Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Voitte lopettaa spekuloinnin, Bojan on minun luonani. T: hammaslääkäri
Olitko sä se hampilääkäri, joka oli antamassa Käärijälle suuhoitoa? Ihan vaan hammaskivet olit poistamassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä uskon että tuo mökki on ollu eilisen keikkaporukan yöpymispaikkana koska eivät varmaan halunneet yötä vasten matkustaa takaisin Helsinkiin. Nyt heräilevät, saunovat, safkaavat ja jatkavat kotimatkaa. Samaan aikaan Bojan ja tanssijat on viettäneet aikaa Helsingissä tai jonkun mökillä Etelä-Suomessa. Jos olisivat olleet mukana Rautalammilla niin eiköhän heidät olisi nähty lavallakin.
Todennäköisin skenaario tämä
Oisko esim niin et Bojan ois matkalla tonne mökille vaikka Etelin/jonkun muun kanssa. Jos kerran saunaa lämmitellään. Ja luulis että K haluis beelle näyttää mökkielämääkin
Mä en jaksa uskoa et erikseen olis sinne asti nyt lähtenyt. Eiköhän porukka viimestään huomenna sieltä jo poiskin ajele, ehkä jo tänään.
Oikeestiko meinaat että best friend lentää muutamaksi päiväksi Suomeen ja siitä ajasta sitten kaksi päivää Kärtsä on jossain mökkeilemässä ja baby yksin/tanssijoiden kanssa Helsingissä. Jos kerran siellä nyt saunaa lämmitellään niin tarkoittanee että ei tän päivän aikana olla Helsingissä.
Kyllä. Näin on, helsingissä b on. Koita vaan kestää.
No jos näin on niin sitten mä alan uskoa siihen teoriaan että se ei ollutkaan Jere jonka takia B tänne tuli vaan ihan joku muu. Eli E
Miten tää E on nyt noussut näin suureen rooliin? Mun mielestä on ihan selvää että he varmasti ovat kavereita, kun ovat luuktavasti tutustuneet ihan samaan aikaan kuin käärijäkin bojanin kanssa. Mutta onko siis jotain syitä kuvitella että kumpikaan olisi kiinnostunut toisesta? Kuvia, videota? Esimerkiksi se keikan lopun kuva jossa bojan vähän hölmösti ottaa tukea etelin selästä ja heti perään auttaa hänet ylös, on mielestäni lähinnä vain ystävällinen ja kohtelias ele, ei mikään mieletön halu koskettaa. Siis jos vertaa bojanin olemusta oikeastaan missä tahansa kuvassa käärijän kanssa, ei puhuta samasta asiasta ollenkaan! Eli onko siis kuitenkin jotain mitä en vaan ole älynnyt vai onko tämä nyt ihan vaan täällä kehkeytynyt sivujuonne?
Vierailija kirjoitti:
voitteko lopettaa noi etel ja bojan jutut, ihan oikeesti luuletteko että bojan tuli tänne kattomaan eteliä, voi jeesus
Ei tiedetä ketä tuli katsomaan, mutta jos jodelin juoru oli totta niin enemmän b viettää aikaa e kanssa :D
uuuh <3 vaikka olisi muuten mitä mieltä tahansa niin pakko se on myöntää että Jerellä on komeat kasvot
https://www.tumblr.com/leoniedepp/719813259843207168/he-lives-for-the-a…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
alluprkl instastoorissa näyttää myös olevan sama mökki.
Parempi fiilis jotenkin ku tietää et ovat isolla lössillä siellä eikä oo mikään kutureissu .. tai voihan se sitäkin toki olla mut jos siellä 10 ihmistä ni tunnelmat ei niin intiimit.
Vaikea sanoa onko Bojan matkassa vai missä on.
Ohhoh varmaan kivaa heillä ....
Niin, että tuli Käärijän vieraaksi, mutta hädin tuskin on edes tekemisissä (keikkaa lukuunottamatta).
