Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko tämä artikkeli täällä jo? Slovenialaislehti kirjoittaa Bojanin Suomen vierailusta: Bojan had to say goodbye to his Eurovision lover for the second time already 😅
https://www.tumblr.com/kurooscoffee/720136131950329856/bojan-cvjeti%C4%…
Jos Slovenia on niin konservatiivinen maa kun sanotaan niin on siellä jollakin varmaan kahvit menny väärään kurkkuun ku lukee noita ja kattoo kuvia. B on vahva tyyppi kun uskaltaa heittäytyä, mennä ja tekee kaikesta huolimatta. Olihan siinä yhdessäkin täällä jaetussa artikkelissa törkeän homofobisia kommentteja tyyliin aidsista, siitä että miksi se ei naisen kanssa siellä viisuissa halaillu ja kaikkea muuta ihan hiton tyhmää ja asiatonta. Respect.
Sanoisin että B:n julkisuuskuva on enemmän rock kaiken tän jälkeen. Vähän kuin Britney muutti imagoaan teinitytöstä aikusemmaksi aikanaan.
Toi lover-kohta huvittaa 😀
Käärijä menee Sloveniaan Bojanin eurovision loverina. xD On se K sellanen koheltaja että sille sattuu ja tapahtuu, ihanalla tavalla <3 Onkohan B joskus ajatellut että tää julkisuuskuva ei ollut ihan sitä mitä ajattelin mut Käärijä osaa kyllä keitellä soppia senkin pään menoksi! Jossain vaiheessa on vaan paras "go with the flow" ja heittää homma vitsiksi.
Ja oisko Bojanin + Joker outin suosio lähtenyt ihan tuollaiseen lentoon ilman tätä Käärijä-kuviota? Luulen, että koko tämä ilmiö on ruokkinut molempien suosiota maailmalla ja hyvä niin. Viihdealalla on erityisesti alussa revittävä kaikki mahdollinen huomio ja hyödynnettävä sitä.
Ei olisi. Joker out olisi häipynyt unholaan nopeasti. Tuskin olisi hypetetty viisujenkaan aikaan ellei Bojan olisi Käärijän viisubestis.
Äläpäs sano. Tälläista suosiota tuskin olisi tullut ilman k kanssa näkyvyyttä mutta en usko että unholaan olisivat painuneet. Itse tavallaan tykkäsin viime vuodenkin Slovenian edustuskappaleesta. Se oli jotenkin suomalaisen kuuloinen tai jotain sinne päin, jotain kovin tuttua siinä oli. Silloin tällöin käyn sen yhä kuuntelemassa youtubessa. Sehän ei edes finaalin tainnut päästä. Ehkä Slovenista tulee mun uusi viisujen suosikki maa tällä menolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko tämä artikkeli täällä jo? Slovenialaislehti kirjoittaa Bojanin Suomen vierailusta: Bojan had to say goodbye to his Eurovision lover for the second time already 😅
Jos Slovenia on niin konservatiivinen maa kun sanotaan niin on siellä jollakin varmaan kahvit menny väärään kurkkuun ku lukee noita ja kattoo kuvia. B on vahva tyyppi kun uskaltaa heittäytyä, mennä ja tekee kaikesta huolimatta. Olihan siinä yhdessäkin täällä jaetussa artikkelissa törkeän homofobisia kommentteja tyyliin aidsista, siitä että miksi se ei naisen kanssa siellä viisuissa halaillu ja kaikkea muuta ihan hiton tyhmää ja asiatonta. Respect.
Sanoisin että B:n julkisuuskuva on enemmän rock kaiken tän jälkeen. Vähän kuin Britney muutti imagoaan teinitytöstä aikusemmaksi aikanaan.
