Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
14561/123801 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurattaa,kun shippaajat on oottanut vesi kielellä,että Bojan tulee Suomeen ja nyt ne viettää aikansakin eri kaupungeissa kärtsyn kanssa😀

Vierailija
14562/123801 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisivatko kuitenkin olleet ajamassa takaisin keikan jälkeen? Kuskia voi vaihtaa ja paljon tärkeää odottamassa kotona Jerppu kuitenkin postasi keikkaklipit ja on vielä yöllä ehtinyt katsella fanien storyja useaan kertaan Mökillä varmasti olisi muutakin tekemistä tai ainakin nukkumista. Mut kuka tietää ja ei meidän tarvitsekaan. Olen kuitenkin varma, että K huomioi B:n mahdollisimman hyvin tämän hetken kun B Suomessa 💚

https://twitter.com/__knifeprty__/status/1667824453063942146?cxt=HHwWhI…

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
14563/123801 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://twitter.com/kkuraloaf/status/1667472273492541441/photo/2

en ole nähnyt bojania hymyilevän niin isosti kuin halaamassa bojania 

Vierailija
14564/123801 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asiasta kolmanteen: jos ette jo oo katsoneet areenasta Älä pyyhi kyyneleitä paljain käsin, niin katsokaa! Niin upea, kamala, surullinen ja koskettava! Erittäin vahva suositus!

Torka aldrig tårar uran handskor... luin ne kirjatkin joskus ja varsinkin ekaa kirjaa lukiessa itkin silmät päästäni

Vierailija
14565/123801 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olis niin paljon kuumempi fantasioida jos käärijä kiinteyttäis ton kaljamahansa

Mitä sössötät. Käärijällä on seksikäs kroppa, ja haaveilen pääseväni koskemaan sen vatsaa, rintaa... Menkää te rasvattomien sikspäkkien ihailijat muualle mankumasta. Täällä herkutellaan tosimiehillä eikä millään rahkakuuri-nahkiaisilla.

Rahkakuuri-nahkiainen 🤣 Ihan paras kuvaus.

Mulla on ollut sellainen rahkakuuri-nahkiaismies, joka kokoajan on nostelemassa painoja. Niihinkin kyllästyy. :-D

Vierailija
14566/123801 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Allu ja Eve ovat samalla mökillä, Mikke eri.

Tämän enempää en lähde spekuloimaan ja stalkkaamaan, antaa tosiaan jengin lomailla rauhassa tosiaan. Ja toivotaan että Bojanilla on ollut kivaa Suomessa, oli missä oli. Ihan tervettä pitää välillä sometaukoa. Toivottavasti kuitenkin jälkikäteen postaisi kuvia ja fiiliksiä Suomesta. 😊

Kun somettaminen on iso osa työtä, niin onhan se aivan ihanaa päästä senkin gaydarin alta piiloon edes muutamiksi päiviksi. Ymmärrän hyvin, että nyt ei K:n ja B.n somet laula. Nyt on omaa aikaa. Sometuksen hoitaa nyt toivottavasti matalalla profiililla crew sen, mitä tarvitaan. Emmekä halua ärtyisää pakkokontenttia malediivimalliin, EI!

Vierailija
14567/123801 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootte te kyl kans höpsöjä xD B autto Etelin ylös ja istu vieressä jossain kuvassa ja sen perusteella Etel on nyt pettämässä Bojanin kanssa? xD Haloo nyt taas

Vierailija
14568/123801 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Assuuu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keikkamyyntiä on kritisoitu moneen kertaan, että miksi ihmeessä kierretään jotain perähikiöitä ku pitäisi olla kansainvälisillä areenoilla. Oon itsekin tätä märissyt. Mutta toisaalta on tuossa myös jotain kauhean sympaattista, koko kansan Käärijä. Hänhän on moneen kertaan kiitellyt ja korostanut että Suomen kansa loi tämän ilmiön. Ehkä häntä ei vitutakaan ihan niin paljoa kierrellä siellä kansan parissa. Uskon kyllä että vielä syksyllä riittää kysyntää maailmalla. Ja sitten yhteiskiertue Jokereiden kanssa

