Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Onko noita JO biisien sanoituksia muuten missään valmiiksi käännettynä, vai pitääkö itse kääntää jollain kääntäjällä?
Vierailija kirjoitti:
Miljoona astetta kuumempi grillaaja nyt instassa, ku eilen!💥🔥
Juu, samaa katsoin itsekin!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harmi, Suomi on JO Pohjoismaiden kiertueen ainoa maa, jossa alaikäiset ei pääse keikalle. En tiedä, yrittääkö Gregor tai joku sumplata jotain, että nuoremmatkin fanit pääsisi keikalle, koska kyselyjä on tullut niin paljon. Varmaan riippuu huomisesta lipunmyynnistä myös miten toimitaan.
Jos Kärtsy on keikalla mukana, niin K18 on selviö.
Joo ehkä se K-18 rajoitus saattaa johtua myös muista syistä kuin anniskelualueesta... 🤞🤞
Oon itseasiassa tällasena ns alkuperäisenä K fanina miettiny et miten sen musa edes taipuu nuoremmille 😅 Eiks vanhemmat vähä kuuntele jos pikku natiainen laulaa sen muita biisejä, ccc on eri asia.
K ainakin kerran jakoi jonkun videon missä noin 5vee lauloi muistaakseni välikuolemaa. Ei ne sanat menneet ihan oikein mutta selvästi oli kuunneltu sitä.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä muuten Joker outin manageri on jollain tavalla vetävän ja seksikkään näköinen tyyppi :D Myös hänen huumorintajunsa iskee. Onko ketään ketkä ajattelee kanssa näin ?
Mistä näkee kuvan?
Kärtsän stoori oli hauska mut miksi se antaa nyt ton partansa rehottaa ihan miten sattuu :/
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä muuten Joker outin manageri on jollain tavalla vetävän ja seksikkään näköinen tyyppi :D Myös hänen huumorintajunsa iskee. Onko ketään ketkä ajattelee kanssa näin ?
Mistä näkee kuvan?
gregorzalokar instassa.
Nyt ne pitäisi saada vielä saman grillin ääreen käsittelemään makkaroita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai saakeli mua naurattaa, kun mietin kuinka Bojan kertoi haastattelussa että pääasiallinen syy heidän tapaamiseen viisujen jälkeen on musiikillinen yhteistyö.
Musiikillinen yhteistyö tähän mennessä: kolmen promillen humalassa yhdessä heiluttu chachacha aamuyöllä helsinkiläisen taloyhtiön parkkipaikalla vai missä lie. Tosta saisi ihan hauskan meemin😅.No mutta, ehtiihän sitä vielä.
Se oli kuule promoa myös se Boitsun täällä käyminen. Hän oli Käärijän keikalla esiintymässä. Mut mä haluan että sydämensä sopukoissa B haluaa vaan nauttia Käärijän valoisasta aurasta ja yhdessäolosta <3
Ja en sano tätä shippausmeiningillä koska mä vaan tykkään heidän höpsöttelyistään niin paljon. Se öinen video siellä parkkipaikalla oli niin parasta :D
Joku slovenialainen meinasi, että Bojan ei työntänyt sitä lavaa kumoon, koska olisi varmaan kaatunut sen mukana.Näköjään Bojan pysyy hyväntuulisena myös kännissä.
Mä taas näin twitterissä jotai vitsailua siitä että B on liian hentonen ja kiltti prinssi ettei edes kännissä pysty moiseen 😇😅 tarvii kääryleen apua moiseen
Hentosesta tiedä mut oon havainnut et on tainnut viisuistakin pudota paino sillä, siis Bojanilla. Ja se live jammailupätkä mistä joku illalla laittoi, joka olikin siis vanha, siinä sillä on (harvinaista kyllä) farkut ja näyttää (enkä sano pahalla) isommalta mitä nyt, et kunnon pepakin jo jne. Nyt Tavastialla esim näytti peräti hontelolta. Ja se yks vanhempi haastisvideo missä sille tehdään samaan aikaan tatskaa reiteen, sillä on ihan kunnon reidet siinä.
Boitsun kilot siirtynyt Kärtsyyn, mikähän riitti niiden siirtämiseen on tarvittu... 🤐😉
Vierailija kirjoitti:
Kärtsän stoori oli hauska mut miksi se antaa nyt ton partansa rehottaa ihan miten sattuu :/
Joo kamalaa miksei se tajua ettei 14v fanitytöt tykkää karvoista :(
Vierailija kirjoitti:
Miljoona astetta kuumempi grillaaja nyt instassa, ku eilen!💥🔥
Miljoona astetta myös enemmän bi tai gay vibainen grillaaja ku eilen xD ei siis pahalla, mä en vaan näe Bojanissa pätkääkään mitään miehekästä hetero energiaa <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bojan grillaa!!!!
Ihana Bojan! Mitähän se mahtaa höpöttää tossa?
Ilmeisesti jotain liittyen siihen, että Joker Outin Belgradin keikka peruuntunut tältä päivältä huonon sään takia ja uusiksi maanantaina.
Oli pikkasen nätimpi grillausympäristö bojanilla kuin kärtsällä eilen
Paita vielä Bojanilta pois.... 🔥
Vierailija kirjoitti:
Paita vielä Bojanilta pois.... 🔥[/quote
Ja hous...siis tosiaan paita
Vierailija kirjoitti:
Oli pikkasen nätimpi grillausympäristö bojanilla kuin kärtsällä eilen
Eipäs nyt lähetä tähän vertailu juttuun ollenkaan, molemmat on ihania, eiks je <3
Ihana tuo keittiöpyyhe olalla..
Vierailija kirjoitti:
Mä aloitan syksyllä kansalaisopistossa sloveenin kielen alkeet jos suinkin mahdollista. Tulee varmasti yllätyksenä kaikille. Eniten ehkä itselleni.
Opiskelukaverisi taitaisivat olla naisia +40 ja siitä ylöspäin.
Mä pidän myös tota Gregoria ihan kuumana pakettina. Ei lainkaan hullumpi.
Mammoilla ei kyl tän ketjun jälkeen oo oikeus sanoa mitään miesten harjottamasta naisten esineellistämisestä pitkäääääääään aikaan😏
Ihana Bojan! Mitähän se mahtaa höpöttää tossa?