Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
123781/123801 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka shippilasien läpi olisi ihana uskoa että nää ois something more niin sen verran realisti olen että harva hetero ihastuisi samaan sukupuoleen vaikka sattuisi joku jonka kanssa synkkaisi 100 prosenttisesti. Ja vaikka hän olisi koko maailman mielestä tosi hottis. Siis hetero ei vain ihastu samaan sukupuoleen ja K on sanonut että on hetero. Siksi tää on hyvin epäuskottavaa 😂

Ihastuakin voi monella tavalla, uskon että sellaistakin bissehenkisyyttä on että tavallaan voisi ihastua samaan sukupuoleen mutta seksuaalisella tasolla ei kolahdakaan.

Aika harvassa on vielä itse tietämättään bisset, jotka oikeasti ihastuu samaan sukupuoleen. Silloin yleensä on ollut vähän curious jo historiassakin. Se tietenkin voi olla mahdollista että on ollut, vaikka sanoisi että on hetsku ja jollakin menee monta vuotta itselleen sanoa että hei, oikeestaan tykkään myös samasta sukupuolesta ja se on ok saatika että alkaa toimia sen mukaan saatika vielä että muille tiedon toisi ilmi. Iso este on ylitettävä monella että pääsee tohon pisteeseen, joka voi viedä aikaa. Ja sekin vielä sitten että pitäisi uskaltaa rajoja ylittää mitä on itselleen päässään laittanut, jos on niin vahvasti identifioitunut heteroksi koska heterojunassa on helppo olla. Sä katselet tyyliin naisia ja piste, ja sä teet asiat juuri niinkuin yleisesti tehdään ja piste. Toki osalle joka on ennakkoluulottomampia tää prosessi voisi käydä nopeemmin mutta melkoinen päänsisäinen mullistus pitäisi käydä että menee heterosta biksi. En tiedä näillä nuoremmilla sukupolvilla onko se näin jos tyyliin ajattelee et love is love, ei sukupuolel oo merkitystä.

Oma aviomieheni taas on nimenomaan seksuaalisessa mielessä kiinnostunut miehistä ja naisista, mutta hän ei ole koskaan ihastunut yhteenkään mieheen sillä tavalla, että haaveilisi yhteistä elämästä ja tulevaisuudesta. Me ollaan molemmat tosi joustavia sen suhteen, minkälaisiin ihmisiin tunnetaan vetoa. Asiat eivät ole aina niin mustavalkoisia. Joskus voi ihminen esimerkiksi mielellään puuhastella samaa sukupuolta olevan kanssa ja seksuaalista jännitettä löytyä, vaikkei harkitsisikaan vakavaa suhdetta.

Ja mitä K:hon tulee. Tietääkseni jossakin ulkomaalaisessa haastattelussa sanonut ilmeisesti melko huonolla englannilla että on ollu vain tyttöjä. Kun kysyttiin onko hän homo. Ei ole kai koskaan sanonut suoraan olevansa hetero? Ja tuo varmaankin täysin totta, että tyttöjä hänellä ollut (ainakin aiemmin). Ruotsissa oli taas sanonut Oscar Zialle, että on open-minded.

QX:n haastattelussa sanoi itseään heteroksi kai viisuaikaan. Toki tässä ajattelussa voi olla tapahtunut muutoksia tietyistä syistä😉 Onhan nuo viisut jo lähtökohtaisesti paikka tutkia itseään kun on paljon seksuaalivähemmistöjen ympäröimänä. Toi open minded kuulostaa ihan Måneskinin Damianolta😁 eikse oo joku open minded mutta straight tai jotain

B on niin nuori että uskon että vielä etsii itseään hyvinkin paljon. Hänestä ei ota selkoa mutta kuitenkin puhuu monesti sen verran tytöistä että lieköhän kuitenkin itsekin menee perinteisempiä polkuja

Oon aika varma että bojan (ja luultavasti myös Jan) päätyy hyvin perinteiseen parisuhteeseen naisen kanssa. Vaikka olisivat kuinka openminded ja bi/pan, lopullinen askel voi olla liian suuri otettavaksi. Se voi osittain olla sitä mallien puutetta, kun kaikki ympärillä pariutuvat heterosuhteisiin ja aina vain tytöistä kysellään jne. Mutta lisäksi heidän parisuhdestatuksensa on joka tapauksessa luupin alla, ja jos kumppaniksi valikoituu mies, julkinen puhe voi jo ajatuksen tasolla olla liikaa. Kun neutraalien ilmaisujenkin kanssa on tekemistä, olisi taatusti todella vaikeaa korjata haastattelussa tyttökysymys ja puhua miehistä.

