Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
19521/123801 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai saakeli mua naurattaa, kun mietin kuinka Bojan kertoi haastattelussa että pääasiallinen syy heidän tapaamiseen viisujen jälkeen on musiikillinen yhteistyö.

Musiikillinen yhteistyö tähän mennessä: kolmen promillen humalassa yhdessä heiluttu chachacha aamuyöllä helsinkiläisen taloyhtiön parkkipaikalla vai missä lie. Tosta saisi ihan hauskan meemin😅.

No mutta, ehtiihän sitä vielä.

Se oli kuule promoa myös se Boitsun täällä käyminen. Hän oli Käärijän keikalla esiintymässä. Mut mä haluan että sydämensä sopukoissa B haluaa vaan nauttia Käärijän valoisasta aurasta ja yhdessäolosta <3

Ja en sano tätä shippausmeiningillä koska mä vaan tykkään heidän höpsöttelyistään niin paljon. Se öinen video siellä parkkipaikalla oli niin parasta :D

Joku slovenialainen meinasi, että Bojan ei työntänyt sitä lavaa kumoon, koska olisi varmaan kaatunut sen mukana.Näköjään Bojan pysyy hyväntuulisena myös kännissä.

Vierailija
19522/123801 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bojan on sanonut että haluaisi kokeilla crowd surfingia ja bändi olisi kuulemma halunnut sitä viisuesitykseen, mutta säännöt estivät. Suomessa ei varmaan kannata kokeilla oman turvallisuuden vuoksi. 😂

Mutta jos K olisi vaikka lavalla just samaan aikaan niin kaikki palauttais B pienen kierroksen jälkeen kiltisti oikeaan osoitteeseen 😆

Ei hitto. Se ois Bojanin loppu. Joo ei Suomessa. Ei auttas Kärtsän uhkailut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
19523/123801 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

miten ne liput käytännössä ostetaan tai niikun minkälainen prosessi se on kun ostaa netistä kun en oo ennen ostanu, oon sen verran nuori että haluuko joku kertoa että mistä pitää painaa ja niin ku pelottaa että sit jään jumittaa

no toivottavasti oot yli 18 koska sen nuorempana ei tuu keikkoja

olen 18, huomenna aamulla ostamassa ja sen takia kysyin että mikä se prosessi siellä on että jos joku tietää

tai no otan iskän joka tapauksessa viereen auttamaan :D

Anteeksi mutta etkö koskaan osta netistä mitåån? Mun samanikäiset lapset osaa nettiostamiset kyllä paremmin kuin minä, huomisesta lipunostosta aion kyllä suoriutua ihan itse.

Anteeksi, en ole koskaan ostanut lippuja netistä, ja mitäs väliä jos sun samanikäset osaa ostaa netistä vaikka ja mitä ei se tarkota et kaiki välttämättä nettishoppailee koko ajan:)

Uskoo ken haluaa. Sivusto kyllä ohjaa eteenpäin, ei niitä lippuja vauvapalstalla myydä.

Oon ihan oikeesti 18 enkä oo mikään mummo, eikö täällä saa asioista edes kysyä? Tottakai teen tunnukset ei se mikää ongelma mulle ole. En vaa oo ennen ostanu lippuja....

Se sivusto etenee loogisesti ja ohjaa eteenpäin kyllä. Jokainen nettikauppa on vähän erilainen ja erinäköinen. Mene tikettiin harjoittelemaan ja tutustumaan etukäteen ettei tule huomenna kiire.

Vierailija
19524/123801 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai saakeli mua naurattaa, kun mietin kuinka Bojan kertoi haastattelussa että pääasiallinen syy heidän tapaamiseen viisujen jälkeen on musiikillinen yhteistyö.

Musiikillinen yhteistyö tähän mennessä: kolmen promillen humalassa yhdessä heiluttu chachacha aamuyöllä helsinkiläisen taloyhtiön parkkipaikalla vai missä lie. Tosta saisi ihan hauskan meemin😅.

Se oli kuule promoa myös se Boitsun täällä käyminen. Hän oli Käärijän keikalla esiintymässä. Mut mä haluan että sydämensä sopukoissa B haluaa vaan nauttia Käärijän valoisasta aurasta ja yhdessäolosta <3

Ja en sano tätä shippausmeiningillä koska mä vaan tykkään heidän höpsöttelyistään niin paljon. Se öinen video siellä parkkipaikalla oli niin parasta :D

Joku slovenialainen meinasi, että Bojan ei työntänyt sitä lavaa kumoon, koska olisi varmaan kaatunut sen mukana.Näköjään Bojan pysyy hyväntuulisena myös kännissä.

Ai se oli kyllä hassun näköinen siinä kohtaa 😅

Vierailija
19525/123801 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ketjussa ei osata kuolata! Tylsää ou mai gaad aww hihittelyä. Höh

Vierailija
19526/123801 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ääh just kuulin et Kärtsä oli tässä samoilla huudeilla ollut kaupoilla aamupäivällä tänään. Itse pyörin kans siinä ihan nurkilla prkle sillon, et ku ois aiemmin tiennyt missä kaupassa oli ... Olisin menny kytikselle.

Ja hirvee pettymys luultavasti ku ois ollut tietty sen tyttiksensä kanssa 😕

Tyttikset viduun ketjusta ja olkaamme iloisia siitä että Kärtsä on löytänyt jonkun josta tykkää.