Isossa mökissä, jossa on paljon tilaa sisällä ja ulkona, voi ottaa yhteistä aikaa vaikka kuinka. Ei koko ajan tarvitse roikkua samassa isossa remmissä. Ja tilaa näyttäisi olevan. Siten myös tilaa omille jutuille.
Jos kattoi allurpkl vanhoja musastooreja, evvk ollut mukana kuvioissa jo 216vk sitten kun on repostannut sen stoorin.
Mikäköhän tausta tällä managerilla oikein on
Vierailija kirjoitti:
Olis niin paljon kuumempi fantasioida jos käärijä kiinteyttäis ton kaljamahansa
Mitä sössötät. Käärijällä on seksikäs kroppa, ja haaveilen pääseväni koskemaan sen vatsaa, rintaa... Menkää te rasvattomien sikspäkkien ihailijat muualle mankumasta. Täällä herkutellaan tosimiehillä eikä millään rahkakuuri-nahkiaisilla.
Allu ja Eve ovat samalla mökillä, Mikke eri.
Tämän enempää en lähde spekuloimaan ja stalkkaamaan, antaa tosiaan jengin lomailla rauhassa tosiaan. Ja toivotaan että Bojanilla on ollut kivaa Suomessa, oli missä oli. Ihan tervettä pitää välillä sometaukoa. Toivottavasti kuitenkin jälkikäteen postaisi kuvia ja fiiliksiä Suomesta. 😊
Mä en edes tajunnut että se Etel on jotenkin tunnettu julkkis. En siis ole ymmärtänyt seurata näitä tanssijoita ollenkaan missään somessa, mutta nyt olen kytännyt että tuleeko niitten stoorihin jotain kiinnostavaa. Siis ymmärrän toki että bojan on heihin tutustunut mutta ei kieltämättä tullut mieleenkään, että heidän seurassaan on vippitilat käytössä jne. Olen vähän moukkamaisesti pitänyt tanssijoita kuitenkin koko esityksessä hiukan enkä todellakaan tiennyt heidän nimiään, ja nytkin jouduin googlettamaan että kuka tämä etel oikein on.
Asiasta kolmanteen: jos ette jo oo katsoneet areenasta Älä pyyhi kyyneleitä paljain käsin, niin katsokaa! Niin upea, kamala, surullinen ja koskettava! Erittäin vahva suositus!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä uskon että tuo mökki on ollu eilisen keikkaporukan yöpymispaikkana koska eivät varmaan halunneet yötä vasten matkustaa takaisin Helsinkiin. Nyt heräilevät, saunovat, safkaavat ja jatkavat kotimatkaa. Samaan aikaan Bojan ja tanssijat on viettäneet aikaa Helsingissä tai jonkun mökillä Etelä-Suomessa. Jos olisivat olleet mukana Rautalammilla niin eiköhän heidät olisi nähty lavallakin.
Oisko esim niin et Bojan ois matkalla tonne mökille vaikka Etelin/jonkun muun kanssa. Jos kerran saunaa lämmitellään. Ja luulis että K haluis beelle näyttää mökkielämääkin
Mä en jaksa uskoa et erikseen olis sinne asti nyt lähtenyt. Eiköhän porukka viimestään huomenna sieltä jo poiskin ajele, ehkä jo tänään.
Oikeestiko meinaat että best friend lentää muutamaksi päiväksi Suomeen ja siitä ajasta sitten kaksi päivää Kärtsä on jossain mökkeilemässä ja baby yksin/tanssijoiden kanssa Helsingissä. Jos kerran siellä nyt saunaa lämmitellään niin tarkoittanee että ei tän päivän aikana olla Helsingissä.
