Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
19401/123801 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok saapastelkoon sitten kunhan vaan JO:n pojat EI joudu possujunaan alistettavaksi 🐷

Vierailija
19402/123801 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näistä Suomen lipuista taistelee somen perusteet myös ulkkikset😅

Saakeli sentään saa olla nopeena :D.  Voitteko siis kuvitella että varasin itselleni aamuksi töistä neukkarin, että pääsen varaamaan lippuja rauhassa enkä sähellä avokonttorissa. Ja harkitse lomapäivän pitämistä syyskuussa keikan jälkeen, jos saan liput sinne minne haluan. Että hellou madness. Ai niin olen siis melkein 50 vee tälläisessa palstan nauramassa vaativassa asiantuntijatyössä oleva suhteellisen järkevä naisihminen. Tai siis olin. Järkevä. 

Tää vois olla mun kirjoittama 😂 Paitsi koska etätyö, niin voin kytätä lippuja kotona (palaverin ohessa tosin). Lomapäivä syyskuulle harkinnassa. Järki jättänyt jo aikoja sitten.🥳

Niin niin, kaikkihan me täällä tehdään etätyötä, mennään töihin iltavuoroon tai ollaan jollakin lomalla. Mutta aina kriittisillä hetkillä kohdille osuu palaveri tai hammaslääkäri ja kaikki suunnitelmat menee piloille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
19403/123801 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ok saapastelkoon sitten kunhan vaan JO:n pojat EI joudu possujunaan alistettavaksi 🐷

Myönnän että mulla kävi joskus tämä JO-possujuna mielessä.

Vierailija
19404/123801 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai nii Sampitarhan kulkee keikoilla näitten muitten fanien kanssa. Ihan hauskaa toikin kyllä.

Tulee melko hikinen keikka tänään. Tampere +26. Onkohan K:lla ne nahkasortsit?

Vierailija
19405/123801 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saakeli sentään saa olla nopeena :D.  Voitteko siis kuvitella että varasin itselleni aamuksi töistä neukkarin, että pääsen varaamaan lippuja rauhassa enkä sähellä avokonttorissa. Ja harkitse lomapäivän pitämistä syyskuussa keikan jälkeen, jos saan liput sinne minne haluan. Että hellou madness. Ai niin olen siis melkein 50 vee tälläisessa palstan nauramassa vaativassa asiantuntijatyössä oleva suhteellisen järkevä naisihminen. Tai siis olin. Järkevä. 

Tää vois olla mun kirjoittama 😂 Paitsi koska etätyö, niin voin kytätä lippuja kotona (palaverin ohessa tosin). Lomapäivä syyskuulle harkinnassa. Järki jättänyt jo aikoja sitten.🥳

Niin niin, kaikkihan me täällä tehdään etätyötä, mennään töihin iltavuoroon tai ollaan jollakin lomalla. Mutta aina kriittisillä hetkillä kohdille osuu palaveri tai hammaslääkäri ja kaikki suunnitelmat menee piloille.

No en mä tiedä miksi se nyt uskomatonta olisi. Kyllä meitä etätyöntekijöitäkin täällä varmaan paljon on. Ja todella toivon että lipunostosuunnitelmat ei mene piloille. 

Vierailija
19406/123801 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai tää nyt mee siten, että kun Kärtsäri ilmoitti tuon "Yes I come!",että kaikki luulevat hänen olevan varmuudella myös keikalla mukana, siis esiintymässä...näin ainakin oli Instan kommenteissa...mua ainakin hatuttaisi jos olisin Joker Out/Reko..

Jolerit hyötyy kärtsän suosiosta, usko jo. Nehän kiinnitti kärtsän kommentinkin, ettei vaan jää keneltäkään huomaamatta.

Vierailija
19407/123801 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai tää nyt mee siten, että kun Kärtsäri ilmoitti tuon "Yes I come!",että kaikki luulevat hänen olevan varmuudella myös keikalla mukana, siis esiintymässä...näin ainakin oli Instan kommenteissa...mua ainakin hatuttaisi jos olisin Joker Out/Reko..

Eiköhän ne ole kuule yhdessä asiasta sopinu eikä että K vaan itse kutsuu itsensä xD ja tuskin ne olisi kiinnittäny tota kommenttia jos näin ei olisi. Että jotkut osaa olla yksinkertasia.

Vierailija
19408/123801 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tänään oltu perillä kuka tykännyt kenenkin julkaisusta?

Vierailija
19409/123801 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jolerit hyötyy kärtsän suosiosta, usko jo. Nehän kiinnitti kärtsän kommentinkin, ettei vaan jää keneltäkään huomaamatta.

