Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Ei tästä mitään herkkää synny. Liikaa ulkopuolista porukkaa. K lla ja B llä on Sloveniassa parempi rakkauden puutarha, kunhan rikkaruohoja ei päästetå penkkiin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Instagramissa Antti Kurhinen on Äänivallista laittanut stoorin myöskin.
Eli Bojan on unohtanut jo Jeren ja siirtynyt Anttiin. :(
Ai kauhea. Antti opettaa meidän neitsyelle vagina hierontaa. Eikö hänellä ollut sellainenkin bisnes joskus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulee mieleen omat nuoruusajat ja jos olisin lähtenyt jonkin sortin ihastuksen luo (oli ihastus millaista laatua tahansa) ja hän menisi mökille seurustelukumppaninsa kanssa ja pyytäisi mua mukaan, niin en todellakaan olisi lähtenyt itseäni kiduttavan sinne vaan nimenomaan ottanut hiukan huikkaa ja etsiytynyt johonkin baariin tai bileisiin. Miksei vaikka konserttiin. Johonkin missä ei tarttis olla yksin ajatustensa kanssa. Niin että hyvin ymmärrän puppya, jos on jäänyt Helsinkiin ja ottanut parit seitinohuet siivut päivän mittaan.
Joo, mistä on tieto, että Bojan on Helsingissä ja muut jollain mökillä? Eikö joku jaksais nyt tehdä tiivistelmän. . . Kun ei tässä nyt muutakaan reagointia vaativaa tapahdu
Tiivistelmä: Rautalammin keikalla oli K ja täysi crew. Olivat yötä mökissä, jonka lipaston päällä oli pöytäliina. Saunoivat. Joskus päivällä ovat lähteneet ajamaan takaisin kohti Helsinkiä. B oli Helsingissä ja K:n kaverit on pitänyt hänelle seuraa.
Kiitos!
Mistä tämä päivällä ajaminen saatiin tietoon, K:n storysta?
Mistä tieto, etteivät ole jo Hesassa ja ettei B olisi ollut mukana?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bojan poisti tarinansa!
Eikä poistanut?
Ai no se ei jostain syystä auennut mulla.
Täällä höpisty nyt sivutolkulla mukahauskaa kurhishöttöä. Ootte välillä niin ilkeitä ja tunteettomia. Tässä näkee sukupolvien erot.
No niin nyt alkaa taas pohja lähestyä tässä ketjun aaltoilussa, torstaina oltiin ihan pohjamudissa kun ei B tullutkaan silloin kun oli uumoiltu, perjantaina riemu repesi kun selvisi että onkin täällä, ekstaasi koitti illan keikkojen myötä.
Lauantaina alkoi liuku pohjaa kohti kun K liukeni keikkamatkalle Savonmualle murattien kanssa ja vielä kehtasi jäädä yöksi ja päiväksi pöytäliinoin vuorattuun mökkiin. Sitten selvisi että B on yksin Helsingissä epämääräisessä seurassa ollut koko yön ja sama jatkui tänään. Liuku vain kiihtyi. Pohja lähestyy valonnopeudella kun käy ilmi että B bilettää aivan kännissä Vallillassa ja on todennäköisesti jo suostunut malliksi seuraavan seksinuken prototyypille.
Kysymys kuuluu: VIELÄKÖ TÄÄLTÄ NOUSTAAN? Ja mitä seuraavaksi tapahtuu??
Mun mielestä B:n video on ennemminkin tekotaiteellinen hipsteri -osastoa kuin kännivahinko.
Vierailija kirjoitti:
[rquote=Vierailija]
Vierailija kirjoitti:
käärijä lukee bobanille tätä ketjua kuulemma.
Iltasatuna
Kärtsä lukee ja Boujou kääntää googlekääntäjällä ja kysyy välillä tarkennusta joihin ilmauksiin. "Jere, onko tuossa futuuri? Millainen on Munsalan kansallispuku? Mitä tarkoittaa 'naamat'"?
Kuolen! 🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulee mieleen omat nuoruusajat ja jos olisin lähtenyt jonkin sortin ihastuksen luo (oli ihastus millaista laatua tahansa) ja hän menisi mökille seurustelukumppaninsa kanssa ja pyytäisi mua mukaan, niin en todellakaan olisi lähtenyt itseäni kiduttavan sinne vaan nimenomaan ottanut hiukan huikkaa ja etsiytynyt johonkin baariin tai bileisiin. Miksei vaikka konserttiin. Johonkin missä ei tarttis olla yksin ajatustensa kanssa. Niin että hyvin ymmärrän puppya, jos on jäänyt Helsinkiin ja ottanut parit seitinohuet siivut päivän mittaan.
