Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Luulen että tää on vaa taas joku managerin kikka, olisihan se ihan kaistapäistä että eilen Bojan itse sanoi haastattelussa tulevansa suomeen ja että Jere menee sloveniaan jos olisi jotain suurempaa draamaa tässä meneillään :D
Jos bojanille on iskenyt tajuntaan että Jere tosiaan on tyttiksen kanssa reissussa (uskon että tiesi kyllä näin olevan) ja että hän tulee aina ole aina olemaan se hassuttelukaveri. Jos hänellä siis olisi syvempiä tunteita.
Vierailija kirjoitti:
Tik tokin kommentiosio on surullinen kun nuo sanat on surulliset. Siellä kommentoidaan mm. yes we know bojan, you are in love with käärijä. Ja official tili tykkäsi tästäkin kommentista. Mut mitäs tää nyt on 🤔
Hauska markkinointikikka, mutta miksi ovat ottaneet Käärijästä noin hömelön, vähän viiksisedältä näyttävän kuvaklipin tuohon videoon. Kärtsästä on paljon söpömpiäkin ja säteilevämpiäkin kuvia.
Vierailija kirjoitti:
Olen ihan samaa mieltä että Kärtsän HS-klippi oli jopa aika outo ja epätyypillinen juurikin niiden suoraan Bojanille osoitettujen vilpittömän kuuloisten I love you, come to Finland with me (tms) lauseiden takia. Ehkä sitten vain osaa esittää.
Outo oli. Tuntui olevan niin tosissaan.
Jos nuo lauseet oli huijausta, niin Kärtsäri saa minun puolestani sitten olla. Ei kiinnosta enää. Se olisi liian törkeää leikkimistä tunteilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä haluavat tuolle tokio biisille nostoa ja kuuntelukertoja.
Kyllä hullu manageri nämä hommat osaa, keinot alkaa vaan olla jokseenkin kyseenalaiset😂😅
Niin, jos jollakin osapuolella onkin ihan oikeasti paljon herkkiä tunteita ja vielä pettymyksen tunteita ja se vaan vitsipostailee.
Vierailija kirjoitti:
Pari asiaa on selvä: Kauaa ei tarvitse spekuloida, koska kohtahan se tulee jo Suomeen (okei tässä on myös toinen tie, että spekulointi senku lisääntyy), ja manageri on joko hullu tai NERO. Ainakaan ei tee tosta bändistä tylsää. Missä jaetaan vuoden manageripalkintoja?
Tai sit ei tule, jos toi olikin aito jäähyväispostaus.
Mitä draamaa. Hyvänen aika. 😏
Vierailija kirjoitti:
''You drew stars around m y scars, but now im bleeding'' :( tuli ihan noi sanat mieleen taylor swiftin biisistä ku tli jotenki surullinen olo jos ei ne nääkään:(
Nyt meni kahvit näppikselle, sen verran koomista tekstiä jo suolletaan. Lisää tätä!!! Tämä on parasta viihdettä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko toi Joker Outin manageri ihan sekaisin? :D Aika omituista kyllä että hän on noin syvällä tässä shippausjutussa. Joker Out on käsittääkseni Slovenian suosituimpia artisteja, joten eriskummallisen epäammattimaista sekoilua. Pidän kyllä hänen sekoilustaan, toivottavasti jatkaa! Vaikea vain kuvitella, että jonkun muun maan suosituimman artistin manageri postailisi vastaavaa settiä noin paljon
Sen on pakko olla puolihullu.. ihan kuin laittaisi noita muistuttaakseen bromancesta, kun toinen on kutulomalla🤔😂
Olen ihan varma, että Jere ja "tyttöystävänsä" eroavat. Ja ihan pian. Jerellä ei ole nyt aikaa vakavalle suhteelle, eikä tyttöystävälle kelpaa (riitä) se mitä saa.
Minusta on hassua pitää vakavastiotettava suhde (mikä heillä siis ei minun mielestäni ole) noin täysin piilossa, olipa nyt mikä faniryhmä jahtaamassa tahansa. Ei tule olemaan useampaan vuoteen vielä normaalia seurustelusuhdetta. Pelkkää pintaliitoa vain. Ja toivottavasti vähän kivoja poikia :)
Mä en oikein ole tykännyt siitä, kun kertoo, että on ollut vain muutaman kuukauden vuosien aikana seurustelematta. Aika liukuhihnamaista toimintaa ikäänkuin ei olisi kauheasti väliä kenen kanssa on, kunhan on joku.
tai sitten vaan kykenee pääsemään nopeasti syvemmille tasoille ja vuorovaikutukseen. Mitä sitä kiertelemään ja kaartelemaan ja yksin nököttämään, yhdessäolo jollekin luontevinta.
Hyvä markkinointikikka millä saadaan hyvin pientä nostetta. En usko et tekisivät noin selkeitä viittauksia tms. jos Bojan olis aivan sydän syrjällään😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
''You drew stars around m y scars, but now im bleeding'' :( tuli ihan noi sanat mieleen taylor swiftin biisistä ku tli jotenki surullinen olo jos ei ne nääkään:(
Nyt meni kahvit näppikselle, sen verran koomista tekstiä jo suolletaan. Lisää tätä!!! Tämä on parasta viihdettä!
Tuota....missä kohdassa pitää nauraa??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pari asiaa on selvä: Kauaa ei tarvitse spekuloida, koska kohtahan se tulee jo Suomeen (okei tässä on myös toinen tie, että spekulointi senku lisääntyy), ja manageri on joko hullu tai NERO. Ainakaan ei tee tosta bändistä tylsää. Missä jaetaan vuoden manageripalkintoja?
