Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
17241/123801 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä joku jankkasi, ettei k postaa reaaliajassa, tästä lentokenttävideostakin näki, ettei se osaa muuten postata kuin reaaliajassa. Kaikki tiesivät tuon jälkeen tasan tarkkaan Bn aikataulut. Toivottavasti Blle ei aiheutunut ongelmia tuon takia.

Vierailija
17242/123801 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.tumblr.com/mithriel-of-mithlond/719995214017757184

😂🥰 Toista uudelleentapaamista jo kovasti odotellaan.

Näänkö mä hajataittoisilla silmilläni harhoja, vai nostaako Bojan lopussa toisen kätensä sydämensä päälle?

Kenties. Typerä tolppa osui kuvan eteen ja videokin loppui liian aikaisin :p Love you sanoi kyllä lentosuukon jälkeen ennen kuin lähti kohti asemaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
17243/123801 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua alkoi yhtäkkiä itkettää. Itkisin varmaan oikein kunnolla, jos mies ei olisi kotona. Voi saamari sentään.Tämä on niin lapsellista ja harvinaista, en itke kovin helposti. Itken kai sitä, ettei suurta rakkautta ollutkaan ja kaikki tässä tarinassa alkoi mennä pieleen viime yönä. Sitten tuli vielä mieleen runo, en kiusaa teitä koko runolla, vaan palasilla, vie liikaa tilaa. Aale Tynni, Lasinen vuori

Herkkiä, helliä kasvojas

hetken katselen.

Silmiini hiljaa kohoaa

vuori lasinen.

Anna minulle ruusu tuo,

anna annathan

Pojan on vietävä kukkanen

käteen prinsessan.

Ylitse vuoren lasisen

poika ratsastaa-

entäpä ellet löydäkään

sieltä prinsessaa?

Valhetta, valhetta, valhetta on

kaikki laulut maan.

Entäpä ellei prinsessaa

koskaan ollutkaan?

kaikki laulut maan.

Valhetta, valhetta vain ne on -

mutta ne lauletaan.

Itsekin laulan vaikka en

usko sanaakaan.

Mulla on niin petetty olo, vaikka tietysti tiedän, ettei kukaan ollut minulle yhtään mitään velkaa. Ja loppujen lopuksi, itseäni minä itken.

Minuakin itkettää, eilen oli ihan tuhnu olo ja tänään jatkuu, minäkin kysyn että itkenkö itseni vuoksi, jonkin menneen vuoksi, jonkin täyttymättömän vuoksi...

Tuttu teksti tuo on minulle, kaunista surua - 

Vierailija
17244/123801 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bojan-kaikkien janoisten sankari

Vierailija
17245/123801 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vois tuo Bojan kyllä jotain suomisisältöä laittaa instaansa. Dublinistakin sillä on ihan muuta kuin keikkakuvia, luulisi täältäkin jonkun kuvan napanneen vaikka tavastian takahuoneesta. Edes jotain muistoksi aikajanalle!

Jos mitään ei tule tänään, saattaa siitä lähteä erinäisiä tulkintoja liikkeelle

Ihan eka tulkinta on se, että se nukkuu monen päivän univajetta ja krapulaa pois. Huomenna täytyy jo varmasti olla aika tikissä valmistautumassa tulevaan keikkaan.

Sloveniassahan visiitistä on uutisoitu enemmän kuin Suomessa. Slovenia tosi pieni maa ja ehkä Bojanillakin on käynyt mielessä ihmisten reaktiot. Tai sitten hänellä ei vain ole ollut aikaa päivittää someaan, hänhän ei ole mitenkään erityisen aktiivinen edes instassa.

suomessa on arkipäivää samansukupolvisuhteet täällä se ei oo uutta mitä saataa olla sloveniassa kuka nyt laittaa lähtee vaikka naapurin pertti oli suutelemassa naapurin timoa tupakki paikkalla vaikka seiskaan

Kyllähän se hankalaa on, jos parisuhteen osapuolet ovat eri sukupolvia keskenään.

Vierailija
17246/123801 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin lopettaa päässäni tämän jahkailun suhteen laadusta. Olen kuitenkin päässäni tullut siihen lopputulokseen, että joskus se tapahtuu, ja hyvää kannattaa odottaa. Toivon silti tapahtuvan aiemmin kuin viidentoista vuoden päästä. 😅 Niin ja jos mitään ei tapahdu, uskon että syy on jonkun suomalaisen, joka on tarpeeksi takonut päähänsä "olen hetero, olen hetero!!" No... Katukoon sitä sitten kuolinvuoteellaan!

