Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
19501/123801 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Possujuna olisi ihan hauska, jos Bojan tai joku muu laulutaitoinen Jokeri siinä olisi ohjissa ja muut Jokerit + Käärijä possuina ja eroottisen sijaan siitä tulisi tarkoituksella joku ihan älytön sekoilukaaos ja tavallaan "RIP possujuna" -veto. (Mutta tämä toimisi parhaiten jos se tosiaan olisi viimeinen possujuna-CCC ikinä, ja kaikissa Euroviisu-nostalgiabileissä tullaan kuitenkin varmaan originaaliakin pyörittämään vielä vuosia.)

Vierailija
19502/123801 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

miten ne liput käytännössä ostetaan tai niikun minkälainen prosessi se on kun ostaa netistä kun en oo ennen ostanu, oon sen verran nuori että haluuko joku kertoa että mistä pitää painaa ja niin ku pelottaa että sit jään jumittaa

no toivottavasti oot yli 18 koska sen nuorempana ei tuu keikkoja

olen 18, huomenna aamulla ostamassa ja sen takia kysyin että mikä se prosessi siellä on että jos joku tietää

tai no otan iskän joka tapauksessa viereen auttamaan :D

Anteeksi mutta etkö koskaan osta netistä mitåån? Mun samanikäiset lapset osaa nettiostamiset kyllä paremmin kuin minä, huomisesta lipunostosta aion kyllä suoriutua ihan itse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
19503/123801 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

miten ne liput käytännössä ostetaan tai niikun minkälainen prosessi se on kun ostaa netistä kun en oo ennen ostanu, oon sen verran nuori että haluuko joku kertoa että mistä pitää painaa ja niin ku pelottaa että sit jään jumittaa

olen 18, huomenna aamulla ostamassa ja sen takia kysyin että mikä se prosessi siellä on että jos joku tietää

Anteeksi mutta etkö koskaan osta netistä mitåån? Mun samanikäiset lapset osaa nettiostamiset kyllä paremmin kuin minä, huomisesta lipunostosta aion kyllä suoriutua ihan itse.

Trollivaroitus...

Vierailija
19504/123801 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi, Suomi on JO Pohjoismaiden kiertueen ainoa maa, jossa alaikäiset ei pääse keikalle. En tiedä, yrittääkö Gregor tai joku sumplata jotain, että nuoremmatkin fanit pääsisi keikalle, koska kyselyjä on tullut niin paljon. Varmaan riippuu huomisesta lipunmyynnistä myös miten toimitaan.

Vierailija
19505/123801 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Possujuna olisi ihan hauska, jos Bojan tai joku muu laulutaitoinen Jokeri siinä olisi ohjissa ja muut Jokerit + Käärijä possuina ja eroottisen sijaan siitä tulisi tarkoituksella joku ihan älytön sekoilukaaos ja tavallaan "RIP possujuna" -veto. (Mutta tämä toimisi parhaiten jos se tosiaan olisi viimeinen possujuna-CCC ikinä, ja kaikissa Euroviisu-nostalgiabileissä tullaan kuitenkin varmaan originaaliakin pyörittämään vielä vuosia.)

Bojan laulaa ja kärtsä bojanin tilalla possujunassa.

Vierailija
19506/123801 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai saakeli mua naurattaa, kun mietin kuinka Bojan kertoi haastattelussa että pääasiallinen syy heidän tapaamiseen viisujen jälkeen on musiikillinen yhteistyö.

Musiikillinen yhteistyö tähän mennessä: kolmen promillen humalassa yhdessä heiluttu chachacha aamuyöllä helsinkiläisen taloyhtiön parkkipaikalla vai missä lie. Tosta saisi ihan hauskan meemin😅.

No mutta, ehtiihän sitä vielä.

Kolme Suomen keikkaa ja muu Eurooppa jäi nyyhkimään.

Kyllähän niille vielä keikkoja tulee muihinkin maihin, kyseliväthän he keikkapaikkoja tosi moneen eri maahan.

Vierailija
19507/123801 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko sinne tikettiin pakko kirjautua tai siis rekisteröityä jos haluaa lipun? kun siinä missä katoin jotain toisen keikan ostoa oli sellanen kohta että ''maksa kirjautumatta'' tai joku vastaava.

Vierailija
19508/123801 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harmi, Suomi on JO Pohjoismaiden kiertueen ainoa maa, jossa alaikäiset ei pääse keikalle. En tiedä, yrittääkö Gregor tai joku sumplata jotain, että nuoremmatkin fanit pääsisi keikalle, koska kyselyjä on tullut niin paljon. Varmaan riippuu huomisesta lipunmyynnistä myös miten toimitaan.

