Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisko joku käskeä mua tiskaamaan koska muuten näpytän sormi punaisena av:lla päivitysnappulaa ja selaan twitteriä ja instaa koko päivän. Pliis. 🥺
Käskekää muakin. Oon istunut aamukasista saakka puhelin kädessä sohvalla ja pyörinyt kaikissa someissa ja av:lla katsoen uudelleen noi samat pätkät sadanteen kertaan. En voi käsittää mikä hitto mua vaivaa.
Onhan se tavallaan lohduttavaa lukea että on itsen lisäksi niinkin monta sekasin olevaa seinäkelloa tässä valtakunnassa juuri nyt...
mutta mutta. Kauankohan tätä kestää? Meinaan että alkais ihan normirutinoidusti tiskata, pestä hiukset, käydä postilaatikolla, kastella kukat. Niin onko mitään tutkimusta että kauanko kestäis niinku?
Mun pitäs viedä roskat. Täällä haisee jo. Naapurit vielä luulee, et oon kuollut tänne (viikkoja sitten).
Mä luulen, että olen löytänyt uuden terapiamuodon ja se on nauruterapia.Kiitos siitä kuuluu tälle ketjulle.
Just ajattelin samaa! Paitsi, että on tää välillä semmosta tunteiden vuoristorataa. Tälläki viikolla menty aika lujaa laidasta laitaan. Välillä joku asia vtuttaa niin maan prkeleesti ja kohta huomaat taas nauravasi ja odottavan ihmeitä tapahtuvaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon Rautalammilla ja tääl on kyllä jotain sähköö ilmassa enkä usko et se johtuu vain siitä että tääl on HUUTOKAUPPAKEISARI tänään.
Ei helvetti, joutuuko tässä tämänkin illan viettämään kyttäämässä liveä ja kontenttia, jos sattuiskin tietty Balkanin ihme eksyneen Savvoon..
Toivottavasti selviäis ennen iltaa että se on joko kotona tai Etelin kanssa Suomenlinnassa, koska mä en VOI käyttää tätä iltaa enää tähän, pakollisia juttuja hoidettavana.
Mullakin on menoa illalla ja pitäis olla valmistautumassa mutta teki jo mieli peruuttaa kun haluaisin vaan kytätä kontenttia. Aisssss... 😆
Nyt tarttis Jereltä päivitystä ajomatkalta, mikä on homman nimi vai pitävätkö meitä tahallaan jännityksessä?
Jotain hämärää tässä on kun mitään eivät laita edes Mikken kuvia 😇 En nyt ikinä usko, että Bojan siellä esiintyisi, ja olisiko myrtti suostunut jäämään kotiin, ei ikimaailmassa. Jos B olisi jo Sloveniassa eikö kävisi läpi videjäja kuvia ja jakaisi jotain tägättyjä vielä ennen kuin poistuvat
Vitsi kun tulis jotain et ajelevat vaikka moottoriveneellä tai Frankin kaa kelluvat kesäyössä 😭😭😭😭😭
no molemmilla on vasta 15.6 seuraavat keikat epäilisin bojan on suomessa hetken aikaa kuka nyt tulis yhden päivän takia ja lähti sit takas -_-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.tumblr.com/feelsforsterek/719728226704015360/kaarija-riding…
En kestä noita hidastus giffejä xD Toka vikassa näkee selvästi että K ottaa ihan kunnolla kiinni B'stä. Ja vikassa taas näyttää oikeasti siltä että B hetkeksi unohtaa missä on
Koska mitäpä muutakaan sitä ihminen kauniina kesäpäivänä tekisi, kävin katsomassa (taas kerran) viisufinaaliesityksen, noin niinkuin vertailevan tutkimuksen nimissä. Ja ei, siinä ei puristeltu kenenkään niskaa, missään kohtaa possujunaa. I rest my case.
Bojanin päällä ei myöskään istuta ihan niin painokkaasti vaan silleen hellästi.
Rautalammilta varattuna pieni airbnb-mökki, johon K ja B menevät tänään keikan jälkeen yöksi muodostaakseen kahdenkeskisen oman pikku possujunansa ...
Voi elämä noita hidastuksia possujunasta. En vaan kestä.
