Lapsei joululahjoihin menee noin 50€. Mites muilla?
Kommentit (40)
Katsos kun meidän lapsilla on kummeja, ja mummeja ym jotka ostavat mielettömästi lahjoja. Ja myös meillä 7 kummilasta joille pitää jotain hankkia. On se jo mieletön summa jos rupeaa monia satoja euro´ja yhden lapsen lahjoihin laittamaan. Onneksi mä en itse sääli lapsiani, heillä on ihan mukava olla =) t: se viiden äiti.
Esikoisen 3v. lahjat ostettu, neljä kappaletta yht. hinta noin 85 euroa. Kuopukselle 1v. ostettu kolme lahjaa, yht. noin 50 euroa. Lisäksi ostan vielä kuopukselle oman mukin ja lautasen ja ehkä jotain ihan pientä molemmille lisäksi, kun budjetissa kerran on varaa, eikä meille ole tulossa sukulaisilta kuin ehkä pari pakettia.
Hinta n. 20¿. Ikää hänellä on 1v7kk. Sukulaisilta tulee lahjoja ihan tarpeeksi ja itse ostamme hänelle leluja ja vaatteita aina tarpeen mukaan pitkin vuotta.
esikoisen lahjoihin meni n. 50e ja mies ostaa viel yhden 50euron lahjan.
Ajattelin ostaa muodon vuoksi yhden lahjan. Isovanhemmat ja sukulaiset ostavat kumminkin.
Sukulaisilta ja kummeilta ei tule mitään isompaa, ja silti musta tuntuu että tuollakin rahamäärällä saa tenaville ihan mielettömästi kaikkia. Siis ei mitään krääsää, vaan ihan kunnon leluja. Lapsillani on ikää 3.5v ja 2v.
Nuorimmaiset täyttävät just vuoden, mutuama päivä ennen joulua, että heille ei mitään isoa ostettu, yhteensä heidän lahjat maksoivat 28 euroa. 2-vuotiaalle ostettiin 25 euron lahja. 4-vuotiaan lahja maksoi myös tuon 28 egeä, ja 6 vuotiaan lahja 26 egeä. Ihan riittämiin tulee kyl lahjoi muualtakin.
Ei ne lapset niin kamalaa lahja vuorta tartte.
toiselle 50e
kolmannelle 50e
nuorimmalle 25e.
hui kauhistus kun nyt vasta itseasiassa tajusin kuinka kalliita lahjoja ostettu, mutta kyllä sitä aina on ollut varaa ostella lahjoja.
toiset isovanhemmat ostavat jotkut lelut ja toinen mummo jotain käytännöllistä ja kummeilta tulee pienet paketit eli itse pitää ostaa ne mitä lapset eniten toivoo.
lapsia on neljä ja tavaraa on hirveästi niin että periaatteessa voisi ostaa vähemmälläkin mutten oikein keksi mitään mitä saisi vain parilla kympillä? Kirjan?
Muiden lahjat on jo ostettu, ainoastaan toisen lapsen, 10 v pojan lahja mietityttää... Kuulin että saa miehen suvun puolelta parikin lego-pakettia ja isoveljelleen tulee peli, niin en nyt oikein keksi mitään jolla iladuttaa häntä. Onneksi on vielä aikaa...
Kummilapsille ostan 30-50 e.n joululahjat. Nekin on jo suunniteltu.
Ihan kiva, kun saavat säkillisen lahjoja. Joulu on kerran vuodessa vaan:)Sukulaisilta, kummeilta saavat myös.
Tosin mun tuttavapiirissä lasten lahjoihin menee useampi 1000! Sitä ihmettelen....
Lapsukainen jo 5-vuotta. Osaa jo toivoa lelukirjasta jos jonkinmoista. Pikkuisena hänelle riitti helistin mainiosti :)
ap
1-3-vuotiaille löytyy oikein hyviä noin parinkympin euron hintaisia lahjoja, etenkin kun joulun alla kaupoissa on paljon lelutarjouksia. Isommalle voi olla jo vaikeaa löytää siihen hintaan mitään. Tuli vain mieleen, kun joku ihmetteli, mitä 20 eurolla saa.
t:15
Kummilapsia 2 ja heidän lahjoihin varattu n.200euroa. Sukulaisilta tulee taas kaikennäköistä kuitenkin!
ap