Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
1821/123801 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä alan kohta epäillä että joker outin managerilla on isoin ihastus Kärtsykkään😂

Saletisti gay. Sloveniassa ei voi hirveesti rummuttaa. Facessa ei paljon naisia näy....

Miten Käärijä on onnistunut käärimään kaikki pikkusormensa ympärille. Miehet, naiset, tavikset, julkkikset, gayt, heterot... 😄

Tämä kupla kyllä puhkeaa pian. Kun B tulee Suomeen, niin hän hyvin äkkiä tajuaa ettei K lopulta ole muuta kuin kalapuukkoviiksillä varustettu amisjätkä lähiöstä. Sen jälkeen loppuu managerinkin kiinnostus. Pikkutytöt - tässäkin ketjussa heitä lienee suurin osa? - vielä roikkuvat hetken, mutta hekin aikuistuvat...

Onpa positiivista ajattelua.

Se on realismia. By the way, tämäkin ketju oli hauska noin 50 ensimmäistä viestiä, mutta ei enää vähään aikaan.

Korjaus "sivua".

Vierailija
1822/123801 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.tumblr.com/rbf451/716316613701451776/kaarijafanclub-ig-stor…

Onko tänne aiemmin laitettu tota marry kiss party - juttua? Hauska kun Luke Black valitsi Käärijän aviomiehekseen kun muut halusi vain bilettää 😂

Ihana Luke. Oliko näillä kahdella jotain kohtaamista tuolla?

Luke on symppis, äänestinkin häntä jokereiden lisäksi. En muuten ymmärrä sitä, että K niin paljon hehkuttaa, että Loreen on ihana ihminen ja Loreenin kanssa naimisiin menoa tuo esiin usein. En ymmärrä miten K voi edes ajatella tuollaista. Itse kun en näe Loreenissa mitään ihanaa tai sympaattista. Mulla vähän laskee K:n pisteitä tuo jatkuva Loreenin ylistys.

Luin jostain,että Bojan on lähtöisin myös Serbiasta. Serbialaiset miehet ovat näköjään kallellaan suomalaiseen mieheen.

Toi oli niin selvää että Lukella oli pieni ihastus Käärijään kun valitsi mennä sen kaa naimisiin tossa kyselyssä🤭 tuli jo ilmi siitä kun oli fanipoika kokoajan ja kerran kehui hänet maasta taivaisiin Wiwibloggsilla kuiskaten i lav him ettei hän kuule. 🤭 Bojanista en olisi niin varma.

Kaikki halusi bilettää Käärijän kanssa paitsi Luke mennä naimisiin. Ihana 😍😁

Ja joo eiköhän toi kerro jo Käärijän heteropuolesta kun menee tossa vitsihaasteessa naimisiin Loreenin ja haluaa pussailla Blanca Paloman kanssa. UMK.ssa läpällä sanoi haluavansa pussailla Robinia 😁 viehättyy suurimmista haastajistaan niinkuin robin aluksi umk.ssa oli.

Onko jollain linkkiä tohon ed mainittuun Luken wiwibloggs haastatteluun?

Eti utubesta hakusanoilla.

37:21 eteenpäin

https://www.youtube.com/live/Z6yM49njXf0?feature=share

Joku on tehnyt myös videon Luken ja Käärijän kaveruudesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1823/123801 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä alan kohta epäillä että joker outin managerilla on isoin ihastus Kärtsykkään😂

Saletisti gay. Sloveniassa ei voi hirveesti rummuttaa. Facessa ei paljon naisia näy....

Miten Käärijä on onnistunut käärimään kaikki pikkusormensa ympärille. Miehet, naiset, tavikset, julkkikset, gayt, heterot... 😄

Tämä kupla kyllä puhkeaa pian. Kun B tulee Suomeen, niin hän hyvin äkkiä tajuaa ettei K lopulta ole muuta kuin kalapuukkoviiksillä varustettu amisjätkä lähiöstä. Sen jälkeen loppuu managerinkin kiinnostus. Pikkutytöt - tässäkin ketjussa heitä lienee suurin osa? - vielä roikkuvat hetken, mutta hekin aikuistuvat...

