Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
19381/123801 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käärijä kommentoinut keikkapäivitykseen: yes! I come!

Ja ainakin Jan oli tykänny kommentista xD

Miten näet ne, jotka on tykännyt käärijän kommentista?

Jos olet ig:ssä, niin klikkaamalla auki kyseisen postauksen tykkäykset. Siitä avautuu lista, ketkä tykänneet. 

Anteeksi korjaan itseäni, tässä tapauksessa siis klikkaamalla Käärijän KOMMENTIN tykkäykset.

Vierailija
19382/123801 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko noi UK ja Irlannin keikat paljon pienempiä kuin suomen tulevat keikat?

Se irlannin keikka (jos se klippi minkä näin oli sieltä) oli sellainen pienen pieni baari, jossa oli ehkä alle sata? ihmistä. 

Se keikkapaikka näytti kyllä ahdistavan pieneltä. Onneksi Tavastia sentään isompi vaikka ei se toki mikään areena ole :D

Siellä oli ehkä 50 ihmistä. Muuten ihan söpö ja tyypillinen irlantilainen pub. Olen skeptinen, että joker out saisi nuo keikat täyteen, mutta aika näyttää. Nyt kun teinit ovat pois niin toivottavasti jokainen keikka edes toteutisi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
19383/123801 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomenna on sitten ulkomaalaisetkin taistelemassa lipuista kun Kärtsä ilmoitti tulevansa :D

Harmittaa jos osa tulee oikeasti vain Käärijän takia paikalle ja jotkut Joker Outista kiinnostuneet jäävät ilman lippua 🤔 Käärijän ois voinut jättää yllätykseksi. En toisaalta osaa arvioida, että ovatko Käärijä-fanit oikeasti niiiiin innokkaita, että tulisivat vain hänen takiaan Joker Outin keikalle.

Vierailija
19384/123801 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näistä Suomen lipuista taistelee somen perusteet myös ulkkikset😅

Saakeli sentään saa olla nopeena :D.  Voitteko siis kuvitella että varasin itselleni aamuksi töistä neukkarin, että pääsen varaamaan lippuja rauhassa enkä sähellä avokonttorissa. Ja harkitse lomapäivän pitämistä syyskuussa keikan jälkeen, jos saan liput sinne minne haluan. Että hellou madness. Ai niin olen siis melkein 50 vee tälläisessa palstan nauramassa vaativassa asiantuntijatyössä oleva suhteellisen järkevä naisihminen. Tai siis olin. Järkevä. 

Vierailija
19385/123801 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä se missään ole sanottu että kärtsä tulisi tavastialle. Turusta alkoi hänen suosio niin sehän olisi melkein nostalginen.

Vierailija
19386/123801 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomenna on sitten ulkomaalaisetkin taistelemassa lipuista kun Kärtsä ilmoitti tulevansa :D

Harmittaa jos osa tulee oikeasti vain Käärijän takia paikalle ja jotkut Joker Outista kiinnostuneet jäävät ilman lippua 🤔 Käärijän ois voinut jättää yllätykseksi. En toisaalta osaa arvioida, että ovatko Käärijä-fanit oikeasti niiiiin innokkaita, että tulisivat vain hänen takiaan Joker Outin keikalle.

Eikä siis todellakaan ole varmaa, että Käärijä edes esiintyy noissa. Toi sen instaheitto oli enemmän tollainen tulen paikalle (ehkä)-tyyppinen. 

Vierailija
19387/123801 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saakeli sentään saa olla nopeena :D.  Voitteko siis kuvitella että varasin itselleni aamuksi töistä neukkarin, että pääsen varaamaan lippuja rauhassa enkä sähellä avokonttorissa. Ja harkitse lomapäivän pitämistä syyskuussa keikan jälkeen, jos saan liput sinne minne haluan. Että hellou madness. Ai niin olen siis melkein 50 vee tälläisessa palstan nauramassa vaativassa asiantuntijatyössä oleva suhteellisen järkevä naisihminen. Tai siis olin. Järkevä. 

Kyllä voin kuvitella, ei tee edes tiukkaa. Arvon jäisinkö etätöihin huomenna niin ei tarvitse avokonttorissa säheltää ja jos joku stanan puhelias toimistohäirikkö tulee vielä pulisemaan viereen juuri kun suoritan tätä tärkeää tehtävää.

Vierailija
19388/123801 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tavastialle mahtuu kuitenkin se 700+ ihmistä, en nyt usko että ulkkareita olis satamäärin tulossa.

Melko kallista hommaa kuitenkin. Toki jos ne nyt kuvittelee että tiedossa joku special hetki K:n ja B:n välillä niin voisko ne niin hulluja olla että sen takia tulisi. :D

no niille pitää nyt vaan läväyttää tiedoksi tämä minkä me täällä tiedämme, että B on loukkaantunut vierailunsa jälkeen, tuskin ovat enää  yhteyksissä Kärtsän kanssa, eivätkä ainakaan samalle lavalle enää mahdu. Tämä taisi olla se johtopäätös. Aika näyttää mikä on totuus.. :D

Vierailija
19389/123801 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä on keskustelu niin nopeeta että ei joka asiaa vaan voi tai huomaa seikkaperäisesti selostaa. Ja tosi moni asia, todennäköisesti suurin osa :D, ei ole totta vaan spekulaatiota tai hyvin usein vaan huumoria. Mäkin saan useasti alapeukkuja kun laitan jonkun (todnåk vain omasta mielestäni) vitsikkään jutun mutta jotkut ottaa sitten tosissaan.

