Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
1421/123801 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Kärtsä ulkomaille halajaa, niin seiska on silloin hyttysen kokoinen riesa. Pahempia on mm. ne brittien omat.

Vierailija
1422/123801 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä aiemmassa videossa K nimittää B:a "pusimaniksi" (kuulostaa aika onomatopoeettiselta - pus pus - tai vähintään hellittelysanalta) eikä ollenkaan siltä mitä oli tarkoitus eli businessman. Sitten B pyytää, ettei enää videoida. Jotenkin tylsää että video on päätynyt jakoon.

Jo K:lla todella on tyttöystävä, niin kummallista käytöstä Liverpoolissa. Kyllä hän niin flirttailevalta ja ihastuneelta vaikutti.

Vai pussy magnet? Ja mitä Bojan sanoo sen jälkeen ku Käärijä kehuu hänen ulkonäköä? Jotain sen suuntaan kuin "I always like to think" ... sit keskeytyy jatkaa "if I'm going to take a picture for/with you"

Mun mielestä B sanoo tuossa videon loppupuolella "I always like to see ... when ... enter the green room", johon K "no, you don't say that" ja B lopuksi kameralle "not media" tai "enough media". Itse veikkaan, että koko lause on "I always like to see how women react when you enter the green room". Se sopisi vastaukseksi siihen mitä K aiemmin sanoi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1423/123801 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bojanista muuten tehty paljon hienompia fanipiirroksia, kuin Käärijästä. Voi olla, että K:n kasvot hankalampi hahmottaa, kun melkein aina eri näköinen. Paitsi hymykuvat.

Edes Katariina Souri ei saanut naamasta näköistä.

Vierailija
1424/123801 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleekohan bojan käärijä tavastia,keikalle

Vierailija
1425/123801 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta B on tuossa viimeisimmässä haastattelussa jotenkin tosi aito. Olkoonkin parta ajamatta ja väsyneen näköinen. Viisukuplassa sillä oli sellainen porukan huvittajan rooli ja muutenkin aina piti olla jotenkin esillä (edustaminen?). Ja toinen sitten se fanipoikana oleminen Kärtsän kanssa. Siitä olen samaa mieltä, että aika erilainen B tässä kuin viisuissa, mutta mä olen ihan myönteisesti yllättynyt. Spurgu Bojan😄

Vierailija
1426/123801 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tyttöystävä on mukana tapaamisissa, kun B tulee Suomeen, niin putoan ja korkealta. Koko eilisen illan kuljin ääliömäinen hymy naamalla sen jälkeen, kun kävi ilmi, että B on tulossa, eikä edes keikalle, vaan ihan tapaamaan Kärtsää.

Vierailija
1427/123801 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

onkohan slovenian puolella tällaista samanlaista villitystä näiden kahden ympärillä :D

Vierailija
1428/123801 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tyttöystävä on mukana tapaamisissa, kun B tulee Suomeen, niin putoan ja korkealta. Koko eilisen illan kuljin ääliömäinen hymy naamalla sen jälkeen, kun kävi ilmi, että B on tulossa, eikä edes keikalle, vaan ihan tapaamaan Kärtsää.

Tuskin se nyt jatkuvasti mukana on

Vierailija
1429/123801 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten vasta pohjat putoaa, kun kuvittelee, miten tyttis on Liverpoolissa kävellyt näiden kahden edessä vähän piilossa, jotta saadaan meille bromancen janoisille kuvattua materiaalia.😂

Vierailija
1430/123801 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bojan tuntunut ottavan vähän käärijän liikkeitä sen omiin esityksiin

Vierailija
1431/123801 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä hittoa, nää on nähnyt ekaa kertaa alle 2 kk sitten Madridissa ja sen jälkeen 2 kertaa joista toinen tosin oli 2 viikon viisukupla, ja nyt ollaan siinä pisteessä että viikko sen jälkeen on jo suunniteltu seuraava tapaaminen mahd. Pian kesäkuun alkuun. Joka vaatii reissaamista toiseen maahan. Kyllä on jotain todella erityislaatuista heidän ystävyydessään. Mikä siis on aiva ihanaa. Mutta erikoista.

Ja mielenkiintoista nähdä miten täällä sitten menee kun viisukupla puuttuu

Jos alkukesä on ainoa sopiva ajankohta heille. Tuli vaan mieleen sekin, että tapahtuiko siellä viimeisenä iltana sittenkin jotain, jonka takia K niin vuolaasti kertoi viime viikolla B:stä.

Vierailija
1432/123801 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan toi ihan hyvä juttu, jos selvästi lainaa toiselta. Sopiiko ne B:lle edes.

Vierailija
1433/123801 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin kuvitella, että hullu manageri on nyt innoissaan.

Vierailija
1434/123801 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mälsää. Käärijä on tällä hetkellä jossain rantaveden päälle rakennetussa bungalowissa kieli tyttiksen suussa.

Oonko kade.

No en suinkaan :((((

Vierailija
1435/123801 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa Bojanin silmät lempeät ja kauniit tuossa haastattelupätkässä. Noihin kelpaa upota, ken siihen tilanteeseen itsensä saa.

Vierailija
1436/123801 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onkohan toi ihan hyvä juttu, jos selvästi lainaa toiselta. Sopiiko ne B:lle edes.

Ehdottomasti sopii.

Vierailija
1437/123801 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mälsää. Käärijä on tällä hetkellä jossain rantaveden päälle rakennetussa bungalowissa kieli tyttiksen suussa.

Oonko kade.

Äh, kuvittelee kuitenkin Bojanin tyttiksensä tilalle.

Vierailija
1438/123801 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kyllä vähän ihmetyttää tämä kuvio, tyttöystävä, Kärtsä ja Bojan. Kai se sitten on mahdollista, että bromance ei haittaa varsinaista suhdetta.

Vierailija
1439/123801 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä aiemmassa videossa K nimittää B:a "pusimaniksi" (kuulostaa aika onomatopoeettiselta - pus pus - tai vähintään hellittelysanalta) eikä ollenkaan siltä mitä oli tarkoitus eli businessman. Sitten B pyytää, ettei enää videoida. Jotenkin tylsää että video on päätynyt jakoon.

Jo K:lla todella on tyttöystävä, niin kummallista käytöstä Liverpoolissa. Kyllä hän niin flirttailevalta ja ihastuneelta vaikutti.

Vai pussy magnet? Ja mitä Bojan sanoo sen jälkeen ku Käärijä kehuu hänen ulkonäköä? Jotain sen suuntaan kuin "I always like to think" ... sit keskeytyy jatkaa "if I'm going to take a picture for/with you"

Mun mielestä B sanoo tuossa videon loppupuolella "I always like to see ... when ... enter the green room", johon K "no, you don't say that" ja B lopuksi kameralle "not media" tai "enough media". Itse veikkaan, että koko lause on "I always like to see how women react when you enter the green room". Se sopisi vastaukseksi siihen mitä K aiemmin sanoi.

Mä luulen Jeren sanovan tossa lopuks (ennenkuin Bojan tarttuu Jeren kasvoihin) "you're sexy", tän "pussymagneetin" jälkeen. Siksi Bojan vähän nolostuukin.

Vierailija
1440/123801 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oonko kade.

Äh, kuvittelee kuitenkin Bojanin tyttiksensä tilalle.

Tyttöystävän täytyy olla aika varma kärtsästä, kun/jos tällainen tilanne ei häiritse. Toisaalta miksi häiritsisi, kun/jos K on hetero.

Ketju on lukittu.