Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Jos tilanne on toi, tuntuu se Käärijän videotervehdys todella pahalta, jos se oli sitten kaverina tehty. Käärijä varmaan seuraa noita Tiktokissa kuitenkin?
Voi ihan pahaa tekee. Miten tämä nyt tällaiseksi menee. Nyt ottaa aivoon tuo Käärijä ja sen merkityksettömät I love you- viestit. Toivottavasti jokeripojat pitää huolta Bojanista, jos tilanne on tämä.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä bändi haluaa palata euroviisuhuumasta takaisin maan päälle ja jättää hyvästejä euroviisuhuumalle jolle ennemmin tai myöhemmin pitää sanoa heihei. Tai jotain. Tuskin tämä käärijän ja bändin kaveruuteen liittyy.:)
Toivottavasti ei, ihan sydämeen sattuu.
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan että hullu manageri siellä vauhdissa, saa kävijöitä ja seuraajia bändin tileille ja julkaisuille. Tosin alkaa olla vähän kyseenalainen markkinointikikka tämä😅
Nyt täytyy sanoo että en enää usko managerin olevan tämän takana. Enkä markkinointikikan. Kertokaa tiktokissa olijat jos Käärijä reagoi tohon
Vierailija kirjoitti:
Ehkä bändi haluaa palata euroviisuhuumasta takaisin maan päälle ja jättää hyvästejä euroviisuhuumalle jolle ennemmin tai myöhemmin pitää sanoa heihei. Tai jotain. Tuskin tämä käärijän ja bändin kaveruuteen liittyy.:)
Viisut oli hauska kokemus ja varmaan haikeasti niitä muistellaan ja kovasti muistojakin on mielessä mutta pitää arkeen palata. Ja polaroidkuvat haalistuu. :) Surullista mutta totta. Dramaattisella tavalla kyllä ilmaistu kuin olisi joku rakkaus josta luopuu jota ei näe enää.
Mitä luulette, tietääkö Bojan näistä etukäteen yleisellä tasolla, meinaan onko antanut luvan managerille sekoilla menemään? Jos siis se on se manageri, mut ei se kukaan muukaan voi olla. Luovuuden taso on sitä luokkaa ettei voi erehtyä, kaikella arvostuksella jokerimanageri!
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan että hullu manageri siellä vauhdissa, saa kävijöitä ja seuraajia bändin tileille ja julkaisuille. Tosin alkaa olla vähän kyseenalainen markkinointikikka tämä😅
Voi hemmetti, kävin välillä vaan vähän kasvimaata kitkemässä ja sillä aikaa tämmöistä draamaa.
Pakosta taitavaa markkinointihömppää innokkaille seuraajille, eipäs nyt vaikuta synkkyyteen. :D En hetkeäkään usko että tuo tarkoittaa Bojanin tulenpalavaa kaipuuta Jerpan luo.
Vierailija kirjoitti:
Jos tilanne on toi, tuntuu se Käärijän videotervehdys todella pahalta, jos se oli sitten kaverina tehty. Käärijä varmaan seuraa noita Tiktokissa kuitenkin?
No ehkä ne ei ihan niin kirjaimellisesti tarkoittaneet asiaa.
Ehkä haluavat tuolle tokio biisille nostoa ja kuuntelukertoja.
Luulen että tää on vaa taas joku managerin kikka, olisihan se ihan kaistapäistä että eilen Bojan itse sanoi haastattelussa tulevansa suomeen ja että Jere menee sloveniaan jos olisi jotain suurempaa draamaa tässä meneillään :D
Vierailija kirjoitti:
Mitä luulette, tietääkö Bojan näistä etukäteen yleisellä tasolla, meinaan onko antanut luvan managerille sekoilla menemään? Jos siis se on se manageri, mut ei se kukaan muukaan voi olla. Luovuuden taso on sitä luokkaa ettei voi erehtyä, kaikella arvostuksella jokerimanageri!
Toi manageri alkaa olla jo vaarallinen. Onkohan se ollut kauan noiden manageri ja koko ajan tuollainen. Silloin luulisi poikien tottuneen. Jos se vaikka pahenee ajan myötä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi ihan pahaa tekee. Miten tämä nyt tällaiseksi menee. Nyt ottaa aivoon tuo Käärijä ja sen merkityksettömät I love you- viestit. Toivottavasti jokeripojat pitää huolta Bojanista, jos tilanne on tämä.
Jos se Käärijän HS-klippi oli vain esitystä tai jotain muuta kuin aitoa kaipausta ja syvempää bondausta, romanttisella viballa tai ei, niin en kyllä ymmärrä enää mistään mitään. Sen videon eleet kertoi kyllä ainakin mun kuvittelusilmään enemmän kuin sanat. Tai ainakin tuli mulle siitä mieleen, että nonverbaaliset viestit monesti kertoo vielä enemmän kuin sanat, ja siinä videossa ne kyllä tuki sitä viestiä aika tehokkaasti.