Joo, mistä on tieto, että Bojan on Helsingissä ja muut jollain mökillä? Eikö joku jaksais nyt tehdä tiivistelmän. . . Kun ei tässä nyt muutakaan reagointia vaativaa tapahdu
Kaksi Käärijän keikkacrewn jäsentä laittoi päivällä instastooreja mökiltä, joka tunnistettiin stalkkauksen perusteella Rautalammilla sijaitsevaksi vuokramökiksi. Bojanista on havainnot helsinkiläisen kokin instasta iltapäivällä, jolloin oli syömässä terassilla Helsingissä ja nyt hetki sitten hän itse postasi videota Ääniwalli-klubilta. Käärijä itse postasi illalla videon autosta ja yhdestä tuplaajastaan, mistä syntyi mielikuva, että olisivat vasta nyt illansuussa olleet palaamassa Rautalammilta, mutta tästä ei toki voi varmaksi päätellä mitään, koska stoori ei ehkä tullut reaaliajassa. Siinäpä pähkinänkuoressa.
Oukei :D, mahtavaa Te! Sata sherlokkia niin mikään ei jää salaan.
Eli ei ollut Mikeltä siis mikään perhemökille vetäytyminen 🙂 ?
Vierailija kirjoitti:
No niin nyt alkaa taas pohja lähestyä tässä ketjun aaltoilussa, torstaina oltiin ihan pohjamudissa kun ei B tullutkaan silloin kun oli uumoiltu, perjantaina riemu repesi kun selvisi että onkin täällä, ekstaasi koitti illan keikkojen myötä.
Lauantaina alkoi liuku pohjaa kohti kun K liukeni keikkamatkalle Savonmualle murattien kanssa ja vielä kehtasi jäädä yöksi ja päiväksi pöytäliinoin vuorattuun mökkiin. Sitten selvisi että B on yksin Helsingissä epämääräisessä seurassa ollut koko yön ja sama jatkui tänään. Liuku vain kiihtyi. Pohja lähestyy valonnopeudella kun käy ilmi että B bilettää aivan kännissä Vallillassa ja on todennäköisesti jo suostunut malliksi seuraavan seksinuken prototyypille.
voi olla et jere tuleekin pelastamaan tai sitten tiputtaa ja täysiä maahan
Vierailija kirjoitti:
Te olette ihan parasta seuraa!! Ei mulla tähän päivitykseen muuta! xD
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä B:n video on ennemminkin tekotaiteellinen hipsteri -osastoa kuin kännivahinko.
Mä luulen, että se on viesti K:lle, että täällä mä olen heilumassa, tuu pian ottamaan hihnaan etten katoa kenenkään suomineidon matkaan 🥹
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaksi Käärijän keikkacrewn jäsentä laittoi päivällä instastooreja mökiltä, joka tunnistettiin stalkkauksen perusteella Rautalammilla sijaitsevaksi vuokramökiksi. Bojanista on havainnot helsinkiläisen kokin instasta iltapäivällä, jolloin oli syömässä terassilla Helsingissä ja nyt hetki sitten hän itse postasi videota Ääniwalli-klubilta. Käärijä itse postasi illalla videon autosta ja yhdestä tuplaajastaan, mistä syntyi mielikuva, että olisivat vasta nyt illansuussa olleet palaamassa Rautalammilta, mutta tästä ei toki voi varmaksi päätellä mitään, koska stoori ei ehkä tullut reaaliajassa. Siinäpä pähkinänkuoressa.
Oukei :D, mahtavaa Te! Sata sherlokkia niin mikään ei jää salaan.
Eli ei ollut Mikeltä siis mikään perhemökille vetäytyminen 🙂 ?
Mikke on nyt mökkeillyt varmaankin perheineen mutta ihan eri mökillä.
Missä vaiheessa Antti Kurhinen tuli kuvioon ja miten? 🤣 Nimim. Hetken laittelin iltapuuroja
Tää tyttöystävä ei kyllä mitenkään koita ainakaan peitellä suhdetta. Puhelimen suojakuoressa Jerestä kuva lomalta
Vierailija kirjoitti:
Missä vaiheessa Antti Kurhinen tuli kuvioon ja miten? 🤣 Nimim. Hetken laittelin iltapuuroja
Kurhisen instassa pätkä, kun heiluu tuubassa Äänipwallissa. Ei B mukana!
Vierailija kirjoitti:
Sitten selvisi että B on yksin Helsingissä epämääräisessä seurassa ollut koko yön ja sama jatkui tänään.
Mut siis tää, voi ei!? Vai onko Bojan _halunnut_ olla le touristina täällä tutustumassa myös jonkin aikaa omin päin Hkiin, vai mistä on kysymys?
Eihän Kärtsä ja Bojan saisi hetken rauhaa jos ne kahdestaan liikkuisi kaupungilla. Hyvä että Bojan saa nähdä Helsinkiä ilman suurempaa ahdistelua ihmisiltä. Voivat viettää sitten kahdestaan aikaa vaikka jossain 20 neliön yksiössä. . .
Whats hammaslaaakkari in english? And kauhukaksoset...? What about possujuna?