No jos näin on niin sitten mä alan uskoa siihen teoriaan että se ei ollutkaan Jere jonka takia B tänne tuli vaan ihan joku muu. Eli E
Miten tää E on nyt noussut näin suureen rooliin? Mun mielestä on ihan selvää että he varmasti ovat kavereita, kun ovat luuktavasti tutustuneet ihan samaan aikaan kuin käärijäkin bojanin kanssa. Mutta onko siis jotain syitä kuvitella että kumpikaan olisi kiinnostunut toisesta? Kuvia, videota? Esimerkiksi se keikan lopun kuva jossa bojan vähän hölmösti ottaa tukea etelin selästä ja heti perään auttaa hänet ylös, on mielestäni lähinnä vain ystävällinen ja kohtelias ele, ei mikään mieletön halu koskettaa. Siis jos vertaa bojanin olemusta oikeastaan missä tahansa kuvassa käärijän kanssa, ei puhuta samasta asiasta ollenkaan! Eli onko siis kuitenkin jotain mitä en vaan ole älynnyt vai onko tämä nyt ihan vaan täällä kehkeytynyt sivujuonne?
En tiedä onko esim. siitä videota, kun esityksen jälkeen E piti kättään B:n reidellä huomattavan pitkään. Laittoi jopa täysin tietoisesti kätensä takaisin siihen reidelle ajateltuaan ensin jo irrottaa otteensa.
Vierailija kirjoitti:
Vähän jännä, jos K on perämetässä mökillä tän päivän ja matkannut sinne jo eilen. B jäänyt Helsinkiin Etelin ja kumppanien kanssa. Eivät ihan hirmuisesti B ja K kyllä aikaa yhdessä tällä reissulla vietä, mutta ehkä B on yhtälailla hyviä ystäviä myös Käärijä crewn kanssa.
Kyllä B on mökille hommautunut. Ihan takuulla. Haluaa kokea tätä luontolomailua kauniilla seudulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin. Yläkroppa on muuten täydellinen ja sitä sietääkin näytellä.
Mä rakastan sen vatsaa! Just tollasena.
Sama. Mun polvet on ihan hyytelöä aina kun nään Jeren kropan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän jännä, jos K on perämetässä mökillä tän päivän ja matkannut sinne jo eilen. B jäänyt Helsinkiin Etelin ja kumppanien kanssa. Eivät ihan hirmuisesti B ja K kyllä aikaa yhdessä tällä reissulla vietä, mutta ehkä B on yhtälailla hyviä ystäviä myös Käärijä crewn kanssa.
Kyllä B on mökille hommautunut. Ihan takuulla. Haluaa kokea tätä luontolomailua kauniilla seudulla.
Jos B:n olis ollu tarkotus tonne mennä se olis menny K:n ja seurueen kanssa. Tiiätkö miten kaukana se on Helsingistä? Ei se sinne mitenkään itsekseen pääsis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Trollit nostaa sitä esiin, kun huomaavat että saa alapeukkuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sössötät. Käärijällä on seksikäs kroppa, ja haaveilen pääseväni koskemaan sen vatsaa, rintaa... Menkää te rasvattomien sikspäkkien ihailijat muualle mankumasta. Täällä herkutellaan tosimiehillä eikä millään rahkakuuri-nahkiaisilla.
Rahkakuuri-nahkiainen 🤣 Ihan paras kuvaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En myöskään tajua. Bojan varmasti arvostaa Etelin iloista seuraa mutta ei heidän välillä ystävyyttä enempää näy. B:llä on kohteliaat käytöstavat, Suomessa ei poikia opeteta huomioimaan naisia noin (tuo ylösauttaminen vaikkei periaatteessa tarvitsisi mutta kohteliaisuudesta tehdään).
Mä olen huomannut, että monesti ihmiset valitsee vähän itseään muistuttavia kumppaneita kasvoiltaan. Joilla on jotain samaa kasvonpiirteissä. En sano, että siis suoraan kumppani on oma kopio, mutta joku kumppanin kasvoissa muistuttaa omista piirteistä.
Jep, eiköhän noi vapaa-aikansa vietä muiden ihmisten kanssa, koska muuten ovat niin kiinteästi toistensa kanssa.