No se kuulostas kyllä aika hullulta että käärijä pyytäs bojania suomeen ja manageri suunnittelee keikkaa suunnilleen suomeen ja sitten bändi ilmoittaisi laulun sanoilla että ei enää näe. :D Se on siinä sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta miksi video olis tuollainen hassunhauska, jos olis ollut aito jäähyväispostaus :( toivon että oli yhteisymmärryksessä tehtyä läppää. Ihan kauheeta mun sydän ehti jo särkymään kun luin ne sanat
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ihan samaa mieltä että Kärtsän HS-klippi oli jopa aika outo ja epätyypillinen juurikin niiden suoraan Bojanille osoitettujen vilpittömän kuuloisten I love you, come to Finland with me (tms) lauseiden takia. Ehkä sitten vain osaa esittää.
Outo oli. Tuntui olevan niin tosissaan.
Jos nuo lauseet oli huijausta, niin Kärtsäri saa minun puolestani sitten olla. Ei kiinnosta enää. Se olisi liian törkeää leikkimistä tunteilla.
Pelottaa vähä ootteko tosissanne vai vitsailetteko. xD
Vierailija kirjoitti:
Hyvä markkinointikikka millä saadaan hyvin pientä nostetta. En usko et tekisivät noin selkeitä viittauksia tms. jos Bojan olis aivan sydän syrjällään😁
Jos se onkin Bojan joka niitå tekee. Okei tää on taas yksi käänne tässä tarinassa jota en uskonut näkeväni. Mitäs seuraavaksi. Veikkauksia?
Vierailija kirjoitti:
Jos viimeinen lause osoittautuu todeksi, rapautuu usko ihmisiin lopullisesti.
Mikä on kyllä typerää, jos ottaa huomioon aiemmat lausuntonsa siitä miten on tullut toimittua. If it's too good to be true, it probably is. Terveisin kyyninen. Vai realisti? Voihan se olla just niin sydämellinen nykyään mitä antaa olettaa, mutta voip olla myös olemati.
Kaikilla Joker Outin Käärijään liittyvillä postauksilla on huomattavasti enemmän katseluita ja tykkäyksiä kuin muilla. On kyllä vuosisadan markkinointitempaus, tää on vissiin sitä viraalimarkkinointia. Bändistä maailmankuulu solistin bromancen avulla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tilanne on toi, tuntuu se Käärijän videotervehdys todella pahalta, jos se oli sitten kaverina tehty. Käärijä varmaan seuraa noita Tiktokissa kuitenkin?
Voi ihan pahaa tekee. Miten tämä nyt tällaiseksi menee. Nyt ottaa aivoon tuo Käärijä ja sen merkityksettömät I love you- viestit. Toivottavasti jokeripojat pitää huolta Bojanista, jos tilanne on tämä.
Jos se Käärijän HS-klippi oli vain esitystä tai jotain muuta kuin aitoa kaipausta ja syvempää bondausta, romanttisella viballa tai ei, niin en kyllä ymmärrä enää mistään mitään. Sen videon eleet kertoi kyllä ainakin mun kuvittelusilmään enemmän kuin sanat. Tai ainakin tuli mulle siitä mieleen, että nonverbaaliset viestit monesti kertoo vielä enemmän kuin sanat, ja siinä videossa ne kyllä tuki sitä viestiä aika tehokkaasti.
Lisäyksenä vielä, että hämmennykseltä näyttävät reaktiot ja hermostuneisuus, ei kai sellaista usein oo jos kaverille lähetetään terkkuja. Varsinkaan itsevarmuusflirttiKäärijällä. Tiedän, voi olla väsyny ja mitä tahansa, mutta se video oli kyllä jotain erilaista ku yleensä.
Ihan olen samaa mieltä. Tää tilanne on tosi hämmentävä
Siis se, että hän paljastaa itsensä noin kaiken kansan edessä. Voihan olla kuitenkin niin, ettei eroa huomaa kuin tällaiset palstalaiset, jotka ovat seuranneet koko matkan Madridista tähän päivään ja K:n käytöksen muutokset suhteessa Bojaniin. Ja jos nuo videot yhtään kertoo totuutta tilanteesta, niin miltä tuntuu lähteä tyttöystävän kanssa lomalle. Tunteita voi tietysti olla useampaa ihmistä kohtaan yhtä aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No se kuulostas kyllä aika hullulta että käärijä pyytäs bojania suomeen ja manageri suunnittelee keikkaa suunnilleen suomeen ja sitten bändi ilmoittaisi laulun sanoilla että ei enää näe. :D Se on siinä sitten.
Jos näin on niin mitäpä tähän toteamaan kuin että mitä vittua 😄 toi oli varmaan joku tekotaiteellinen tapa sanoa että viisujen muistelu aiheuttaa haikeutta, ne on olleet heillä paljon mielessä, ehkä kaipaisivat niiden taaksejättöä jo(haikeudesta huolimatta) ja keskittymistä uuteen tai pelkkä trollaus markkinointikikka saada tokyolle kuuntelijoita. Osittainhan tuo oli tehty täysin huumorilla jo käärijän kuvavalinnoista alkaen😄. Ei tuo käärijään liity tuo homma varsinaisesti.
Vierailija kirjoitti:
Tyttöystävä mun mielestä Iltalehden kotiinpaluuvideolla siinä jossa Käärijä tervehtii pikkutyttöä..siis se blondi..vertasin tyttöystävän ig-kuvaan. Onko joku samaa mieltä?
Linkitä ja ilmoita tarkoittamasi kohta videolta
Nonnii mammat rauhottukaa 😀 meidän hullu Gregor vaan taas tekee omiaan ja shippaa poikia urakalla