Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
14601/123801 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oo jodelissa lisää juoruja helsinkisaagasta 🥰

Toki juorut on aina vaan juoruja 😅

Vierailija
14602/123801 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ootte te kyl kans höpsöjä xD B autto Etelin ylös ja istu vieressä jossain kuvassa ja sen perusteella Etel on nyt pettämässä Bojanin kanssa? xD Haloo nyt taas

Onko se Samu jossain reissussa, vai miksi siitä ei puhuta mitään? Luulisi, että jos on biletetty porukalla Helsingin yössä, niin olisi ollut mukana.

Samulla on tiivistä omien keikkojensa kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
14603/123801 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

kertokaa nyt lisää 

Vierailija
14604/123801 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta käy kuitwnki ilmi että b on lähtenyt maasta heto tavastian jälkeem :D

Vierailija
14605/123801 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istu terassilla nauttimassa päivästä jonku parrakkaan miehen seurassa. En haluu olinpaikkaa paljastaa ku en haluu et hullut fanit löytää häiritsemään ja itekki kävelin vaan pari kertaa ohi ihan vaan varmistaakseni et se oli Bojan.

Vierailija
14606/123801 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reko vihjaa storyssaan että pian julkistetaan pohjoismaiden kiertue

Vierailija
14607/123801 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletteko jo nähneet KB:n vessa-videon? 😳

https://twitter.com/heyitsmxrina/status/1667533542589341696?s=20

Noin tunti sitten eli siitä on jo liian pitkä aika.🤭

Vierailija
14608/123801 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olin siellä ratikkakeikalla ja tyttis oli siellä. Vaikutti todella hiljaiselta mutta myös vaikeasti lähestyttävältä. Hieman ylimielisen oloinen. Eikä todellakaan kaunis.

Mä ainakin olisin sanonut sille suoraan että se on paras erota kun et tämän enempää luota miehees. Tollanen mustasukkainen tönötys ankeuttaa kaiken ja nolaat itses. Sun poikkis elää nyt elämänsä huippuaikaa ja paras kaikille jos väistyt taakse. Hus takas kukkapenkkiin, rutulilja.

Vierailija
14609/123801 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Istu terassilla nauttimassa päivästä jonku parrakkaan miehen seurassa. En haluu olinpaikkaa paljastaa ku en haluu et hullut fanit löytää häiritsemään ja itekki kävelin vaan pari kertaa ohi ihan vaan varmistaakseni et se oli Bojan.

Jos nää jutut pitåä paikkaansa, siis että K mökkeilee Savossa gf ja crewn kanssa ja B on Helsingissä ihan muiden ihmisten kanssa, niin kyllä mä sit hiukan ihmettelen tän pikaisesti tulleen Suomi-visiitin tarkoitusta. Tää on nyt taas yksi ihan kummallinen käänne eikä ehkä ihan odotettu

Vierailija
14610/123801 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se tyttöystävä kuvissa näyttää kauniilta ja pukeutuu aika kuumasti. Juurikin se "housuton" tyyli. Sen vähän mitä nyt kuvia nähnyt.

Vierailija
14611/123801 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, eikö missään ole ladattuja videoita eiliseltä keikalta Raitalammelta? 😄

Nimimerkillä kaikki mahdollinen katsottu.

Vierailija
14612/123801 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos nää jutut pitåä paikkaansa, siis että K mökkeilee Savossa gf ja crewn kanssa ja B on Helsingissä ihan muiden ihmisten kanssa, niin kyllä mä sit hiukan ihmettelen tän pikaisesti tulleen Suomi-visiitin tarkoitusta. Tää on nyt taas yksi ihan kummallinen käänne eikä ehkä ihan odotettu

Mistä tää ihmisten päättely että K mökkeilemässä eikä olisi tullut takaisin Helsinki?

Vierailija
14613/123801 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No toi edellinen kommentti voi olla totta tai ei, jotkut vaan tykkää hämmentää.

Vierailija
14614/123801 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olin siellä ratikkakeikalla ja tyttis oli siellä. Vaikutti todella hiljaiselta mutta myös vaikeasti lähestyttävältä. Hieman ylimielisen oloinen. Eikä todellakaan kaunis.

Kummassa osassa ratikkaa se oli? Esiintyjien "selän takana" vai edessäpäin? osais katella näitä klippejä...

Vierailija
14615/123801 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

B promosi itseään ja joker outoa keikalla ja nyt viettää uusien kavereiden kanssa aikaa Helsingissä! Sehän on mukava loma 🥰 kiva että sääkin vähän suosii!

Vierailija
14616/123801 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

tehkää te sit joku oma ketju jos luulette että bojanin ja etelin välillä on jotain, en halu et täällä aletaan viljellä mitään tollasta ...huoh. jos bojan on tullut suomeen niin kyllä se pääasia on ollut miksi on tullut niin käärijä ja se tavastian keikka. se että se ei ole siellä mökillä vaan helsingissä ei mielestäni kerro mitään siitä et sen tänne tulon tarkoitus ois ollu joku muu, ja mistä me tiedetään jos käärijä tulee vaikka takasin helsinkiin sieltä perähikiältä. 

Vierailija
14617/123801 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka tykkään shipata Jereä ja Bojania, heissä on ihan oikeasti jotakin maagista, kun he ovat toistensa seurassa. Silti tuollaiset kommentit ovat aika ala-arvoisia. Meidän ei tarvitse viehättyä Jeren tyttöystävästä, se riittää että hän on Jeren makuun. Muutenkin tuollainen toisen ulkonäön haukkuminen ei ole hyvää tai fiksua käytöstä.

Vierailija
14618/123801 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jodelissa joku väitti että nähnyt b:n tiettyjen tyyppien kanssa ja sitten myöhemmin b ruvennut seuraamaan heitä. Tuskin sattumaa että b rupeaa seuraamaan jotain suomalaista näyttelijää ihan tosta noin vaan :D

Vierailija
14619/123801 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

E on kyllä todella kaunis ja mikä kroppa!

Etelin kohdalla ei kyllä kuudenkaan vuoden ikäero merkkaa mitään....ku tollanen ulkoinen olemus ja energiaa kuin elohopealla

Vierailija
14620/123801 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jodelissa joku väitti että nähnyt b:n tiettyjen tyyppien kanssa ja sitten myöhemmin b ruvennut seuraamaan heitä. Tuskin sattumaa että b rupeaa seuraamaan jotain suomalaista näyttelijää ihan tosta noin vaan :D

..mut tyttistä ei kuitenkaan seuraa vieläkään 😏

Ketju on lukittu.