Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
17261/123801 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vois tuo Bojan kyllä jotain suomisisältöä laittaa instaansa. Dublinistakin sillä on ihan muuta kuin keikkakuvia, luulisi täältäkin jonkun kuvan napanneen vaikka tavastian takahuoneesta. Edes jotain muistoksi aikajanalle!

Jos mitään ei tule tänään, saattaa siitä lähteä erinäisiä tulkintoja liikkeelle

Vastahan se lähti, antakaa nyt armoa. Sehän oli ensin keikkareissulla ja sieltä suoraan Suomeen, varmasti väsyttää!

Vierailija
17262/123801 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon itse oppinut tykkäämään (rakastamaan) slovenian kieltä tänä keväänä. Ikinä aiemmin voinut "sietää" tän tyylisiä kieliä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
17263/123801 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Shippaajan tulkintaa toki vain, mutta näen Bojanin katseessa (väsymyksen lisäksi) tuossa twilight-videossa hellyyttä ja surumielisyyttä, ja suupielessä pientä kujeilua. Ei tämä viikonloppu ainakaan millään tavalla vesittänyt sitä, etteikö heillä olisi lämpimiä tunteita toisiaan kohtaan. Ovat ne tunteet sitten platonisia tai eivät.

Kiitos universumi, että olet juuri nämä ihmiset saattanut yhteen, ja että mekin olemme saaneet tutustumista seurata sivusta! <3

Mä näen sen aina jotenkin yksinäisenä hahmona. Vaikka olisi kuinka sosiaalinen ja tutustuisi helposti muihin niin onko kuitenkin niin että vain harvoihin tulee sellainen oikea yhteys. Sen silmät vaan on niin yksinäisen näköiset melkein aina. Toisaalta itse olen tosi yksinäinen eikä mun silmät silti tuolta näytä. Mietin vaan mitä siellä taustalla on? Tunteeko se useinkin tulevansa torjutuksi tai onko ollut suuria pettymyksiä tai jotain? En oo kauheasti tutkinut mitään haastatteluja että onko avannut elämäänsä enempää mutta ehkä pitää alkaa tutkimaan. 

Vierailija
17264/123801 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset, jotka ovat nyt pettyneitä K:hon ja B:hen ja ovat elätelleet jotain romanssitoiveita. Sitä kutsutaan real people shippingiksi ja se on mun mielestä aina ollut epäilyttävää toimintaa, jos ei oikeasti tiedetä onko kyseiset ihmiset pariskunta vai ei. Aika monella ihmisellä tuntuu siinä todellisuus hämärtyvän ja fakta sekoittuu fiktioon. Tässä meillä on hetero, varattu K ja itsensä heteroksi aikaisemmin ainakin sanonut B eli jo siksi romanttinen suhde heidän välillään on erittäin epätodennäköistä. Jos haluatte elää fantasiamaailmassa missä kaikki on mahdollista niin lukekaa heistä fanfictionia. Sitä löytyy ao3:sta jo liki 200kpl ja määrä varmaan vaan lisääntyy. 

Juu, ne on lähes kaikki jo luettu, jotkut pariin-kolmeen kertaan 😅

Vierailija
17265/123801 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinkahan monta uutta seuraajaa Bojan sai instaansa Suomen vierailulla?

Kohta menee 200t. seuraajaa rikki, eikös se saanut seuraajia lisää tuhansia/kymmeniä tuhansia?

Perjantaina oli noin 190 tuhatta seuraajaa eli kyllä niitä on ihan kivasti tullut lisää

Huikea nousu seuraajien määrässä alkoi kun K laittoi viisujen muisteluissa yhteiskuvan Bojanin kanssa. Silloin oli noin 100 000 seuraajaa.

