Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko tämä artikkeli täällä jo? Slovenialaislehti kirjoittaa Bojanin Suomen vierailusta: Bojan had to say goodbye to his Eurovision lover for the second time already 😅
https://www.tumblr.com/kurooscoffee/720136131950329856/bojan-cvjeti%C4%…
Jos Slovenia on niin konservatiivinen maa kun sanotaan niin on siellä jollakin varmaan kahvit menny väärään kurkkuun ku lukee noita ja kattoo kuvia. B on vahva tyyppi kun uskaltaa heittäytyä, mennä ja tekee kaikesta huolimatta. Olihan siinä yhdessäkin täällä jaetussa artikkelissa törkeän homofobisia kommentteja tyyliin aidsista, siitä että miksi se ei naisen kanssa siellä viisuissa halaillu ja kaikkea muuta ihan hiton tyhmää ja asiatonta. Respect.
Sanoisin että B:n julkisuuskuva on enemmän rock kaiken tän jälkeen. Vähän kuin Britney muutti imagoaan teinitytöstä aikusemmaksi aikanaan.
Toi lover-kohta huvittaa 😀
Käärijä menee Sloveniaan Bojanin eurovision loverina. xD On se K sellanen koheltaja että sille sattuu ja tapahtuu, ihanalla tavalla <3 Onkohan B joskus ajatellut että tää julkisuuskuva ei ollut ihan sitä mitä ajattelin mut Käärijä osaa kyllä keitellä soppia senkin pään menoksi! Jossain vaiheessa on vaan paras "go with the flow" ja heittää homma vitsiksi.
Ja oisko Bojanin + Joker outin suosio lähtenyt ihan tuollaiseen lentoon ilman tätä Käärijä-kuviota? Luulen, että koko tämä ilmiö on ruokkinut molempien suosiota maailmalla ja hyvä niin. Viihdealalla on erityisesti alussa revittävä kaikki mahdollinen huomio ja hyödynnettävä sitä.
Ei olisi. Joker out olisi häipynyt unholaan nopeasti. Tuskin olisi hypetetty viisujenkaan aikaan ellei Bojan olisi Käärijän viisubestis.
eurovision lover - slovenian lehdistö sanoi heistä näin niin emme voi väittää vastaan :D
Juu ei parane hangoitella vastaan. Kenenkään.
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä43835 kirjoitti:
Minä 58 ja aion mennä ,muutenkin käyn kaikenlaisilla keikoilla ,ilman häpeää.Tavastia rokkaa ,en saanut lippuja kärtsärin keikalle ,muuten oon viimeks ollut siellä pari kk sitten.Mikd maailmassa pitäs ikäänsä hävetä ?
Toivottavasti en ole Tampereella ainoa tuota ikä-luokkaa 🙈! Ehkä kuitenkin ihan pikkuisen hävettää, jos sattuu tapaamaan tuttuja... lapsien kavereita 😂
Et ole. Tulossa ollaan. Enkä aio häpeillä ikääni. Ei ollut yläikärajaa mainittu😄
Bojan on sanonut että haluaisi kokeilla crowd surfingia ja bändi olisi kuulemma halunnut sitä viisuesitykseen, mutta säännöt estivät. Suomessa ei varmaan kannata kokeilla oman turvallisuuden vuoksi. 😂
Vierailija kirjoitti:
Bojan on sanonut että haluaisi kokeilla crowd surfingia ja bändi olisi kuulemma halunnut sitä viisuesitykseen, mutta säännöt estivät. Suomessa ei varmaan kannata kokeilla oman turvallisuuden vuoksi. 😂
Okei, nyt en pysy enää ite housuissani!
Mikähän fiilis Jeren muilla ystävillä tästä kaikesta on, siis just tää Jesse ja sitten se toinen hemmo, joka myös mukana pyörii, nää "parhaat" kaverit. Et näkevätkö he et Jeren ystävyys on erilaista Bojanin kanssa tai suhtautuu eri tavalla siihen? Halaukset on intiimimpiä. Toki uusissa (perus) ystävyyssuhteissa (ihmissuhteissa yleisesti?) on varmaan se tietty ns. kuherruskuukausi myös. Et muuttuuko tilanne sitten ajan myötä jotenkin, tasoittuuko tms.
Vierailija kirjoitti:
Tavastia olisi siihen kyllä hyvä paikka, kunhan kaikki ymmärtää homman nimen eikä revi kultapojua kappaleiksi. 😅
Vierailija kirjoitti:
Mikähän fiilis Jeren muilla ystävillä tästä kaikesta on, siis just tää Jesse ja sitten se toinen hemmo, joka myös mukana pyörii, nää "parhaat" kaverit. Et näkevätkö he et Jeren ystävyys on erilaista Bojanin kanssa tai suhtautuu eri tavalla siihen? Halaukset on intiimimpiä. Toki uusissa (perus) ystävyyssuhteissa (ihmissuhteissa yleisesti?) on varmaan se tietty ns. kuherruskuukausi myös. Et muuttuuko tilanne sitten ajan myötä jotenkin, tasoittuuko tms.
En usko! Mutta tiedän yhden, jolla ois syytä ihmetellä.
Piti sitten käydä vilkaisemassa, että mikä paikka se ao3 oikein on. Niin ja siis ihan vain vilkaisin sitä. Nähtävästi moni haaveilee erityisesti Janin ja Krissin yhteisistä seikkailuista. Mietin vaan, että miltäköhän heistä itsestään tuntuu lukea tuollaisia juttuja?