Onpa positiivista ajattelua.

Se on realismia. By the way, tämäkin ketju oli hauska noin 50 ensimmäistä viestiä, mutta ei enää vähään aikaan.

Varmaan sun kannattaa sitten hipsiä poies? :D

Vierailija
1824/123801 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kummalle ite lämpeäisitte B peukku ylös, Luke peukku alas

Hankala sanoa 🙈 Luke on todella symppis ja ihan komea ja todella herttainen mutta Bojanissa on enemmän sex appealia. 😂

Vierailija
1825/123801 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nonii käärijän tyttis löydetty igstä, kiitti edelliselle maininnasta portion boysien julkasussa;)

En siis millään pahalla meinaa, mutta jokainen tehkööt tuon salapoliisityön itse

Millä helvetillä sen muka löytää, kaikki Käärijän seuraajat Instasta läpi vai, kaikki miljoonat ja taas miljoonat naikkoskat.

kato mitä tanssijat esim seuraa ja yhdistele samoja ihmisiä, joku aiemmin kertoi löytäneensä sen tolleen. tai siis että tanssijat juuri sitä seuraa myös

Vierailija
1826/123801 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis just äsken ajattelin samansuuntaisesti. Täällä on arkiset kuviot, ei valmista ohjelmaa ja kiirettä. Pitää keksiä itse miten viettävät aikaa. Ainakin

varmaan Tavastian keikka on mukana. Viisuissa Kärtsä oli tähti, on edelleenkin, mutta ei ehkä arjessa täällä samalla tavalla näy. Eikä heillä ole muita viisuilijoita ympärillä, jotka toi vaihtelua. Heidän pitäisi olla toisilleen tarpeeksi kiinnostavia ihan keskenään. Nyt alkaa hirvittää, eihän noilla ole mitään yhteistä viisujen ulkopuolella. Eikä ne voi jatkuvasti käyttäytyä keskenään kuin pojankoltiaiset, aikuiset miehet. Olikohan se Bojanin viimeisin haastattelu hänen kotoaan, yritin saada selvää siitä taulusta, joka näkyi taustalla. Näytti aika kivalta.

Vierailija
1827/123801 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hankala sanoa 🙈 Luke on todella symppis ja ihan komea ja todella herttainen mutta Bojanissa on enemmän sex appealia. 😂

Luke ja B ovat samalla tasolla ulkonäöltään, älyllisesti ja käytöstavoiltaan. Käärijä ei kuulu tähän joukkoon.

Vierailija
1828/123801 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paitsi että joihinkin enemmän kouluja käynneisiin nimenomaan vetoaa sellainen "tavan tallaaja". Esim minuun. 😄

Joo, tosi tylsä ajattelutapa että samanhenkisyys pohjautuu johonkin koulutustasoon. Voi olla että Käärijän kaltainen aito, rento ja rautaisen itseluottamuksen omaava tyyppi vetoaa enemmän kuin joku kankea korkeakulttuurin ystävä.

Vierailija
1829/123801 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä toivon että jonkun teoriat käärijän kalapuikkoviiksien ja amikseuden paljastumisesta ja tyttöhuomion katoamisesta ei tapahdu IRL vaan hän saa hyvän uran ja tyttöjä (ja ihastuneita poikia m) riittää. 😏 Ollen vaikka uusi Erika Vikman jolle tulee uusia hittejä.

Mulle Käärijän muu musiikki on vähän plääh ja Cha Cha Chassa on jotain sävyjä joka tekee siitä ihan vakavastiotettavankin biisin ja toivon että ei jää yhden hitin ihmeeksi.

