Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Kärtsällä voi olla kaikkea pakollista ohjelmoitua kuten tähän asti, kiva jos Sonny B:n kaa siinä välissä. Ja eiköhän tukikohtana ole kuitenkin se Salkkari yksiö, aina kun K maisemissa. Ei hätää, luotetaan universumiin ja siihen luonnonvoimaan joka Bojanin toi tänne lavallekin puppyilemaan. Se tapahtui, vaikka epäusko oli vielä edellisenä päivänä suurta 😃
Itse olen ihan varma, että K palasi ASAP, kun on todistetusti vielä viime yönä klo 03.30 tykkäillyt IG storyista. Miten muuten tuohon aikaan pyörisi somessa, kuin automatkalla. Ja sit tietty pitänyt vähän nukkuakin. Mut mainiota, jos B täällä edelleen 🌺
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olin siellä ratikkakeikalla ja tyttis oli siellä. Vaikutti todella hiljaiselta mutta myös vaikeasti lähestyttävältä. Hieman ylimielisen oloinen. Eikä todellakaan kaunis.
Nuoleekohan Kärde sen pillua?
Tämähän on niin suuri filosofinen kysymys, että sen ratkaisemiseen ei riitä yksi ihmiselämä. Apuun tarvitaan ainakin FBI. T: hammaslääkäri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ja lopettakaa se etelillä ja bojanilla trollaaminen:) mitäköhän samukin sanoisi;)
"Syökää sieniä!"
🤣🤣 (ei hlv mä oon extraluokassa, pitää yrittää olla hiljaa)
Evvk ollut kuskina Savossa. Evvk lämmitteli äsken saunaa siellä jossain. Luultavasti Kärtsän tiimi on siellä ollut yötä.
Vierailija kirjoitti:
Kärtsällä voi olla kaikkea pakollista ohjelmoitua kuten tähän asti, kiva jos Sonny B:n kaa siinä välissä. Ja eiköhän tukikohtana ole kuitenkin se Salkkari yksiö, aina kun K maisemissa. Ei hätää, luotetaan universumiin ja siihen luonnonvoimaan joka Bojanin toi tänne lavallekin puppyilemaan. Se tapahtui, vaikka epäusko oli vielä edellisenä päivänä suurta 😃
Itse olen ihan varma, että K palasi ASAP, kun on todistetusti vielä viime yönä klo 03.30 tykkäillyt IG storyista. Miten muuten tuohon aikaan pyörisi somessa, kuin automatkalla. Ja sit tietty pitänyt vähän nukkuakin. Mut mainiota, jos B täällä edelleen 🌺
No kyllä K voi vaikka siellä mökillä olla ollut tykkäilemässä stooryista. Ei kai se nyt automatkaa vaadi
Semmoinen pelleily on välillä varmasti kivaa, mutta jos ei voi kunnolla puhua toisen kanssa (tässä tapauksessa puhua englantia) niin ei sitä vaan yksinkertaisesti jaksa.
Vierailija kirjoitti:
Evvk ollut kuskina Savossa. Evvk lämmitteli äsken saunaa siellä jossain. Luultavasti Kärtsän tiimi on siellä ollut yötä.
Eiköhän heillä ole useampi auto käytössä, onhan siinä väkeä ja kamaa vaikka ja kuinka. Osa voinut lähteä heti ja osa jäädä purkamaan settiä ja yöpyä siellä kiireettä. Tämäkään ei ole joko tai 😃
Harmi kun B ei ole täällä enää ensi viikolla. On tulossa sellaiset helteet, että vaatteet on pakko ottaa pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olin siellä ratikkakeikalla ja tyttis oli siellä. Vaikutti todella hiljaiselta mutta myös vaikeasti lähestyttävältä. Hieman ylimielisen oloinen. Eikä todellakaan kaunis.
Nuoleekohan Kärde sen pillua?
Tämähän on niin suuri filosofinen kysymys, että sen ratkaisemiseen ei riitä yksi ihmiselämä. Apuun tarvitaan ainakin FBI. T: hammaslääkäri
Jaahas, joku alkoi esiintymään minuna. T: hammaslääkäri
Ehkä nyt taas vedetään liian pitkiä johtopäätöksiä sen mukaan ketä B seuraa instassa? Sehän seurailee välillä jotain random fanejaankin.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä nyt taas vedetään liian pitkiä johtopäätöksiä sen mukaan ketä B seuraa instassa? Sehän seurailee välillä jotain random fanejaankin.
Sen verran haluan ainakin tehdä johtopäätöksiä että huvittaa miten Bojan soluttautuu Kärtsän kavereiden, sukulaisten, työkavereiden ja minkä lie läheisyyteen mutta ei erään blondin xD
https://twitter.com/saallotar/status/1667874616587452416?s=20 jere oli nähnyt jollain fanille jokereiden rannekorun ja sanoi jerelle kertoa terveisille bojanille
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä ainakin olisin sanonut sille suoraan että se on paras erota kun et tämän enempää luota miehees. Tollanen mustasukkainen tönötys ankeuttaa kaiken ja nolaat itses. Sun poikkis elää nyt elämänsä huippuaikaa ja paras kaikille jos väistyt taakse. Hus takas kukkapenkkiin, rutulilja.
Ehkäpä Käärijä itse haluaa pitää rakkaansa lähellä?
Vierailija kirjoitti:
Sitäkin kummempaa, ettei Platskua.
Lopettakaa nyt se naisviha. Ei tuollaista huvita lukea. Kertoo enemmän kirjoittajasta kuin kohteestaan.
Vierailija kirjoitti:
Voiko joku kertoa, millä Jodelin kanavalla nämä juorut on?
Jodel on mutkikas, kun siellä pitää valita kanavan lisäksi myös oikea paikkakunta.
Luulisin, että @käärijä tai @böörijä Helsinki
Vierailija kirjoitti:
Lopettakaa nyt se naisviha. Ei tuollaista huvita lukea. Kertoo enemmän kirjoittajasta kuin kohteestaan.
Tuskin kyse on naisvihasta. On täällä mm. etelistäkin puhuttu kauniisti.
Eksyin K&B Tumblr-maailmaan. o.o :D
Mulla tulee ainakin sellainen tunne tästä yön jälkeen alkaneesta hiljaisuudesta, että jotain on meneillään. Siis muutakin kuin että he chillaavat kumpikin omilla tahoillaan Suomessa. Mikä tässä hieman huvittaa niin Käärijä päivitti someaan jopa ulkomaan lomareissultaan, jossa oli avonsa kanssa. Paikassa ja tilanteessa, jossa nyt ekana luulisi laittavan sen puhelimen taskuun. Sitten tulee Bojan ja molemmat hiljenee somessa, toinen jopa niin tyystin, että pitää epäillä onko hän edes tämän maan kamaralla enää. Kärtsä nyt toki laittanut sen tiktokin jälkeen jotain keikkapätkiä, mutta siinä se.
En todellakaan usko siihen, että Kärtsä kutsuu toisen Suomeen kertoen rakastavansa (aivan sama millaista rakkautta sitten tarkoittikaan) ja sitten jättää hengailemaan muiden kanssa, olivat he Bojanille entuudestaan kuinka tuttuja tahansa. Jos B on yhä Suomessa ja Helsingissä, niin satavarmasti Käärijä ei vietä aikaansa toisella paikkakunnalla yhtään sen enempää kuin on pakko, mökkeillen ihmisten kanssa, joita tulee näkemään kesän aikana enemmän kuin tarpeeksi.
"Syökää sieniä!"