Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä43835 kirjoitti:
Tää on kyllä uskomattoman viihdyttävä ketju :),oon jäänyt koukkuun teihin huolestuneisiin kommentoijiin ,vaikkakaan en täysin ymmärrä ,miksi Jeren tyttis on sanut niin paljon vihaa päällensä ,ja...onko M - llä jopa Jeren kuv a kännykässä...eikö teillä kellään muulla ole muka 😂?
Minulla on kännykän kuoressa kuva, kun Kärtsä istuu suu ammollaan olevan Bojanin selässä. T: irstas gay
Siis taaskaan ei ole tietoa, missä Bojan on. Täytyykö tässä olla huolissaan koko ilta ja yö jos mitään infoa ei tule. Tai tulee vaan vinksallaan olevia stooreja. 🙃
Näin nyt vasta kunnon videota kakkoskeikalta ja kuvittelenko, ehkä äänityslaitteesta kiinni, mutta siellä sujui sloveeni vielä paremmin yleisöltä? Vai ehtivätkö välissä pikatankata biisin sanat kun Bojan-homma selvisi. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuli sellainenkin mieleen että eikö Ääniwallin lähellä oo muutamia äänitysstudioita? Jos ovat jo alkaneet ottaa ensiaskeleita yhteisen musiikin teossa.
Kännissä sunnuntai-iltana Antti Kurhisen kanssa?
Antti Kurvisesta puhumattakaan?
Kärde, Boju, Kurhinen ja Kurvinen studiolla. Kvartetti kasassa!
Vierailija kirjoitti:
Näin nyt vasta kunnon videota kakkoskeikalta ja kuvittelenko, ehkä äänityslaitteesta kiinni, mutta siellä sujui sloveeni vielä paremmin yleisöltä? Vai ehtivätkö välissä pikatankata biisin sanat kun Bojan-homma selvisi. :D
Minä olisin ainakin yrittänyt opetella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuli sellainenkin mieleen että eikö Ääniwallin lähellä oo muutamia äänitysstudioita? Jos ovat jo alkaneet ottaa ensiaskeleita yhteisen musiikin teossa.
Tää Kurvinen on siviiliammatiltaan lakimies, joten kannattaa ketjulaisten opetella erottamaan h ja v kirjain toisistaan.😂 Tosin Kurvinen taisi joskus huvittuneena kertoa, että hänet on sekoitettu joskus Kurhiseen tms.
Juttu on niin, että Bojan vietti Tavastia-illan Jeren kavereiden kanssa - ja se riitti siitä porukasta. Puhun nyt muista kuin tanssijoista. Tavastiasta B lähti Elean ja Matin kanssa jatkoille ja siellä oli mukavaa koska seura oli priimaa. Jere kutsui hänet kyllä mökille Rautalammille tai missä se keikka nyt oli, mutta B:llä on parempaakin tekemistä kuin lämmitellä saunaa lastenhoitajan ja traineen kanssa. B siis jäi stadiin ja nyt on menossa ties kuinka mones tuoppi ja kivaa on! Lähitavoite on ehtiä lennolle viimeistään keskiviikkona.
Voi ei, mun on pakko mennä huomenna töihin, mutta miten tässä jaksaa, kun pitää päivystää yötä myöten 😵💫
Mä kuvittelen mielessäni miten Jeren työnnettyä B:n auton takapenkille, humalainen B alkaa suoltaa sillä täydellisellä brittienkullaan tunteitaan Jereä kohtaan, eikä meinaa pysyä turvavöissä kurotellessaan etupenkkiä ja ratin takana istuvaa Jereä. Jere joutuu jatkuvasti sanoon "sit down!" ja vilkuilee peilistä silmät ristissä selostavaa B:a.
Vierailija kirjoitti:
Juttu on niin, että Bojan vietti Tavastia-illan Jeren kavereiden kanssa - ja se riitti siitä porukasta. Puhun nyt muista kuin tanssijoista. Tavastiasta B lähti Elean ja Matin kanssa jatkoille ja siellä oli mukavaa koska seura oli priimaa. Jere kutsui hänet kyllä mökille Rautalammille tai missä se keikka nyt oli, mutta B:llä on parempaakin tekemistä kuin lämmitellä saunaa lastenhoitajan ja traineen kanssa. B siis jäi stadiin ja nyt on menossa ties kuinka mones tuoppi ja kivaa on! Lähitavoite on ehtiä lennolle viimeistään keskiviikkona.
korjaus Etel
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bojan good boy wait. Very good. Now, come here Bojan, we go formulalakanat.
Pitäis varmaan huolestua kun kuulin tän ilmiselvällä Käärijän äänellä mun päässä kun luin tän😂😂
Mäkin kuulin kun kirjoitin sitä 😇 Ja unohdin lisätä, että tämä olis ensin sellai vähän tiukalla äänellä, kun K:lla ollut huoli miten baby B humaltuneena sekoilee ja postaa. Mut sit K näkee B:n rakastavan sädehtivän vähän säikähtäneen katseen, niin K:n ääni pehmenee sellaiseksi kuin siinä salkkarit-peittely vidissä. Näin mä sen kuulin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää Kurvinen on siviiliammatiltaan lakimies, joten kannattaa ketjulaisten opetella erottamaan h ja v kirjain toisistaan.😂 Tosin Kurvinen taisi joskus huvittuneena kertoa, että hänet on sekoitettu joskus Kurhiseen tms.
Hädin tuskin tiedän tuon Kurhisen, joten olen ennenkin lukenut ns. tutun nimen väärin. Kahvit purskahtaa suusta viimeistään siinä kohtaa kun nuket mainitaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kärde, Boju, Kurhinen ja Kurvinen studiolla. Kvartetti kasassa!
Tää ois kyllä aika mielenkiintoinen poikabändi 🤔
Vierailija kirjoitti:
Oraakkeli sanoo että tänään ei tule mitään uutta kontenttia, paitsi ehkä ihan myöhään illalla / yöllä
Eikö siis kannata nukkua tänäkään yönä 😭
Vierailija kirjoitti:
Bojan-kuva
https://twitter.com/honeygarfunkel/status/1667959925027250180
ei näy!:I
Kiitos videosta!! Olisko loppua vielä jossain?
Lopettakaa tuo maailman typerin kurhispakotus!
On kyllä ollut hiljanen ig-viikonloppu. Toivottavasti K kuitenkin tajuais et live olis vähintään se mitä pitää B:n kanssa tehdä ennen sen lähtöä. Toki saavat tehdä mitä haluavat noin niinku muutenkin mut ... Joo olis kyllä kova juttu, näitte kahden live.
Vierailija kirjoitti:
hihi...meidån taloyhtiön kellaritiloissa on "salainen" studio Kallio/Sörnäisissä. Kerran vastaan saapasteli Mike Monroe rappiksessa ja luulin, että nään yövuoron jälkeen näkyjä. Luin vasta myöhemmin jostain, että siellä on oikea studio. Pitäsköhän ottaa eväät ja mennä kytikselle ....
Tää voittaa oleellisin tieto ketjussa -palkinnon.