Jos Kärtsy on keikalla mukana, niin K18 on selviö.

Vierailija
19509/123801 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

onko sinne tikettiin pakko kirjautua tai siis rekisteröityä jos haluaa lipun? kun siinä missä katoin jotain toisen keikan ostoa oli sellanen kohta että ''maksa kirjautumatta'' tai joku vastaava.

Mikäs mummo täällä leikkii teiniä?

Vierailija
19510/123801 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi, en ole koskaan ostanut lippuja netistä, ja mitäs väliä jos sun samanikäset osaa ostaa netistä vaikka ja mitä ei se tarkota et kaiki välttämättä nettishoppailee koko ajan:)

Vierailija
19511/123801 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bojan on sanonut että haluaisi kokeilla crowd surfingia ja bändi olisi kuulemma halunnut sitä viisuesitykseen, mutta säännöt estivät. Suomessa ei varmaan kannata kokeilla oman turvallisuuden vuoksi. 😂

Mutta jos K olisi vaikka lavalla just samaan aikaan niin kaikki palauttais B pienen kierroksen jälkeen kiltisti oikeaan osoitteeseen 😆

Vierailija
19512/123801 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saatoin naurahtaa Kärtsän Dingo-stoorille :D

Se oli hauska 😅 Ne sen silmät ja pinpin kuvakin seinässä vielä hyi.

Vierailija
19513/123801 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luin UMK-ketjuhistoriaa jossa jotkut oli olleet shippaamassa Käärijää ja muutamaakin naisartistia. Ketjussa joku piti ajatuksesta shipata Lukea ja Käärijää. Sitten löytyi Bojan ja loppu on historiaa :-D  Heitä alettiin shipata jo ennen kuin olivat tehneet Titanic-nauhan.

Miksi Käärijää on haluttu shipata näin paljon xD

Koska se on hahmo jota on vaikea lokeroida seksuaalisuudenkaan suhteen. Itsevarma, hauska ja röyhkeäkin.

Niin ja tuo Lukehan olisi halunnut mennä "naimisiin"asti Kärtsärin kanssa, kun muut valitsivat hänet bilekaveriksi.Jos muistatte sen sanaleikin viisujen aikana.

Vierailija
19514/123801 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos Kärtsy on keikalla mukana, niin K18 on selviö.

Joo ehkä se K-18 rajoitus saattaa johtua myös muista syistä kuin anniskelualueesta... 🤞🤞

Vierailija
19515/123801 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi, en ole koskaan ostanut lippuja netistä, ja mitäs väliä jos sun samanikäset osaa ostaa netistä vaikka ja mitä ei se tarkota et kaiki välttämättä nettishoppailee koko ajan:)

Uskoo ken haluaa. Sivusto kyllä ohjaa eteenpäin, ei niitä lippuja vauvapalstalla myydä.

Vierailija
19516/123801 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

#you better go   #support your bff slash soulmate   #jere they’re literally coming because of you thank you for saying the obvious

Hauskoja ulkkisten kommentteja tohon K insta viestiin :D

Facts etenki toi vika 💚

Vierailija
19517/123801 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääh just kuulin et Kärtsä oli tässä samoilla huudeilla ollut kaupoilla aamupäivällä tänään. Itse pyörin kans siinä ihan nurkilla prkle sillon, et ku ois aiemmin tiennyt missä kaupassa oli ... Olisin menny kytikselle.

Ja hirvee pettymys luultavasti ku ois ollut tietty sen tyttiksensä kanssa 😕

Vierailija
19518/123801 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskoo ken haluaa. Sivusto kyllä ohjaa eteenpäin, ei niitä lippuja vauvapalstalla myydä.

Oon ihan oikeesti 18 enkä oo mikään mummo, eikö täällä saa asioista edes kysyä? Tottakai teen tunnukset ei se mikää ongelma mulle ole. En vaa oo ennen ostanu lippuja....

Vierailija
19519/123801 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on varmaan aika monta mummoo.

Vierailija
19520/123801 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käsittänyt, ettei crowdsurfing olisi turvallisuussyistä sallittua Suomessa tai ainakaan juuri missään keikkapaikassa, mutta ehkä minulla on väärää tietoa kun en ole seurannut niin hyvin? Kerran olin eräässä tapahtumassa Helsingissä joka ei ollut varsinaisessa keikkapaikassa ja ruotsalaisbändi siellä surffasi ja useat yleisön jäsenet antoivat ymmärtää, että se ei olisi juuri koskaan sallittua (tämä oli ennen kamerapuhelimia).

Ketju on lukittu.