Lisäyksenä vielä, että hämmennykseltä näyttävät reaktiot ja hermostuneisuus, ei kai sellaista usein oo jos kaverille lähetetään terkkuja. Varsinkaan itsevarmuusflirttiKäärijällä. Tiedän, voi olla väsyny ja mitä tahansa, mutta se video oli kyllä jotain erilaista ku yleensä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko toi Joker Outin manageri ihan sekaisin? :D Aika omituista kyllä että hän on noin syvällä tässä shippausjutussa. Joker Out on käsittääkseni Slovenian suosituimpia artisteja, joten eriskummallisen epäammattimaista sekoilua. Pidän kyllä hänen sekoilustaan, toivottavasti jatkaa! Vaikea vain kuvitella, että jonkun muun maan suosituimman artistin manageri postailisi vastaavaa settiä noin paljon
Sen on pakko olla puolihullu.. ihan kuin laittaisi noita muistuttaakseen bromancesta, kun toinen on kutulomalla🤔😂
Olen ihan varma, että Jere ja "tyttöystävänsä" eroavat. Ja ihan pian. Jerellä ei ole nyt aikaa vakavalle suhteelle, eikä tyttöystävälle kelpaa (riitä) se mitä saa.
Minusta on hassua pitää vakavastiotettava suhde (mikä heillä siis ei minun mielestäni ole) noin täysin piilossa, olipa nyt mikä faniryhmä jahtaamassa tahansa. Ei tule olemaan useampaan vuoteen vielä normaalia seurustelusuhdetta. Pelkkää pintaliitoa vain. Ja toivottavasti vähän kivoja poikia :)
Olet täysin asiaton. Toivottavasti tämä sairas ketju poistetaan. Ällöttävää vihjailua taas ja Jeren tyttyöystävän dissaamista. Kuvottava olet.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä haluavat tuolle tokio biisille nostoa ja kuuntelukertoja.
Kyllä hullu manageri nämä hommat osaa, keinot alkaa vaan olla jokseenkin kyseenalaiset😂😅
Olen ihan samaa mieltä että Kärtsän HS-klippi oli jopa aika outo ja epätyypillinen juurikin niiden suoraan Bojanille osoitettujen vilpittömän kuuloisten I love you, come to Finland with me (tms) lauseiden takia. Ehkä sitten vain osaa esittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko toi Joker Outin manageri ihan sekaisin? :D Aika omituista kyllä että hän on noin syvällä tässä shippausjutussa. Joker Out on käsittääkseni Slovenian suosituimpia artisteja, joten eriskummallisen epäammattimaista sekoilua. Pidän kyllä hänen sekoilustaan, toivottavasti jatkaa! Vaikea vain kuvitella, että jonkun muun maan suosituimman artistin manageri postailisi vastaavaa settiä noin paljon
Sen on pakko olla puolihullu.. ihan kuin laittaisi noita muistuttaakseen bromancesta, kun toinen on kutulomalla🤔😂
Olen ihan varma, että Jere ja "tyttöystävänsä" eroavat. Ja ihan pian. Jerellä ei ole nyt aikaa vakavalle suhteelle, eikä tyttöystävälle kelpaa (riitä) se mitä saa.
Minusta on hassua pitää vakavastiotettava suhde (mikä heillä siis ei minun mielestäni ole) noin täysin piilossa, olipa nyt mikä faniryhmä jahtaamassa tahansa. Ei tule olemaan useampaan vuoteen vielä normaalia seurustelusuhdetta. Pelkkää pintaliitoa vain. Ja toivottavasti vähän kivoja poikia :)
Ei kai me täällä nyt mitenkään voida tietää, onko heidän suhde vakavasti otettava vai ei??
Miksei voisi ollakin?
Joku kysyny tiktok-postauksessa jotain siihen suuntaan, että This can't be the official account?!! ja virallinen tili vastannu It is! Eli aika tarkkaan tsekkailevat kommentteja ainaki osan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en oikein ole tykännyt siitä, kun kertoo, että on ollut vain muutaman kuukauden vuosien aikana seurustelematta. Aika liukuhihnamaista toimintaa ikäänkuin ei olisi kauheasti väliä kenen kanssa on, kunhan on joku.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Okei, nyt täällä on jo ennustajia ja ajatustenlukijoita. Mikä sinä olet sanomaan mitään kenenkään suhteesta. Ei kuulu sulle! Jätä yksityishenkilöt rauhaan.