Käärijä menee Sloveniaan Bojanin eurovision loverina. xD On se K sellanen koheltaja että sille sattuu ja tapahtuu, ihanalla tavalla <3 Onkohan B joskus ajatellut että tää julkisuuskuva ei ollut ihan sitä mitä ajattelin mut Käärijä osaa kyllä keitellä soppia senkin pään menoksi! Jossain vaiheessa on vaan paras "go with the flow" ja heittää homma vitsiksi.
Ja oisko Bojanin + Joker outin suosio lähtenyt ihan tuollaiseen lentoon ilman tätä Käärijä-kuviota? Luulen, että koko tämä ilmiö on ruokkinut molempien suosiota maailmalla ja hyvä niin. Viihdealalla on erityisesti alussa revittävä kaikki mahdollinen huomio ja hyödynnettävä sitä.
Joker Out oli kotimaassaan erittäin suosittu jo ennen viisuja, se tuntematonhan oli Käärijä.
Joo niin oli, teinityttöjen bändi.
Käärijän yleisö oli ennen viisuja lippismiehiä, nyt heidät on siirretty takariviin.
Käärijän keikkayleisön evoluutio:
1. lippismiehet
2. opiskelijabileiden osallistujat, kumpaakin sukupuolta
3. puumat ja lapset
miten ne liput käytännössä ostetaan tai niikun minkälainen prosessi se on kun ostaa netistä kun en oo ennen ostanu, oon sen verran nuori että haluuko joku kertoa että mistä pitää painaa ja niin ku pelottaa että sit jään jumittaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heh, et joku Joker out saisi Suomessa myytyä jonkun Tavastian täyteen. Buahahhaaaa
Saatat kuule yllättyä. Joker Outilla on iso määrä kuuntelijoita juuri Helsingissä, plus ulkkiksiakin voi tulla keikalle. Menee nopeaa liput.
Minulla on pestattuna ihan lipunhankkija varuilta, koska tietty just tuolloin on tärkeä juttu just meneillään :,D Mun lipunhankkija oli hieman hämillään innostani sloveenimusiikkiin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoisia haastatteluja ainakin vois tää eurovison lover siellä antaa, kun ei ymmärtäis kysymyksiä tai ymmärtäis väärin ja vastai vielä mitä sattuu. Kyllähän siinä äkkiä muuttuu haastatteluissa musta valkoiseksi ja Bojanin vanhempien sisustama makuuhuone ihan todeksi. Mut jos tää loverboy joskus sinne Sloveniaan päätyy niin ehkäpä B ei päästä sitä yksin minkään median kanssa tapaamiseen.
Loverboy.. siis mä en kestä! :D Tuo on niin kuuma nimitys K:lle, että alkaa mielikuvitus lentämään...
Käärijä voisi olla mun loverboy. T:Anna-Liisa
Eikö kellään muulla ole surku ei-bojania kohtaan? Hänhän oli nousemassa näkyvään rooliin tässä saagassa ja odotti ehkä jo pääsevänsä rokkaamaan Tavastian, mutta nyt hänet on unohdettu ja vaiettu kuoliaaksi. :(
Vierailija kirjoitti:
miten ne liput käytännössä ostetaan tai niikun minkälainen prosessi se on kun ostaa netistä kun en oo ennen ostanu, oon sen verran nuori että haluuko joku kertoa että mistä pitää painaa ja niin ku pelottaa että sit jään jumittaa
no toivottavasti oot yli 18 koska sen nuorempana ei tuu keikkoja
Vierailija kirjoitti:
Ai saakeli mua naurattaa, kun mietin kuinka Bojan kertoi haastattelussa että pääasiallinen syy heidän tapaamiseen viisujen jälkeen on musiikillinen yhteistyö.
Musiikillinen yhteistyö tähän mennessä: kolmen promillen humalassa yhdessä heiluttu chachacha aamuyöllä helsinkiläisen taloyhtiön parkkipaikalla vai missä lie. Tosta saisi ihan hauskan meemin😅.No mutta, ehtiihän sitä vielä.