Mikä tää kommentti on ja missä?

Vierailija
19410/123801 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies oli heti et se vois lähtee mun kaa Tavastialle.🙈 Oon jotain kertonut b&k jutuista eli tietää niiden läheisestä ystävyydestä. Sille tietty olis ehdoton plussa jos kärtsä olis myös siellä keikalla jossain muodossa. Mut mietin et mitähän se oikeesti tykkää jokereiden keikasta, ei sinne varmaan kauheesti pariskuntia mee..

No ainakin mun mies olis kans kiinnostunut lähtemään mukaan. 😂 Todennäköisesti vetäytyy vaan jonnekin keikkapaikan nurkkaan näpräämään puhelinta, sillä välin kun emäntä hurjastelee tanssilattialla. 🥳💃

Vierailija
19411/123801 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mies oli heti et se vois lähtee mun kaa Tavastialle.🙈 Oon jotain kertonut b&k jutuista eli tietää niiden läheisestä ystävyydestä. Sille tietty olis ehdoton plussa jos kärtsä olis myös siellä keikalla jossain muodossa. Mut mietin et mitähän se oikeesti tykkää jokereiden keikasta, ei sinne varmaan kauheesti pariskuntia mee..

No ainakin mun mies olis kans kiinnostunut lähtemään mukaan. 😂 Todennäköisesti vetäytyy vaan jonnekin keikkapaikan nurkkaan näpräämään puhelinta, sillä välin kun emäntä hurjastelee tanssilattialla. 🥳💃

Voi ku olis mullakin vielä mies. Se olis lähtenyt kyllä kanssa.

Vierailija
19412/123801 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäävätköhän he (tai ainakin Bojan) Suomen keikkojen jälkeen tänne viikonloppulomalle? Heillähän on 5 perättäistä keikkapäivää, joista viimeinen on Suomessa Tampereella.

Vierailija
19413/123801 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin jeren kommentti oli kiinnitetty ensimmäiseksi

Vierailija
19414/123801 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joker outin lämmittelijänä toimii Karita Mattila.

Vierailija
19415/123801 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en mä tiedä miksi se nyt uskomatonta olisi. Kyllä meitä etätyöntekijöitäkin täällä varmaan paljon on. Ja todella toivon että lipunostosuunnitelmat ei mene piloille. 

No se ristiriita, että "ollaan etätöissä" ja päivät kuluu kuitenkin vauvapalstalla.

Vierailija
19416/123801 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä on keskustelu niin nopeeta että ei joka asiaa vaan voi tai huomaa seikkaperäisesti selostaa. Ja tosi moni asia, todennäköisesti suurin osa :D, ei ole totta vaan spekulaatiota tai hyvin usein vaan huumoria. Mäkin saan useasti alapeukkuja kun laitan jonkun (todnåk vain omasta mielestäni) vitsikkään jutun mutta jotkut ottaa sitten tosissaan.

Alapeukuista ei kannata ainakaan välittää yhtään. Omasta mielestä parhainta täällä on älyvapaat spekulaatiot ja huumori.

Mä oon joskus laittanut mielestäni jotainsarkastisella huumorilla ja saan kuulla olevani jonkun masinoima trolli. Vaikka oon ihan perusjengiä.

Sama täällä!

Vierailija
19417/123801 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä tää kommentti on ja missä?

Jokereiden instassa kärtsä laitto yes I come.

Vierailija
19418/123801 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jäävätköhän he (tai ainakin Bojan) Suomen keikkojen jälkeen tänne viikonloppulomalle? Heillähän on 5 perättäistä keikkapäivää, joista viimeinen on Suomessa Tampereella.

Sisäpiiritieto: menevät possujunalla Kärtsärin mökille Järvi-Suomeen. Sen jälkeen Ähtäriin katsomaan hyljevauvoja ja Tuuriin shoppailemaan

Vierailija
19419/123801 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katoin jo valmiiksi mihin hotelliin meen ja millä junalla lähden, jos vain saan liput! Ei väliä vaikkei K ois siellä, pääasia Jokerit, Bojan ja musiikki!

t. +40 puutarhuri

Vierailija
19420/123801 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo kyllä se vähän on niin että jos K siellä saapastelee niin se valokeila on hänessä. Että en tiiä. Toivoisin pelkkää JO-keikkaa.

Niin, että kun k on käytännössä syy miksi ketään edes alkoi kiinnostamaan JO suomessa, hän ei saisi tulla keikalle esiintymään :D vielä kun b:n piti päästä esittelemään itseään k:n omalle keikalle. 

B olisi kyllä saanut esitellä itseään vähän enemmänkin siellä 😍

Ketju on lukittu.