse joko heti tai kysele ensin tuolta ehdokkaalta miksi hänen jutuissaan tuntuu olevan ristiriitaisuuksia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ota joku rikas vanha ukko. Nauti sen rahoista ja usko kun se vannoo sulle rakkautta ja uskollisuutta. Se on totta, koska ei sillä enää muna keuli niin paljon, että jaksaisi vieraissa käydä.
Lähentelen itse kuuttavittä ja tykkään nuoremmista miehistä, joten ehdotuksesi ei tule kysymykseen.
Ap
Jos sä olet jo ihan kypsän aikuisen iässä, olet toiminut harvinaisen typerästi.
Vierailija kirjoitti:
Tykkäisikös aapee jos kumppani ottaa hänen exiinsä yhteyttä?
Järkevän ihmisen silmissä tuollaisen yhteydenottajan arvon voisi ajatella nousevan, kysymyksessä vaikuttaisi olevan siis kenties harkitsevainen ihminen joka ei halua edetä laput silmillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen sanon että jos saisin tietää että exiltä kyselty niin se olisi monoa saman tien, homma helpottuu.
Eli on salattavaa. Nice.
Jos saisin tietää, että nyxäni on udellut asioitani edelliseltä mieheltä, antaisin nyxälle monoa minäkin.
N30
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se oli sitten siinä.
Sinänsä tuhoisa tiedustelu, ettei kyse ole kuin hetkistä, niin stalkkaaja on itse exä.
Ja mahdollisesti kenties aivan oikein hyvä niin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen sanon että jos saisin tietää että exiltä kyselty niin se olisi monoa saman tien, homma helpottuu.
Eli on salattavaa. Nice.
Jos saisin tietää, että nyxäni on udellut asioitani edelliseltä mieheltä, antaisin nyxälle monoa minäkin.
N30
Jolloin nyxä-ehdokas onnekkaasti väistäisi luodin.
Vierailija kirjoitti:
Porvoossa varmaan.
Sanojensa mukaan lähes kuusvitonen, ja aloittaa tarinansa sanalla poikaystävä 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli on salattavaa. Nice.
Ei, vaan se on ihan periaatekysymys että jos minuun ei sen vertaa luoteta niin lähteköön sitten litomaan.
Vääriin ihmisiin luottamisesta on moni maksanut kalliisti.
Exiltä kyselyä vastaava tilanne on, kun auton ostoa suunnitteleva lukee autovertailuja/testejä.
Enpä noita vertailisi. Exät tuppaavat näkemään/kertomaan omia katkeruuksiaan. Autovertailuissa on kyse objektiivisesta kulkuneuvosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ota joku rikas vanha ukko. Nauti sen rahoista ja usko kun se vannoo sulle rakkautta ja uskollisuutta. Se on totta, koska ei sillä enää muna keuli niin paljon, että jaksaisi vieraissa käydä.
Lähentelen itse kuuttavittä ja tykkään nuoremmista miehistä, joten ehdotuksesi ei tule kysymykseen.
Ap
Ai että nuoremmista miehistä oikein monikossa. No ap saa varmaan sitä mitä ansaitsee.
Miehenä sain selville että tyttökaverini oli viestitellyt työkaverini kanssa.
Eli minun ohitse kysellyt jotain asioita että mikä tilanne jne.
Annoin kenkää kun tajusin kk myöhemmin ketä tekee seläntakana draamaa.
Nyt annan kenkää samalla minuutilla kun jotain tälläistä tapahtuu. Nolla toleranssi
sekoilulle.
Naiset just haluaa pettäjä miehiä eikä uskollista miestä. Kelpuutit miehen koska mies on komea joten saat kärsiä siitä sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tykkäisikös aapee jos kumppani ottaa hänen exiinsä yhteyttä?
Järkevän ihmisen silmissä tuollaisen yhteydenottajan arvon voisi ajatella nousevan, kysymyksessä vaikuttaisi olevan siis kenties harkitsevainen ihminen joka ei halua edetä laput silmillä.
Kamoon, et itekään usko tuota ja hermostuisit jos sinusta mentäisiin exiltä kyselemään :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä onkin paljon valehtelevia pettäjiä, kun se haluavat niin kovasti salata menneitä suhteitaan.
Se on iso red flag, jos mies yrittää estää keskustelemasta exän kanssa.Miksi edes vaivaudut seurustelemaan jonkun kanssa, kun et luota häneen tippaakaan? Mitä oikein saat siitä?
Tiedätkö että valehteleva ja epärehellinen ihminen painostaa muita luottamaan sokeasti juuri noin kuin itse teet palstalla?
On järkevää itsesuojeluvaistoa ottaa selvää seurustelukumppanin taustoista.
Ja valtava hälytysmerkki, jos kumppani yrittää estää toista tekemästä niin.
Sinusta olisi siis täysin ookoo että exiisi otetaan yhteyttä?
Kätevästi sivuutetaan nämä kysymykset näymmä.....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin kerran kirpparilla ja huomasin jonkun naisen vilkuilevan minua, kunnes lähestyi ja fiksun oloinen nainen kertoi tietävänsä, kuka olen ja kenen kanssa seurustelin. Ja pyysi, voiko hän sanoa minulle viisi sanaa. Ja ne sanat olivat: peru häät ja lähde heti yhdestä iskusta.
Aika heikko matikka ainakin hällä kun tuossa on kyllä mun laskujen mukaan 7 sanaa.
Vierailija kirjoitti:
Ennen tuo oli ihan normaalia, kun "puhemiehet/naiset" etsivät toisilleen sopivat kumppanit ja tutkivat heidän taustansa, eikä yllätyksiä tullut ja kestävän parisuhteen mahdollisuuden oli suuremmat.
https://yle.fi/aihe/artikkeli/2016/08/26/hyva-puhemies-etsi-sopivan-vai…
Niin myös tietty rotu suomessa tänäkin päivänä.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen ollut se eksä, keneltä on uusi puoliso kysellyt asioita. Meidän tapauksessa kyse tosin oli väkivallasta ja kerroin rehellisesti, mitä mies minulle teki. Samaa oli tehnyt uudellekin. Meillä oli pitkähkö ja hyvä keskustelu kyllä. Siitä tosin en tiedä miten reagoisin, jos joku kyselisi asioita "muuten vaan", tuo väkivalta on eri asia.
Terveisin Pirjo-Riitta, 60-vuotias ex- tyttöystävä
MIten joku edes olettaa että ex puhuisi nykyiselle rehellisesti? Varsinkin jos kumpikaan ei tunne toisiaan ennestään ollenkaan? Riippuu ihan tyypistä ja miten riitainen ero on ollut jne. jne. miten uskottavaa ja todenperäistä juttua sieltä tulee. Sanoisin että useampi mielellään heittelee tuossa tilanteessa kapuloita exän rattaisiin kuin puhuu objektiivista totuutta. Eikä kehuihinkaan ole luottamista, jos ylistää exäänsä maasta taivaaseen niin saattaa vain salata tämän todellista luonnetta iloiten tilanteesta että nykyinen saa kokea kaikki huonot puolet
Jos minä saisin tietää, että kumppaniehdokas stalkkaa tuolla tavalla, niin sais aika äkkiä lähteä etsimään uutta stalkattavaa.
Ennen tuo oli ihan normaalia, kun "puhemiehet/naiset" etsivät toisilleen sopivat kumppanit ja tutkivat heidän taustansa, eikä yllätyksiä tullut ja kestävän parisuhteen mahdollisuuden oli suuremmat.
https://yle.fi/aihe/artikkeli/2016/08/26/hyva-puhemies-etsi-sopivan-vai…