Niin, itse koen että yksi aivan ihana juttu Käärijässä on se, että kiertää nimenomaan Suomea. Hän on tuonut ilmi, että haluaa olla Suomen kovin live-esiintyjä, vakauttaa asemansa Suomen musiikkimarkkinoilla, viisuissa edustaa kokosydämisesti Suomea, tuoda voiton Suomelle ja että suomalaiset olis hänestä ylpeitä... Olen saanut käsityksen, että Suomen valloittaminen on se hänen tavoite ollut ja ulkomaille mennään siinä sivussa, jos ehditään. Toki kukaan ei ehkä osannut ennalta arvata, että viisujen jälkeen alkaa sataa keikkapyyntöjä ympäri maailmaa, mutta toisaalta, minusta on todellakin ihanaa, että valtavasta kansainvälisestä kiinnostuksesta huolimatta Käärijä on priorisoinut nimenomaan kotimaan. 💚 "Perähikiöiden" ja "lastentapahtumien" kiertämistä on kritisoitu, mutta edelleen, minusta on huippujuttu, että K haluaa kohdata ja huomioida fanejansa kaikissa ikäluokissa, ympäri Suomea. Minusta se käy nimenomaan yksiin Käärijän aiempien puheiden ja lämminhenkisen persoonan kanssa. Kaikilla ei ole mahdollisuutta matkustaa pääkaupunkiseudulle keikkaa katsomaan, etenkään lasten kanssa, joten on kiva että Kärtsää voi nähdä ympäri Suomea.

Tämä. Mainitsi myös kisojen jälkeisessä haastattelussa että "olisi halunnut lähteä torille porukan kanssa ja se olisi ollut iso juttu" jos voitto olisi tullut. Heti Suomeen tulon jälkeisissä haastatteluissa on vähän kuin eri mies ja näyttää välillä ettei kykene edes katsomaan toimittajia suoraan silmiin eikä itkukaan vaikuta kaukana olevan. Herkkä puoli tulee esille ja yhdessä kohtaa sanoo että "toivottavasti Suomen kansa on ylpeä mutta ymmärrän jos eivät ole". Niin monessa kohtaa tuo esille sitä että tässä ollaan yhdessä ja ihan sama vaikka ollaan eri puolilta kotoisin jne. 

Itselleni euroviisufanina oli suuri juttu se että osallistuminen ei ollut mikään häpeällinen juttu ja pelkkä "musiikinpromoamiskeikka" ja "toivottavasti unohdatte tämän jälkeen että olen koskaan näissä karkeloissa ollutkaan". Näitä on kuultu joiltakin aiemmilta edustajilta. Toivottavasti joskus nähdään vielä k väliaikanumerona ja ehdottomasti ainakin jos voitto joskus Suomeen tulee. Itsekkin onneksi sanoi että voi esiintyä ja antaa silleen takasin niille jotka häntä ovat tukeneet. Suuri kunnioitus Jereä kohtaan kaikesta ja toivon vaan kaikkea hyvää.

Vierailija
14569/123801 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asiasta kolmanteen: jos ette jo oo katsoneet areenasta Älä pyyhi kyyneleitä paljain käsin, niin katsokaa! Niin upea, kamala, surullinen ja koskettava! Erittäin vahva suositus!

Torka aldrig tårar uran handskor... luin ne kirjatkin joskus ja varsinkin ekaa kirjaa lukiessa itkin silmät päästäni

Ärsyttää kun jää kirjoitusvirheitä :D UTAN handskor

Vierailija
14570/123801 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän jännä, jos K on perämetässä mökillä tän päivän ja matkannut sinne jo eilen. B jäänyt Helsinkiin Etelin ja kumppanien kanssa. Eivät ihan hirmuisesti B ja K kyllä aikaa yhdessä tällä reissulla vietä, mutta ehkä B on yhtälailla hyviä ystäviä myös Käärijä crewn kanssa.