Vierailija kirjoitti:
https://www.tumblr.com/feelsforsterek/719728226704015360/kaarija-riding…
En kestä noita hidastus giffejä xD Toka vikassa näkee selvästi että K ottaa ihan kunnolla kiinni B'stä. Ja vikassa taas näyttää oikeasti siltä että B hetkeksi unohtaa missä on
Tuota juu ei kyllä Bojan ainakaan yhtään muuttanu mun fiilistä siitä että hänen on pakko olla ainakin bi xD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt ainakin joistain kommenteista päätellen jengi odottaa että Bojan ois tänänkin keikalla, ois hyvä mun mielestä etukäteen tehdä selväksi jos/kun näin ei ole, koska sit siellä taas huudellaan Bojania vähän väliä. Myös tanssijoita odotetaan mukaan, mutta tuskinpa he nyt jokaiselle perämetsän keikalle ovat menossa.
Voi ei, mitähän coolit rautalammilaiset ajattelevat, jos joku av-mamma huutaa Nuapurpopissa NOLOSTI BOJANIA!
Hävettää jo valmiiksi niin paljon, että peruutan heinäkuulle suunnitellun Pohjois-Savon mökkiloman.
Kuinkahan paljon täälläkiin pilkattiin tuota Rautalampea esiintymispaikkana ja nyt antaisin ties mitä jotta sinne pääsisi.
Niin sitä mieli voi muuttua.
Noissa possujunahidastuksissa on Kärdellä välillä hulluja ilmeitä. :D Aika paljon se on alkanut tehdä muuten sitä jännää ilmettä mikä oli ccc-musavideon ihan lopussa, sellanen vähän hullu ja irstas? Mistä monet reaktiovideomiehet tykkäsi. Nytkin se teki sen monta kertaa kun tanssijat oli naruissa.
Bojan on alkanut tänään seurata instassa manageriharjoittelijaa.
Vierailija kirjoitti:
No voi ny v*ttu.
Ne on siis siellä autossa koko stanan porukka matkalla sinne Rautalammille. Uskokaa mua.
Mä mietin mitähän Luke ajattelee kun se varmasti katsoo noita videoita possujunista yms. Sehän oli ihan in love Kärtsään.
Vierailija kirjoitti:
Äh Bojan, olisit vain pitänyt pintasi kovisten kaa 🌺
Olisiko evvk sit kuskina pojilla. Tuskin seurailee jos on Sloveniassa tai Matin kanssa Suomenlinnassa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No voi ny v*ttu.
Ne on siis siellä autossa koko stanan porukka matkalla sinne Rautalammille. Uskokaa mua.
No eihän tosta nyt sellaista johtopäätöstä voi mitenkään vetää!
Voisihan Bojan (joka olisi raahattu Rautalammille maakuntamatkailun ja matkaseuran takia ennemmin kuin esiintymään) vaikka laulaa mukana Cha Cha Chassa tällä kertaa. Vaikka siellä ei tiedettäisi kuka Bojan on, niin tuskin erittäin karismaattinen ja säpinää lavalle lisäävä ketään haittaisikaan.
Vierailija kirjoitti:
Mä mietin mitähän Luke ajattelee kun se varmasti katsoo noita videoita possujunista yms. Sehän oli ihan in love Kärtsään.
Ihan sama mitä ajattelee. Kärtsäri on Bojanin.
Vierailija kirjoitti:
Mutta ei vieläkään myrtsiä, hmm, mielenkiintoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No voi ny v*ttu.
No eihän tosta nyt sellaista johtopäätöstä voi mitenkään vetää!
Kyllä voi.
Vierailija kirjoitti:
Voisihan Bojan (joka olisi raahattu Rautalammille maakuntamatkailun ja matkaseuran takia ennemmin kuin esiintymään) vaikka laulaa mukana Cha Cha Chassa tällä kertaa. Vaikka siellä ei tiedettäisi kuka Bojan on, niin tuskin erittäin karismaattinen ja säpinää lavalle lisäävä ketään haittaisikaan.
Kuule kyllä Rautammillakin ihan internetti on, ei se nyt mikää amishikylä ole😅
kukaan ei oo ristalipallon kanssa ennustamassa kk päästä tästä bojan ja käärijän esintyy tavastialla meno menee tästä hurjamiksi