Vierailija
17266/123801 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

en ymmärrä tätä käsitettä ''umpihetero''...kyllä mäkin nuorempana sanoin että en missään nimessä ihastuisi naiseen tai naisiin, mutta kummasti siinä kävi kun se yks rikko tämän. No toki tää ihastus meni ohi mutta aika kauan siinä kesti, mutta se kyl avas hirveesti omia tulkintoja itestäni kuinka aina luulin vaan pitäväni miehistä. Nyt koen itseni heteroksi, välillä ihastun naisiin tai katson että wau. Ehkä olen bi, jolla kuitenkin enemmän preferenssiä miehiin. No en jaksa alkaa määritellä itseäni kun ei asia sen enempää kiinnosta. Että kyllä se seksuaalisuus voi muuttua vaikka kuinka väittäisi. Se on sitten eri asia päästääkö näitä tunteita vapaaksi 

Mutta sä oletkin nainen. Naisten suhteen tollanen ailahtelu annetaan paljon helpommin "anteeksi" kuin miesten keskuudessa. Sen takia luulenkin että K pistää niin hanakasti vastaan vaikka balkaninruusu ois ihan tarjottimella meiän höntille.

Eikä siis ollut mitään naisvihaa tämä kommentti, tiiän vaan itse bi-miehenä että miesten keskuudessa olisi melkeinpä helpompi olla homo kuin bi. Etenkin jos tykkää enemmän naisista niin on kyllä välillä tosi kinkkistä. En tiedä mistä se johtuu, miehet vaan on kai sitte enimmäksee sellasia putkiaivoja että se on pakko olla joko tai.

Vierailija
17267/123801 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset, jotka ovat nyt pettyneitä K:hon ja B:hen ja ovat elätelleet jotain romanssitoiveita. Sitä kutsutaan real people shippingiksi ja se on mun mielestä aina ollut epäilyttävää toimintaa, jos ei oikeasti tiedetä onko kyseiset ihmiset pariskunta vai ei. Aika monella ihmisellä tuntuu siinä todellisuus hämärtyvän ja fakta sekoittuu fiktioon. Tässä meillä on hetero, varattu K ja itsensä heteroksi aikaisemmin ainakin sanonut B eli jo siksi romanttinen suhde heidän välillään on erittäin epätodennäköistä. Jos haluatte elää fantasiamaailmassa missä kaikki on mahdollista niin lukekaa heistä fanfictionia. Sitä löytyy ao3:sta jo liki 200kpl ja määrä varmaan vaan lisääntyy. 

Fanfiction on ihan samanlaista shippaamista, eikä tästä ole haittaa yhtään kenellekään.

P. S. Bojan ei koskaan ole sanonut olevansa hetero.

Vierailija
17268/123801 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo Bojanin katse sen jälkeen kun sanoo "I know what you are". Voi kulta pieni 🥰😢

https://twitter.com/wxcvids/status/1668551368217354242?t=gmraYA9Q0CQIWG…

Mut ei kai B tosissaan tollasia alkaisi puhua kun oletettavasti muratti on selän takana? Ellei sit ole vaik manageri mut en jotenki usko. Pakko olla esitystä

Gf läsnäolon takia itekin kallistun esittämisen puolelle

Vierailija
17269/123801 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Fanfiction on ihan samanlaista shippaamista, eikä tästä ole haittaa yhtään kenellekään.

Viimeiset kymmenet sivut kun tätä ketjua lukee niin näkee kyllä mitä haittaa tästä on. 

Vierailija
17270/123801 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

YouTubessa asti se Twilight-video. Leviää maailmalla. Ja k o i v e t.

Vierailija
17271/123801 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viikonlopusta jäi mieleen: Käärijä kiroili Tavastian keikalla enemmän kuin laki sallii.

Rautalammin (kunta Pohjois-Savossa) keikalla Käärijä puheli yleisölle englanniksi, niin oli kansainvälinen yleisö siellä 😂

Slovenian kauniisti itseään ilmaiseva prinssi muuttui K:n seurassa pahasuiseksi merirosvoksi.

Ehkä on parempi, että Bojan pysyy poissa Suomesta.🙂

Vierailija
17272/123801 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

en ymmärrä tätä käsitettä ''umpihetero''...kyllä mäkin nuorempana sanoin että en missään nimessä ihastuisi naiseen tai naisiin, mutta kummasti siinä kävi kun se yks rikko tämän. No toki tää ihastus meni ohi mutta aika kauan siinä kesti, mutta se kyl avas hirveesti omia tulkintoja itestäni kuinka aina luulin vaan pitäväni miehistä. Nyt koen itseni heteroksi, välillä ihastun naisiin tai katson että wau. Ehkä olen bi, jolla kuitenkin enemmän preferenssiä miehiin. No en jaksa alkaa määritellä itseäni kun ei asia sen enempää kiinnosta. Että kyllä se seksuaalisuus voi muuttua vaikka kuinka väittäisi. Se on sitten eri asia päästääkö näitä tunteita vapaaksi 

Mutta sä oletkin nainen. Naisten suhteen tollanen ailahtelu annetaan paljon helpommin "anteeksi" kuin miesten keskuudessa. Sen takia luulenkin että K pistää niin hanakasti vastaan vaikka balkaninruusu ois ihan tarjottimella meiän höntille.

