Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
14521/123801 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

voitteko lopettaa noi etel ja bojan jutut, ihan oikeesti luuletteko että bojan tuli tänne kattomaan eteliä, voi jeesus

Vierailija
14522/123801 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä uskon että tuo mökki on ollu eilisen keikkaporukan yöpymispaikkana koska eivät varmaan halunneet yötä vasten matkustaa takaisin Helsinkiin. Nyt heräilevät, saunovat, safkaavat ja jatkavat kotimatkaa. Samaan aikaan Bojan ja tanssijat on viettäneet aikaa Helsingissä tai jonkun mökillä Etelä-Suomessa. Jos olisivat olleet mukana Rautalammilla niin eiköhän heidät olisi nähty lavallakin.

Todennäköisin skenaario tämä

Oisko esim niin et Bojan ois matkalla tonne mökille vaikka Etelin/jonkun muun kanssa. Jos kerran saunaa lämmitellään. Ja luulis että K haluis beelle näyttää mökkielämääkin

Mä en jaksa uskoa et erikseen olis sinne asti nyt lähtenyt. Eiköhän porukka viimestään huomenna sieltä jo poiskin ajele, ehkä jo tänään.

Oikeestiko meinaat että best friend lentää muutamaksi päiväksi Suomeen ja siitä ajasta sitten kaksi päivää Kärtsä on jossain mökkeilemässä ja baby yksin/tanssijoiden kanssa Helsingissä. Jos kerran siellä nyt saunaa lämmitellään niin tarkoittanee että ei tän päivän aikana olla Helsingissä.

Kyllä. Näin on, helsingissä b on. Koita vaan kestää. 

No jos näin on niin sitten mä alan uskoa siihen teoriaan että se ei ollutkaan Jere jonka takia B tänne tuli vaan ihan joku muu. Eli E

Tää B&E shippaus on ihan tylsää ja menee aiheen ohi, tehkää vaikka oma ketjunne sille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
14523/123801 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kans usko et Bojan jaksas jotain Rautalammin reissua, jos muutenkin suht lyhyt visiitti täällä. Ajomatka niin pitkä ja sit olis ollut Käärijän keikka ja yö mökillä. Ja taas tuntikausia autossa jöpötystä. Luultavasti on tosiaan jäänyt Helsingin yöhön bailaamaan ja ehkä huomenna viettää aikaa vielä Jeren kanssa, ehkä käyvät studiolla.

Kyllä Suomeen tulevat ulkkarivieraat yleensä haluaa nimenomaan kokea mökkitunnelmaa järvenrannalla, eikä pyöriä jossain kaupungissa, jotka kuitenkin kaikkialla aika samanlaisia.

Miksei mut kyseessä kuitenkin 24-vuotias poika. Ehkä enemmän näkemistä ja tekemistä Helsingin yössä hänelle.

Vierailija
14524/123801 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko meidän mökkiteoria siis totta kuitenkin!

Jodelissa joku väitti et B olis ollut yöelämässä Etel/Aku seurueessa. Sehän on toki vain väite.

Minun 19-vuotias tyttö väitti myös, että olivat olleet liikenteessä yhdessä. Spekulaatiota kuitenkin kaikki.

Luulisi, että tästä olisi edes jotain kuvamateriaalia olemassa, jos totta? Ihan varmasti joku tunnistaa B:n Helsingin yössä.

Ei välttämättä. Ollaan oltu VIP tiloissa, yksityisbileissä jne.

MIllä perusteella vip-tiloissa? Ei näistä taida kukaan niin iso stara olla, että sellaisen ovet avautuisivat. Ja jos taas on ollut yksityisbileet, miksi *kaikki* tietäisivät niistä jossain jodelissa?

Meinaatko ettei Etelillä, Akulla tai Käärijällä ole suhteita? Minäkin olen ollut VIP tiloissa, vaikka en ole julkkis. Yksityisbileisiinkin saatetaan mennä vaikka jonkun ruokaraflan kautta jne.

No ei se käärijä sieltä rautalammilta ole varannut kellekään mitään vippitiloja helsingin yöstä 😂 Mutta joo, heti kun joku kertoo missä tai kenen kanssa tämä kolmikko Etel, Bojan ja Aku nähtiin, uskon toki. Just nyt nämä kaikki nimet ovat niin pieniä tekijöitä, ettei heistä varmaan kellään olisi mitään mahdollisuutta kysellä että etkö sä tiedä kuka mä olen.

No miksi Käärijän edes itse tarvitsisi varata mitään tiloja mistään? Nyt vähän suhteellisuudentajua noihin kommentteihin. Samulla ja Etelillä on kyllä lääniä ja suhteita, samoin Akulla.

Vierailija
14525/123801 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän me tiedetä että Käärijä on jäänyt sinne Savoon mökkeilemään, ehkä sinne on jäänyt vain muu crew ja K on mennyt takaisin Bojanin luo katsomaan salkkareita ja sitten studioon. 🥰

Vierailija
14526/123801 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

alluprkl instastoorissa näyttää myös olevan sama mökki.