Alapeukuista ei kannata ainakaan välittää yhtään. Omasta mielestä parhainta täällä on älyvapaat spekulaatiot ja huumori.

Mä oon joskus laittanut mielestäni jotainsarkastisella huumorilla ja saan kuulla olevani jonkun masinoima trolli. Vaikka oon ihan perusjengiä.

Vierailija
19390/123801 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä siis todellakaan ole varmaa, että Käärijä edes esiintyy noissa. Toi sen instaheitto oli enemmän tollainen tulen paikalle (ehkä)-tyyppinen. 

kyllä ite keikkalleen vaikka käärijä ei esintyisikään

Vierailija
19391/123801 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää vois olla mun kirjoittama 😂 Paitsi koska etätyö, niin voin kytätä lippuja kotona (palaverin ohessa tosin). Lomapäivä syyskuulle harkinnassa. Järki jättänyt jo aikoja sitten.🥳

Vierailija
19392/123801 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Same same. Samassa paatissa seilataan eikä päähän mahdu kuin Bojanical Garden taivaanrannassa.

T. Se hammaslääkäriä huomenna tekosyynä käyttävä ja johtoryhmän kokoukseen myöhässä tuleva. Saldovapaa jo tulilla keikkapäivien yhteyteen. Ei jessus. Kukapa ois tätäkään arvannut. Carpe diem tosiaan.

Vierailija
19393/123801 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tavastialle mahtuu kuitenkin se 700+ ihmistä, en nyt usko että ulkkareita olis satamäärin tulossa.

Melko kallista hommaa kuitenkin. Toki jos ne nyt kuvittelee että tiedossa joku special hetki K:n ja B:n välillä niin voisko ne niin hulluja olla että sen takia tulisi. :D

no niille pitää nyt vaan läväyttää tiedoksi tämä minkä me täällä tiedämme, että B on loukkaantunut vierailunsa jälkeen, tuskin ovat enää  yhteyksissä Kärtsän kanssa, eivätkä ainakaan samalle lavalle enää mahdu. Tämä taisi olla se johtopäätös. Aika näyttää mikä on totuus.. :D

Mulla on sellainen olo, että Bojanin kannattaisi pysyä etäällä käärijästä varmuuden vuoksi jonkin aikaa. Ja voisko jokerit esiintyä ihan omillansa. Onneksi en oo päättämässä näistä asioista.

Vierailija
19394/123801 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kyllä se vähän on niin että jos K siellä saapastelee niin se valokeila on hänessä. Että en tiiä. Toivoisin pelkkää JO-keikkaa.

Vierailija
19395/123801 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo kyllä se vähän on niin että jos K siellä saapastelee niin se valokeila on hänessä. Että en tiiä. Toivoisin pelkkää JO-keikkaa.

No se nyt varmaan saapastelis siellä vaan yhen biisin verran. Joo saattaa hetkellisesti valokeila olla sillon hänessä, mut Joker Outiahan porukka on menossa kattomaan eikä Käärijää. En mä ainakaan sen takii oo lippuu ostamassa et mahollisesti näkisin Käärijän siellä. Sitä varten on Käärijän omat keikat.

Vierailija
19396/123801 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpsötyksiä taas. Eikä se ole Jeren vika että hänellä on niin paljon karismaa. Turha syyttää miekkosta siitä että kaikkia tuntuu heppu niin paljon kiinnostavan.

Vierailija
19397/123801 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, että kun k on käytännössä syy miksi ketään edes alkoi kiinnostamaan JO suomessa, hän ei saisi tulla keikalle esiintymään :D vielä kun b:n piti päästä esittelemään itseään k:n omalle keikalle. 

Vierailija
19398/123801 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on sellainen olo, että Bojanin kannattaisi pysyä etäällä käärijästä varmuuden vuoksi jonkin aikaa. Ja voisko jokerit esiintyä ihan omillansa. Onneksi en oo päättämässä näistä asioista.

Älä taas alota. Tää ei todellakaan ole sopiva paikka K vihaajalle. xD

Vierailija
19399/123801 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies oli heti et se vois lähtee mun kaa Tavastialle.🙈 Oon jotain kertonut b&k jutuista eli tietää niiden läheisestä ystävyydestä. Sille tietty olis ehdoton plussa jos kärtsä olis myös siellä keikalla jossain muodossa. Mut mietin et mitähän se oikeesti tykkää jokereiden keikasta, ei sinne varmaan kauheesti pariskuntia mee..

Vierailija
19400/123801 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai tää nyt mee siten, että kun Kärtsäri ilmoitti tuon "Yes I come!",että kaikki luulevat hänen olevan varmuudella myös keikalla mukana, siis esiintymässä...näin ainakin oli Instan kommenteissa...mua ainakin hatuttaisi jos olisin Joker Out/Reko..

Ketju on lukittu.