Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
19161/123801 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tarpeeks moni ilmaisee ettå olis halukas keikalle muttei ikä riitä, oliskohan JO mahdollista mahduttaa vielä yks keikka suomeen, vaikka päivällä, josta pystyisivät sit tekemään ikärajattoman

Vierailija
19162/123801 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä meen ainakin kuuntelemaan hyvää musiikkia ja kuolaamaan Bojania. 🥰

Eikö oo vähän outoa kuolata henkilön perään joka selkeästi on enemmän kallistunu oman sukupuolen edustajiin

Ei, miksi olisi 😊

Eikö mee sun kuolaus ikäänkuin hukkaan kun toista kiinnostaa vaan miehet (=Jere)

Miten se katseleminen menee hukkaan, jos Bojan on kiinnostunutkin miehistä/Jerestä? Ihanat puppy silmät anyway, liikehdintä lavalla, seksikkyys ja ne kivat hihattomat käsivarret!

Saahan sitä tehdä mitä haluaa, mielenkiinnosta vaan kyselin

Miten sinun logiikallasi strip tease esim. ne klubit selittyy? Ihan mielenkiinnosta kyselen. 

Eiks miehet käy niissä aika paljon ihan turhaan?

Joo mutta strippi klubeilla miehille riittää tyyliin että näkee tissit. Täällä kuitenkin fanitetaan bojania kokonaisuutena eikä vaan ulkonäöllisesti niin siksi mietin että eikö siinä yhteydessä ala häiritä fanitusta se kun toinen on ihan lääpällään Kärtsään

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
19163/123801 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakaan keikoille ei tarvii pukeutua mitenkään, ihan käy vaikka collegehousut ja t-paita jos ei muuta löydy. Ei ole edes vitsi. :)

Vierailija
19164/123801 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Reko päivittänyt stooriin, että Pohjoismaissa tiukat säännöt ja kysykää keikkapaikoista, voiko alaikäiset päästä sisään.

Tää on kulttuuriero. Asun Sveitsissä, eikä täälläkään ole samanlaista kuria kuin Suomessa. Saati jos mennään tästä etelään tai itään päin. Nää on näitä, joita ei tule edes ajattelleeksi.

"Kysykää keikkapaikoista"! Wtf? Mitä se kysyminen auttaa? Miksi hän luulee, että toi nyt on yleisön tehtävä ratkaista toi ongelma?

No lähinnä kai tarkoitti sitä, ettei alaikäiset mene turhaan ostamaan lippuja ton Gregoryn aikaisemman postauksen perusteella ja pety kun eivät pääsekään sisään. Eli siksi varmistaa etukäteen pääseekö alaikäiset keikalle huoltajan seurassa. Ainakaan Suomessa ei, Norjasta ja Ruotsista en tiedä.

Vierailija
19165/123801 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ois mielenkiintosta kyl tietää et mikä ikähaarukka Suomessa on JO:n kuuntelijoissa. Noi keikkapaikat nyt ei mitään messuhalleja oo, ni kyl mä uskon ja todellakin toivon et jokainen paikka tulee täyteen. Ei nyt välttämättä hetkessä myy loppuun mut pääasia et jossain vaiheessa.

Mua kiinnostaisi tietää, minkä ikäisiä vanhimmat keikalle menijät on. Minkä ikäisenä pitää alkaa hävetä? Jossain se raja tulee vastaan. Mitä ehdotatte?

40v?

Olavi Uusivirran keikalla Oulussa oli noin neljä ehkä n. 80-vuotiasta mummoa ja pappaa, joille oli hoidettu tuolitkin katsomoon. Nämä olivat kyllä selkeästi Olavin tuttuja, kenties sukuakin. 💙 Eli ei oo ikärajaa ja itelle kyllä jonkin verran alle 40 v:nä ei tulis mieleenkään, että pitäis jossain keikalla hävetä.

Vierailija
19166/123801 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulisin, jos olis tarpeeks hienot vaatteet pukea päälle, enkä tiedä miten pitäisi pukeutua? Eikä oo oikein ylimääräistä rahaa. Olisi kiva nähdä Jure, Bojan ja kaikki muutkin syyt. Takarivi, Tampere se olisi, mutta videoiden varaan jää varmaankin

Ei se haittaa vaikkei olisi hienoja vaatteita<3 Tukka kammattuna ja puhtaat vaatteet päälle vaan. Lippujen hintoja ei kai vielä ole julkaistu, mutta en usko että kalliimmasta päästä ovat.

Olympian sivuilla lukee et alkaen 25e, et varmaan tossa hintaluokassa menee Turussa ja Tavastiallakin.

