Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
1861/123801 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihmeen lopahdus ketju tästä tuli yhtäkkiä, just oltiin innoissaan et B tulee suomeen mut yhtäkkiä ei ollakaa ja hirvitellään että mitä yhteistä heillä sit onkaan? ja miks kaikki yhtäkkiä sitä tyttöystävää joka tuutista täällä tuppaa..eiköhän tullu jo selväksi

Tais iskeä monella kriisi päälle, kun Kärtsäri suuntas tyttiksen kanssa lemmenlomalle etelään.

Vierailija
1862/123801 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.instagram.com/p/CsQKxDOoSlL/?igshid=NTc4MTIwNjQ2YQ==

Onko nää kuvat jo Vantaalta?

Tänäänkö tulit ketjuun?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1863/123801 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hassu että B laittanut instaansa että sori, unohettiin tässä kaiken keskellä sanoa että meiän Irlannin keikka on jo loppuunmyyty.

Tollasen unohtivat laittaa mutta sen sijaan muistivat "kaiken keskellä" laitella niitä ihme everything reminds of him / Käärijä juttuja 😏 pojilla on asiat tärkeysjärjestyksessä.

No kukapa jostai Irlannista piittaa kun Kärtsä pyörii mielessä :D

Vierailija
1864/123801 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kummalle ite lämpeäisitte B peukku ylös, Luke peukku alas

Hankala sanoa 🙈 Luke on todella symppis ja ihan komea ja todella herttainen mutta Bojanissa on enemmän sex appealia. 😂

Luke ja B ovat samalla tasolla ulkonäöltään, älyllisesti ja käytöstavoiltaan. Käärijä ei kuulu tähän joukkoon.

Hassua kyllä Luke sanoi jotain että kaipaa tuontyylisiä kavereita(viitaten huumoriin) tai jotain vastaavaa haastattelussa. 😁 Ja koki että huumori osuu yksi yhteen. Juuri pitäen Käärijää hyvänä kaverityyppinä.

En tiedä sitten miten se kantaa euroviisuhuuman ulkopuolella jossa enemmän korostuu keskustelutaidot.

Menestyjä vetää aina perskärpäsiä ja se toi kyllä käärijälle paljon jengiä ympärille.

Luke sanoi wiwibloggsin haastattelussa, että hänellä on käärijän kaltaisia ystäviä.

Vierailija
1865/123801 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi teitä kiinnostaa joku Jeren tyttöystävä ja jaksatte etsiä vielä hänen instatiliään? Mua ei yhtään kiinnosta Jeren parisuhde kuviot, ainostaan fiilistelen K&B hömpällä. Jere on karismaattinen ja puoleensavetävä, mutta ei hän minua ns. miehenä kiehdo.

Vierailija
1866/123801 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luke on nimenomaan kaunis, taiteellinen, sympaattinen. En vaan mitenkään pysty pitämään häntä kuumana vaan ihastuttavana ja kiehtovana juurikin kun on aika naisellinen.

Vierailija
1867/123801 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
1868/123801 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en taida kyllä päästä yli tosta tyttöystävästä, vaikka se tiedossa ikäänkuin olikin. Mut tuli nyt liian konkreettiseks ton reissun myötä. Et he on siellä. Kaksistaan.

Ja mä oon täällä. Ja Bojan Sloveniassa.

Haluisitko siis itse olla Kärtsän kanssa reissussa vai että Bojan olisi?

Vierailija
1869/123801 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bojan ei esim. oo tykänny Kärtsän viimisimmästä keikkapostauksesta, mutta Joker Out on. Siksi toivon, että se ois Bojan, joka Jokereitten tiliä päivittelee.

Niin. Nuo uusimmatkin Käärijään viittaavat stoorit oli selvästi jostain bänditreeneistä. Ei kai managerit (hullutkaan) bändin mukana kokoajan roiku. Sillä oli omassa instassa ihan muualta kuvia lähipäivinä.

Varmaan joku sometiimi isommilla julkkiksilla on ja joku tekee noita grafiikoita mainoksiin, mutta en vaan jotenkin usko että manageri omin kätösin siellä kirjoittelee ja päivittelee stooreja päivät pitkät😅 onhan artisteillakin managerit, mutta itse ne niiden virallista tiliä varmaan päivittä, niin kai bänditkin voi? Ainakin kun täsä kyse ei ole mistään supermaailmankuulusta bändistä.

Ehkä bändin tilille helpompi laittaa kaikenlaista kun kukaan ei varmasti tiedä kuka siellä takana on, Bojan, joku muu bändin jäsen vai jopa se hullu manageri tai ehkä kaikki vuorotellen. Pitää myös yleisön jännitystä yllä, sehän varmaan osittain tarkoitus on, oli jolla kulla oikeasti ikävä tai ei😁

Miks siihen storyyn piti vielä laittaa kärtsän pää🙈 Ihan kuin nyt ei olis kaikki tajunnut jo muutenkin vihreä/mustasta väristä.😅😂

Vierailija
1870/123801 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://vm.tiktok.com/ZGJ9PJsM1/

Ootteko nähneet tämän. Tajusinkohan ihan oikein mitä Alessandra sanoo. Tuossa on myös mukana se, kun B puhuu englantia ilmeisesti jollain murteella. Kertokoon, kuka tietää mistä on kyse.