Kyllä B on mökille hommautunut. Ihan takuulla. Haluaa kokea tätä luontolomailua kauniilla seudulla.

Asun stadissa, iso kesätalo Savonlinnan lähellä. Se seutu on ihan oikeesti sellainen kesäparatiisi, että kyllä muutaman tunnin jaksaa matkustaa, että sinne pääsee. Siellä menettää ajantajun eikä koskaan enää halua lähteä pois! Vaikka olisi kuuma 24. Ja toi on eurooppalaiselle tosi uniikki ja tavoiteltu kokemus. Satunpa tietämään.

Vierailija
14571/123801 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootte te kyl kans höpsöjä xD B autto Etelin ylös ja istu vieressä jossain kuvassa ja sen perusteella Etel on nyt pettämässä Bojanin kanssa? xD Haloo nyt taas

Onko se Samu jossain reissussa, vai miksi siitä ei puhuta mitään? Luulisi, että jos on biletetty porukalla Helsingin yössä, niin olisi ollut mukana.

Vierailija
14572/123801 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsokaa ton mökin mistä joku laitto linkin kuvia ja verratkaa niihin mitä on näkynyt instassa esim alluprkl stoorissa, se tosiaan on sama mökki

Ja tällä tiedolla tekee mitä?

Vierailija
14573/123801 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.instagram.com/salme.a.e/

Stooreissa Rautalammin keikalta. 🥰🥰

Vierailija
14574/123801 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvostan sitä, että K&B eivät roiku somessa lomansa aikana. Silti toivon meidän saavan edes yhden yhteiskuvan heistä, ennen kuin B palaa kotiin<3

Vierailija
14575/123801 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kyllä tainnu ihan liikaa seurata tätä draaman kaarta koska näin eilen tosi härskiä unta Kärtsästä ja Bojanista 😁 tosi outoa kun en ikinä näe pervoja unia ja en itse edes ollut unessa mukana mitenkään, vaan noi kaksi keskenään. Ihan säikähin kun heräsin.

Vierailija
14576/123801 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katsokaa ton mökin mistä joku laitto linkin kuvia ja verratkaa niihin mitä on näkynyt instassa esim alluprkl stoorissa, se tosiaan on sama mökki

Ja tällä tiedolla tekee mitä?

No ei mitää ihmeellistä mutta mietin sitä vaan että joku oikeesti kaivo jostain sen mökin missä ne on.

Vierailija
14577/123801 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko se Samu jossain reissussa, vai miksi siitä ei puhuta mitään? Luulisi, että jos on biletetty porukalla Helsingin yössä, niin olisi ollut mukana.

Samulla on ollut keikkoja, tiedetään, ettei ole Helsingissä. Nämä suhdespekulaatiot on selvää trollaamista. Siksi ei meidänkään kannattaisi tällä päätämme vaivata. Onpa nähty jo päivän dramaattinen ketjusta poistumisilmoituskin aiheen tiimoilta.

Vierailija
14578/123801 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon kyllä tainnu ihan liikaa seurata tätä draaman kaarta koska näin eilen tosi härskiä unta Kärtsästä ja Bojanista 😁 tosi outoa kun en ikinä näe pervoja unia ja en itse edes ollut unessa mukana mitenkään, vaan noi kaksi keskenään. Ihan säikähin kun heräsin.

Mä oon nähnyt vain kaksi härskiä unta käärijästä tässä kevään aikana. Ehkä mun alitajunta tykkää enemmän Käärijästä kun ei ole Bojania näkynyt x)

Vierailija
14579/123801 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerro toki lisää jättäen ne pervoimmat yksityiskohdat pois!

Vierailija
14580/123801 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko jo nähneet KB:n vessa-videon? 😳

https://twitter.com/heyitsmxrina/status/1667533542589341696?s=20

Ketju on lukittu.