Vierailija
19167/123801 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo Ruotsin keikkapaikka ei ole mikään baari, joten niillä on parempi mahdollisuus pitää ikärajattomia keikkoja. Jos nämä Suomen keikat myyvät nopeasti loppuun niin senkun laitatte viestiä Jokerille ja keikkapaikoille että voisiko saada yhtä lisäkeikkaa lapsille

Ne on järkännyt tänne jo kolme keikkaa, muut on saanu vaa yhden ja silti meille pitäisi saada vielä lisääkin?

Vierailija
19168/123801 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua nauratti joku video youtubesta bi gaydarista, jonka joku bi oli tehnyt. Yksi varoitusmerkki kuulemma oli se että ihminen on vaihtanut usein tukkatyyliään dramaattisesti :D

OMG Milloinkohan tulen ulos sitten kaapista (ihan itsellenikin) 😂

Vierailija
19169/123801 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No voit hitsit että on k-18. Mun 13-v tytär ei varmasti suostu että mä lähtisin sinne yksin ja hän ei pääse! Asun sellaisessa paikassa, että Tavastia on lähin ja sinnekin kestää melkein kolme tuntia tulla, niin nyt kyllä mietin että ostanko lippua vai en lähinnä mietin, että kehtaanko selittää tätä juttua miehelle 🤣

Ja jos ostan lipun, niin mä olen ehdottomasti niin edessä kuin ikinä pääsen ja kuolaan kaikkia jäseniä!

Sun lapsiko määrää mihin äiti saa mennä?

huomaa, ettet ole äiti. Tai ainakaan ns. tunnevanhempi sitten. 

Nykyisin lapset ovat tasa-arvoisempia vanhempiensa kanssa. Heidänkin tunteitaan otetaan huomioon. Totta kai lasta voi tylyttää ja sivuuttaa hänen tunteensa, eihän lapsisille mitään voi, mutta yhä harvempi vanhempi on ok sen kanssa, että toimisi siten. 

Meinaan jos lapsen fanitusta bändiin ja musiikkiin pitää saman arvoisena, kuin omaakin kiinnostustaan niihin.

Tietenkin voi vain sanoa, että "no ei ollut mun päätös, että se on K18", mutta ei ole kivaa olla sen kanssa, kun lapsi ois surullinen. Vrt. Bojanin keskarikuva, sen kanssa tässä pitäisi vain iloita kun näkivät Kärtsän kanssa. Ts. iloitsen siitä, että näkivät, mutta en pysty tällä hetkellä katsomaan klippejä lavalta, koska en tunne, (huom taas kerran, minä en tunne, sä saat tuntea) että Bojanilla ois kaikki ihan ok siitä. 

Lapsille kuuluu asettaa rajat. Tuollaisella kaveri/tasa-arvoasetelmalla ei saada muuta kuin turvattomia lapsia, jotka purkaa tunteensa väkivallalla, viiltelyllä ja huumeilla. Nuorison väkivaltakäyttäytyminen on kasvanut viime vuosina älyttömästi, ehkäpä syy on juuri tuollaisessa asetelmassa. Vapaasta kasvatuksesta ei ole ikinä seurannut mitään hyvää

Sulla ei selkeästikään ole lapsia, joten käypä vaikka kiehauttamassa kahvit, niin höyry vähän laskeutuu päässäsi, kiitos.

Tai sitten olet vain jostain alaluokan kodista, jossa oli muitakin ongelmia.

Vierailija
19170/123801 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan jere tulee heidän jollekin keikalle

Vierailija
19171/123801 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo Ruotsin keikkapaikka ei ole mikään baari, joten niillä on parempi mahdollisuus pitää ikärajattomia keikkoja. Jos nämä Suomen keikat myyvät nopeasti loppuun niin senkun laitatte viestiä Jokerille ja keikkapaikoille että voisiko saada yhtä lisäkeikkaa lapsille

Ne on järkännyt tänne jo kolme keikkaa, muut on saanu vaa yhden ja silti meille pitäisi saada vielä lisääkin?

Kysynnän ja tarjonnan laki?

Vierailija
19172/123801 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Leila lataa tänne ficcejään, vaikka ns tiivistunnelmsisempaa actionia(yes please!), niin pitäisiköhän sille sopia etukäteen joku happy hour aika, että osaisi olla screenshot napin kera paikalla.

Tai joku koodisana että puolen tunnin päästä lävähtää. Esim orkidea puhkeaa. 🤭

Vierailija
19173/123801 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisi kuvitella, että Jere on ainakin Tavastian bäkkärillä katsomassa, jos ei muuten. Olisihan se jo tosi epäkohteliastakin jos ei (toki jos sitä ennen menee Slovenian keikoille niin ehkä ei sitten).