Näinhän se varmaan menee. Toivoisin niin kovin että ihmiset voisivat pariutua juuri sellaisiin suhteisiin kun toivovat pelkäämättä muiden reaktioita. Ettei tarttisi olla selitysvelvollinen eikä mikään vähemmistöjen esitaistelija, vaan saisi ihan vaan rakastaa. En tiedä onko Suomessakaan julkkiksilla kovin helppoa tulla kaapista mutta veikkaan ettei balkanilla ole ihan yksinkertaista.

Mua kiinnostaa näihin pohdintoihin (siis ei vain tähän lainattuun viestiin) annetut alapeukut. Onko syy siinä että pidätte bojania ja Jania kuitenkin täysin heteroina ja aihe sinällään on turha? Vai että pidätte heitä bi- tai pan-seksuaaleina mutta ette ajattele heillä olevan mitään paineita muodostaa parisuhdetta miehen kanssa?

En alapeukuttanut viestejä, mutta mulla ei henkilökohtaisesti ole mitään lukkoonlyötyä mielipidettä kummankaan ketjun päähenkilön seksuaalisuudesta ja karsastan kaikkia kommentteja, jossa heitä yritetään tunkea johonkin tarkasti määriteltyyn laatikkoon syystä X. Ylipäätään pidän seksuaalisuutta, kuten sukupuoltakin, liukuvana ja muuttuvana käsitteenä ja ilmiönä, jonka määrittely voi olla hankalaa myös ihmisille itselleen, saati että sen pystyisivät ulkopuoliset tekemään ulkoisten seikkojen pohjalta tuntematta edes kyseistä ihmistä.

Ei kai täällä mitään lukkoonlyötyä käsitystä näiden seksuaalisuudesta ole lyötykään. Ei kukaan tiedä mitä nämä on. Mutta kyllä sekin pitäisi ottaa huomioon että K on aiemmin tuonut itse itsestään kuvaa heterona puhuttaessa seksuaalisuudestaan jossain haastattelussa. Toki myös käyttänyt ilmeisesti huhupuheiden mukaan open minded mikä ei kyllä tarkoita mitään mihinkään suuntaan tai todista mitään.

Olen erimieltä tuosta lukkoon lyönnistä. Täällä huudellaan jokapäivä miten henkilö on hetero. Itse en ole yhtään tälläistä haastattelua nähnyt. Ja sitten taas niin minäkin aina sanon kaikille kun se bi osa on sellainen hiljainen osa itsessä. En ole ikinä ollut naisen kanssa suhteessa eikä kukaan tiedä siitä puolesta kuin minä itse. 🤷 Miksi silloin huutelisin olevani bi? Julkisuuden henkilöllä vielä isompi raja varmaan avautua ihan kaikesta.

Niin samaa mieltä. Ei kaikilla ole rohkeutta tulla esiin sen bi puolensa kanssa. Tämä maailma ja yhteiskunta vaan nyt edelleenkin on sellainen, että vaatii aikalailla pokkaa olla sellainen kuin on. Sitä vaan tyytyy kohtaloonsa ja elää elämäänsä sellaisena kuin sun oletetaan olevan. Niin on helpompaa.

Toivoni on nuorissa. Tuntuu siltä, että siellä saattaisi jo olla jonkinlaista muutosta tulossa.

Vierailija
123782/123801 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi että sentään kun mä mietin ihmisten odotusta Jokereiden uusien biisien lyriikoista. Että jos olisin Bojan. Vaikuttaako se, mitä fanikunnan kanssa kävi (syntyi tämä shippi) siihen, mitä se haluaa lyriikoihin kirjoittaa? Itselläni ainakin vaikuttaisi, mutta en toisaalta uskaltais ikinä muutenkaan julkaista tunteitani kuvaavia tekstejä nimelläni muutenkaan.

Koittaakohan se etäännyttää kokemuksiaan teksteissä jollain keinoilla? Kaksi leppäkerttua meni laulukilpail. . . eikun mihin yhdessäoloa vaativaan juttuun ne nyt meniskään. Niin kuin jotenkin tuolleen.

Tosi harmi jos tää vaikuttaa, koska Bojan on todella upea sanoittaja.

Olen ymmärtänyt, että useimmissa sen tekemissä lauluissa se puhuu omista tunteistaan ja kokemuksistaan. Muistan esim. videoklipin, jossa kyseltiin niiltä jotain suosikkilauluja. Bojan sanoi silloin Tokion, ja muut alkoivat heti vinoilla sille ja pökkiä sitä. Katrinasta kertoessaan sanoi, ettei kerro, kuka se Katrina on, mutta tämä tietää kyllä, kun kuulee laulun.