Parempi fiilis jotenkin ku tietää et ovat isolla lössillä siellä eikä oo mikään kutureissu .. tai voihan se sitäkin toki olla mut jos siellä 10 ihmistä ni tunnelmat ei niin intiimit.

Vaikea sanoa onko Bojan matkassa vai missä on.

Ohhoh varmaan kivaa heillä ....

Niin, että tuli Käärijän vieraaksi, mutta hädin tuskin on edes tekemisissä (keikkaa lukuunottamatta).

Vierailija
14527/123801 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Värikkäät piironkipöytäliinat

Vierailija
14528/123801 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän jännä, jos K on perämetässä mökillä tän päivän ja matkannut sinne jo eilen. B jäänyt Helsinkiin Etelin ja kumppanien kanssa. Eivät ihan hirmuisesti B ja K kyllä aikaa yhdessä tällä reissulla vietä, mutta ehkä B on yhtälailla hyviä ystäviä myös Käärijä crewn kanssa.

Varmaan haluaa viettää sellasiten ihmisten kanssa aikaa jotka osaa puhua englantia :D

Vierailija
14529/123801 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän jännä, jos K on perämetässä mökillä tän päivän ja matkannut sinne jo eilen. B jäänyt Helsinkiin Etelin ja kumppanien kanssa. Eivät ihan hirmuisesti B ja K kyllä aikaa yhdessä tällä reissulla vietä, mutta ehkä B on yhtälailla hyviä ystäviä myös Käärijä crewn kanssa.

Varmaan haluaa viettää sellasiten ihmisten kanssa aikaa jotka osaa puhua englantia :D

Rakkauden kieli on universaali. <3 <3 <3

Vierailija
14530/123801 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei varmasti ole ajettu yöllä neljää tuntia takas Helsinkiin sieltä. Kukaan niistä. Ovat mökillä ketä siellä nyt on ja Bojan Helsingissä Etelin ja kumppaneiden kanssa, esim Matti.

Vierailija
14531/123801 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitte lopettaa spekuloinnin, Bojan on minun luonani. T: hammaslääkäri

Vierailija
14532/123801 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bojan bongattu eilen Hartolan ABC:lla. Ja tämä on varma tieto. Pöytäliinat paljasti. T. Pena

Vierailija
14533/123801 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä eli tallessa on. Pidä hyvä huoli meidän pojasta! Ja lämpimänä Jereä varten ..

Vierailija
14534/123801 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
14535/123801 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä väsytä liikaa.

Vierailija
14536/123801 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ois meikän hyvä väli pitää vähän taukoa, ja palata vasta kun on oikeasti jotain todisteita tullut olinpaikoista. Pelkkää piironkien liinojen vertailua täällä yms. muuta oleellista 😆 Oikea elämä kutsuu, no ainakin hetkeksi.

Vierailija
14537/123801 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä uskon että tuo mökki on ollu eilisen keikkaporukan yöpymispaikkana koska eivät varmaan halunneet yötä vasten matkustaa takaisin Helsinkiin. Nyt heräilevät, saunovat, safkaavat ja jatkavat kotimatkaa. Samaan aikaan Bojan ja tanssijat on viettäneet aikaa Helsingissä tai jonkun mökillä Etelä-Suomessa. Jos olisivat olleet mukana Rautalammilla niin eiköhän heidät olisi nähty lavallakin.

Todennäköisin skenaario tämä

Oisko esim niin et Bojan ois matkalla tonne mökille vaikka Etelin/jonkun muun kanssa. Jos kerran saunaa lämmitellään. Ja luulis että K haluis beelle näyttää mökkielämääkin

Mä en jaksa uskoa et erikseen olis sinne asti nyt lähtenyt. Eiköhän porukka viimestään huomenna sieltä jo poiskin ajele, ehkä jo tänään.

Oikeestiko meinaat että best friend lentää muutamaksi päiväksi Suomeen ja siitä ajasta sitten kaksi päivää Kärtsä on jossain mökkeilemässä ja baby yksin/tanssijoiden kanssa Helsingissä. Jos kerran siellä nyt saunaa lämmitellään niin tarkoittanee että ei tän päivän aikana olla Helsingissä.

Kylmää ajatuskin että baby olisi jätetty yksin 💔

Vierailija
14538/123801 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.tumblr.com/feelsforsterek/719748356556111873/kaarija-and-bo…

This guy is my puppy

And show must go on.

Vierailija
14539/123801 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka olisivat jääneet yöksi, niin tuskinpa klo 15 rauhassa lämmiteltäisiin Rautalammilla saunaa keikkaporukalla, eiköhän aamusta ole palattu kotiin.ja kai tuo crew nyt vapaalla jakaantuu, voi olla ihan omakin elämä K:n kiertuetyön lisäksi 😃

Vierailija
14540/123801 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sellanen tarkka pläni mun elämän kanssa että tän ketjun seuraus vähenee nyt :D Ehkä sen aika on nyt kun ollaan tällä pöytäliinatasolla. Pitää sitten kattoa taas jos on jotain uusia mielenkiintosia somekäänteitä! Sen verran kuiten pitää olla hereillä että saa JO-liput jos ja kun ne tulee myyntiin kun he tulevat Suomeen. >>>>

Ketju on lukittu.