Vierailija
19174/123801 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos on kysyntää, niin miksi ei. Tottakai artistit haluaa esiintyä siellä, minne tulee yleisöä paikalle. Jos Ruotsissa ja Norjassa on kiinnostusta lisäkeikalle, niin kai nekin voi sen perään kysellä.

Vierailija
19175/123801 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Gregor sanoo instassa, että alle 18-vuotiaat pääsee aikuisen seurassa keikalle. Mutta ei taida tuntea Suomen alkoholilainaäädäntöä... Vai viittasiko vaan Norjan keikkaan.

Vo ei, onko heille tullut moka? K18 keikoille ei pääse Suomessa vanhempankaan kanssa alaikäinen! Mä en nimittäin usko että koko tupaa aikuisia tulee täyteen, nuorille lippuja olisi mennyt enemmän.

Toivottavasti tulee ja liput myydään loppuun. Vetoaako tämä musiikki edes johonkin 15-vuotiaaseen? Siis ihan oikeasti ja mielenkiinnosta kysyn jos jollain on tuon ikäisiä jotka kuuntelevat jokeroutia.  Jotenkin kuvittelisin että vaikka ikäryhmä 20-25 olisi sopivampi jos pelkästään nuoria ihmisiä ajatellaan.

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Gregor sanoo instassa, että alle 18-vuotiaat pääsee aikuisen seurassa keikalle. Mutta ei taida tuntea Suomen alkoholilainaäädäntöä... Vai viittasiko vaan Norjan keikkaan.

Vo ei, onko heille tullut moka? K18 keikoille ei pääse Suomessa vanhempankaan kanssa alaikäinen! Mä en nimittäin usko että koko tupaa aikuisia tulee täyteen, nuorille lippuja olisi mennyt enemmän.

Toivottavasti tulee ja liput myydään loppuun. Vetoaako tämä musiikki edes johonkin 15-vuotiaaseen? Siis ihan oikeasti ja mielenkiinnosta kysyn jos jollain on tuon ikäisiä jotka kuuntelevat jokeroutia.  Jotenkin kuvittelisin että vaikka ikäryhmä 20-25 olisi sopivampi jos pelkästään nuoria ihmisiä ajatellaan.

Bojanin nassu kyllä vetoaa teineihin mutta mietin myös että mikä tästä tekisi erityisesti teinimusiikkia. Tuollaista kaunista melodista kevytrokkia, melkein iskelmällistä tai miten se sanoisi.

En itsekään ajattele sitä erityisesti teinimusiikkina, mutta ymmärrän kyllä mikä siinä vetoaa teineihin. Bändi edustaa sellaista tietynlaista vintage-meininkiä modernilla twistillä (siis sekä musiikillisesti että ulkonäöllisesti). Sellainenhan on monien teinien keskuudessa todella suosittua ainakin pk-seudulla.

Mun mielestä JO:n musiikissa on jotain samaa kuin joissakin suomalaisissa rock-bändeissä. Semmonen tietty melankolisuus.

Niinpä. Se on harmi. En itse viehäty melankoliasta, vaikka muuten siis tykkään hulluna Carpe Diemistä ja Bojania on kiva katsoa. Mutta... olihan siellä niitä vähän rockimpia ja duurissa meneviä biisejä, eikö?

Vierailija
19176/123801 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.tumblr.com/mynameisemmavalentina/720135962452230144/excuse-…

Huhuh🔥 Aina kun näen Käärijän otsan, alkaa pyörryttää kuin viktoriaanisen ajan ihmistä nähdessään naisen nilkan (kirjoitti joku jossain)

Vierailija
19177/123801 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulisin, jos olis tarpeeks hienot vaatteet pukea päälle, enkä tiedä miten pitäisi pukeutua? Eikä oo oikein ylimääräistä rahaa. Olisi kiva nähdä Jure, Bojan ja kaikki muutkin syyt. Takarivi, Tampere se olisi, mutta videoiden varaan jää varmaankin

Mä kuljen muutenkin farkuissa. Sit joku pusero. That's it. 

N50

Vierailija
19178/123801 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan jere tulee heidän jollekin keikalle

Mä pelkään, ettei tule. 

Tai silleen ehkä, että vetäis jonkun biisinsä, mut mikä se vois olla? 🤔

Ellei sit Cha cha cha ja bändi saa olla possuina siellä. Mutta se ois vaan niin todella kulunutta. 

Vierailija
19179/123801 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainahan te teinit voitte mennä sinne Tukholman keikalle. Nykyään teinit muutenkin reissaa idoliensa perässä ties minne ja Ruotsiin pääsee helposti.

Vierailija
19180/123801 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvä vaan ettei teinit pääsis, nehän on niitä noloimpia shippaajia jotka ei tajua pitää mitään rajoja

Ketju on lukittu.