Vierailija
17247/123801 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näänkö mä hajataittoisilla silmilläni harhoja, vai nostaako Bojan lopussa toisen kätensä sydämensä päälle?

Valitettavasti ei..

Vierailija
17248/123801 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kenties. Typerä tolppa osui kuvan eteen ja videokin loppui liian aikaisin :p Love you sanoi kyllä lentosuukon jälkeen ennen kuin lähti kohti asemaa.

Joo, toki saattoi myös alkaa vilkuttamaan takaisin vielä ja pätkäisi vaan just siinä kohtaa. Harmi että jäi pimentoon.

Vierailija
17249/123801 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo Bojanin katse sen jälkeen kun sanoo "I know what you are". Voi kulta pieni 🥰😢

https://twitter.com/wxcvids/status/1668551368217354242?t=gmraYA9Q0CQIWG…

Täytyy kyllä myöntää etten oikein tiedä miten tota ilmettä pitäis tulkita. Voiko se vaan olla tosi hyvä esittämään?

Vierailija
17250/123801 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo Bojanin katse sen jälkeen kun sanoo "I know what you are". Voi kulta pieni 🥰😢

Täytyy kyllä myöntää etten oikein tiedä miten tota ilmettä pitäis tulkita. Voiko se vaan olla tosi hyvä esittämään?

Bojanhan on myös näyttelijä. En lähtisi kovin herkästi tulkitsemaan mitään.

Vierailija
17251/123801 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon nyt katsellut pysäytyskuvalla joka millisekunnin, ja jos tuo ei ole rakkautta niin en tiedä mikä on.

Nimenomaan riutuvaa rakkautta, toisen tyttis istumassa takana, viimeiset hetket ennen kotiinlähtöä. Kaihoisa katse ja odotus josko nyt K vastaisi tunteisiin edes pienellä ilmeellä tai eleellä. Kuuluukin tsst ja K jatkaa pelleilyään. B kääntyy äkkiä pois, ottaa kulauksen juomasta peittääkseen pettymyksensä ja surunsa. Tunteet myllertävät sisällä, ehkä aika ei ollut vielä oikea, hän ajattelee.

Taksi lentokentälle lähtee kyydissään B ja K, kerrankin kaksin. Taksissa K pörröttää B:n hiuksia, nuuhkaisee hänen kaulaansa viimeisen kerran ja kuiskaa "I know what you are too". Katseet kohtaavat ja nyt molempien katseessa on sitä syvyyttä, jota B on jo kauan toivonut.

Vaikka eron hetki koittaa, B on toiveikas. Se kaikki ei ollutkaan kuvittelua, vaan heidän välillään todella on jotakin enemmän. Ja nyt he molemmat tietävät itsestään ja toisistaan mitä he ovat: rakastuneita, rakastavaisia, joiden suhteen täyttymys antaa vielä odottaa itseään, aikaa jolloin olosuhteet ovat oikeat. Väsynyt, mutta onnellinen B käpertyy K:n kainaloon ja toivoo ettei tämä taksimatka päättyisi koskaan...

Vierailija
17252/123801 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

en ymmärrä tätä käsitettä ''umpihetero''...kyllä mäkin nuorempana sanoin että en missään nimessä ihastuisi naiseen tai naisiin, mutta kummasti siinä kävi kun se yks rikko tämän. No toki tää ihastus meni ohi mutta aika kauan siinä kesti, mutta se kyl avas hirveesti omia tulkintoja itestäni kuinka aina luulin vaan pitäväni miehistä. Nyt koen itseni heteroksi, välillä ihastun naisiin tai katson että wau. Ehkä olen bi, jolla kuitenkin enemmän preferenssiä miehiin. No en jaksa alkaa määritellä itseäni kun ei asia sen enempää kiinnosta. Että kyllä se seksuaalisuus voi muuttua vaikka kuinka väittäisi. Se on sitten eri asia päästääkö näitä tunteita vapaaksi 

Mutta sä oletkin nainen. Naisten suhteen tollanen ailahtelu annetaan paljon helpommin "anteeksi" kuin miesten keskuudessa. Sen takia luulenkin että K pistää niin hanakasti vastaan vaikka balkaninruusu ois ihan tarjottimella meiän höntille.

