Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä B:n video on ennemminkin tekotaiteellinen hipsteri -osastoa kuin kännivahinko.
Mä luulen, että se on viesti K:lle, että täällä mä olen heilumassa, tuu pian ottamaan hihnaan etten katoa kenenkään suomineidon matkaan 🥹
Jos nuo molempien pöljät ympäristön kuvaus storyt oli vähän niin kuin viestejä, et tääl mä oon ja tulossa, ja tääl mä oon, odottamassa 🥲 Kumpikaan ei kuitenkaan normisti julkaise tuollaisia storyjä
Naurattaa tämä höpölöpö. Bojan on kyllä ehtivä kun ehtii vuorokauden sisään vokotella niin Sanna Marinia kuin Kurhisen Anttiakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä muuten tiedätte että se kämppä missä on sängyn päädyssä se taulu on se Jeren yksiö?
No kenen sitten? Palstan hammaslääkärin vai?
No eikö hän juuri tänään täällä kirjoitellut, että Bojan on hänen luonaan.🤣
Vierailija kirjoitti:
Miksi tänne on taas eksynyt näitä tyttisjankuttajia? Huomaa että ette ainakaan ole ketjua hirveesti lukenut
Tyttisjankuttajille on ihan oma ketju. Hus sinne!
Rautalammin vuokramökiltä voi löytää Kärtsän bakteereja ja DNAta.
Ainoa pikku ongelma on vain erottaa, mikä itiö kuuluu kellekin.
Vierailija kirjoitti:
Eilen ketjuun postattiin linkki Youtube videoon, jossa oli Tavastian keikka lähes kokonaan niin oliko se tuo jennyalexandrakarlssonin video vai onko olemassa vielä joku parempi?
Itse postasin juuri sen eikä ole tullut parempaa vastaan enkä ole huomannut että tännekään olisi linkkiä laitettu. En tosin ole enää etsinytkään.
Siis kyllähän nää tietää, mitä tekee. Ihan varmasti, miettikää tätä somenäkyvyyttä. Ehkä vähän horjuvuutta tässä vielä. Ja sitten täällä on "meitä" ja "muita". Mutta tämän ohella on ihan aitoja tunteita ja asioita, joita ei tuoda näkyville. Hyvä niin. 753
ite ainakin tein trolleille saavat sinne mennä pelleillee https://www.vauva.fi/keskustelu/5150825/trollien-paivakoti
Olen nauranut kippurassa näille jutuille, pohjamudille, pöytäliinoille, keittolounaille ja "ministeri" Kurviselle, aivan parasta eskapismia tämä ketju. Osa viesteistä on liikuttavia, osa noh vatsanpohjaa viiltävän kuumia. Aika lailla laidasta laitaan menee tunneilmasto täällä. Never stop the madness!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten selvisi että B on yksin Helsingissä epämääräisessä seurassa ollut koko yön ja sama jatkui tänään.
Mut siis tää, voi ei!? Vai onko Bojan _halunnut_ olla le touristina täällä tutustumassa myös jonkin aikaa omin päin Hkiin, vai mistä on kysymys?
Ketjun mielestä oli ok saunoa vielä koko päivä mökillä crewn kanssa, vaikka vieras ollut hgissä puolitoista vuorokautta ventovieraiden kanssa.
Mistä me tiedetään että koko päivä? Ei instagramiin välttämättä postata reaaliajassa.
Kyllä storyt on tapana laittaa. Noin niinkun nyrkkisääntönä
Vierailija kirjoitti:
ite ainakin tein trolleille saavat sinne mennä pelleillee https://www.vauva.fi/keskustelu/5150825/trollien-paivakoti
Mä luulin, että tää ketju on trollien leikkikentä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä luulin, että tää ketju on trollien leikkikentä.
siellä saatte tehä mitä lystäätte tää ei oo trolleille
Vierailija kirjoitti:
Voisiko pyytää että joku lopettaa tuon nimen jankuttamisen. Kiitti.
loppu se onneksi nimen lopputon jankutus oppisivat ne trollit olla trollaamatta oma kumppani sano et ne hakee vaan huomiota tolla tavalla
No sit sellainenkin ajatus tuli mieleen, että mitäs sit jos on ollutkin kuitenkin vähän vaivaantunutta, eikä oikein löytynytkään enää jutunjuurta, siis K:n ja B:n välillä. Sit koettu helpommaksi vähän viipyä keikkareissulla ja lähtee muiden kanssa bilettämään yms. Onhan kai tämmönenkin mahdollista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten selvisi että B on yksin Helsingissä epämääräisessä seurassa ollut koko yön ja sama jatkui tänään.
Mut siis tää, voi ei!? Vai onko Bojan _halunnut_ olla le touristina täällä tutustumassa myös jonkin aikaa omin päin Hkiin, vai mistä on kysymys?
Ketjun mielestä oli ok saunoa vielä koko päivä mökillä crewn kanssa, vaikka vieras ollut hgissä puolitoista vuorokautta ventovieraiden kanssa.
Mistä me tiedetään että koko päivä? Ei instagramiin välttämättä postata reaaliajassa.
Turha varmaan jankata, mutta ei kaikilla. Monet julkkikset eikä yksityishenkilötkään ei postaa realiajassa turvallisuussyistä. Onhan se tänäänkin tässä ketjussa nähty millaisia stalkkaajia voi olla aina pöytäliinojen kyttäämisestä lähtien.
Vierailija kirjoitti:
No sit sellainenkin ajatus tuli mieleen, että mitäs sit jos on ollutkin kuitenkin vähän vaivaantunutta, eikä oikein löytynytkään enää jutunjuurta, siis K:n ja B:n välillä. Sit koettu helpommaksi vähän viipyä keikkareissulla ja lähtee muiden kanssa bilettämään yms. Onhan kai tämmönenkin mahdollista.
Kenties. Joka tapauksessa tuo oli outoa Kn puolelta.
Tai ehkä Myrtsi rakastuukin Kurhiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turha varmaan jankata, mutta ei kaikilla. Monet julkkikset eikä yksityishenkilötkään ei postaa realiajassa turvallisuussyistä. Onhan se tänäänkin tässä ketjussa nähty millaisia stalkkaajia voi olla aina pöytäliinojen kyttäämisestä lähtien.
varmaan
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan kuitenkin et Rautalammin keikka oli tiedossa jo kun Bojanin Suomeen tulosta sovittiin. Jere oli hommannut lapsenvahdit ja kaikki. Nyt ovat yhdessä taas Helsingissä. All good.
Eihän Mikke ollu Rautalammilla kuvaamassa. En ainakaan nähnyt. Eli jos ei ollu siellä, on ollu omalla möksällään