Menin sit ottamaan yhteyttä poikaystävän exään
Lyhyesti : meillä noin vuoden mittainen seurustelu suhde takana , mies aivan ihana , ehkä liiankin , todella aikaisin puhui isoja sanoja , romantisoi kaiken , ei ole koskaan tuntenut vastaavaa kuin minun kanssa jne. Yhdistin jotenkin selailtuani hänen some tilejä kuka hänen exä on , pistin hälle viestiä ja kysyin suoraan onko mitään ns huonoa sanottavaa hänestä.
Sanoi heti että ei kannata luottaa , on hyvä puhumaan ja antaa olettaa että olet suuri rakkautensa , mutta kaikki on valhetta. Oli jäänyt kiinni pettämisestä ym. Ehkä suurin kolaus oli kun kuulin että oli esitellyt exän äidilleen , minulle väitti että ei ole ketään ennen perheelleen esitellyt. Miten tästä eteenpäin ?
Kommentit (86)
Vierailija kirjoitti:
Tämän on pakko olla provo, ei kukaan ole niin idiootti, että ottaa kumppanin selän takana yhteyttä tämän eksään ja puhuu kumppanistaan tuolla lailla selän takana tämän eksän kanssa. Miten kukaan edes KEHTAISI kysellä eksältä? Tulee taas vähän omituiset pikkukylä-mielikuvat - asutteko jossain tuppukylässä kenties?
Kun ei ollut mitään erityistä syytä kysyä. Jos olisi ollut uhkaavuudesta kysymys, niin ymmärtäisin, jos ottaisi tuttuun exään yhteyttä. Miksi luottaa tuntemattomaan.
Jaaha, saanko arvata että tämä yhteydenotto on tietenkin vain täysin asiallista tiedustelua eikä suinkaan mitään sairasta stalkkaustoimintaa tai vastaavaa.
Vierailija kirjoitti:
Ota joku rikas vanha ukko. Nauti sen rahoista ja usko kun se vannoo sulle rakkautta ja uskollisuutta. Se on totta, koska ei sillä enää muna keuli niin paljon, että jaksaisi vieraissa käydä.
Lähentelen itse kuuttavittä ja tykkään nuoremmista miehistä, joten ehdotuksesi ei tule kysymykseen.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mitä sä odotit ottaessasi yhteyttä eksään? Harvoin suhteet päättyy niin, että siinä kummallakaan on mitään erityisen hyvää sanottavaa toisesta. Joko toi mitä eksä sanoo on totta tai sen liioittelua. Sulla ei oo mitään mahdollisuutta tietää, kumpaa. Miksi kysyit?
Naiset tuppaa pitämään muita naisia, siskojaan luotettavampana ja se mies on aina vihollinen. Tämä tuli itsekin todettua kun eteen tuli tilanne että naisen olisi pitänyt uskoa joko minua tai exää, hän taipui exän puolelle. Tämä on jokseenkin huvittavaa ottaen huomioon miten naiset puukottelee toisiaan selkään minkä ehtivät. M33
Onko sinulla ollut joitain epäilyksiä, kun tuli mieleen ottaa exään yhteyttä?
Aloituksen välilyönnit ennen pilkkuja eivät nyt herätä luottamusta.
Sen sanon että jos saisin tietää että exiltä kyselty niin se olisi monoa saman tien, homma helpottuu.
Vierailija kirjoitti:
Ja heti incel vikisemässä asiasta, josta sillä ei ole mitään kokemusta (kommentit 4 ja 5).
No, ap: itse avasit Pandoran lippaan. Itse päätät mitä teet. Siinä ei voi kukaan sinua auttaa, kanna vastuu päätöksistäsi.
Jos et edes tiedä, mitä Pandoran lippaan avaaminen tarkoittaa, niin älä viittaa siihen.
Vierailija kirjoitti:
Hei tämä onkin hyvä idea. Voisi tästä lähin vakiintua sellainen tapa, että saadakseen parisuhteen pitää saada suosituskirjeet exiltä.