Vierailija
17253/123801 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No onhan se kyllä hyvä esittämään. Mutta ei sekään aina esitä eikä varsinkaan laskelmoi jokaista tekoaan. Joskus aamuyöllä halvatun väsyneenä sekin varmaan ihan vaan reagoi, ja vaikka siinä nyt pieni roolinotto olisikin, ei se mikään näyttelijäntyön suoritus silti ole. Siis kaikkihan meistä osaa johonkin läppään antaa jonkun näpsäkän vastauksen pienellä dramatiikalla höystettynä, mutta ihan omana itsenä siinä silti ollaan.

Vierailija
17254/123801 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bojanhan on myös näyttelijä. En lähtisi kovin herkästi tulkitsemaan mitään.

Ikäisekseen on kyllä ehtinyt tekemään paljon asioita.Miettikää oikein, mikä paketti.

Vierailija
17255/123801 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mut ei kai B tosissaan tollasia alkaisi puhua kun oletettavasti muratti on selän takana? Ellei sit ole vaik manageri mut en jotenki usko. Pakko olla esitystä

Vierailija
17256/123801 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vasta näin tuon twilight-videon - siis mitä v...tua? Pas...pi kuin mitä kommenteistakaan uskoin. Tämä saaga oli kyllä tässä, mitään hauskaa näiltä tyypeiltä ei enää tule. Bojan olisi ansainnut kivemman päätösklipin, ei edes lentokentävideo auta tähän pettymykseen.

Vierailija
17257/123801 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset, jotka ovat nyt pettyneitä K:hon ja B:hen ja ovat elätelleet jotain romanssitoiveita. Sitä kutsutaan real people shippingiksi ja se on mun mielestä aina ollut epäilyttävää toimintaa, jos ei oikeasti tiedetä onko kyseiset ihmiset pariskunta vai ei. Aika monella ihmisellä tuntuu siinä todellisuus hämärtyvän ja fakta sekoittuu fiktioon. Tässä meillä on hetero, varattu K ja itsensä heteroksi aikaisemmin ainakin sanonut B eli jo siksi romanttinen suhde heidän välillään on erittäin epätodennäköistä. Jos haluatte elää fantasiamaailmassa missä kaikki on mahdollista niin lukekaa heistä fanfictionia. Sitä löytyy ao3:sta jo liki 200kpl ja määrä varmaan vaan lisääntyy. 

Vierailija
17258/123801 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua alkoi yhtäkkiä itkettää. Itkisin varmaan oikein kunnolla, jos mies ei olisi kotona. Voi saamari sentään.Tämä on niin lapsellista ja harvinaista, en itke kovin helposti. Itken kai sitä, ettei suurta rakkautta ollutkaan ja kaikki tässä tarinassa alkoi mennä pieleen viime yönä. Sitten tuli vielä mieleen runo, en kiusaa teitä koko runolla, vaan palasilla, vie liikaa tilaa. Aale Tynni, Lasinen vuori

Herkkiä, helliä kasvojas

hetken katselen.

Silmiini hiljaa kohoaa

vuori lasinen.

Anna minulle ruusu tuo,

anna annathan

Pojan on vietävä kukkanen

käteen prinsessan.

Ylitse vuoren lasisen

poika ratsastaa-

entäpä ellet löydäkään

sieltä prinsessaa?

kaikki laulut maan.

Entäpä ellei prinsessaa

koskaan ollutkaan?

kaikki laulut maan.

Valhetta, valhetta vain ne on -

mutta ne lauletaan.

Itsekin laulan vaikka en

usko sanaakaan.

Mulla on niin petetty olo, vaikka tietysti tiedän, ettei kukaan ollut minulle yhtään mitään velkaa. Ja loppujen lopuksi, itseäni minä itken.

*halaus*

😘kiitos

Vierailija
17259/123801 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluaisi nähdä että Jokerit vaihtaa kielen englantiin. Äsken lähti Spotifyssa soimaan Carpe diem englanniksi, ja suorastaan syöksyin stoppaamaan sen. Vähän sama kuin Måneskinin kanssa, en jaksa kuunnella kuin vanhoja ei-englanninkielisiä. Kelpaa monelle muulle, mutta omat ajatukset ihan "blaah, samaa pskaa kuulee joka puolella". 🧐

Vierailija
17260/123801 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, toki saattoi myös alkaa vilkuttamaan takaisin vielä ja pätkäisi vaan just siinä kohtaa. Harmi että jäi pimentoon.

Totta kai yleisölle tarkoitettu kohtaus pätkäistiin siitä kohtaa.

Ketju on lukittu.