Se oli kuule promoa myös se Boitsun täällä käyminen. Hän oli Käärijän keikalla esiintymässä. Mut mä haluan että sydämensä sopukoissa B haluaa vaan nauttia Käärijän valoisasta aurasta ja yhdessäolosta <3
Vierailija kirjoitti:
Luin UMK-ketjuhistoriaa jossa jotkut oli olleet shippaamassa Käärijää ja muutamaakin naisartistia. Ketjussa joku piti ajatuksesta shipata Lukea ja Käärijää. Sitten löytyi Bojan ja loppu on historiaa :-D Heitä alettiin shipata jo ennen kuin olivat tehneet Titanic-nauhan.
Miksi Käärijää on haluttu shipata näin paljon xD
Koska se on hahmo jota on vaikea lokeroida seksuaalisuudenkaan suhteen. Itsevarma, hauska ja röyhkeäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
olen 18, huomenna aamulla ostamassa ja sen takia kysyin että mikä se prosessi siellä on että jos joku tietää
Vierailija kirjoitti:
Suomen kaduilla kulkee paljon laadukkaamman näköisiä miehiä kuin mitä Jokereiden jäsenet ovat.
Voisiko pliis Bojanin näköinen kaveri kävellä vastaan kadulla. Pliis, universumi <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
olen 18, huomenna aamulla ostamassa ja sen takia kysyin että mikä se prosessi siellä on että jos joku tietää
tai no otan iskän joka tapauksessa viereen auttamaan :D
Vierailija kirjoitti:
Ai saakeli mua naurattaa, kun mietin kuinka Bojan kertoi haastattelussa että pääasiallinen syy heidän tapaamiseen viisujen jälkeen on musiikillinen yhteistyö.
Musiikillinen yhteistyö tähän mennessä: kolmen promillen humalassa yhdessä heiluttu chachacha aamuyöllä helsinkiläisen taloyhtiön parkkipaikalla vai missä lie. Tosta saisi ihan hauskan meemin😅.No mutta, ehtiihän sitä vielä.
Linkkiä tähän? Oliko video vai teksti? On varmasti jaettu monesti täällä, mutta viime päivinä menny multa paljon ohi.
Jos tää ois vielä videona, nii haluisin nähdä sen selittämässä sitä vakavalla naamalla:D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se oli kuule promoa myös se Boitsun täällä käyminen. Hän oli Käärijän keikalla esiintymässä. Mut mä haluan että sydämensä sopukoissa B haluaa vaan nauttia Käärijän valoisasta aurasta ja yhdessäolosta <3
Ja en sano tätä shippausmeiningillä koska mä vaan tykkään heidän höpsöttelyistään niin paljon. Se öinen video siellä parkkipaikalla oli niin parasta :D
Vierailija kirjoitti:
Repesin 🤣
Se niitten kolmen promillen chachacha on kyllä harvinaisen hilpeä, arvostan. 😁
Saatoin naurahtaa Kärtsän Dingo-stoorille :D
Vierailija kirjoitti:
Kolme Suomen keikkaa ja muu Eurooppa jäi nyyhkimään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No voithan sä nyt harjoitella sillä sivulla siten, että oot "ostavinasi" sieltä lipunmyyntisivulta jnk muun lipun ja et vie sitä ostoprosessia loppuun asti. Teet vaikka tunnukset sinne tänään. Sitten semmoinen vihje että kannattaa kirjautua sinne lipunmyyntisivulle jo hieman ennen klo 9.. jos siellä on tunkua niin sinne ei pääse edes kirjautumaan ja sitten voi olla jo liput myyty..en tiedä toki kuinka suosittuja nuo ovat.
Me Suomen bojanistit ja JO-fanittajat ollaan kyllä hemmoteltuja keikkojen määrän suhteen. Kiitos Käärijä hyvästä työstä loverboynä!
Loverboy.. siis mä en kestä! :D Tuo on niin kuuma nimitys K:lle, että alkaa mielikuvitus lentämään...