Menin sit ottamaan yhteyttä poikaystävän exään
Lyhyesti : meillä noin vuoden mittainen seurustelu suhde takana , mies aivan ihana , ehkä liiankin , todella aikaisin puhui isoja sanoja , romantisoi kaiken , ei ole koskaan tuntenut vastaavaa kuin minun kanssa jne. Yhdistin jotenkin selailtuani hänen some tilejä kuka hänen exä on , pistin hälle viestiä ja kysyin suoraan onko mitään ns huonoa sanottavaa hänestä.
Sanoi heti että ei kannata luottaa , on hyvä puhumaan ja antaa olettaa että olet suuri rakkautensa , mutta kaikki on valhetta. Oli jäänyt kiinni pettämisestä ym. Ehkä suurin kolaus oli kun kuulin että oli esitellyt exän äidilleen , minulle väitti että ei ole ketään ennen perheelleen esitellyt. Miten tästä eteenpäin ?
Kommentit (86)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämän on pakko olla provo, ei kukaan ole niin idiootti, että ottaa kumppanin selän takana yhteyttä tämän eksään ja puhuu kumppanistaan tuolla lailla selän takana tämän eksän kanssa. Miten kukaan edes KEHTAISI kysellä eksältä? Tulee taas vähän omituiset pikkukylä-mielikuvat - asutteko jossain tuppukylässä kenties?
Mun hyvälle ystävälle kävi noin. Ex-aviomiehen avovaimo otti yhteyttä kun liitossa alkoi mennä huonosti. Alkoi kysellä ystävältäni eli ex-vaimolta että kuinkas teidän liitossa, oliko näitä samoja ongelmia kuin meillä? Ystävä kieltäytyi puhumasta mitään ja lopetti puhelun. Niin että on kyllä olemassa naisia jotka ovat näin tökeröitä.
Mitäs tökeröä siinä oli vai nolottiko liikaa huono valinta jonka oli jättänyt jonkun muun murheeksi?
Ihan sama kuin että lukisit salaa nyksän viestit ja sähköpostit. Vähänkin kun on epäilystä, et pääse siitä enää yli, vaan se jää kaivertamaan mieltäsi ja erohan siitä tulee. Se on kyylille ihan oikein.
Suurin osa parisuhteista päättyy niihin samoihin ongelmiin, jotka olivat olemassa jo suhteen alussa.
Eli jos joku asia toisessa tökkii heti ensi metreillä, niin siihen intuitioon kannattaa todellakin luottaa (vaikka siinä vaiheessa olisikin jo korviaan myöten rakastunut).
jäi vähän epäselväksi annatko b rappua sille ja antoiko exä
Juuri tän takia en kerro eksistä yhtään mitään, korkeintaan väärät nimet ja jotain ympäripyöreää
Riippuu vähän siitä mitä viestitellyt. Voi olla että oli onnekas päästessään sinusta eroon.