On nyt kaikki sekaisin kun ei ole ehtinyt käymään täällä pariin päivään.
Tulin vaan sanomaan, että naurattaa hillittömästi vieläkin K ja B versio chachachasta. Siinä on kaikki niin epätäydellisen täydellistä. Kamera vähän myöhässä välillä, pokka ei pysy, ja Bojan kai niin tuiskeessa että lopun pään heilutus ei lähde ja lavankin kumoaminen jää vähän puolitiehen 😃
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näistä Suomen lipuista taistelee somen perusteet myös ulkkikset😅
Saakeli sentään saa olla nopeena :D. Voitteko siis kuvitella että varasin itselleni aamuksi töistä neukkarin, että pääsen varaamaan lippuja rauhassa enkä sähellä avokonttorissa. Ja harkitse lomapäivän pitämistä syyskuussa keikan jälkeen, jos saan liput sinne minne haluan. Että hellou madness. Ai niin olen siis melkein 50 vee tälläisessa palstan nauramassa vaativassa asiantuntijatyössä oleva suhteellisen järkevä naisihminen. Tai siis olin. Järkevä.
Tää vois olla mun kirjoittama 😂 Paitsi koska etätyö, niin voin kytätä lippuja kotona (palaverin ohessa tosin). Lomapäivä syyskuulle harkinnassa. Järki jättänyt jo aikoja sitten.🥳
Niin niin, kaikkihan me täällä tehdään etätyötä, mennään töihin iltavuoroon tai ollaan jollakin lomalla. Mutta aina kriittisillä hetkillä kohdille osuu palaveri tai hammaslääkäri ja kaikki suunnitelmat menee piloille.
No en mä tiedä miksi se nyt uskomatonta olisi. Kyllä meitä etätyöntekijöitäkin täällä varmaan paljon on. Ja todella toivon että lipunostosuunnitelmat ei mene piloille.
No se ristiriita, että "ollaan etätöissä" ja päivät kuluu kuitenkin vauvapalstalla.
😂
Newsflash: myös etätyöpäivään kuuluvat kahvi- ja ruokatauot.
Bojanisteilla ei ole ruoka tai vessa taukoa päivän aikana.
Nyt mies kuuntelee jokereiden biisejä spotifysta. Pisti oikein olkkarin kajareista soimaan, jotta saa tehtyä päätöksen keikalle lähtemisestä😂
Luin UMK-ketjuhistoriaa jossa jotkut oli olleet shippaamassa Käärijää ja muutamaakin naisartistia. Ketjussa joku piti ajatuksesta shipata Lukea ja Käärijää. Sitten löytyi Bojan ja loppu on historiaa :-D Heitä alettiin shipata jo ennen kuin olivat tehneet Titanic-nauhan.
Miksi Käärijää on haluttu shipata näin paljon xD
Vierailija kirjoitti:
Tuskin edes miettivät tuollaista asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Luin UMK-ketjuhistoriaa jossa jotkut oli olleet shippaamassa Käärijää ja muutamaakin naisartistia. Ketjussa joku piti ajatuksesta shipata Lukea ja Käärijää. Sitten löytyi Bojan ja loppu on historiaa :-D Heitä alettiin shipata jo ennen kuin olivat tehneet Titanic-nauhan.
Miksi Käärijää on haluttu shipata näin paljon xD
Koska teinit
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä on keskustelu niin nopeeta että ei joka asiaa vaan voi tai huomaa seikkaperäisesti selostaa. Ja tosi moni asia, todennäköisesti suurin osa :D, ei ole totta vaan spekulaatiota tai hyvin usein vaan huumoria. Mäkin saan useasti alapeukkuja kun laitan jonkun (todnåk vain omasta mielestäni) vitsikkään jutun mutta jotkut ottaa sitten tosissaan.
Alapeukuista ei kannata ainakaan välittää yhtään. Omasta mielestä parhainta täällä on älyvapaat spekulaatiot ja huumori.
Mä oon joskus laittanut mielestäni jotainsarkastisella huumorilla ja saan kuulla olevani jonkun masinoima trolli. Vaikka oon ihan perusjengiä.
Alkaa välillä ykkösluokassa tunnelma kiristyä, kun trollit hyökkää möykkäämään. Kun ollaan kunnolla ulapalla, niin kehtaamme komentaa jankuttavat törkymöykyt lankulle.
T. Kippari
mitenköhän jesse miettii jeren ja bojanin yhtävyydestä, koska jesse on tuntenut jeren koko elämänsä
Vierailija kirjoitti:
Mun mies tuolta taustalta käski sanoa, ettei miehet pähkäile tai edes kiinnitä huomiota noihin seikkoihin.
Voi ei!! Ou mai gaad! Siis hi-hi-hiii!! En kestä! Nyt kyllä...
Vierailija kirjoitti:
Ai nii Sampitarhan kulkee keikoilla näitten muitten fanien kanssa. Ihan hauskaa toikin kyllä.
Tulee melko hikinen keikka tänään. Tampere +26. Onkohan K:lla ne nahkasortsit?
Olen valmiina! Voin lainata Kärtsärille harnessini ja chapsini. Tehty mittojen mukaan Berliinissä, mutta eiköhän näillä keikka tai pari mene.
T. Rietas gay
😂
Newsflash: myös etätyöpäivään kuuluvat kahvi- ja ruokatauot.