Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon kyllä tainnu ihan liikaa seurata tätä draaman kaarta koska näin eilen tosi härskiä unta Kärtsästä ja Bojanista 😁 tosi outoa kun en ikinä näe pervoja unia ja en itse edes ollut unessa mukana mitenkään, vaan noi kaksi keskenään. Ihan säikähin kun heräsin.
Kerro toki lisää jättäen ne pervoimmat yksityiskohdat pois!
Kyllä ne yksityiskohdatkin kelpaa, kun kerrot meille vain!
Vierailija kirjoitti:
Oletteko jo nähneet KB:n vessa-videon? 😳
https://twitter.com/heyitsmxrina/status/1667533542589341696?s=20
Juu, mutten vielä tänään, joten kiitos!
Vierailija kirjoitti:
https://www.instagram.com/salme.a.e/
Stooreissa Rautalammin keikalta. 🥰🥰
Ihana Kärtsäri, ihanasti osaa ottaa yleisön oli sitten Tavastian lavalla tai Rautalammilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon kyllä tainnu ihan liikaa seurata tätä draaman kaarta koska näin eilen tosi härskiä unta Kärtsästä ja Bojanista 😁 tosi outoa kun en ikinä näe pervoja unia ja en itse edes ollut unessa mukana mitenkään, vaan noi kaksi keskenään. Ihan säikähin kun heräsin.
En nyt oikee tiedä mitä siitä ees voisi tai ennenkaikkea kehtaa edes kertoa 😅 ainakin Kärtsän yksiössä olivat, muistan että se iso taulu oli siinä unessa ja Kärtsä ehdottomasti oli top 🙈
Mä olen nähnyt Kärtsåstä vain kerran jotain lakanoissapyörimisunta ja se oli silloin tammikuussa ccc-videon julkaisun aikaa. Olin katsonut videota hmmm aika monta kertaa.
Sitten mitä muuta on koitunut B & k -shippailusta... töissä kerran tietokoneella kirjoitin ajatuksissani "bojan" yhteen kenttään, onneksi ei ollut mikään asiakirja tai meili jota olisin ollut lähettämässä. Nauratti kyllä kun huomasin mitä olin kirjoittanut.
Vierailija kirjoitti:
Arvostan sitä, että K&B eivät roiku somessa lomansa aikana. Silti toivon meidän saavan edes yhden yhteiskuvan heistä, ennen kuin B palaa kotiin<3
Toivomus kuvakollaasista: saunan lauteilla, laiturilla auringonotossa ja SUP-lautailemassa. En toki mitenkään tarkoituksella valinnut aiheita, joissa riittää vähempikin vaatetus... 🥵
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En nyt oikee tiedä mitä siitä ees voisi tai ennenkaikkea kehtaa edes kertoa 😅 ainakin Kärtsän yksiössä olivat, muistan että se iso taulu oli siinä unessa ja Kärtsä ehdottomasti oli top 🙈
Toivotaan että universumi manifestoi todelliset tapahtumat sun päähän jostain syystä :D
%3DVierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Allu ja Eve ovat samalla mökillä, Mikke eri.
Tämän enempää en lähde spekuloimaan ja stalkkaamaan, antaa tosiaan jengin lomailla rauhassa tosiaan. Ja toivotaan että Bojanilla on ollut kivaa Suomessa, oli missä oli. Ihan tervettä pitää välillä sometaukoa. Toivottavasti kuitenkin jälkikäteen postaisi kuvia ja fiiliksiä Suomesta. 😊Kun somettaminen on iso osa työtä, niin onhan se aivan ihanaa päästä senkin gaydarin alta piiloon edes muutamiksi päiviksi. Ymmärrän hyvin, että nyt ei K:n ja B.n somet laula. Nyt on omaa aikaa. Sometuksen hoitaa nyt toivottavasti matalalla profiililla crew sen, mitä tarvitaan. Emmekä halua ärtyisää pakkokontenttia malediivimalliin, EI!