Vierailija
1830/123801 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis just äsken ajattelin samansuuntaisesti. Täällä on arkiset kuviot, ei valmista ohjelmaa ja kiirettä. Pitää keksiä itse miten viettävät aikaa. Ainakin

varmaan Tavastian keikka on mukana. Viisuissa Kärtsä oli tähti, on edelleenkin, mutta ei ehkä arjessa täällä samalla tavalla näy. Eikä heillä ole muita viisuilijoita ympärillä, jotka toi vaihtelua. Heidän pitäisi olla toisilleen tarpeeksi kiinnostavia ihan keskenään. Nyt alkaa hirvittää, eihän noilla ole mitään yhteistä viisujen ulkopuolella. Eikä ne voi jatkuvasti käyttäytyä keskenään kuin pojankoltiaiset, aikuiset miehet. Olikohan se Bojanin viimeisin haastattelu hänen kotoaan, yritin saada selvää siitä taulusta, joka näkyi taustalla. Näytti aika kivalta.

Samanlaisilta hölmöiltä minusta vaikuttavat monessa suhteessa.

https://www.tumblr.com/darkerthanblack-666/717854213290524672/besties?s…

Vierailija
1831/123801 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luke ja B ovat samalla tasolla ulkonäöltään, älyllisesti ja käytöstavoiltaan. Käärijä ei kuulu tähän joukkoon.

Käytöstapojen perusteella ei ehkä kuulu joukkoon, mutta kahdesta muusta olen eri mieltä

Vierailija
1832/123801 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaksoivat käyttäytyä kuin pojankoltiaiset kahden viikon ajan 24/7, joten eiköhän joku päivä tai pari mene heillä leikiten nytkin.

Vierailija
1833/123801 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hassua kyllä Luke sanoi jotain että kaipaa tuontyylisiä kavereita(viitaten huumoriin) tai jotain vastaavaa haastattelussa. 😁 Ja koki että huumori osuu yksi yhteen. Juuri pitäen Käärijää hyvänä kaverityyppinä.

En tiedä sitten miten se kantaa euroviisuhuuman ulkopuolella jossa enemmän korostuu keskustelutaidot.

Menestyjä vetää aina perskärpäsiä ja se toi kyllä käärijälle paljon jengiä ympärille.

Vierailija
1834/123801 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun insta ilmoitti, että en voi etsiä muutamaan minuuttiin enää ketään toisten seuraajista.

Vierailija
1835/123801 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bojan ei esim. oo tykänny Kärtsän viimisimmästä keikkapostauksesta, mutta Joker Out on. Siksi toivon, että se ois Bojan, joka Jokereitten tiliä päivittelee.

Vierailija
1836/123801 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samanlaisilta hölmöiltä minusta vaikuttavat monessa suhteessa.

https://www.tumblr.com/darkerthanblack-666/717854213290524672/besties?s…

Sekin tosiaan että kaikki kunnia Suomelle mutta ei täällä kyllä voi ehkä kadulla tms ihan tolleen käyttäytyä kuin noi kaksi sekoili menemään tuolla. Tai siis voi varmaan, mutta.. tiedätte ehkä. Jännä nähdä kantaako se ystävyys what ever sitten sen että tullaan toisen kotimaahan, arkiseen elämää , kavereiden (tyttöystävän) luo yms. Mielenkiintoista. Ja antaako he meidån kuinka paljon sitä seurata somen kautta.

Vierailija
1837/123801 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen et Bojan on kans nähny edes jollain tapaa Jeren ilman pelleilijän/käärijän roolia päällä, eiköhän ole joku näkemys et millanen hän on

Vierailija
1838/123801 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun insta ilmoitti, että en voi etsiä muutamaan minuuttiin enää ketään toisten seuraajista.

Mitä ihmettä 😆

Vierailija
1840/123801 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henk koht ihmettelen miten tuo vihreä mies onnistu saamaan niin paljon tykkääjiä koko euroviisujengistä ja hurmaamaan yleisönkin. Tätä ei ihan heti tai ollenkaan tulla näkemään Suomen viisuedustajien kohdalla jos ei ihme tapahdu.

Ketju on lukittu.