Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Tää ketju on kyllä kahelein tällä foorumilla tällä hetkellä. Jatkakaa hyvää työtä!
Hihittelen täällä sohvalla itsekseni, kun luen näitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä se manageri ja Karita Mattila sopivat täydellisesti toisilleen.
Ai saakeli😂😂. Mites heidät saatais treffeille?
Haluaisin nähdä heidät treffeillä parin viinilasillisen jälkeen. Olisi varmaan mielenkiintoista juttua heillä.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä se manageri ja Karita Mattila sopivat täydellisesti toisilleen.
Mä liputan myös näille kahdelle. Manageri varmasti ymmärtäisi runoudenkin päälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bojanilla on kyl karmee vaatemaku. Toivottavasti laittaa Suomeen tullessaan jotain muuta päälleen mitä nyt nähty.
Bojanilla on ollut todella upeita ja tyylikkäitä vaatteita. Jos sä sitä esiintymisasua tarkoitat, niin se ei kerro mitään Bojanin oikeasta tyylistä mitään. Mitä olen Bojania seurannut, niin hän on aika hillitty ja elegantti, tosin tyyli saattaa olla harkittu imago syistä ja oikea vaate maku on ihan jotain muuta.
Minusta se esiintymisasukin on oikein kiva. Onko se Harry Stylesin tyyliä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä se manageri ja Ka
rita Mattila sopivat täydellisesti toisilleen.
Manageri ansaitsee kyllä parempaa.
Kyllä, ehdottomasti!!!! Olen käytettävissä palvelukseen!!!! T: hammaslääkäri
Ei hitto katoin B:n ig postauksen keikalta ja tosiaan: se tekee sen käärijän sormien nuolemisliikkeen😂😅🙈 Onko tuedostettua vai tiedostamatonta vai sanatonta viestintää vai vai🤭🤪
Vierailija kirjoitti:
Lukeekohan Kääryle tätä palstaa 🤭
Mä luin, että tuliko kääryleeltä paska. Öitä.
B näytti tän päivän haastiksessa kurjalta tietenkin siksi, että unet jäi vähiin kun se on koko viime yön katsonut instasta ja utubesta videoita käärijän eiliseltä keikalta. Ja sit tietty kattonut kolmeen kertaan yle areenastakin😚
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bojan tulee kesäkuun alussa Suomeen. Tiktokissa oli sen haastattelu, joka on tehty tänään.
Se tulee yksinään? Puhui että minä menen helsinkiin.
Liverpoolissahan he keskustelivat siitä,että pitää tavata joskus uudestaan.Yllätyin,että tuleekin jo näin nopeasti.Jokohan Kärtsäri on kuullut asiasta?Luulen,että Bojan on jo pistänyt viestiä.
Vierailija kirjoitti:
Ei hitto katoin B:n ig postauksen keikalta ja tosiaan: se tekee sen käärijän sormien nuolemisliikkeen😂😅🙈 Onko tuedostettua vai tiedostamatonta vai sanatonta viestintää vai vai🤭🤪
Musta on vaan söpöä että B näkee K niin siistinä tyyppinä että haluaa matkia
Tuli mieleen, että kun UMK-lähetystä mainostettiin etukäteen kovasti ja Käärijäkin mainittiin nimeltä, hahmotin nimen ihan toisin. Jotenkin yhdistin, että hän olisi tummahipiäinen nuori nainen nimeltä Keeriah tms. :D Lähetyksen katsoessani olin sitten äimänä, että mikä tämä on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä se manageri ja Ka
rita Mattila sopivat täydellisesti toisilleen.
Kyllä, ehdottomasti!!!! Olen käytettävissä palvelukseen!!!! T: hammaslääkäri
Tutkija Marilyn vonkaa the 69 eyes ja hammaslääkäri vonkaa manageria :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bojan tulee kesäkuun alussa Suomeen. Tiktokissa oli sen haastattelu, joka on tehty tänään.
Liverpoolissahan he keskustelivat siitä,että pitää tavata joskus uudestaan.Yllätyin,että tuleekin jo näin nopeasti.Jokohan Kärtsäri on kuullut asiasta?Luulen,että Bojan on jo pistänyt viestiä.
Tätä menoa bojan näyttäis kuukauden päästä jo täyspäiväiseltä spurgulta, ellei se pääse äkkiä näkemään kärtsää😅
Vierailija kirjoitti:
Bojanilla on kyl karmee vaatemaku. Toivottavasti laittaa Suomeen tullessaan jotain muuta päälleen mitä nyt nähty.
Onneksi suomalaiset pukeutuvat aina niin hyvin, hän voi sitten ottaa mallia Jormasta ja Pirkosta. Ehkä K ja B innostuvat hankkimaan samanlaiset tuulipuvut Jorman ja Pirkon innoittamina.
Oi, olen niin onnellinen että Bojan tulee Suomeen 🥰
Vierailija kirjoitti:
Tää ketju on kyllä kahelein tällä foorumilla tällä hetkellä. Jatkakaa hyvää työtä!
Olen nauranut tätä ketjua yhtä paljon kuin itse bromance-videoita. Hyvää settiä!
Vierailija kirjoitti:
Tottakai B:n kannattaa tulla tänne aika pian ja samoin K:n vierailla Sloveniassa. Kannattaa takoa nyt, kun rauta on vielä kuuma. Heidän bromanssi on saattanut vaipua unholaan, jos marraskuulle asti odottavat tapaamista.
Mä haluaisin takoa Bojanin rautaa.🤭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä menoa bojan näyttäis kuukauden päästä jo täyspäiväiseltä spurgulta, ellei se pääse äkkiä näkemään kärtsää😅
Totta 😂 Hyvä että pääsee tänne niin nopeasti niin on sitten taas oma babyface itsensä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai B:n kannattaa tulla tänne aika pian ja samoin K:n vierailla Sloveniassa. Kannattaa takoa nyt, kun rauta on vielä kuuma. Heidän bromanssi on saattanut vaipua unholaan, jos marraskuulle asti odottavat tapaamista.
Mä haluaisin takoa Bojanin rautaa.🤭
Hammaslääkäri kulta, mene jo nukkumaan, jotta jaksat huomenna hoitaa potilaidesi hampaita.