Että minä ainakin odotan todella mielenkiinnolla uuden levyn kappaleiden sanoituksia. Ja aivan varmasti tulkitsen niistä jokaisen rivinvälin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123783/123801 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katsoin tänään kaikki sen Reffys esc you tube -kanavan k&b-koosteet. Hieman hämmennyin kun nyt minun silmin, joka olen viisufinaalista asti tätä seurattuani ollut sitä mieltä, että Bojan, Bojan, Bojan oli yksipuolisesti ihastunut ja K vain - olisi ihan väärin sanoa leikki - hänen kanssaan, mutta siis mitä se on, jossa teet juttuja, vaikka sulla on gf ja kosit nuuskalla jne. Niin niin että K ei ole tosissaan eikä varsinkaan ihastunut.

Niin nyt kun katsoin noi videot niin minusta näytti koko ajan siltä, että K on tuntenut todellakin oikeasti jotain ja Bojan näytti yllättävästi keeping it cool ja lähinnä vastailevan niihin. Tietenkin sillä on väliä, mitä klippejä niihin on valittu, mutta silti. . !

K oli _koko ajan_ aloitteellinen ja no, eihän se ole uutta mutta nyt näin että siksi, kun se oli niin ihastunut Bojaniin. Eikä siksi kun sai niin näppärästi (ja varmuudella) vastakaikua, minä pidin sitä koko kesän.

Oli jännä katsoa niitä koosteita, missä näinkin nyt Bojanin vaikuttavan paljon hillitymmältä innostuksessaan kuin mitä ikinä tänä aikana.

Mutta minulla on tästä hyvä olo. Se, mitä minä kesällä Bojanissa näin ei ole kadonnut päästäni minnekään. Uskon edelleen, että Bojan oli ihan hulluna Kärtsään. Nyt vain uskon, että niin oli Kärtsäkin Bojaniin. MUTTA he vain osa(siv)at tulla asian kanssa toimeen. Riutumatta tai kokematta tarvetta muuttaa omia arkiaan toisiksi.

Silti kiinnostaa kyllä, että mihin toi juttu menee ajan kanssa!

Siis ne Kärtsän haastattelut heti Liverpoolin jälkeen olivat niin paljastavaia ja jopa hieman vaivaannuttavia. Sen silmät suorastaan paloivat, kun se kertoi Bojanista jossain Hesarin videoklipissä tai aamuTV:n lähetyksessä. Melkein itketti, osin vähän hävettikin, että ei hyvänen aika sentään - voiko tämä suomalainen mies puhua ja osoittaa rakkauttaa toiseen mieheen noin avoimesti miljoonan ihmisen edessä suorassa lähetyksessä.

Pitää myös muistaa että tuon miehen pää oli varmaan sekaisin ja pilvissä euroviisukokemuksen jälkeen. Kaikki kuukausien stressi laukeaa kerralla. Ei kai ton isompaa dopamiinipiikkiä saakaan mistään kun tuut pystymettästä ja muutamassa kuukaudessa voitat yleisöäänet tosi isoilla ennätyspisteillä ja jengi huutaa sun nimeä areenalla ja oot ku joku iso tähti hetken josta kaikki puhuu

Bojan kytkeytyi tuohon hänen uskomattomaam kokemukseensa ja se oli hänelle myös varmasti spessu hetki mutta kaikki tunnemyllerrys vaikutti noihin hänen haastatteluihin

Vierailija
123784/123801 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://instagram.com/stories/bluecollarjerry/3209026428544016392?igshi…

Well. Okey.

Väsäileekö noi tyypit pajareita bäkkärillä? 😀 Taitaa olla Karlo Kirrin kuvaaja/avustaja tms., joka otti kuvat Joksujen esiintymisvaatteista.

Vierailija
123785/123801 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on ihan hyvä artikkeli joustavasta seksuaalisuudesta, vaikka se onkin vuodelta 2011. https://www.terve.fi/artikkelit/mita-tarkoittaa-joustava-seksuaalisuus

Vierailija
123786/123801 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä vaiheessa tämä ketju aukesi? 

Vierailija
123787/123801 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Watafak! Mitä täällä oikein tapahtuu? Ja kuka älys tulla tän tsekkaamaan 🤣🤣

Vierailija
123788/123801 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Watafak! 🤣🤣

Vierailija
123789/123801 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hittoa? Alus pompannut pinnalla? Ja jo tammikuussa. 

Vierailija
123790/123801 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pohja paikattu ja alus seilaa taas 😍

Vierailija
123791/123801 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärtsyli Tallinnassa! 😂

Vierailija