Meillä exän nyxä ( siinä vaiheessa vasta harkitsi suhdetta) tuli exän kanssa luokseni kahville tutustumaan ja ottamaan selvää asioista. Exä mutusteli pullaa ja joi kahvia ja me naiset keskusteltiin mikä on miehiään. Suosittelen. Tosin näin suoraselkäisiä ja vahvoja naisia harvemmin kohtaa, yleensä on näitä heikkoitsetuntoisia narsistisia tyttölöitä joille kaikki draamaa.
Vierailija kirjoitti:
Sen sanon että jos saisin tietää että exiltä kyselty niin se olisi monoa saman tien, homma helpottuu.
Eli on salattavaa. Nice.
Itse en viitsisi nolata itseäni kilkuttelemalla miehen entisille vaikka seurustelisin Ralph Fiennesin kanssa. Kyllä se todellinen luonne aika nopeasti paljastuu. Siihen ei mitään exien neuvoja tarvita natsaako pitemmän päälle vai ei.
Kyllä nyt taitaa olla moro ja näkemiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli on salattavaa. Nice.
Ei, vaan se on ihan periaatekysymys että jos minuun ei sen vertaa luoteta niin lähteköön sitten litomaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei tämä onkin hyvä idea. Voisi tästä lähin vakiintua sellainen tapa, että saadakseen parisuhteen pitää saada suosituskirjeet exiltä.
Meillä exän nyxä ( siinä vaiheessa vasta harkitsi suhdetta) tuli exän kanssa luokseni kahville tutustumaan ja ottamaan selvää asioista. Exä mutusteli pullaa ja joi kahvia ja me naiset keskusteltiin mikä on miehiään. Suosittelen. Tosin näin suoraselkäisiä ja vahvoja naisia harvemmin kohtaa, yleensä on näitä heikkoitsetuntoisia narsistisia tyttölöitä joille kaikki draamaa.
🤣🤣🙈
Vierailija kirjoitti:
Tämän on pakko olla provo, ei kukaan ole niin idiootti, että ottaa kumppanin selän takana yhteyttä tämän eksään ja puhuu kumppanistaan tuolla lailla selän takana tämän eksän kanssa. Miten kukaan edes KEHTAISI kysellä eksältä? Tulee taas vähän omituiset pikkukylä-mielikuvat - asutteko jossain tuppukylässä kenties?
Mun hyvälle ystävälle kävi noin. Ex-aviomiehen avovaimo otti yhteyttä kun liitossa alkoi mennä huonosti. Alkoi kysellä ystävältäni eli ex-vaimolta että kuinkas teidän liitossa, oliko näitä samoja ongelmia kuin meillä? Ystävä kieltäytyi puhumasta mitään ja lopetti puhelun. Niin että on kyllä olemassa naisia jotka ovat näin tökeröitä.
Tietääkö mies että tutkit hänen sometilejään?
Siis mitä tuollainen seurustelu edes on, jossa luotetaan mieluummin jonkun sinulle täysin tuntemattoman ihmisen sanaan kuin omaan puolisoon? Aivan ihme touhua.
Miksi palstamammat niin usein pitävät puolisoaan pahimpana vihollisenaan?
Vierailija kirjoitti:
Minä kyllä otin yhteyttä miehen exään. Olen akateeminen nelikymppinen helsinkiläinen, jos sillä nyt on sinulle jotain merkitystä. Olimme jo tavanneet kerran ja halusin jälkikäteen vielä varmistaa, että ne asiat, mitä mies oli kertonut, pitivät paikkaansa. Siinä säästää paljon ongelmia, kun ei kukje laput silmillä.
N
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä kyllä otin yhteyttä miehen exään. Olen akateeminen nelikymppinen helsinkiläinen, jos sillä nyt on sinulle jotain merkitystä. Olimme jo tavanneet kerran ja halusin jälkikäteen vielä varmistaa, että ne asiat, mitä mies oli kertonut, pitivät paikkaansa. Siinä säästää paljon ongelmia, kun ei kukje laput silmillä.
N
Muistutat eräästä kermapeffasta joka oli jollain lakialalla ja kertoi tsekkaavansa seukkukavereiden rikosrekisterit. Mikä on käsittääkseni laitonta.
Sinänsä tuhoisa tiedustelu, ettei kyse ole kuin hetkistä, niin stalkkaaja on itse exä.