Vierailija
19527/123801 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen käsittänyt, ettei crowdsurfing olisi turvallisuussyistä sallittua Suomessa tai ainakaan juuri missään keikkapaikassa, mutta ehkä minulla on väärää tietoa kun en ole seurannut niin hyvin? Kerran olin eräässä tapahtumassa Helsingissä joka ei ollut varsinaisessa keikkapaikassa ja ruotsalaisbändi siellä surffasi ja useat yleisön jäsenet antoivat ymmärtää, että se ei olisi juuri koskaan sallittua (tämä oli ennen kamerapuhelimia).

Omassa nuoruudessa crowdsurfing oli vielä suht yleistä, ennen keikoilla oikeasti riehuttiin eikä vaan pönötetty puhelin kourassa. Mut voi olla, että nykyään on eri säännöt, onhan moshpititkin nykyään keikoilla harvinaisia.

Vierailija
19528/123801 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bojan näytti siltä että yrittää vaan tasapainoilla pystyssä. Siellä oli vähän promilleja alla :D

Vierailija
19529/123801 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä taas näin twitterissä jotai vitsailua siitä että B on liian hentonen ja kiltti prinssi ettei edes kännissä pysty moiseen 😇😅 tarvii kääryleen apua moiseen

Vierailija
19530/123801 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole pariin päivään seurannut ketjua, mitä uutta?

Vierailija
19531/123801 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

miten ne liput käytännössä ostetaan tai niikun minkälainen prosessi se on kun ostaa netistä kun en oo ennen ostanu, oon sen verran nuori että haluuko joku kertoa että mistä pitää painaa ja niin ku pelottaa että sit jään jumittaa

no toivottavasti oot yli 18 koska sen nuorempana ei tuu keikkoja

olen 18, huomenna aamulla ostamassa ja sen takia kysyin että mikä se prosessi siellä on että jos joku tietää

tai no otan iskän joka tapauksessa viereen auttamaan :D

Anteeksi mutta etkö koskaan osta netistä mitåån? Mun samanikäiset lapset osaa nettiostamiset kyllä paremmin kuin minä, huomisesta lipunostosta aion kyllä suoriutua ihan itse.

Anteeksi, en ole koskaan ostanut lippuja netistä, ja mitäs väliä jos sun samanikäset osaa ostaa netistä vaikka ja mitä ei se tarkota et kaiki välttämättä nettishoppailee koko ajan:)

Uskoo ken haluaa. Sivusto kyllä ohjaa eteenpäin, ei niitä lippuja vauvapalstalla myydä.

Oon ihan oikeesti 18 enkä oo mikään mummo, eikö täällä saa asioista edes kysyä? Tottakai teen tunnukset ei se mikää ongelma mulle ole. En vaa oo ennen ostanu lippuja....

Ootkos kaupassa koskaan käynyt? Eli valitset ensin tuotteen ja sitten käyt kassalla maksamassa.

Vierailija
19532/123801 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole pariin päivään seurannut ketjua, mitä uutta?

Mä oon seurannut joka päivä mut en siis kyllä tiedä itsekään. Ilman isompia draamoja menty.

Vierailija
19533/123801 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä aloitan syksyllä kansalaisopistossa sloveenin kielen alkeet jos suinkin mahdollista. Tulee varmasti yllätyksenä kaikille. Eniten ehkä itselleni.

Vierailija
19534/123801 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei 18v. Pitäskö sun kysyä siltä sun isältäs neuvoa, jos se oli muutenkin tulossa jeesaan sua?

Vierailija
19535/123801 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harmi, Suomi on JO Pohjoismaiden kiertueen ainoa maa, jossa alaikäiset ei pääse keikalle. En tiedä, yrittääkö Gregor tai joku sumplata jotain, että nuoremmatkin fanit pääsisi keikalle, koska kyselyjä on tullut niin paljon. Varmaan riippuu huomisesta lipunmyynnistä myös miten toimitaan.

Jos Kärtsy on keikalla mukana, niin K18 on selviö.

Joo ehkä se K-18 rajoitus saattaa johtua myös muista syistä kuin anniskelualueesta... 🤞🤞

Oon itseasiassa tällasena ns alkuperäisenä K fanina miettiny et miten sen musa edes taipuu nuoremmille 😅 Eiks vanhemmat vähä kuuntele jos pikku natiainen laulaa sen muita biisejä, ccc on eri asia.

Vierailija
19536/123801 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bojan grillaa!!!!

Vierailija
19537/123801 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä aloitan syksyllä kansalaisopistossa sloveenin kielen alkeet jos suinkin mahdollista. Tulee varmasti yllätyksenä kaikille. Eniten ehkä itselleni.

Minä olisin ottanut duolingossa jos olisi mahdollista mutta eipä ollut.

Vierailija
19538/123801 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä taas näin twitterissä jotai vitsailua siitä että B on liian hentonen ja kiltti prinssi ettei edes kännissä pysty moiseen 😇😅 tarvii kääryleen apua moiseen

Hentosesta tiedä mut oon havainnut et on tainnut viisuistakin pudota paino sillä, siis Bojanilla. Ja se live jammailupätkä mistä joku illalla laittoi, joka olikin siis vanha, siinä sillä on (harvinaista kyllä) farkut ja näyttää (enkä sano pahalla) isommalta mitä nyt, et kunnon pepakin jo jne. Nyt Tavastialla esim näytti peräti hontelolta. Ja se yks vanhempi haastisvideo missä sille tehdään samaan aikaan tatskaa reiteen, sillä on ihan kunnon reidet siinä.

Vierailija
19539/123801 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bojan grillaa!!!!

Eilen K grillaamassa ja tänään B 😄

Vierailija
19540/123801 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miljoona astetta kuumempi grillaaja nyt instassa, ku eilen!💥🔥