Olenko ainoa, joka ei ole käynyt Pariisissa koskaan?
Taisi jäädä tämän elämän osalta. Ikää jo yli 60.
Kommentit (29)
Kyllähän nyt kaikki Nepalin slummeistakin Pariisissa ovat käyneet. Ap on taatusti ainut, joka ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siellä on niitä neefereitä.
Ranska ei ollut turhan takia iso siirtomaavalta Afrikassa. He osaavat tavallisesti puhua huomattavasti parempaa ranskaa kuin valtaosa suomalaisista.
Miksi suomalaisen pitäisi osata ranskaa?
Miksi suomalaisen pitäisi osata mitään vierasta kieltä?
Täällä peräpihtiputaan abc:lla kaikki puhuvat suomea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ranska ei ollut turhan takia iso siirtomaavalta Afrikassa. He osaavat tavallisesti puhua huomattavasti parempaa ranskaa kuin valtaosa suomalaisista.
Miksi suomalaisen pitäisi osata ranskaa?
Miksi suomalaisen pitäisi osata mitään vierasta kieltä?
Täällä peräpihtiputaan abc:lla kaikki puhuvat suomea.
Ei miksikään ellei esim. työnsä puolesta tarvitse vierasta kieltä. Eipä sitä muissa maissakaan opetella suomea. Ainakaan kovin laajassa määrin.
Vierailija kirjoitti:
Lähi-idän ja Pohjois-Afikan muslimeita enemmän. Ei toki ihonväristä kiinni, mutta joissain kaupunginosissa harvinaista nähdä paikallisia valkoisia. Sama pätee nykyisin moneen suurkaupunkiin, esim.Tukholma.
Pariisi on erittäin mielenkiintoinen kaupunki, paljon nähtävää, suosittelen.
Olen käynyt kerran Pariisissa, mutta siinäpä ne mun ulkomaan matkat sitten melkein onkin. Ikää päälle 40 v.
Vierailija kirjoitti:
Niin on nykyään täällä Savossakin.
Missä nämä legendaariset vuoret sijaitsevat? Olen käynyt Pariisissa kymmeniä kertoja enkä ole ikinä nähnyt sellaisia. En edes kuullut tällaisesta legendasta.