"Ja sä et saa mua kii
Mul on nyt parempaa tekemistä
En mä millää jaksa raportoida teille mun menemistä
Taikka ottaa kuvii safkoista, pihveistä mehevistä
Kuvii kolmen tähden matkoista tai uusista hepenistä
Vaikket kuule täst epelistä, oon silti ihan alright
Ku mä oon lomalla oon lentotilas all time
Välimeren aallois huljutan mun pottaa
Voin snäppää varjon alla
Mä oon ruskeempi ku koskaa (ruskeempi ku koskaa)
(Mitä, häh)
(Se on totta vaik mulla ei oo kuvaa siit)
Mä oon alright
Vaikka matkaisin merten taa ilman nettii
Mä oon alright
Ja pistän tulee pullopostii sulle kuha ehdin (hey)
Mä oon alright (mä oon alright)
Hei mä oon alright (mä oon alright)
Vaikken oo online (vaikken oo online)
(Mä oon alright)
Eli älä stressaa
Jos en oo tavotettavis
En jaksa snäppää (en)
Enkä tekstaa"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän jännä, jos K on perämetässä mökillä tän päivän ja matkannut sinne jo eilen. B jäänyt Helsinkiin Etelin ja kumppanien kanssa. Eivät ihan hirmuisesti B ja K kyllä aikaa yhdessä tällä reissulla vietä, mutta ehkä B on yhtälailla hyviä ystäviä myös Käärijä crewn kanssa.
Kyllä B on mökille hommautunut. Ihan takuulla. Haluaa kokea tätä luontolomailua kauniilla seudulla.
Jos B:n olis ollu tarkotus tonne mennä se olis menny K:n ja seurueen kanssa. Tiiätkö miten kaukana se on Helsingistä? Ei se sinne mitenkään itsekseen pääsis.
Mutta siinä ei vain olisi mitään järkeä, että K just nyt päättäisi jäädä mökkeilemään edes päiväksi, kun hänellä on harvinaisia vieraita. Joko B on tuolla mökillä mukana ( vaikka sitten mennyt tänään) tai sitten K on lähtenyt Helsinkiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.instagram.com/salme.a.e/
Stooreissa Rautalammin keikalta. 🥰🥰Ihana Kärtsäri, ihanasti osaa ottaa yleisön oli sitten Tavastian lavalla tai Rautalammilla.
Aikuisten Kärtsäri vauhdissa. Hyvin vetää ja jengi mukana. Toi kaveri on syntynyt stagelle. Yleisö mylvii ja välillä pogoo.
E on kyllä todella kaunis ja mikä kroppa!
Minä olin siellä ratikkakeikalla ja tyttis oli siellä. Vaikutti todella hiljaiselta mutta myös vaikeasti lähestyttävältä. Hieman ylimielisen oloinen. Eikä todellakaan kaunis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hemmetti ku tää ei ole ikärajallinen ketju, haluisin tietää lisää...
Oo jodelissa lisää juoruja helsinkisaagasta 🥰
Bojan on Helsingissä t. silminnäkijä
Vierailija kirjoitti:
Katsokaa ton mökin mistä joku laitto linkin kuvia ja verratkaa niihin mitä on näkynyt instassa esim alluprkl stoorissa, se tosiaan on sama mökki
Eikö tällä managerilla tai Alulla ole mitään oikeutta yksityisyyteen tai esim. oikeutta viettää aikaa puolisonsa kanssa? Kaikkea te kanssa kyttätte tai spekuloitte. Pitäkää edes näiden kahden yksityiselämä poissa tältä palstalta.
Vierailija kirjoitti:
Minä olin siellä ratikkakeikalla ja tyttis oli siellä. Vaikutti todella hiljaiselta mutta myös vaikeasti lähestyttävältä. Hieman ylimielisen oloinen. Eikä todellakaan kaunis.
Eikö sen olis pitänyt olla päiväsaikaan työssä? Vai pitikö rokulia kun ei uskalla päästää Käreä lainkaan silmistään?
Vierailija kirjoitti:
Oo jodelissa lisää juoruja helsinkisaagasta 🥰
No laitapa tänne.
Vierailija kirjoitti:
Bojan on Helsingissä t. silminnäkijä
Oliko erään komean ja hyvä hampaisen miehen seurassa? T: hammaslääkäri
näkisinpä itsekin, oon kade xD