Eikä siis ollut mitään naisvihaa tämä kommentti, tiiän vaan itse bi-miehenä että miesten keskuudessa olisi melkeinpä helpompi olla homo kuin bi. Etenkin jos tykkää enemmän naisista niin on kyllä välillä tosi kinkkistä. En tiedä mistä se johtuu, miehet vaan on kai sitte enimmäksee sellasia putkiaivoja että se on pakko olla joko tai.

Joo mä ymmärrän mitä meinaat, (kirjotin ton tekstin siitä umpihetero jutusta) kai se sit vaan on tolleen, en vaa oo aiemmin ajatellu et se ois miehillä erilailla, voisiko vaikka liittyä johonkin maskuliinisuus imagon menettämiseen tai jotain en tiedä sitten

Vierailija
17273/123801 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt vasta näin tuon twilight-videon - siis mitä v...tua? Pas...pi kuin mitä kommenteistakaan uskoin. Tämä saaga oli kyllä tässä, mitään hauskaa näiltä tyypeiltä ei enää tule. Bojan olisi ansainnut kivemman päätösklipin, ei edes lentokentävideo auta tähän pettymykseen.

Nyt kuulokkeet korviin ja kuuntelemaan Joker Outin Tokio, niin ehkä vähän helpottaa.Tai, jos ei tuo, niin sitten Demoni.

Itse kuuntelen koko ajan bändin biisejä ja kummasti auttaa tämän ketjun juttuja lukiessa.

Vierailija
17274/123801 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viimeiset kymmenet sivut kun tätä ketjua lukee niin näkee kyllä mitä haittaa tästä on. 

Olen ollut jo useamman vuoden sinkkuna näin aikuisiällä ja olen nyt tämän ilmiön kautta huomannut ja löytänyt itsestäni kaikki nämä tunteet. Vaikka olenkin nyt pettynyt, mitään en kadu. Minä elän ja tunnen!

Vierailija
17275/123801 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Demoni -video 🔥💕

Vierailija
17276/123801 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt vasta näin tuon twilight-videon - siis mitä v...tua? Pas...pi kuin mitä kommenteistakaan uskoin. Tämä saaga oli kyllä tässä, mitään hauskaa näiltä tyypeiltä ei enää tule. Bojan olisi ansainnut kivemman päätösklipin, ei edes lentokentävideo auta tähän pettymykseen.

Ekan kerran noiden välit oli kuulemma täysin poikki fanien mukaan sen turkoosi tapahtuman aikana :D

Vierailija
17277/123801 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole Bojan sanonut olevansa hetero, mutta ei halua, että luullaan homoksi, sukupuolineutraaleja ilmauksia käyttänyt, bi?

Vierailija
17278/123801 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta on Jokereitten Novi Val - New Wave tai ehkä myös Umazane Misli. En tiedä, mistä Novi Val kertoo, mutta sehän on Bojanin omaa tuotantoa. Video, missä Bojan itkee ja yrittää laulaa biisiä loppun, huh.

Vierailija
17279/123801 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan Till Lindemann tietoinen Käärijästä? Tulisko yhteisbiisiä? On muuten melkoisia ne fanficit niistä kahdesta 😅

Vierailija
17280/123801 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut jo useamman vuoden sinkkuna näin aikuisiällä ja olen nyt tämän ilmiön kautta huomannut ja löytänyt itsestäni kaikki nämä tunteet. Vaikka olenkin nyt pettynyt, mitään en kadu. Minä elän ja tunnen!

Tämä; suru ja pettymyskin kuuluvat elämään. Mulle tää shippaus on tuonut valtavan paljon enemmän onnea niiden vastapainoksi🥰

Ketju on lukittu.