Onko elokuva Blair Witch Project sinusta pelottava?
Kommentit (14)
Noh, jos kameran heiluttelu ja nenäreikien kuvaaminen pelottaa, niin on.
Se oli ihan tyhmä. Tyypit menee metsään ja alkaa jotain sekoilemaan.
Nukahdin ensimmäisellä kerralla kesken kyseisen elokuvan. Toisella kerralla katsoin kokonaan ja totesin, että täyttä paskaa.
Aika vähän. Ehkä odotin liikaa, kun sitä on haipattu kauhuelokuvien kestoklassikoksi. En oikein tajunnut koko hommaa lopulta, ja olen aivan täysi vellihousu leffojen suhteen.
On. Ympyrän kulkeminen metsässä, josta ei pääse pois, on kammottavaa. Ja se, mitä ei näytetä, on pelottavaa ja saa mielikuvituksen laukkaamaan.
Uskomattoman tylsä elokuva. Kyhjötystä teltassa.
Kertokaa miten se loppuu, en ole uskaltanut katsoa.
täysin mitään sanomaton. kuva epäselvä ja tarinaa ei ole tai sen puoleen mitään hahmoja
Vierailija kirjoitti:
Aika vähän. Ehkä odotin liikaa, kun sitä on haipattu kauhuelokuvien kestoklassikoksi. En oikein tajunnut koko hommaa lopulta, ja olen aivan täysi vellihousu leffojen suhteen.
Siellä metässä oli noita
ainakin oppi sen että hypetyksellä voi myydä sontaa ja tienata satoja miljoonia ilman että sisältöä ois
Perustuu kuulema tositapahtumaan, no selvittäkää se ratkaisu mikä on lopputulos kun olette niin viisaita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siellä metässä oli noita
Kiitos, sen hoksasin. :D Tai tietääkö sitäkään lopulta oliko se noita vai ei.
Ei. Aika boring.