Vierailija
1871/123801 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kummalle ite lämpeäisitte B peukku ylös, Luke peukku alas

Hankala sanoa 🙈 Luke on todella symppis ja ihan komea ja todella herttainen mutta Bojanissa on enemmän sex appealia. 😂

Musta taas L on tulikuuma ja B semmonen kiiltokuvamainen naapurinpoika 😂

Älä vain mene katsomaan sitä B:n Zitti e buoni -vetoa, jos haluat säilyttää mielikuvan naapurinpojasta :D

Kävin katsomassa. Pysyn edelleen kannassani, mutta ihan super veto oli!! B on todella lahjakas

Vierailija
1872/123801 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Twitterissäki huomattu:

Bojan was late to inform that the Dublin show was sold out because he was too busy posting Käärijä memes on Joker Out account.

Vierailija
1873/123801 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
1874/123801 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä on avohoitopotilaiden kokoontumisajot menossa, sen verran harhaista settiä..ootte säälittäviä.

Tää ketju oli jaettu myös Ylilaudalla. Se voi myös selittää nää haukkumaviestit kun aina joku ylilautalainen käy kylässä.

Vierailija
1875/123801 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://vm.tiktok.com/ZGJ9PJsM1/

Ootteko nähneet tämän. Tajusinkohan ihan oikein mitä Alessandra sanoo. Tuossa on myös mukana se, kun B puhuu englantia ilmeisesti jollain murteella. Kertokoon, kuka tietää mistä on kyse.

"I always have to pee when I meet you"

Vierailija
1876/123801 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi teitä kiinnostaa joku Jeren tyttöystävä ja jaksatte etsiä vielä hänen instatiliään? Mua ei yhtään kiinnosta Jeren parisuhde kuviot, ainostaan fiilistelen K&B hömpällä. Jere on karismaattinen ja puoleensavetävä, mutta ei hän minua ns. miehenä kiehdo.

Sama täällä, kiinnostaa nimenomaan K&B ihmettely ja fiilistely (sillä lisällä että pidän niitä molempia ok-kuumina, mutta en kyllä näin reagoisi tai seuraisi kumpaakaan yksin)

Mulle ei paljoakaan oo tän hömppähöpöttelyn kannalta väliä, onko tyttöystävää vai ei, varsinkin ku se oli tiedossa tai arveltavissa aiemmin, joten tiedostan realiteetit (ainakin osittain, ainahan voo haaveilla heistä yhdessä:) ja tietenkin ois niin siistiä, jos tää kaksikko päätyis enemmän yhteen tavalla tai toisella, mut tyttöystävä kuviois tai ei nii ei se hidasta paljoakaan mun vauhtia tässä!

Vierailija
1877/123801 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.tumblr.com/rbf451/716316613701451776/kaarijafanclub-ig-stor…

Onko tänne aiemmin laitettu tota marry kiss party - juttua? Hauska kun Luke Black valitsi Käärijän aviomiehekseen kun muut halusi vain bilettää 😂

Ketkä ois teiän marry kiss party euroviisuista?

Mulla 💍Bojan, 💋Käärijä, 🥳Manageri

Mulla 💍 Luke 💋Käärijä 🥳 Cha cha cha Matti

Vierailija
1878/123801 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Twitterissäki huomattu:

Bojan was late to inform that the Dublin show was sold out because he was too busy posting Käärijä memes on Joker Out account.

rakkautta ei piiloon saa

Vierailija
1879/123801 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
1880/123801 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä, kiinnostaa nimenomaan K&B ihmettely ja fiilistely (sillä lisällä että pidän niitä molempia ok-kuumina, mutta en kyllä näin reagoisi tai seuraisi kumpaakaan yksin)

Mulle ei paljoakaan oo tän hömppähöpöttelyn kannalta väliä, onko tyttöystävää vai ei, varsinkin ku se oli tiedossa tai arveltavissa aiemmin, joten tiedostan realiteetit (ainakin osittain, ainahan voo haaveilla heistä yhdessä:) ja tietenkin ois niin siistiä, jos tää kaksikko päätyis enemmän yhteen tavalla tai toisella, mut tyttöystävä kuviois tai ei nii ei se hidasta paljoakaan mun vauhtia tässä!

Ja eihän se parisuhteessa olo estä, etteikö ois jotain fiiliksiä voinu myös Kn puolelta olla, vaikka ihan kaveritasolla ihastusinnostusta toiseen 'mikä tyyppi, tän seuras haluun olla' tai jonkintasoista ihastumista tai niiden yhdistelmää. Ja jos sellaista ois ollu, mitä tuskin saadaan tietää, niin eihän se tarkoita että niiden välillä ois tapahtunu esim fyysisessä mielessä mitään pitkälle menevää taimuuta konkreettista enempää. Mutta ei se poista sitä, ettei se ne fiilikset ois ollu totta heille (jos siis ihastumissävyjä ois ollu) riippumatta mitä muuta muiden läheisyydenosoitusten ja kaikella muulla tasolla tapahtuvan bondaamisen lisäksi tapahtui.

Sanon tämän siis kaikille osapuolille hyvää jatkoa toivoen

Ketju on lukittu.